- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
[quote]Naomi Watts schreef:
Dat was me inderdaad ook niet ontgaan. Doch vond je het wel geweldig toen Raúl (Real Madrid) in een interland tegen Mateja Kezman (Atletico Madrid) hem even op zijn plaats zette. Of is dit ook weer niet waar soms ?
En ontkennen dat Raúl arrogant is ? Over zonnige brillen gesproken .... 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat vond ik wel goed van Raul inderdaad. Elke spanjaard zou dat doen na de woorden van Mateja over Spanje voor de wedstrijd.
Je moet wel het gehele plaatje zien. Ik vind Raul allesbehalve arrogant.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het moet niet gekker worden. Dus als ik een moeilijke jeugd heb gehad, mag ik alles doen waar ik zin in heb.
Dat niet. Hij is terecht veroordeeld maar dat geeft JOU nog niet het recht om hem te veroordelen.
Mooi, dat deed ik bij jou ook al niet meer.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Angola is het eerste Afrikaanse land wat zich heeft geplaatst voor het WK 2006. Het won met 0-1 in Rwanda en dus maakte het niet meer uit wat Nigeria deed. Nigeria won overigens zelf wel met 5-1 thuis tegen Zimbabwe. Angola dus wel maar helaas geen Nigeria in Duitsland 
Ook Ghana is heel dichtbij plaatsing. De ploeg van oa. Matthew Amoah en Abubakari Yakubu (Vitesse) staat na 49 minuten voor met 0-4 bij de Kaapverdische Eilanden en heeft aan een gelijkspel genoeg zich te plaatsen ten koste van o.a. Zuid-Afrika.
Togo is ook geplaatst, het won met 2-3 voor bij Congo en had genoeg aan een gelijkspel om zich te plaatsen ten koste van Senegal.
Voor de laatste plaats is vanavond Tunesië tegen Marokko het directe duel.
update : Ook Ivoorkust is geplaatst. Kameroen bleef thuis tegen Egypte steken op een 1-1 en dat was niet genoeg. Zelfs een penalty in de 94e minuut kon Kameroen niet helpen. Wome miste.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Pijnlijk zeg voor Kameroen. Zag toevallig het einde (stukken van de wedstrijd ook maar die was niet al te boeiend), typisch voorbeeld van een speler die zijn zenuwen niet in bedwang kon houden. Hadden ze Van de Vaart maar
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
We zijn dóóórrr!
Yeah, we gaan weer 2e worden! 
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
België - Spanje 0-2. Over and out. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Korfbal?
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Nederland, van Basten, spelers, gefeliciteerd! 
De eerste helft was voor Nederland, de tweede helft voor Tsjechië, Nederland is eindelijk weer eens wat doelvaardiger. Voordeel was dat de Tsjechen hun beste spelers misten, terwijl dat er maar enkelen zijn. Zo zie je dat het elftal dan gelijk in kracht en vindingrijkiheid verliest, in tegenstelling tot Nederland, dat over meer goede reserves beschikt, hoewel die gelukkig niet nodig waren. Het is idd iets magisch wat over het Nederlands elftal hangt, want zo geweldig vind ik ze nou ook weer niet spelen, alles loopt gewoon eens lekker i.t.t. voorheen.
Het zou belangrijk zijn dat het Nederlands elftal nog voor het WK wat sterke oefenwedstrijden zou moeten spelen, bijvoorbeeld tegen Frankrijk of Argentinië, zodat ze misschien dan niet onverwachts tegen de mand lopen op het WK.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Nederland is door
nu hebben we de tijd om een meer creatieve speler voor de back te vinden dan de saaie Kromkamp
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Begint op 88 te lijken. Toen waren er ook een heleboel onbekende spelers die onder Michels tot bloei kwamen, omdat het teamwork belangrijk is. Daarna worden ze wel erg beroemd, maar iedereen vergeet ook Die voorselectie 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
En als geschiedenis zich herhaalt wordt het weer een soort München (1974) ....
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ik acht Nederland hoger dan Duitsland, maar je weet het maar nooit met die moffen, vreselijk voetballand is het toch. Van de sterren van Brazilië verwacht je toch wel weer een finaleplaats.
Landen die ik de meeste kans vind maken op de titel:
1. Brazilië
2. Italië (flikken het toch wel weer door kutspel)
3. Argentinië/Nederland (vrij gewaagd denk ik wel)
4. Frankrijk
5. Engeland/Portugal
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Wát een kutcoach is Van Basten toch! Nu pas geplaatst! Schande!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
België - Spanje 0-2. Over and out. 
Ik vind het zonde dat het ten koste moet gaan van Belgie maar helaas. Wel heel blij dat Fernando 'El Nino' Torres nu eindelijk kon laten zien hoe geniaal en koel hij is. Wat een wereldspits en wat een genie.
Mijn top grootste kanshebbers.
Spanje, Brazilie, Argentinie, Portugal, Duitsland en Engeland
Ik hoop natuurlijk dat Spanje eindelijk die wereldtitel in de wacht sleept. Dat is ook nog de parel die mist in de kroon van Koning Raul. Ik zeg wat elke Spanjaard zou zeggen: "Als wij hem niet winnen dan moet Portugal de titel pakken".
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Nog nooit wist het Nederlands elftal zich voor een eindronde te plaatsen voor de laatste speelronde. Ik hoop dat de kritiek op Van Basten nu ook eindelijk gestopt is. 2 keer van Tsjechie winnen met 2-0 is geen toeval meer.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wel heel blij dat Fernando 'El Nino' Torres nu eindelijk kon laten zien hoe geniaal en koel hij is. Wat een wereldspits en wat een genie.
Maar dan moet je er wel bijzeggen dat het telkens op aangeven van de pas ingevallen Reyes was, en qua voorzetten is dit de grote meester in de Spaanse ploeg. Als je nog de kans krijgt in één of andere herhaling, moet je eens goed naar die combinatie kijken. Prachtig gewoon. 
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
1. Brazilië
l
En Ronaldo, Ronaldinho, Kaka, Robinho en vooral Adriano tegen Boulahrouz, Opdam en kornuiten wordt toch wat lastig vress ik
.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Maar aan de andere kant maken Ruudje en zijn maten natuurlijk gehakt van Roque Junior en Lucio.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
4. Frankrijk
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Nederland, Argentinïe en ook Spanje zijn naar mijn mening toch wel wat sterker dan Italië.
5. Engeland
Zij gaan er natuurlijk helemaal niks van bakken op het komende WK.
Jammer trouwens dat Nigeria en Kameroen (bij een 1-1 stand in 90e min. misten ze een penalty!) zich niet hebben geplaats voor het WK. Leuke teams met erg goede spelers. Wel leuk dat goede teams als Ghana en Ivoorkust eindelijk hun opwachting mogen maken op een WK.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maar dan moet je er wel bijzeggen dat het telkens op aangeven van de pas ingevallen Reyes was, en qua voorzetten is dit de grote meester in de Spaanse ploeg. Als je nog de kans krijgt in één of andere herhaling, moet je eens goed naar die combinatie kijken. Prachtig gewoon. 
Je hebt gelijk. Reyes verdient de nodige credits al blijf ik Joaquin en Vicente onze voorzet meesters vinden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.