- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Leno
-
- 5922 berichten
- 4457 stemmen
Wat verwacht je dan? of kijk je alleen naar de uitslag? De eerste helft kreeg Duitsland voetballes!!
De tactische omzetting in de rust was niet zo gelukkig, en de tweede helft was dan ook wel minder.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Wat verwacht je dan?
.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Zo, weer een fantastisch mooie pot voetbal gezien
.
Voor de rust was het goed (eerste 20 minuten zelf érg goed), na al die wissels ed. liep het niet meer (wel nog een aantal grote kansen gehad, maar helaas).
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Waarom kijk je er nog
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3306 stemmen
Prima pot voetbal hoor, vooral in de eerste helft. Robben was werkelijk fantastisch. Geeft de bal ook vaak genoeg af, een paar keer deed hij dat inderdaad niet maar daardoor scoort hij wel 2 schitterende doelpunten.
Nu nog wat aan dat rendement doen en het is allemaal prima, die goals van Duitsland waren de verdediging niet echt aan te rekenen.
Leuke uitslag trouwens bij Denemarken - Engeland
.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Toen Heitinga op de plek van Maduro kwam te voetballen was het over met de pret. Toch jammer om te zien dat de man die in Portugal nog een van de beteren was er nu opeens niks meer van kan. 't is dat die Duitsers Ballack nog hebben, anders was het wel erg triest met ze gesteld.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Toch blijf ik zeggen dat de centrumspitsen van Nederland het rendement hebben van een Legio lease plan. Is toch jammer.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
De Duitsers waren echt heel erg slecht maar de wissels van Van Basten waren gewoon slechter. Let wel : dit is de eerste keer dat ik kritiek heb op onze bondscoach maar dit keer komt hij er niet onderuit. Van de germanen moet je gewoon winnen en dan moet je niet Kromkamp en Vantheman gaan wisselen en dan moet je zeker niet Heitinga inbrengen. 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Vantheman wisselen is het beste wat je kunt doen
.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Ik snap niet dat iedereen commentaar op z'n wissels heeft, het maakt toch niet uit. Daar zijn oefen interlands voor, hij moet nu kijken wat hij het beste wel of niet moet doen tijdens het W.K of kwalificatie wedstrijden.
Dus laat van Basten lekker testen en z'n gang gaan, zo komt hij juist meer te weten van de groep!
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2627 stemmen
Volgens mij had Moviefreak alleen commentaar op zijn wissels, omdat Duitsland gewoon van de mat moet worden gespeelt. (gelijk heeft hij
) In andere gevallen ga ik met Doom mee; dan is het idd goed om te wisselen.
Tombolo
-
- 8 berichten
- 6 stemmen
Natuurlijk moeten de duitsers van de mat worden gespeeld, want je moet iedere wedstrijd willen winnen, voor dat geld wat ze krijgen mogen ze die mentaliteit toch wel hebben lijkt me 
Maar voor de rest ben ik het met Doom en Goodfella eens
oefenwedstrijden zijn er om een beetje te kunnen expirimenteren met spelers en tacktieken.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Zeg eens dat hij ook aan Wielerpools moet meedoen
. We missen nog minstens één deelnemer.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Welke wielerpool?
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Ronildo Pereira de Freitas is ongeveer de meest houterige Braziliaan uit de serie houterige Brazilianen, maar toch wel erg blij mee. Vorige week was hij briljant, vandaag ronduit slecht, maar is wel goed voor 3 punten.
Thanks Tininho _o_
T.O.
-
- 2467 berichten
- 2853 stemmen
Inderdaad 
Jammer dat die vrije trap over 50 m van Barreto er niet in ging 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik heb me ook aangemeld met Titaantjes als teamnaam.
'Smurfinnekes' is een vriend van bij mij op school, die zocht nog een subleague en bij ons is nog plaats zat dacht ik
.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Zelf speel ik ook Competitiespel van de ruim 2500 deelnemers sta ik 200e
Stond de eerste ronde 50e

Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
NOGMAALS!!
Belangrijk bericht!!!
Anders zie je het niet staan tussen alle voetbal hier.
Ik heb op wielerpools een subleague voor de Vuelta aangemaakt met naam Moviemeter en wachtwoord manmetdehamer, ik verwacht een stormloop aan inschrijven, oke? 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
haha, ja ok maar ik ben niet zo met Wielerzooi enzo, volg het nooit! Alleen de Franse tour, dat is het wel! 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Regelrechte bullshit. Tuurlijk wou hij wel naar Ajax, dat is toch een droom om te mogen fungeren bij een topclub. Net als wij streven naar promotie, streeft iemand in van Geel's positie zijn werk uitoefenen bij een topclub en van Geel is ook nog eens een Ajacied. Wat had hij in zijn AZ tijd moeten zeggen: "ja, ik zit nu bij AZ maar mocht een grotere club interesse hebben dan ben ik weg!" Zo komen er juist 'glitches' in de samenwerking. Niks Judas gewoon een man met ambitie, denk eens na voordat je zulke statements maakt.
Hier moet je bij mij dus niet mee aankomen... Hij had beloofd - aan de hele clubleiding inclusief Ome Dirk - de eerstkomende jaren bij AZ te blijven omdat hij geen reden zag om weg te gaan. Blijkt nu dat ie achter iedereens rug om ZELF contact heeft opgenomen met Ajax. Ik bedoel, goed als Ajax naar hem komt met een vet contrct, okee. Maar hij heeft ZELF contact gezocht! En op hetzelfde moment tegen AZ gezegd dat ie zou blijven... (Bovendien, hij loopt over naar Ajax. In de ogen van de die-hard AZ-supporter kun je naar alle clubs overstappen, behalve naar Ajax! Om die reden is ook Lindenbergh min of meer not-done in de Hout, maar dat terzijde).
Dan ben je een schijnheilig, oneerlijk stuk vreten. Een judas, die de club en de mensen die vertrouwen en geloof in hem hadden een dolksteek in de rug geeft. Wegwezen met die man!
De supportersvereniging heeft hem overigens direct na zijn overstap geruïneerd.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Wrom iedereen behalve Ajax ? Omdat Ajax toevallig een goede ploeg is ? Zekr omdat het een concurrent is ? Kijk dat is nu de bullshit van de AZ supporters, ze denken ineens bij de top3 te mogen horen, dat doe je niet in 2 jaar.....
Wrom uitgerekend niet naar Ajax ? Laten we btw niet vergeten dat AZ veel ex-ajaxieden in de ploeg heeft.... Dus wrom uitgerekend niet naar Ajax ?
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Alkmaar ligt ook in Noord-Holland, op een kilometertje of 40 afstand van Amsterdam...
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Ook dat nog, dus ik snap dat niet!
Lijkt me juist dat Ajax een ploeg is wat het minst erg is van allemaal 
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Het woord 'derby' zegt jou toevallig zeker ook niets?
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Het woord 'derby' zegt jou toevallig zeker ook niets?
Jawel, maar dat is echt geen heuse derby hoor... 
Er speelt en heeft nooit echt wat gespeeld tussen AZ en AJAX waardoor het belachelijk zou zijn dat er een speler richting Ajax zou gaan over andersom.
Timmer, Landzaat, Arveladze, Ikedia, de Cler allemaal van Ajax bij AZ... En nu is het ineens zo erg dat er een Lindenbergh en een Van Geel naar Ajax gaan, kom aaan zeg!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik deel volledig Doom zijn mening. Beetje hypocriet is het wel.
Laat ze lekker gaan, zo gek is het niet Ajax boven AZ verkiezen als je een beetje ambitie hebt.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Jawel, maar dat is echt geen heuse derby hoor... 
Er speelt en heeft nooit echt wat gespeeld tussen AZ en AJAX waardoor het belachelijk zou zijn dat er een speler richting Ajax zou gaan over andersom.
Timmer, Landzaat, Arveladze, Ikedia, de Cler allemaal van Ajax bij AZ... En nu is het ineens zo erg dat er een Lindenbergh en een Van Geel naar Ajax gaan, kom aaan zeg!
hmm... jij hebt er duidelijk geen weet van hoe dat leeft bij AZ-supporters. Ajax heeft - overal buiten Amsterdam - de naam een groepje arrogante kwasten te zijn. Bovendien zijn er supporters van Ajax - ik zeg niet dat jij zo bent maar er zijn er een hoop - die weinig hart voor hun club hebben. Van die teletekstsupporters, zullen we maar zeggen. Tenslotte is er de oeverloze aandacht voor Ajax in de vaderlandse media. Als Blind een scheet laat is het al voorpaginanieuws.
Tel alles bij elkaar op en je krijgt een goed beeld waarom veel voetballiefhebbers buiten de grachtengordel, en met hart voor een andere club, weinig goeds overhebben voor Ajax.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.