- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
Ik denk dat Spanje wint maar ik hoop op Belgie 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen

Ik heb iets meer met Tsjechie, ik probeer vaak het Oranje te gunnen maar door de arrogantie van veel Oranje supporters en wat spelers kan ik het gewoon niet opbrengen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
De arrogante spelers zijn er voor het grootste deel uitgezet door Van Basten dus dat valt wel mee, verder vind ik Oranje-supporters ook niet erg arrogant eerlijk gezegd, als ik eens naar een wedstrijd van Nederland ga denk ik altijd dat ik bij het schaatsen zit, een soort carnavalspubliek komt erop af, heel anders dan bij het clubvoetbal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Van Basten is de definitie van arrogantie (gebaseerd op persoonlijke ervaring met hem) en maakt zich totaal ongeloofwaardig.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
Dat vind ik ook wel een beetje zeker nu het zo goed gaat hebben we (volgens half Nederland) wedstrijden al bij voorbaat gewonnen. Maar zeker tegen Tsjechie krijgen ze het zeer lastig.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Het is ook nooit goed.
Zijn jullie allemaal die 4 jaar van voor Van Basten vergeten of zo?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het gaat om het heden. Dat jij de arrogantie (typisch Nederlands ook) niet wil zien ok, maar gelukkig zijn er nog wel Oranje supporters die het wel willen zien.
V
-
- 8369 berichten
- 3383 stemmen
Van Basten is de definitie van arrogantie (gebaseerd op persoonlijke ervaring met hem).
Vertel, vertel. 
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 636 stemmen
Van Basten wint echt wel met Oranje van de Tjechen, als ze dat niet doen hebben ze onvoldoende gepresteerd. Gezien de selectie van Tjechie, of die van Nederland, is de Oranje selectie wel degelijk voorzien van een veel betere kwaliteit. De einige goede tjechische spelers zijn Nedved(EX), Jankulovski en de doelman Cech.
Nou Nederland heeft; Van Bommel(niet opgeroepen) Robben, Van Nistelrooij, van der vaart, van der sar, Kuijt, enz allemaal stuk voor stuk betere spelers.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Dat we nog geen wedstrijd verloren hebben bedoel je?
Het is gewoon pure frustratie van Feyenoord- en PSV-fans dat ex-ajacied Van Basten het met spelers van Ajax en AZ zo goed doet.
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 636 stemmen
grote onzin ja. Spelers als De Jong, sneijder, maduro en Babel, horen er niet bij te zitten, als Van Basten Van Bommel, Afellay, Vennegoor en Lucius ook niet selecteerd.
Van Bommel hoort erbij punt......
SAfellay is net zo goed als Sneijder. En Babel voegt helemaal niets toe. Vennegoor juist wel, hij is altijd goed met het hoofd, je kunt hem als ideaal breekijzer laten invallen in de laatste minuten van de wedstrijd alseen soort Van Hooijdonk van het vroegere oranje.
Idd AZ spelers als kromkamp, opdam, Vlaar, timmer en landzaat, die horen er ook zeker bij.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Begrijp nou eens een keer dat Van Basten voor het beste TEAM kiest en niet voor de beste individuele spelers. En Maduro is inmiddels uitgegroeid tot één van de beste spelers van de Eredivisie dus die krijgt terecht een basisplaats.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vertel, vertel. 
Toen heb ik gezegd dat er zo niet tegen mijn medewerkers gepraat werd, dat ik mijn baasl iet komen en dat hij gewoon even de andere spelers moest laten inchecken.
Van Nistelrooy had hetzelfde probleem maar die had er helemaal geen probleem mee, stopte het gewoon bij een ander erin.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kom op zeg! Van Basten is gewoon ongeloofwaardig, vooral met de kwestie van Bommel. Hij kiest niet het beste team, hij kiest wat zijn zieke voorliefde voor Ajax spelers ingeeft.
In Barcelona lachen ze zich kapot.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
hij kiest wat zijn zieke voorliefde voor Ajax spelers ingeeft.
Zoals ik al zei, frustratie...
Over bankzitter Van Dommel? Het is gewoon een zwaar overschatte en vooral erg domme voetballer. Hij wordt niet geselecteerd omdat hij niet luistert en egoistisch speelt. Ik denk dat hij ook niet goed in de groep ligt en dat is een heel goed argument iemand niet te selecteren, want teamspirit is erg belangrijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hij lijkt mij prima in de groep te liggen. Van Basten heeft gewoon een belachelijk selectie beleid. Van Bommel een domme voetballer? kom op zeg! Over frustratie gesproken. Hij volgde de instructies van zijn vorige trainers ook altijd op en tuurlijk ligt het aan Mark.
En even over mijn zogenaamde frustratie? waarom zou ik er in hemelsnaam mee zitten als Van Basten niet zijn beste spelers selecteert. Ik ben niet eens een Oranje supporter.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Nou, je maakt je er nogal druk om voor iemand die het niet interesseert...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad. Als jij die gekeurde bril op blijft houden.
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 8174 stemmen
1-0 voor Tsjechie.
Als ze mazzel hebben, misschien een gelijkspelletje, maar winst wordt moeilijk denk ik.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Nou, je maakt je er nogal druk om voor iemand die het niet interesseert...
Ja ik vind het ook met de wedstrijd irritanter worden. Misschien moeten wij met z'n allen ook Spanje (en vooral de mislukte Real Madrid spelers) ook even onder de loep nemen. Hoe kun je nou Oranje arrogant noemen als je zelf voor Spanje bent met al die arrogante Real Madrid spelers zoals Raul die al jaren ver onder het niveau van de gemiddelde Oranje-speler ligt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja ik vind het ook met de wedstrijd irritanter worden.
Zoveel bijzonders zeg ik niet. Iedereen mag zijn mening vormen dat schijnt moeilijk te accepteren voor jullie Oranje supporters (niet Oranje supporters in het algemeen, ik ken er genoeg die een mening in zijn waarde laten).
Je gaat je gang maar, ik ben een Atletico supporter. Oei. De volgende keer de plank raak slaan he?
Over Spanje mag je terecht commentaar leveren (al lijkt het in jouw geval meer op; ik ga Spanje bekritiseren omdat hij dat bij Oranje doet), daar is iedereen vrij in en ik kan die meningen makkelijk accepteren. Misschien moet je dat ook eens proberen?
Real Madrid heeft wat arrogante spelers er tussen zitten maar heel weinig van Spaanse afkomst. Casillas, Salgado, Raul en Raul Bravo kan je niet arrogant noemen. Guti misschien wel.
De laatste jaren zeker, ik beweer het tegendeel ook niet. Raul arrogant? 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Je gaat je gang maar, ik ben een Atletico supporter.
Ai, die club die jarenlang geleid is door die rascistische crimineel? En jij noemt het ziek als je voor Ajax bent... Tja...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En dat moet mijn liefde voor die club minder maken?
Zo werkt dat dus bij jou, vind je het erg dat ik je dan geen supporter noem. En wie ben jij om hem te veroordelen?
Waar heb ik gezegd dat het ziek is om voor Ajax te zijn dan? nooit gezegd. Ik zei dat ik de ziekelijke liefde van Van Basten ziek vond omdat hij duidelijk Ajacieden verlkiest boven spelers die meer recht hebben op een uitverkiezing.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ik zei dat ik de ziekelijke liefde van Van Basten ziek vond omdat hij duidelijk Ajacieden verlkiest boven spelers die meer recht hebben op een uitverkiezing.
De verkiezing van Van Basten als BC was een grote gok, waar ik het niet mee eens was, maar hij haalt resultaat, dus maakt zijn verkiezing waar.
Met welke spelers hij dat doet, dat is zijn zaak. Hij heeft zijn visie, die waarschijnlijk niet de juiste is, maar die visie blijkt niet zo slecht te zijn.
Wie er allemaal 'recht' zouden hebben om in Oranje te spelen ontgaat me eigenlijk, de enigen die daar recht op hebben zijn de spelers die door de BC geselecteerd worden, en de BC... dat is Van Basten.
Het Nederlands Elftal moet geen eregalerij worden van spelers die het bij de club leuk doen, daar hebben we de laatste 15 jaar al genoeg wedstrijden door verloren. Het moet een hecht team zijn van mensen die ervoor willen gaan.
Niet dat ik dat hechte team momenteel zie, maar een BC met visie en resultaat zal het misschien wel meer inzicht hebben dan jij of ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Uiteraard. Ik geef alleen mijn visie erop maar top dat je wel naar behoren reageert op mijn mening. 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
En dat moet mijn liefde voor die club minder maken? 
Ja. Als Ajax zo'n voorzitter zou krijgen zou ik nooit meer een kaartje kopen.
Lijkt me wel duidelijk dat dze man totaal niet deugde, hij is niet voor niks meerdere malen tot gevangenisstraf veroordeeld.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Terug gaan naar de bron, die man is gewoon zo opgevoed. Hij is dus ook een slachtoffer.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Het moet niet gekker worden. Dus als ik een moeilijke jeugd heb gehad, mag ik alles doen waar ik zin in heb. Sorry, maar na deze uitspraak kan ik je echt niet meer serieus nemen. Ik ga er verder ook niet meer op in.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.