• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.270 films
  • 12.561 series
  • 34.740 seizoenen
  • 655.967 acteurs
  • 200.413 gebruikers
  • 9.463.084 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

5-3 om je gek te lachen die wedstrijd .

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 636 stemmen

Ze zulleen het thuis denk ik wel afmaken, maar ze hebben erg slecht verdedigt vond ik zelf daar in Samara, echt super slecht, en daarbij het waren vaak counters waar Krylia het van moest hebben. Verder speelde AZ wel aardig, paar mooie doelpunten gezien vooral die laatste van Brober. Top.

Thuis wint AZ met 4-0 van die l*mstralen.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Ik denk dat AZ nog heel veel moeite gaat krijgen thuis tegen deze jongens uit centraal Rusland. Die Adamu gaat er zeker nog wel eentje inleggen en dat betekent dus dat AZ er minimaal drie moet inschieten ... en naar verwachting zal Krylia het in Alkmaar achterin wel helemaal dicht gooien.

Ik blijf me trouwens toch verbazen over die Afrikanen en Zuid-Amerikanen in Rusland (en ook de Oekraïne), in winter is het voor hun daar toch niet uit te houden.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ze krijgen daar anders geld zat om zich warm te houden lijkt me.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Geweldige prestatie van Krylia.

stinissen (crew films & series)

• 23816 berichten
  • 77572 stemmen

Adamu........................... En Ajax kan maar geen goede spits vinden die Rosenberg is de miskoop van het jaar dan nog liever die griek.

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 636 stemmen

Wat vinden jullie van de camera-constructie, die wordt uitgeprobeerd bij Fey-Rapid.

Vind het zelf nog niet echt ideaal om de wedstrijd optimaal te volgen, moet je denk ik wel eerst aan wennen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Irritant. Totaal geen overzicht.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik erger me er ook mateloos aan, zoals Quido al aangeeft: totaal geen overzicht.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Eindelijk dan, de goal.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Lijkt me best wel truerig om je eigen club internationaal in de UEFA cup te zien spelen .. en dan nog zonder publiek !

Over de cameraopstelling : Slecht ! weinig overzicht zo.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Treurig niet maar wel jammer de CL heeft zoveel meer sfeer en 'leeft' ook meer.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Wat wilden ze nou bereiken ? Dat je je meer kon inleven in het spel ? Niet echt zo ... Als je overzicht hebt leef je juist meer mee doordat je dan kunt zien wat er gebeurt (klinkt wel erg logisch, maar zo is het nu eenmaal). Een verkeerde pass omdat aan de rechterkant iemand helemaal vrij stond ... je ergeren omdat niemand zich vrijloopt ... Dat soort dingen zie je nu allemaal niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Klopt, viel mij ook op.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 8170 stemmen

Ik zou er een moord voor doen om onze plaatselijke trots weer eens in de UEFA cup te zien spelen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hopen dat Nevland weer snel inzetbaar is dan.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Speelt Nevland bij feyenoord dan ?

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

Plaatselijke trots, klik effe op ROOSKY

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 8170 stemmen

Daar wachten we inderdaad met smart op. Maar dan nog is de ploeg te statisch en te kwaliteitsarm om een echte rol te gaan spelen. Ik heb ook het idee dat het team te veel waarde hecht aan de aawezigheid van Nevland. Volgens mij zit er te veel "zonder Nevland zijn we kansloos" in de koppies.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Laat Nevland maar naar Ajax komen is misschien al wat meer gewend aan de Nederlandse competitie can die krant van een Rosenberg.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 8170 stemmen

Nevland moet ook nog bewijzen dat ie dit meerdere seizoenen kan presteren. Maar eh...7 miljoen, mag je em hebben Of ruilen tegen Maduro?

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Dacht het niet.

En lol @ Feyenoord !

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Slechte dag voor het Nederlands clubvoetbal en het europacupcoëfficient.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Jammer Feyenoord. Domme actie van Greene maar dat kan gebeuren. Ik begrijp wel dat het spelen zonder publiek ook erg heeft meegespeeld. We gaan het over 2 weken moeilijk krijgen aangezien we een nog meer verdedigend Rapid krijgen.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Feyenoord moet zich gewoon diep gaan schamen en geen excuses zoeken. Dit Rapid moet gewoon met een nulletje of 7 worden opgerold !

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ze hadden moeten winnen maar dat is niet gebeurt en excusen hoeve nniet gezocht te worden, je moet roeien met de riemen die je hebt.

Een nulletje of 7? je houdt van onderschatten?

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

HE verdomme dankzij Tromslo zijn me voorspellingen weer mislukt !

Galatasaray verliest van ze .. hoe verzin je het

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Niet alleen Feyenoord had het moeilijk met zijn Roemeense tegenstander, Everton heeft namelijk maar liefst met 5-1 van Dinamo Boekarest verloren!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een dag zeg!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

pascal83 schreef:

Niet alleen Feyenoord had het moeilijk met zijn Roemeense tegenstander, Everton heeft namelijk maar liefst met 5-1 van Dinamo Boekarest verloren!

En Steau Boekarest won met 0-3, blijkbaar is het Roemeense (2-0 tegen tjechië) voetbal zo slecht nog niet. Vrees dat het wel eens afgelopen kan zijn voor Feyenoord....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.