- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Kom aan, laten we Charisteas en vooral Rosenberg nog wat tijd geven. Zelf heb ik veel vertrouwen in Rosenberg, hij moet gewoon nog wennen aan het hele systeem van Ajax. Is een hele omschakeling.
Wanneer de ploeg goed voetbalt en de bal bij de spits kan krijgen is Rosenberg trefzeker... Dus het isn iet alleen zijn fout.....
Geef hem wat tijd!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Na wat al die ex us-postal gasten e.d hebben verteld en nu dit onderzoek het ook bewijst, wat wil je nou nog meer voor bewijzen zijn pis thuis met je scheikundedoos ofso
.
Het blijkt maar al te vaak dat verhalen groter worden gemaakt dan ze daadwerkelijk zijn. Als je afgelopen Roland Garros moet geloven dan was Puerta de grootste dopingzondaar die ze kenden. Niet alles wat gefrusteerde ex renners of werknemers vertellen hoef je te geloven hoor. En ook de media moet je niet te serieus nemen. Die zijn al lang blij dat ze in deze tijd van het jaar nog iets te melden hebben. Laat staan Equipe toch wel zo ongeveer de grootste krant die baat heeft bij een dopingschandaal rond armstrong.
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 636 stemmen
Ik denk dat armstrong helemaal niks gebruikt heeft, allemaal een storm in een glas water, die media zooi moeten ze eigenlijk bij wijze van spreken gewoon helemaal opdoeken, een grote bende is het altijd rondom de media, ze moeten toch wat nieuws de wereld in brengen, dus ook rondom armstrong, die trouwens voor dat hij ziek werd ook al wel degelijk klimtalent had, maar na die ziekte kreeg hij veel motivatie om nog wat van het leven te maken, en won hij gewoon eventjes 7 tourzeges op zijn gemak. Gewoon een topmens.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
7 tourzeges op zijn gemak is een beetje erg gemakkelijk gezegd en natuurlijk ook niet realistisch..
Echter Amstrong was allang betrapt wanneer die echt wat zou gebruiken, hij is heus wel vaak getest denk ik. Lance is gewoon clean, kan niet anders.
Als een 7 voudig tour de france winnaar zomaar zoveel titels kan winnen met doping tja dan stelt de hele dopingcontrole zooi ook geen ruk voor. Dus dat lijkt me sterk!
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 636 stemmen
ja, hij heeft inderdaad die 7 tourzeges niet geheel op zijn gemak gewonnen, maar ben het zeker mee dat de doping controles gewoon geen ruk voorstelt, als hij zomaar die 7 tourzeges kan winnen.
Hij is de enige in het hele peloton die het meest professioneel, en het meest zich alleen maar concentreert op de tour.
Als Ullrich dat nou ook eens deed, zou ik benieuwd zijn of Lance nog zo overheerst in deze koers.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
De Lance in de ronde van vlaanderen die er wordt afgereden herinneren jullie die nog ? Dat was was de ehte Lance, zonder Doping.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Vergeet niet om te zeggen dat Amstrong zo lafferig is om maar 1 tour te rijden per jaar, hierdoor is mijn waardering voor hem wel minder geworden..... Maar nog steeds is hij goed hoor
Het is knap wat die heeft gedaan..
Maar heb meer waardering voor een goede tour-rijder die het hele seizoen ook verder keihard strijdt...
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Lance zonder Doping zou de klimklasse hebben van Moreau of Moncotiér.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2627 stemmen
Na wat al die ex us-postal gasten e.d hebben verteld en nu dit onderzoek het ook bewijst, wat wil je nou nog meer voor bewijzen zijn pis thuis met je scheikundedoos ofso
.
Tijdens zijn lange ziekte heeft hij de meeste van zijn opgebouwde spieren verloren. Toen hij weer begon te trainen, deed hij dit in de bergen om klimspieren op te bouwen. Op deze manier is Armstrong een totaal andere renner geworden.
En ik denk ook niet dat hij doping heeft gebruikt, want als die test 7 jaar terug was en ondertussen wint hij 7 Tours, dan hadden ze dit heus wel eerder naar buiten gebracht.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Mij kan het erg weinig schelen allemaal, maar het zou me niet verbazen als ze een positieve test van Armstrong tijdens de Tour geheim houden. Kwestie van de wielersport van de totale ondergang te redden
.
Wielerpools subleague heeft intussen al negen deelnemers, dat vind ik al zeer behoorlijk. Mag altijd nog iemand bij trouwens
.
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 636 stemmen
Ze hoeven de wielersport niet te redden van een ondergang, ze staan stevig genoeg.
En bovendien , zonder Lance wordt de wielersport eigenlijk veel mooier, met name de Tour.
De klassieker, als je ervan houdt, zijn zeker de moeite waard, en dan heb je het nog niet over de GIRO EN VUELTA.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4457 stemmen
Ajax tegen Arsenal, Sparta Praag en FC Thun.
Sparta Praag wordt wat onderschat door de commentator, who the fuck is FC Thun? Arsenal is favoriet, Ajax in vorm kan tweede worden denk ik.
PSV tegen AC Milan, Schalke 04 en Fenerbahce.
Revenge tegen Milan zal wel op niets uitlopen, Schalke 04 doet het heel aardig de laatste tijd en Fenerbahe is met name uit erg lastig, maar dat geldt ook voor de anderen. PSV is gewaagd aan de concurrenten voor de tweede plaats.
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 636 stemmen
Goede loting voor AJAX, Psv heeft het wel wat moeijlijjker gekregen ja.
Ac milaan pakken ze overigens wel in met 2-0 ,
FC Thun is een zwitserse ploeg, die vorig jaar nog tweede is geworden in diezelfde competitie, dus iets minder dan FC Basel, kortom een niet te onderschatten ploeg.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2627 stemmen
Serieus, wie is FC Thun; waar komen ze vandaan? Hadden ze eerst een andere naam ofzo, want ik ken ze helemaal niet. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
De Lance in de ronde van vlaanderen die er wordt afgereden herinneren jullie die nog ? Dat was was de ehte Lance, zonder Doping.
Wat ben jij toch een gefrusteerd mannetje. Je hebt er nog steeds moeilijk mee he die 7 tourzeges van Lance. Ooit gehoord van een seizoen opbouwen er zijn honderden renners die maar een bepaald deel van het jaar in vorm zijn. Overigens valt daar ook jouw held Mancebo bij dus iedere keer als Mancebo ergens wordt gelost zouden wij moeten gaan roepen dat dit de echte mancebo is en in de tour de mancebo vol doping is? Je komt maar steeds met die onzinnige statements terwijl je favoriete renners met dezelfde statements ook niks meer zouden voorstellen. Misschien eerst nadenken wat je zegt voor jezelf zo belachelijk te maken.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
FC Thun is een zwitserse ploeg
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Wat ben jij toch een gefrusteerd mannetje. Je hebt er nog steeds moeilijk mee he die 7 tourzeges van Lance. Ooit gehoord van een seizoen opbouwen er zijn honderden renners die maar een bepaald deel van het jaar in vorm zijn.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
A Vinokourov in Tour de France etappe nummer zoveel gelost, kon de snelheid van de grote mannen niet bijhouden op de bergen, een dag later wint hij een berg etappe.
Dus dat statement van jou is niet veel waard...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Misschien eerst nadenken wat je zegt voor jezelf zo belachelijk te maken.
En daar kom je nu mee, is het al lang te laat voor. 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Sjonge jonge de Pro Armstrong club hier ofzo 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Ik helemaal niet.. Maar als we iemand gaan zwart maken, doe het dan met juiste feiten en niet met kanklare onzin 
denk vooral dat het dat is...
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Ik helemaal niet.. Maar als we iemand gaan zwart maken, doe het dan met juiste feiten en niet met kanklare onzin 
er is verdorie Epo gevonden in de pis van die kerel!!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
In anonieme tests ? (hoorde ik -zoals eerder gezegd- op de Belg)
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Nadat twee dagen geleden Lance Armstrong ervan werd beschuldigd zijn eerste Tourzege met behulp van epo behaald te hebben, wordt nu ook Richard Virenque beschuldigd van epo-gebruik tijdens dezelfde wedstrijd.
Avondkrant 'France Soir' meldt dat de overige zes positieve B-stralen die een Frans dopinglaboratorium opnieuw getest heeft, toebehoren aan de populaire Franse ex-bergkoning. Volgens de krant wordt Virenque beschermd door 'mensen die de macht hebben de naam geheim te houden'. De Fransman zou té populair geweest zijn om een oneervol einde aan zijn loopbaan te maken.
Virenque was in 1998 betrokken bij het dopingschandaal rond de Festina-ploeg.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daar ben ik wel lid van inderdaad.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Valt reuze mee. Ik erger me er ieder jaar weer aan dat de tour zo voorspelbaar is omdat hij veel sterker is als de rest. Toch heb ik wel een enorme bewondering voor hem.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Ullrich wordt twee weken voor de tour nog gelost door michael rogers en in de laatste week van de tour is die ineens na Armstrong en Basso de beste klimmer.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.