- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
JonathanTucker
-
- 764 berichten
- 0 stemmen
*Komt heel voorzichtig naar binnen*
Ik ben best een voetbal liefhebber, raar om te horen he van een vrouw 
Ik kan zelf niet voetballen en snap ook niet alle regels, maar ik kijk er graag naar.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
*Komt heel voorzichtig naar binnen*
Ik ben best een voetbal liefhebber, raar om te horen he van een vrouw 
Ik kan zelf niet voetballen en snap ook niet alle regels, maar ik kijk er graag naar.
Je bent niet de enige vrouw hier hoor!
Welcome to the club. Meestal wordt er wel normaal gereageerd op mijn opmerkingen. Vooral als je écht wat over voetbal te zeggen hebt en niet van het spelletje houdt vanwege een of ander 'lekker ding' dat je op de velden gespot hebt! 
Wat wel opvalt is dat de vrouwen hier wel een mannelijk klinkende nick hebben! Haha!
Vertel eens wat over jezelf. Wat is je favoriete club, ga je weleens naar wedstrijden?
JonathanTucker
-
- 764 berichten
- 0 stemmen
Mijn favoriete club is feyenoord, en nee ik ga niet naar wedstrijden, ik vind het leuk om te kijken op tv.
En ik ben niet zon meisje die het doet om 1 of ander lekkerding.
Ik houd van de sport, en kijk er graag naar 
Het is niet mijn nummer 1 favo sport, maar staat wel in mijn top3.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Mijn favoriete club is feyenoord, en nee ik ga niet naar wedstrijden, ik vind het leuk om te kijken op tv.
En ik ben niet zon meisje die het doet om 1 of ander lekkerding.
Ik houd van de sport, en kijk er graag naar 
Het is niet mijn nummer 1 favo sport, maar staat wel in mijn top3.
Voor mij is het ook niet mijn nummer 1 sport, maar eigenlijk hou ik van alle sporten. 
Leuk dat je graag naar voetbal kijkt. Jammer dat Feyenoord al is uitgeschakeld in de UEFA Cup. Misschien kun je met mij een beetje duimen voor AZ morgen!? 
JonathanTucker
-
- 764 berichten
- 0 stemmen
Ik zal voor je duimen 
Van welke sporten houd je nog meer?
Mijn absolute nummer 1 is Baseball, nummer 2 is Basketball en nummer 3 dan voetbal 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Duim je ook met mij voor Ajax? 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Ik zal voor je duimen 
Van welke sporten houd je nog meer?
Mijn absolute nummer 1 is Baseball, nummer 2 is Basketball en nummer 3 dan voetbal 
Aha, je bent een liefhebber van de Amerikaanse sporten. 
Ik hou het meest van tennis, schaatsen, atletiek (wordt erg ondergewaardeerd in NL), wielrennen en voetbal (in die volgorde ook). Maar eigenlijk vind ik vrijwel alles leuk. Alleen boksen en freefight en dat soort dingen niet. Vind dat geen sport meer, elkaar in elkaar rammen... 
JonathanTucker
-
- 764 berichten
- 0 stemmen
Ja ik stam van de Amerikanen af haha.
Ik heb op atletiek gezeten is best leuk idd.
Nee ik vind boksen ook totaal geen sport meer, een beetje elkaar tot bloedens aan toe tegen de grond slaan.
Het kan zelfs je dood worden, en dat moet een sport zijn? 
Ik kijk er ook niet graag na, alleen in films omdat je toch weet dat het nep is 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Ja ik stam van de Amerikanen af haha.
Ik heb op atletiek gezeten is best leuk idd.
Nee ik vind boksen ook totaal geen sport meer, een beetje elkaar tot bloedens aan toe tegen de grond slaan.
Het kan zelfs je dood worden, en dat moet een sport zijn? 
Ik kijk er ook niet graag na, alleen in films omdat je toch weet dat het nep is 
Naar boksfilms kijk ik alleen als ik weet dat er goede acteurs in spelen, maar ook liever niet. Kan wel een beter onderwerp voor een film verzinnen.
Leuk hoor, dat je op atletiek hebt gezeten! Wat was je beste onderdeel? Jammer dat de sport zo wordt gedomineerd door doping, maar dat gebeurt natuurlijk in meer sporten. Eeuwig jammer natuurlijk dat je bij elke opvallende prestatie moet twijfelen of het allemaal wel eerlijk is gegaan...
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Niets kan tippen aan 'The Beautiful Game'. 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Amerikaanse sporten zijn zo ontzettend
. Boksen vind ik niet zo heel veel aan, K1 daarentegen...
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Amerikaanse sporten zijn zo ontzettend
. Boksen vind ik niet zo heel veel aan, K1 daarentegen...
Hmm.. Ik zie Ernesto Hoost liever 'gewoon' dan in de K1-ring. Ontzettend sympathieke en intelligente vent die ik een keer heb mogen interviewen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Waarvoor heb je hem geinterviewd? Komt inderdaad altijd wel sympathiek over, behalve tijdens een gevecht in de ring maar dat is natuurlijk ook niet de bedoeling
.
JonathanTucker
-
- 764 berichten
- 0 stemmen
Ik ga zodra ik mijn rijbewijs heb, voor een jaar als au pair naar Amerika.
Dus dan hoop ik ook naar wedstrijden daar te kunnen 
En meer te leren over de amerikaanse sporten.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Waarvoor heb je hem geinterviewd? Komt inderdaad altijd wel sympathiek over, behalve tijdens een gevecht in de ring maar dat is natuurlijk ook niet de bedoeling
.
Voor mijn werk een keertje (ik werk bij een uitgeverij van regionale nieuws- en zondagsbladen). Hij komt toevallig uit Hoorn, waar wij ook een krant uitgeven. Hij ziet er imposant uit, maar hij is superaardig, lief bijna! 
@JonathanTucker: Gaaf hoor, als je naar Amerika kunt voor een jaartje. Als die mogelijkheid zich voordoet moet je er zeker voor gaan! En dan kun je inderdaad gelijk wat US-sports bekijken. Volgens mij is de sfeer tijdens die wedstrijden absoluut niet te vergelijken met bijvoorbeeld een voetbalwedstrijd hier.
Hou je ook van ijshockey trouwens?
JonathanTucker
-
- 764 berichten
- 0 stemmen
Ja ik heb vandaag bericht gekregen van dat au pair bureau dus ben erg happy 
Het is al mijn droom van kinds af aan dus verheug me er erg op 
Ijshockey vind ik idd ook wel leuk maar minder leuk dan die andere 2.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
FC Knuppel weer goed gescoord deze week. Blijft tweede.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Lach me rot om dat Real Madrid... Wéér verloren! Dat zal ze leren, die verwende nesten! 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Nou ze zijn nog steeds best wel goed hoor .. geef ze toch nog een goede kans op het kans op het kampioenschap en of CL
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ja maar toch hebben ze weer 2 rode kaarten erbij. Het aantal rode kaarten bij Real Madrid begint inmiddels wel omvangrijk te worden.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
als je heel eerlijk bent zijn de scheidsrechters (net als in NL tegen Ajax) in Spanje de laatste tijd tegen Real
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
In de wedstrijd tegen PSV was de scheids in ieder geval niet tegen Ajax, ook al kreeg PSV een onterechte strafschop mee. Voor Ajax had hij 2 keer (1 keer zeker) rood moeten trekken.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
dat gebeurde NA de penalty waardoor de Ajacieden geirriteerd raakten en een rode kaart heeft minder impact dan het toekennen van een onterechte penalty
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Als Ajax een rode kaart had gehad was het echt niet bij 1-0 gebleven. Bovendien kan je het de scheids niet echt aanrekenen dat hij een penalty gaf, vanaf waar hij stond leek het daar ook veel op. De fout komt eerder van de lijnrechter die wel had moeten zien dat Farfan niet geraakt werd.
Wat Blind na afloop zei was dan ook compleet belachelijk en daardoor toont hij zich een slecht verliezer. Het is echt totale onzin dat scheidsrechters in NL tegen Ajax zijn.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Dan nog had Ajax 80 minuten zuivere speeltijd (+ extra tijd) om nog een tegendoelpunt te maken. Als je het mij vraagt had Ajax tot kerst door kunnen spelen en nog geen doelpunt kunnen maken. PSV daarintegen had uiteindelijk toch wel dat doelpunt gemaakt. Het enige wat de scheidsrechter heeft gedaan is PSV een makkelijke middag bezorgen omdat ze na 10 minuten eigenlijk al hadden kunnen gaan douchen.
Met dank aan Danny Blind die schijnbaar gewoon niet wil winnen of zoiets. Heeft hij eindelijk bij de reserves een man gevonden die wel kan scoren en wat doet hij vervolgens ? Natuurlijk ! Hij laat hem op de bank zitten.
Rosenberg heeft geen goede bal geraakt in de 20 minuten die hij "speelde" (lees: ergens binnen de lijnen stond).
Ik zat zelfs de samenvatting te kijken met een witte zakdoek. Weg met Danny Blind !
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
ga aub PSV niet ophemelen
die gasten spelen alleen maar om de 0 te houden
echt triest! NEDERLAND onwaardig
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Ja, daarom zijn ze ook de enige die Europees wat presteren
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.