• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.279 films
  • 12.561 series
  • 34.740 seizoenen
  • 655.967 acteurs
  • 200.416 gebruikers
  • 9.463.316 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Naomi Watts schreef:

Net was het weer Atlético Madrid - FC Barcelona. Voor mij de belangrijkste wedstrijd van het seizoen, Barca die veel meer kwaliteit heeft maar bij Madrilenen blijft het anti-Catalaan gevoel leven, een grotere vernedering is er niet; van Catalanen mag je NOOIT verliezen. De tweede topclub die Atlético tegenkomt in dit seizoen (vorige week werd er nog verloren van Depor). Net als vorig seizoen weet Barca weer niet te winnen. Eto'o opende al vroeg de score om Barcelona op voorsprong te zetten maar Atlético speelde met lef en met erg fris spel en lieten zich niet beinvloeden door de aanvalslinie van Barca. Atlético verdiende als enige de drie punten maar door een treffer van het Madrileens troetel kind Fernando 'El Nino' Torres en Mateja Kezman kwam mijn Atlético toch nog langszij. Atletico moest vanaf de 67e minuut nog door met 10 man maar het hield heel goed stand, chapeau Atlético, muy orgulloso.

We zijn weer op de goede weg, weer een prachtig avondje in het Vicente Calderón.

Dag, Catalaantjes jullie nemen geen punten mee naar Catalonië.

En nu vind je Kezman zeker weer wel een topgozer Met Servië tegen Spanje loop je hem af te zeiken tot en met en nu scoort hij en is hij ineens de man. Beetje jammer dit.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviefreak#1 schreef:

En nu vind je Kezman zeker weer wel een topgozer Met Servië tegen Spanje loop je hem af te zeiken tot en met en nu scoort hij en is hij ineens de man. Beetje jammer dit.

Als jij ergens kan lezen dat ik Kezman ophemel moet je het even aangeven en anders voortaan beter lezen voordat je met dergelijke insinuaties komt.

Ik heb nooit aangegeven een hekel te hebben aan Kezman maar aan wat gedragingen van hem. Ik zeg wat ik ervan vind maar dat neemt niet weg dat ik hem als mens en als voetballer niet bewonder, al heeft hij wat tekortkomingen (who doesn't).

Hij is een spits voor Servie scoren is ook zijn missie. Hij hoort te scoren, ik heb daar ook verder geen problemen mee, ook al is het tegen mijn clubs. It's part of the game. Als je een hekel gaat hebben omdat een spits tegen je team scoort dan klopt er iets niet.

Beetje jammer die post.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

als je echt supporter van EEN TEAM bent, dus niet zoals de meeste hier van alles wat met voetbal te maken heeft en niet DIE HARD van 1 team

dan luister je live op radio of volg je het via internet

dan wil je gewoon ALLES meteen weten

dat is MIJN mening

als je wacht op de samenvatting dan moet je ook de andere wedstrijden zien (vooral bij talpa) en aangezien andere clubs mij helemaal niks kunnen schelen doe ik het zo

zucht maar, o clublozen!

(maarja wie ben ik, alleen nummer 2 in de MovieMeter Profcoach subleague , dus niet echt een kenner toch? )

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

damon schreef:

als je echt supporter van EEN TEAM bent, dus niet zoals de meeste hier van alles wat met voetbal te maken heeft en niet DIE HARD van 1 team

dan wil je gewoon ALLES meteen weten

dat is MIJN mening

Ik volg het via internet, en ja ik wil gelijk de uitslag weten maar zeggen dat diegene die wachten tot De Wedstrijden geen echte supporters zijn is natuurlijk pure onzin.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

damon schreef:

Volgens mij zit je dan in het stadion

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Inderdaad, en als ik het niet in een stadion zie dan wil ik het bij Studio Sport zien zonder de uitslag te weten.

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 636 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Als jij ergens kan lezen dat ik Kezman ophemel moet je het even aangeven en anders voortaan beter lezen voordat je met dergelijke insinuaties komt.

Ik heb nooit aangegeven een hekel te hebben aan Kezman maar aan wat gedragingen van hem. Ik zeg wat ik ervan vind maar dat neemt niet weg dat ik hem als mens en als voetballer niet bewonder, al heeft hij wat tekortkomingen (who doesn't).

Hij is een spits voor Servie scoren is ook zijn missie. Hij hoort te scoren, ik heb daar ook verder geen problemen mee, ook al is het tegen mijn clubs. It's part of the game. Als je een hekel gaat hebben omdat een spits tegen je team scoort dan klopt er iets niet.

Beetje jammer die post.

Ik vind het top, en hoop dat Kezman weer de oude word, zoals bij PSV.

En nog wel de winnende maken tegen Barcelona, had ooit interesse in Keza. Echt super.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

kos schreef:

(quote)
Anders lees je even wat ik hierboven had geschreven .

Ik vind het raar , ik bedoel er zijn een paar mensen die willen wachten tot de samenvatting , dus danmoet iedereen hier stil zijn omdat hun zo nodig die samenvatting willen zien , ik bedoel als je de uitslag niet wilt weten dan kom je even een paar uurtjes niet in deze tread ..

stinissen (crew films & series)

• 23816 berichten
  • 77572 stemmen

Beste Mikoz dat zijn nu eenmaal de regels en nogmaals sommige mensen hebben de oude updates en zien dan alle topics voor bij komen.

Maar ik dacht dat Kos dit ook al had besproken.....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Is het nou zo moeilijk te begrijpen dat er in dit topic ook over andere sporten wordt gesproken. Ik ben ook benieuwd of Sharapova nog meer rondes mag doorkreunen of niet. Spoiler tags plaatsen is toch geen moeite. Het laatste woord is hier al over gesproken, mikoz. Erg irritant dit.

Jordy schreef:

Nee hoor, grapje. Uitslagen moeten tot de eerste uitzending gewoon tussen spoilers.

De almachtige heeft gesproken, gewoon spoilertags plaatsen of je vingers in bedwang houden in dit topic.

Ipv spoilertags plaatsen zal ik ook tijdig het plaatsen van smilies verbieden, als er in een post van mij een positieve smilie staat weten de meeste users wel hoe laat het is denk ik.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

stinissen schreef:

Beste Mikoz dat zijn nu eenmaal de regels en nogmaals sommige mensen hebben de oude updates en zien dan alle topics voor bij komen.

Maar ik dacht dat Kos dit ook al had besproken.....

Beste Stinissen ik kwam even terug op mijn ERG slecht geschreven post en vertaalde het even.

Heb allang gezegd dat ondanks ik het wat raar vind me eraan zou houden.

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

Komend weekend is weer het raad spel he? voor de uitslagen

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Volgende CL ronde kan ik de de uitslagen van de users niet zo heel snel plaatsen omdat ik naar Ajax - Arsenal ga.

Maar de dag er op moet uiteraard wel lukken

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

De voorselectie van het Nederlands Elftal kent weer wat opvallende namen :

* Edgar Davids, Mark van Bommel, Romeo Castelen en Ron Vlaar zijn weer terug na afwezigheid.

*Nieuw zijn :

-Serginho Greene (Feyenoord)

-Urby Emanuelson (Ajax)

-Ibrahim Afellay (PSV)

*Weggevallen zijn :

-Kiki Musampa (Manchester City)

-Mario Melchiot (Birmingham City)

-Johnny Heitinga (Ajax)

Nou genoeg stof om over te praten denk ik.

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Ah, nu van Bommel bij zijn club op de bank zit mag hij weer meedoen.

Marco

(afbeelding)

Verder niet al te opvallend.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviefreak#1 schreef:

*Nieuw zijn :

-Serginho Greene (Feyenoord)

Waar ik al op gehoopt had, verdient Serginho ook wel.

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Niet dat ie nu beter speelt dan bij RKC, maar toch...

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Nou het is maar een voorselectie hoor. Mark van Bommel en Serginho Greene zijn zo ongeveer de eerste die gaan afvallen lijkt me. Urby Emanuelson lijkt me ook niet echt een kanshebber omdat hij zowel Gio als Tim de Cler nog voor zich heeft. Edgar Davids is lichtelijk geblesseerd geraakt afgelopen weekend en Philip Cocu is tegen Tsjechië geschorst dus een plaats in de selectie voor Iby Afellay kan best wel (overigens vind ik dat terecht).

p.s. Ook George Boateng zit bij de voorselectie. Ook redelijk verrassend.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Greene en van Bommel lijken mij uitstekend.

Overgens vind ik van Basten niet echt een goede coatch , maar dat terzijden ..

T.O.

• 2469 berichten
  • 2856 stemmen

Snap echt niet waarom spelers als Castelen en Vlaar erbij zitten, maar goed.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ja een lachertje zeker van castelen , die van basten bakt er echt niks van vind ik net zoals blind .. maargoed.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

De rechterkant blijft een probleem, van Basten had beter Jennar (van NAC) kunnen oproepen ... dat zou tenminste een terechte uitverkiezing zijn.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Hoe kan je nu roepen dat Van Basten er niets van bakt. De beste man heeft nog geen wedstrijd verloren!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Castelen is een prima speler.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

De hele eredivisie zit vol met prima spelers, als Nederlands international moet je toch wel boven de rest uitsteken. Maar erg veel rechtsbuitens zijn er niet meer...

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

pascal83 schreef:

De hele eredivisie zit vol met prima spelers, als Nederlands international moet je toch wel boven de rest uitsteken. Maar erg veel rechtsbuitens zijn er niet meer...

Precies. Castelen wordt natuurlijk gewoon geselesteerd omdat het een van de weinige "echte" rechtsbuitens is die we nog rijk zijn. Nu spelen Kuyt en van Persie daar in het Nederlands XI-tal. Dat zijn spelers die van nature naar binnen komen. Met Castelen heb je gewoon weer een extra mogelijkheid om anders te gaan spelen. Prima keuze van van Basten lijkt me. (en dan ben ik nog niet een Feyenoorder )

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Daar hoef je geen Feyenoorder voor te zijn hoor. Ik heb ook liever Castelen of Meerdink (of zelfs Jenner) aan de rechterkant. Geef mij maar een echte rechtsbuiten.

T.O.

• 2469 berichten
  • 2856 stemmen

Of gewoon niet met een rechtsbuiten spelen natuurlijk.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Wanneer wordt het systeem eens aangepast aan de mogelijkheden en de klasse van de spelers.

Zou Ajax ook moeten doen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.