• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.270 films
  • 12.561 series
  • 34.740 seizoenen
  • 655.963 acteurs
  • 200.413 gebruikers
  • 9.463.041 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Rosetta moest ook al wijken voor het tennis. Die films zullen toch wel nog een keer uitgezonden worden?

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Naomi Watts schreef:

Het ging over Maria.

Niet bij mij.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

BoordAppel schreef:

Rosetta moest ook al wijken voor het tennis. Die films zullen toch wel nog een keer uitgezonden worden?

Zeker en vast. Die worden gewoon in de najaarsprogrammatie geplaatst.

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 636 stemmen

Heracles Almelo

Echt geweldig wat ze allemaal presteren tot nu toe, ben bang dat dat over een aantal weken wel weer gaat veranderen, maar dat doet er niet toe.

1-2 winnen uit tegen sc heerenveen, super.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

dus het ligt niet aan het kunstgras

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 636 stemmen

dat weet ik wel zeker, want in heerenveen en den haag ligt ook geen kunstgras ja, en daar winnen ze ook wel, en dat gezeur over kunstgras is vind ik ook grote onzin, zoal PSV die het gaf op het kunstgras toen ze in almelo 1-1 speelden, grote onzin toch?

Ze spelen collectief gewoon erg goed, en hebben een ingespeeld elftal.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Roberto Heras

Dit had ik nooit van hem verwacht, zeker na zijn zware val niet.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Freud schreef:

Roberto Heras

Dit had ik nooit van hem verwacht, zeker na zijn zware val niet.

Ja klote..

Zielig voor Mentsjov die gewoon de beste is maar van niemand steun krijgt !

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

De arme man heeft dan ook nog maar vier ploegmaats over .

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Stand na Etappe 15.

Pnt:

1. Lucid Recyclings 692

2. De bout hachelen 602

3. Tims Epocentrale 602

4. Fc Nistelrooi 313

5. Freude 277

6. smurfinnekes 225

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 636 stemmen

Ik baal ook echt van die 4 minuten achterstand van Mentjov op Heras, niet mooi voor de Rabobnak.

Hij zal die achterstand ook wel niet meer goed maken op Roberto Heras.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Ja slechte dag vandaag, Menchov uit het Amorillo en de Podiumkansen voor Mancebo zijn ook al zo goed als verkeken .

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Fantastische finale Federer - Agassi gisteren. Agassi die het op 35-jarige leeftijd Federer drie sets lang zo moeilijk maakt, daar moet je echt respect voor hebben. Ik geef toe dat ik zelf Agassi allang had afgeschreven. Uiteindelijk sloeg Federer toch weer toe in de tiebreak en won daarna gemakkelijk de 4de set.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

Adriaanse dumpt lastige Benni voor CL-duel

Co Adriaanse voert een oorlogje uit met Benni McCarthy. De coach van FC Porto liet de Zuid-Afrikaan thuis voor het uitduel met Glasgow Rangers.

Bron: Vi.nl

Laat hem aub naar Ajax komen.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Ik moest zo lachen om Blind!

De strekking:

" Wij hebben helemaal geen spitsenprobleem. Als je eerste spits niet scoort en we wisselen de spits voor een andere spits die wel scoort, dan kan je niet spreken van een spitsenprobleem. " Dit alles met een lachen op zijn gezicht.

Hoe kan je dit nou zeggen!!!! Oke het doelpunt werd redelijk koeltjes afgemaakt. Maar ik denk dat de gemiddelde amateur deze bal er ook nog wel in kan schuiven.

We hebben weldegelijk een probleem, zullen we het hebben over gemiste kansen ipv wat ze wel scoren.

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 636 stemmen

Purmerend schreef:

Adriaanse dumpt lastige Benni voor CL-duel

Co Adriaanse voert een oorlogje uit met Benni McCarthy. De coach van FC Porto liet de Zuid-Afrikaan thuis voor het uitduel met Glasgow Rangers.

Bron: Vi.nl

Laat hem aub naar Ajax komen.

Wie? Co of Benni

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

CAPIpsv schreef:

(quote)

Wie? Co of Benni

Van mij mogen ze allebei komen.

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 636 stemmen

Dan zou ik liever zien dat Co naar PSV gaat, ajax mag op zich Benni wel hebben, altijd goed voor 20 goals in de eredivisie.

Maar Co naar PSV als hoofdcoach, in plaats van Hiddink, die bemoeid zich gewoon teveel met andere zaken, + dat ie nu weer bondscoach is van Australie, en ook nog eens technisch directeur is in eindhoven. Is bij mijn inziens iets te veel van het goede.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Mijn volgende toto-poultje

Vandaag : Bastia

En uit de CL : Porto , Juventus en Barcelona.

Inzet 5 Winst 85

Porto heeft 2.7 tegen Glasgow dat is echt hoog , dus wie nog wilt spelen neem die o.a want Glasgow is echt slecht ( redden de eigen comp niet eens )

ElMeroMero

• 81 berichten
  • 262 stemmen

Cricket is hier geen alledaagse sport, laat staan een sport die veel MoM-users zal aanspreken maar wat er vandaag gebeurd is, moet toch even gemeld worden.

Na achttien kansloze jaren, heeft Engeland vandaag eindelijk weer eens The Ashes gewonnen na een ijzingwekkend spannende serie Testmatches.

Als Engeland fysiek uit de Noordzee zou kunnen opstaan, dan deed het nu een vreugdedansje ergens in de buurt van de Azoren.

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Aha, eindelijk zijn die Australiers eens te oud geworden, daar hebben ze lang op moeten wachten .

ElMeroMero

• 81 berichten
  • 262 stemmen

Zeg dat wel

In de vijftien jaar dat ik deze sport volg, heb ik de Engelsen nog nooit zo euforisch gezien.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

En vooraleer de Engelsen euforisch zijn...

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Cricket is leuk om te zien, vooral spin bowlers die met zo veel effect gooien.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2627 stemmen

"Vraag ronde 4

Johan Cruijff kreeg in zijn beginjaren bij Ajax van de oudere spelers een koosnaampje. Hoe luidde die?

Jopie

Jampie

Japie

Cruijffie"

Weet iemand dit misschien?

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Jopie natuurlijk.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2627 stemmen

dank je

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 8170 stemmen

Wat een wedstrijd zeg! Zo zou het altijd moeten gaan! Wel een beetje jammer van de nederlaag natuurlijk, maar ik ga er nog steeds van uit dat AZ thuis die russen met een nulletje of 4 oprolt.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Geweldige wedstrijd inderdaad. Jammer van de uitslag. Alles was gewoon mogelijk. Heb er wel nog het volste vertrouwen in dat AZ de zaken goed afhandelt.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ja dat sloeg nergens op. Die gekken stonden met 8 verdedigers te spelen en 2 van die überhyperactieve aanvallers. Enorm klote om tegen zo'n zooitje te spelen.

Thuis pakken ze dat clubje met een nulletje of 5.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.