- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ja Ajax zou dat zeker moeten doen ja. Gewoon geen aanval opstellen maar alleen middenvelders. Zijn toch de enige spelers die scoren @!
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Als ADO vanavond wint in de 'snelkookpan', dan trakteer ik mijn collega's morgen! 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Kuijt heeft het in het Nederlands elftal tot nu toe toch prima gedaan op rechts? Liever Kuijt daar dan een middelmatige rechtsbuiten.
*Nieuw zijn :
-Serginho Greene (Feyenoord)
-Urby Emanuelson (Ajax)
-Ibrahim Afellay (PSV)
Nu kan in ieder geval niemand meer zeuren dat je bij een bepaalde club moet spelen om geselecteerd te worden. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Nou dat is ook weer niet helemaal waar.
Mijn broertje en ik hadden er laatst (voor deze voorselectie) nog een discussie over. Het punt is dat Iby Afellay al lang was geselecteerd als hij Ajacied was geweest. Ik ben overigens zelf een Ajax-man dus daar ligt het niet aan.
Ik wil overigens eens hier rondvragen wat jullie vinden dat de basisopstelling tegen Tsjechië (uit) moet worden.
Mijn opstelling zou zijn :
Edwin van der Sar
Kromkamp, Boulahrouz, Maduro en Gio
Bommel, Davids, VdVaart
Castelen, Vantheman, Robben
* Philip Cocu is dus geschorst
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik zou Kuyt er toch maar inzetten.......
Hij heeft het alle wedstrijden dat hij speelde goed gedaan en is echt een plaag voor een verdediger. Iemand die 95 minuten 110% geeft zou ik persoonlijk al snel opstellen (en van Basten blijkbaar ook
)
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Met alleen inzet haal je het niet tegen deze Tsjechen vrees ik. Met hele snelle vleugelspitsen denk ik dat je meer kans hebt.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Vd Sar
Kromkamp, Boulahrouz, Opdam, De Cler
Landzaat, Sneijder, Cocu/Davids
Kuijt, Van Nistelrooy, Robben
Als Mathijsen weer fit is hij op de plaats van Opdam.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Waarom Tim de Cler ipv Giovanni van Bronckhorst Quido ?
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Mocht Cocu mogen de volgende wedstrijd:
Van der Sar(beste keeper ooit)
Bronckhorst-Kromkamp-Opdam-De Cler
Sneijder, Davids, Cocu
Van Hooijdonk, Makaay, Robben
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Waarom Tim de Cler ipv Giovanni van Bronckhorst Quido ?
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Giovanni heb ik me de afgelopen wedstrijd weer aan lopen ergeren. Erg slap en is niet aanvallend genoeg voor een back.

Hij is juist te aanvallend, soms.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Ja, als ie meegaat verspeelt hij 8 van de 10x de bal en ligt de rechterflank voor de tegenstander open. Laat ik dan zeggen aanvallend niet goed genoeg.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Atletico geeft een 0-2 voorsprong weg, nog puntloos naar huis. 
Barca wel weer puntverlies. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wuahah Ajax echt te triest !
90' Ajax Amsterdam [2 - 2] Den Haag
20' [1 - 0] H. Maduro
28' [2 - 0] W. Sneijder
63' J. Heitinga
90' [2 - 1] E. Elia
90' [2 - 2] J.P. Saeijs
Blind mag echt ophoepelen als het aan mij ligt.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee joh, Blind moet blijven en die twee spitsen ook! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Helemaal eens met Reinbo. 
Laat me raden mikoz, jij volgt het ook via Livescore. 
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
misschien die speler ut Jong Ajax opstellen, die scoort tenminste, zelfs als hij niet wil.
Haalt Blind de Kerst? Mijn gok: 
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Tja, hij kan er ook weinig aan doen vrees ik, gewoon een niet zo beste selectie.
stinissen (crew films & series)
-
- 23816 berichten
- 77572 stemmen
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Jong Ajax - Cambuur was wel te hilarisch
.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Het enige wat aan de Ajax selectie ontbreekt is een goede spits, iets wat de Feyenoord selectie wel bezit.
Ik heb genoeg vertrouwen in Blind om van Ajax weer een goede ploeg te maken, Rosenberg was gewoon een slechte gok.. Hoewel ik denk dat hij in de toekomst nog wel nuttig kan worden, maar dan wel als 2e spits.
stinissen (crew films & series)
-
- 23816 berichten
- 77572 stemmen
Eerste 30 min uit AZ en eerste tegen Den Haag helft top voetbal en toch maar 1 punt dat is triest, een goaltjes dief zou welkom zijn.
En nogmaals een vriendelijke verzoek om ook die smilies tot na de sport op tv achterwege te laten......
svp.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heb ik voorgesteld over die smilies maar er is niet gezegd dat we dat ook achterwege moeten laten. 
Just kidding stinissen, ik doe het niet meer.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Eerste 30 min uit AZ en eerste tegen Den Haag helft top voetbal en toch maar 1 punt dat is triest, een goaltjes dief zou welkom zijn.
Idd, je ziet dat het spel van Ajax ivm vorig jaar er flink op vooruit is gegaan, het enige wat ze missen is een scorende spits.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Tja, Ajax speelt momenteel beter voetbal dan ze ooit onder Koeman gedaan hebben, maar ja, het spitsenprobleem plus de nodige dosis pech zorgt ervoor dat ze nu al 8 verliespunten hebben. AZ is nu echt kampioenskandidaat nummer 1, met al zo'n voorsprong op PSV en Ajax en tot nu toe het beste voetbal is er geen excuus meer voor AZ om de underdog te spelen. Feyenoord zal het niet volhouden, want met alleen 2 goede spitsen en verder niets hou je het geen seizoen vol om te blijven winnen.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
is nu echt kampioenskandidaat nummer 1, met al zo'n voorsprong op PSV en Ajax en tot nu toe het beste voetbal is er geen excuus meer voor AZ om de underdog te spelen.
Mij hoor je daar niet over klagen, Zavo!
Sorrie hoor, maar hoe kun je in vredesnaam een op het oog riante 2-0 voorsprong op zo'n schlemielige wijze uit handen geven? Ik geloof dat de verdeling van het balbezit 62 om 38% was, over de hele wedstrijd gezien. Oftewel, 020 was gedurende de hele wedstrijd de betere ploeg, zélfs volgens de statistieken. En nóg laten ze de punten liggen! Dan verdien je het ook gewoon niet om te winnen, toch?
Oh ja, over die spitsen? Heeft Ajax spitsen dan? Ik heb ze niet gezien! Voorlopig zijn het met name de middenvelders die de goals maken! En Shota was zogenaamd niet goed genoeg voor Ajax... Da's nog het mooie eraan. Haha!
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ja, er schijnen vier spitsen rond te lopen. Ik zou Manucharyan in de spits zetten als ik Blind was. Dat is de enige die dit seizoen nog niet gespeeld heeft, misschien kan hij wel scoren. In Armenie kon hij het wel i.i.g.
Of Babel in het centrum, hij speelde weliswaar dramatisch gister, maar ik denk dat hij centraal veel beter tot z'n recht komt dan op links.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.