- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Thanks! Even inlezen in de spelregels... of het elke dag wisselen is enzo of niet en hoe de puntenverdeling is. Ik zal hier straks wel m'n teamnaam droppen.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ben ingeschreven, teamnaam = Lucid Recyclings!
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Beetje triest dat ze nog steeds achter Lance zn reed aanlopen met die doping shit.. Laat hem lekker met rust hij is nooit schuldig bevonden dus nu moeten ze ook niet komen met een vage test van 7 jaar geleden.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Die tests waren ook nog anoniem of wat hoorde ik op de Belg ? Bovendien ; als de man de 6 jaren erna nooit positief bevonden is valt er aan zijn kwaliteiten niet te twijfelen en zegt dit niks over zijn prestaties.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Waarom toegeven? Het bureau waar de stalen vanaf komen heeft toch duidelijk gemaakt dat deze allemaal anonniem zijn. Deze worden alleen gebruikt om verdere tests te doen en zijn verder niet aan een bepaalde renner toe te wijzen. Equipe maakt zich weer voor de zoveelste keer belachelijk.
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 636 stemmen
Als Armstrong zijnde zou je er toch ook echt gek van worden, is hij gestopt, wordt hij nog weer achtervolgt door die franse autoriteiten. Of hij nu wel of niet epo heeft gebruikt, doet er nu niet meer toe, ik vind de man zeker een oudtopsporter, en fenomeen.
Als hij heeft gebruikt, dan hadden ze dat wel eerder bovenwater gebracht, maar ze willen gewoon spectaculeer nieuws de wereld in brengen.
En zelfde soort gedoe is er nog steeds rondom de italiaanse club JUVENTUS. Die zouden in de periode 1995 tot en met 2000 ofzo, ook met doping hebben gewerkt, doordat er toen ene italiaanse clubarts of medicijnen arts was die ervan wordt verdacht dat spul daarin torino te hebben rondgedeeld, nou de bewijzen zijn er nog steeds niet, en de prestaties winst van de CH tegen Ajax toen nog, zouden dan omgedraaid worden en dat ajax dan alsnog jaren later die CH schaal mag ophalen.
Zou betekenen dat armstrong zijn 7 tourzeges ook mag inleveren, en dat betekend dat ullrich dus 4 tourzeges meer mag opschrijven op zijn palmares.
ben benieuwd wat er nog komen gaat en wat voor consequensies er nog volgen.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Het bureau waar de stalen vanaf komen heeft toch duidelijk gemaakt dat deze allemaal anonniem zijn.
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Als er iemand nog 5 minuutjes over heeft, vul dan even de poule van www.wielerpools.com in. Er staan denk ik voor de meesten aardig wat onbekende namen bij (voor mij ook), maar is zeer leuk om te doen.
subleaguenaam: moviemeter
wachtwoord: manmetdehamer
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Niet alleen het AD meldt dit. Ik zou zeggen kijk eens wat rond op het internet.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
ik heb me ook aangemeld. Teamnaam Fc Nistelrooi
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Niet alleen het AD meldt dit. Ik zou zeggen kijk eens wat rond op het internet.
Na wat al die ex us-postal gasten e.d hebben verteld en nu dit onderzoek het ook bewijst, wat wil je nou nog meer voor bewijzen zijn pis thuis met je scheikundedoos ofso
.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ookal worden zijn tourzeges afgeschreven en ullrich er dan 4 bijkrijgt denk ik niet dat de bijde heren het ook zo zullen voelen .. het staat dan op papier zo maar ullrich zou zich niet voelen als een 5-voudig winaar...
Overgens zou ik de sportwereld voor gek verklaren dan.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Nou Jongens
20:30 Ajax- Brondby
Wat gaat het worden ?
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Ajax gaat uiteraard Brondby opzij zetten, maar het zou niet met goed voetbal gaan want dat heeft Ajax vrees ik nog niet..
Maar ik hoop dat ze me verrassen, Ajax moet doorgaan.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
MOET ja een seizoen zonder CL is echt zwaar klote.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Jaaaaa !
3-1 !!!!!!!!!!
We Love You AjaX We Do OHHHHHHH AjaX We Love You !

jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Wesley Sneijder: het voorbeeld van hoe een ander kapsel je uiterlijk positief kan veranderen (en misschien ook je zelfvertrouwen
)
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2627 stemmen
Ik begin hier het idee te krijgen dat Ajax doorgaat.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Eerste helft was echt zwaar ruk... Dat kon je geen voetbal noemen van de kant van Ajax, gewoon beschamend!
Ze hebben zich goed hersteld in de tweede helft in zette door Sneijder vooral de achterstand om in een overwinning van 3-1. Die overigens helemaal terrecht is.
De verdediging stond in de tweede helft ook stukken beter, de inbreng van Sneijder heeft veel gebracht...
Boukhari heeft 1 goede wedstrijd gehad blind, lucky game... Nu wil ik hem niet meer zien spelen ipv Sneijder, verdient die niet!
Leno
-
- 5922 berichten
- 4457 stemmen
Alleen de beide backs en Pienaar haalden een voldoende, de rest speelde mager tot zwak. Tegen Feyenoord moet het beter!
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Toch laat Babel zien dat hij een goaltjesdief is hij scoort ookal speelt hij slecht .. Nu Rosenberg nog .. Iets positiefs over hem ? Ja hij schiet teminste en denkt niet te veel na ..
We komen er wel !
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Laat Sneijder zich ook maar weer even bewijzen. Hij viel nu goed in, maar heeft voor de rest nog niks gepresteerd. Boukhari heeft het helaas ook maar 1 wedstrijd echt goed gedaan. Maar om nu meteen te zeggen dat Sneijder moet spelen is wat voorbarig. Volgende keer speelt ie weer slecht, valt Boukhari in en schiet die er weer een paar in en moet hij zeker weer spelen. Lastige keuze voor Blind. Misschien gewoon beide niet opstellen en gaan voor Emmanuelson, Maduro, De Jong/Pienaar. Ach ja ... 't is me wat. 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Sneijder heeft goede tijden gekent bij Ajax, waar hij in topvorm was, Boukhari heeft nog nooit aanspraak gemaakt op een basisplek in Amsterdam. Dus ik vind het niet vreemd dat na 2 slechte wedstrijden van Boukhari de beter invallende Sneijder weer eens de voorkeur gaat krijgen....
Vind het meer dan normaal en ook meer dan terrecht!
Ben nooit een voorstander van Boukhari geweest...
gotti
-
- 14091 berichten
- 5945 stemmen
Op de eerste en laatste tien minuten na was de eerste helft zeer matig. De tweede helft was stukken beter. Feller en fitter. Vooral Trabelsi was goed. Wat kan dat jong voetballen zeg! Emanuellson was ook goed, net als Babel (onderhand maar eens de term "een Babelistische-goal" invoeren). Een goede Boukhari is wel gelijk aan Sneijder, maar Boukhari baktte er weinig van. Gelukkig Wesley wel dus. Benieuwd naar de loting...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Het wordt nog best lastig voor Blind als alle spelers in vorm zijn. Vooral het middenveld gaat dan een probleem worden. Tweede helft geeft in ieder geval goede hoop. Typisch dat Ajax altijd een impuls nodig heeft om er met strijd in te gaan, zie ook de tweede helft tegen PSV.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Ik denk ook dat het probleem van Ajax vooral op het middenveld ligt, daarom zou ik juist Galasek laten spelen. Met zijn ervaring kan hij de ploeg sturen vanuit het middenveld, hij is altijd belangrijk gebleken. Wrom negeert blind dit ineens ?
Ok meesterlijk is hij niet, maar kan de ploeg wel sturen. Is een goede voetballer....
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 636 stemmen
blijkbaar hebben ze galasek niet zo zeer meer nodig, maar toch is hij nog bruikbaar volgens blind, want er zou geen sprake zijn dat hij naar willem 11 zou mogen aan het einde van het seizoen als hij al wel transfervrij is.
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Eerste helft inderdaad schandalig slecht. Hij had echt meteen Maduro naar achteren moeten halen om nog een beetje opbouw te hebben, want Escude en Grygera kunnen dat echt niet. Chivu en Stam (alleen bij PSV dan) hadden die geweldige rushes centraal over het veld, maar dit zijn wat dat betreft echt prutsers.
Boukhari heeft echt geen bal goedgeraakt en ik mag hopen dat Rosenberg gratis bij het inleveren van 10 batterijen meegegeven werd, want dit lijkt er echt niet op. Doe dan nog liever Charisteas erin, dan hebben we nog wat om te lachen.
subleaguenaam: moviemeter
wachtwoord: manmetdehamer
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
pff Charisteas is eerder om te janken
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.