• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.274 films
  • 12.561 series
  • 34.740 seizoenen
  • 655.967 acteurs
  • 200.414 gebruikers
  • 9.463.105 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Spoiler van Mikoz verwijderd .

Na de wedstrijduitzendingen kun je verder ouwehoeren over uitslagen.

Btw: mikoz ik kan je oude team weer toevoegen. Nu aangeven welke je wil behouden en welke er uit moet svp.

nog een opmerking: Wie is VV de Nul?

stinissen (crew films & series)

• 23816 berichten
  • 77572 stemmen

Blijft jammer dat sommige mensen hun mond niet kunnen houden tot na de sport op tv.......

Jammer heel erg jammer.......

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

stinissen schreef:

Blijft jammer dat sommige mensen hun mond niet kunnen houden tot na de sport op tv.......

Jammer heel erg jammer.......

is het niet slim om deze topic tijdelijk op slot te zetten op zo'n wedstrijddag? scheelt onnodige tijd voor het controleren van de posts

en dan pas na de uitzending de topic weer openen

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Topic tijdelijk op slot gooien lijkt me niks. Users mogen zelf ook wel eens nadenken wat ze doen.

De eerstvolgende die weer voetbaluitslagen spoilert krijgt gewoon een 48-uurs ban .

p.s. Thanks Patrick, had ik over het hoofd gezien.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:
Topic tijdelijk op slot gooien lijkt me niks. Users mogen zelf ook wel eens nadenken wat ze doen.

Je kan natuurlijk ook vragen aan zij die het niet willen weten om niet zo stom te zijn om op zondagmiddag in een Studio sport (voetbal)topic te gaan lezen. Lijkt mij.... kan ik hier tenminste posten hoe blij ik ben....

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

users denken nooit, daar zijn de mods voor

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Bovendien hebben sommige mensen oude updates waardoor ze die berichten automatisch zien.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

je weet toch wanneer het zondagmiddag is

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

En dan moet ik maar niet op de site komen .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nee dat niet, maar niet in de Studio Sport topic kijken....

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

kos schreef:

Bovendien hebben sommige mensen oude updates waardoor ze die berichten automatisch zien.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Hoe wekt dat dan. Ik krijg nooit pagina's te zien waar ik niet op klik?

Laat maar, ik heb het gevonden en begrepen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

De oude updates mensen moeten blij zijn dat ze die oude updates uberhaupt nog hebben, en niet zeuren als ze daar ook wel eens de negatieve consequenties van merken

Nee hoor, grapje. Uitslagen moeten tot de eerste uitzending gewoon tussen spoilers.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Eindstand Wielerpools:

1 Lucid Recyclings 1375

2 Tims Epocentrale 1206

3 De bout hachelen 1199

4 Freude 712

5 Fc Nistelrooi 661

6 smurfinnekes 408

Van Harte Gefeliciteerd Lucid Recyclings .

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Dank u! De rest dik geklopt .

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Waar slaat dit op ? als je de uitslagen niet wilt weten , waarom ga je dan toch op het studio sport zitten ?

Dan kijk je hier toch niet ?

Dan moet ik topic dood worden gelegd omdat sommige mensen tot 7 uur willen wachten , wat belachelijk .

En ja kos graag voeg me toe , ( helaas wel met mijn oude team dat echt slecht is maja. . )

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

mikoz schreef:

Waar slaat dit op ? als je de uitslagen niet wilt weten , waarom ga je dan toch op het studio sport zitten ?

Dat er geen uitslagen neergezet mogen worden voor het sportjournaal is allang bekend. Wil je het toch kwijt, doe dat dan in spoilertags. Dat mensen dan maar niet naar dit topic moeten kijken is onzin. Het gaat hier niet alleen over voetbal.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Aanstellerij vind ik het.

Maar goed ik hou me mondje.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nu mag ik eindelijk:

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Youre Crazy

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

mikoz schreef:

Dan kijk je hier toch niet ?

Dan moet ik topic dood worden gelegd omdat sommige mensen tot 7 uur willen wachten , wat belachelijk .

Anders lees je even wat ik hierboven had geschreven .

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Bovendien draait dit topic niet alleen om voetbal, er is nog meer gebeurd in het sportwereldje vandaag.

stinissen (crew films & series)

• 23816 berichten
  • 77572 stemmen

Inderdaad zoals een speler dood van Telstar in een auto ongeluk.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

dat ie dood gaat heeft niks met sport te maken

en ik vind het raar dat je niet mag praten

ik vind het zoeizo raar dat als de wedstrijd om 14.30 eindigt je de uitslag niet wil weten tot de samenvatting

wat voor een supporter ben je dan

gotti

• 14091 berichten
  • 5946 stemmen

Een supporter die graag verrast wil worden tijdens de samenvattingen...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

damon schreef:

Ik dacht altijd dat iedereen naar het Eredivisie-voetbal mocht kijken, ik wist niet dat dat alleen voor supporters was.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Net was het weer Atlético Madrid - FC Barcelona. Voor mij de belangrijkste wedstrijd van het seizoen, Barca die veel meer kwaliteit heeft maar bij Madrilenen blijft het anti-Catalaan gevoel leven, een grotere vernedering is er niet; van Catalanen mag je NOOIT verliezen. De tweede topclub die Atlético tegenkomt in dit seizoen (vorige week werd er nog verloren van Depor). Net als vorig seizoen weet Barca weer niet te winnen. Eto'o opende al vroeg de score om Barcelona op voorsprong te zetten maar Atlético speelde met lef en met erg fris spel en lieten zich niet beinvloeden door de aanvalslinie van Barca. Atlético verdiende als enige de drie punten maar door een treffer van het Madrileens troetel kind Fernando 'El Nino' Torres en Mateja Kezman kwam mijn Atlético toch nog langszij. Atletico moest vanaf de 67e minuut nog door met 10 man maar het hield heel goed stand, chapeau Atlético, muy orgulloso.

We zijn weer op de goede weg, weer een prachtig avondje in het Vicente Calderón.

Dag, Catalaantjes jullie nemen geen punten mee naar Catalonië.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

damon schreef:

dat ie dood gaat heeft niks met sport te maken

en ik vind het raar dat je niet mag praten

ik vind het zoeizo raar dat als de wedstrijd om 14.30 eindigt je de uitslag niet wil weten tot de samenvatting

Zucht. (op veel verschillende gebieden een zucht)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik zucht mee.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ja ik ook. Als je zo graag zelf de uitslag wil weten moet je dat zelf weten en kun je op meer dan één forum terecht om je blijdschap met andere mensen te delen. Op het Voetbal International forum bijvoorbeeld. Als je hier gaat posten krijg ik meer het idee dat je stoer wil zijn omdat je als eerste de eindstand weet of zo. Op Zondag kijk ik voor de samenvattingen geen TV, luister ik geen radio en ga ik niet naar Nederlandse sites. Zelfs zet ik het geluid uit aan het begin van de uitzending omdat Wilfred Gené ook altijd een soort tipje weggeeft. Ik erger me dood aan mensen die persé ergens een uitslag neer wil zetten BAH.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.