• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.270 films
  • 12.561 series
  • 34.738 seizoenen
  • 655.887 acteurs
  • 200.410 gebruikers
  • 9.462.754 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Timmy757 schreef:

Potver, Igor Gonzalez de Galdeano stopt na dit seizoen met wielrennen .

Was die ook ooit niet betrapt op doping?

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Was die ook ooit niet betrapt op doping?

Nee, hij had een medicijnen met toestemming van de uci en die was ALLEEN in Frankrijk verboden zodoende mog hij in 2003 de tour niet rijden.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Oh ok

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Die actie van Ruud van Nistelrooij was GE-WEL-DIG !!!!

Iedereen roept maar dat het Nederlands Elftal weer van het volk is en Ruudje heeft dat weer eens bewezen. Heel Nederland hoopt dat hij het doet en hij doet het gewoon

Beetje kinderachtig om daar wel geel voor te geven en niet aan die vreselijke nummer 4 van Andorra toen hij Ruudje uit ging lachen na de gemiste pingel.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Ja dat is natuurlijk wel dikke pret, een Nederlander die een Penalty mist

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dit geeft weer wat ademruimte, mijn persoonlijke held Raul Gonzalez Blanco heeft ons nu naar de koppositie geschoten en daarmee vervaagt de twijfel of wij van de zomer wel in Duitsland te bewonderen zijn. Nog meer dan een helft te gaan maar dit geeft goede hoop. Ook prachtig hoe Raul gebaarde naar Kezman: wie lacht er nu?!

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ja inderdaad want Spanje is echt goed. 2x gelijk tegen Bosnië-Herzogovina, nog een gelijkspelletje tegen Litouwen en dan hebben we het alleen nog maar over de WK-kwalificatiereeks.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De kwaliteiten zijn er, communicatie is moeilijk omdat Spanje meerdere talen kent. We behoren niet tot de besten, moet dat dan? O, je bent er zo 1 die alleen supporter is als het goed gaat.

Het gaat nu niet zoals gewenst maar de Spaanse spelers zal je niet horen praten zoals Kezman deed.

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Spanje presteert op een groot toernooi toch nooit .

stinissen (crew films & series)

• 23816 berichten
  • 77572 stemmen

Spanje het land van de losers wat betreft EK of WK.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

Spanje presteert op een groot toernooi toch nooit .

Klopt, presteren bijna nooit goed, aan Raul ligt het niet.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Nou ik kan me vergissen maar op het EK in Portugal was Raul het grootste drama van Spanje en hij was nog aanvoerder ook. Gewoon superslecht was hij daar.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dit geeft weer wat ademruimte, mijn persoonlijke held Raul Gonzalez Blanco heeft ons nu naar de koppositie geschoten en daarmee vervaagt de twijfel of wij van de zomer wel in Duitsland te bewonderen zijn. Nog meer dan een helft te gaan maar dit geeft goede hoop. Ook prachtig hoe Raul gebaarde naar Kezman: wie lacht er nu?!

En wat deed Raul toen Kezman de 1-1 maakte ?

Kezman

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Nou ik kan me vergissen maar op het EK in Portugal was Raul het grootste drama van Spanje en hij was nog aanvoerder ook. Gewoon superslecht was hij daar.

Hij was uit vorm maar het bleef een speler die een positieve invloed heeft op de mentaliteit van het team.

moviefreak#1 schreef:

En wat deed Raul toen Kezman de 1-1 maakte ?

Iedereen laten weten dat ze hun hoofd omhoog moeten houden en de posities weer in moeten nemen, hij is een sportieve verliezer maar het is nog niet voorbij. Mateja's arrogantie wordt dus beloond, erg jammer. Erg jammer zolang we er maar komen, voor het EK moesten ook al playoffs de uitkomst bieden. Wij horen niet bij de favorieten, wij zijn de underdog. Ik snap niet waarom Spanje altijd genoemd wordt als 1 van de favorieten.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Haha, die van Nistelrooij! Wat een actie zeg! Die scheids moet beter uit zn doppen kijken.

En wat een goal van Van der Vaart zeg, wow. Ondanks wat mindere dingen een prachtige wedstrijd om te kijken (vooral de eerste helft). Van Persie was ook lekker op dreef met enkele actie's. Meer!!!

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik snap niet waarom Spanje altijd genoemd wordt als 1 van de favorieten.

Omdat ze over goede voetballers beschikken. Brazilië als topfavoriet, daarna komen Frankrijk, Argentinië, Nederland, Italië en ook Spanje.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tuurlijk maar de verwachtingen zijn te hoog. We hebben genoeg talentvolle voetballers maar elk Spaans gebied heeft weer zijn eigen taal en dat maakt communiceren op het veld onmogelijk en communicatie is gewoon heel belangrijk.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Stom dat ze die actie van van Nistelrooij niet herhaalden, te grappig inderdaad! "Yes doelpunt! Oh nee, wacht.. waar is 'ie?!"

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Que?

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

BoordAppel schreef:

Haha, die van Nistelrooij! Wat een actie zeg! Die scheids moet beter uit zn doppen kijken.

Tja inderdaad! Toen Van Nistelroot de penalty miste had je die gasten moeten zien! Ze deden exact het zelfde bij hem! Dit wordt dan weer niet gezien

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ja die scheids had beter Liechtenstein - Luxemburg kunnen fluiten (of helemaal niets natuurlijk). Een schande

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

En België heeft gewonnen van de bakker, melkboer, winkelier en postbode van San Marino met 8-0. En dan waren die jongens nog het grootste gedeelte van de wedstrijd met 10.

Ik weet het, die mannen doen hun best, maar het is echt niet om aan te zien.

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Actie van Van Nistelrooy was echt te triest voor woorden. Anders laat je je even kennen door als Man.Utd. spits je gram te halen op een verdediger van Andorra. .

Genant gewoon. Als ie die kaart niet kreeg had ik hem zelf wel gestraft als ik Marco was.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Onzin!!! De actie van Van Nistelrooy is juist goed!!

Ik snap niet waarom zoiets weer wordt afgekeurd. Je zou anders elke vorm van emotie moeten afkeuren. Inclusief het juichen bij een doelpunt. Dit hoort erbij!!

De spelers van Andorra zijn juist te triest voor woorden!

Als ik bondscoach was had ik de volgende keer Ernesto Hoost geslecteerd. Ik had die gozer echt doormidden laten zagen. Dit soort prutsers horen niet thuis op een veld.

Leno

• 5922 berichten
  • 4457 stemmen

In je gezicht uitgelachen worden na een gemiste pingel is niet leuk, later zo reageren na een doelpunt is ook dom natuurlijk maarja.. Voetballers zijn soms net mensen..

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

kos schreef:

Genant gewoon. Als ie die kaart niet kreeg had ik hem zelf wel gestraft als ik Marco was.

Zuurpruim

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Het was inderdaad dom van Van Nistelrooij, maar wel erg grappig . Nog nooit zoiets gezien op een voetbalveld. Kan het maar al te goed begrijpen dat je zoiets doet als je een hele wedstrijd lang bont en blauw geschopt wordt zonder dat de scheids ingrijpt. Zeker als de tegenstander er met exact hetzelfde gedrag wél mee weg komt.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

BoordAppel schreef:

Het was inderdaad dom van Van Nistelrooij, maar wel erg grappig . Nog nooit zoiets gezien op een voetbalveld.

Ik vond het wel erg veel weg hebben van de actie van Drogba tegen Arsenal eigenlijk........Alleen was dat met een supporter.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ik heb het niet gezien, wat deed hij precies?

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Van Nistelrooij kreeg een penalty toegewezen en nam hem zelf. Hij schoot op de paal en toen kwamen er een Andoriaan (Andorees? wat is het?) op hem af die hem keihard in zijn gezicht uitlachte. Volgens mij was het zelfs de aanvoerder. Toen Van Nistelrooij even later gemakkelijk kon scoren doordat de buitenspelval slecht werd uitgevoerd liep hij eerst juichend naar het publiek toe, keek om zich heen, en ging toen recht voor die gast staan die hem had uitgelachen en ging daar verder met juichen. Toen kreeg hij dus geel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.