• 17.202 nieuwsartikelen
  • 182.191 films
  • 12.561 series
  • 34.738 seizoenen
  • 655.679 acteurs
  • 200.387 gebruikers
  • 9.461.587 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

kos

• 46809 berichten
  • 8937 stemmen

Hij had beloofd zijn hele carriere bij AZ te blijven ?

lijkt me erg sterk (of erg dom).

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2627 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Regelrechte bullshit. Tuurlijk wou hij wel naar Ajax, dat is toch een droom om te mogen fungeren bij een topclub. Net als wij streven naar promotie, streeft iemand in van Geel's positie zijn werk uitoefenen bij een topclub en van Geel is ook nog eens een Ajacied. Wat had hij in zijn AZ tijd moeten zeggen: "ja, ik zit nu bij AZ maar mocht een grotere club interesse hebben dan ben ik weg!" Zo komen er juist 'glitches' in de samenwerking. Niks Judas gewoon een man met ambitie, denk eens na voordat je zulke statements maakt.

Nu doe je alsof ik zeg dat hij niet naar Ajax wilde, of dat hij geen ambitie meer had. Hier zeg ik helemaal geen woord over, geen bull-shit dus!

Mijn punt is:

BELOOF niet aan je supporters dat je je hele carriere bij die club blijft, wanneer je weet dat je dit waarschijnlijk toch niet waarmaakt!!!

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

Dat heeft hij volgens mij nergens beloofd hoor, wie gaat er nou beloven dat je de hele tijd bij 1 club blijft. Dat heeft hij echt nooit gedaan zover ik weet

En wel een echt bewijs hebben, want de media maakt er meestal een mooier verhaal van dan het eigenlijk is..

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2627 stemmen

Hij heeft letterlijk in VI gezegt: "Ik pieker er niet over AZ ooit in te ruilen voor een ander."

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Nu doe je alsof ik zeg dat hij niet naar Ajax wilde, of dat hij geen ambitie meer had. Hier zeg ik helemaal geen woord over, geen bull-shit dus!

Wel bullshit als je het GOED had gelezen wist je dat ik doelde op, dat bepaalde 'ik zou naar een topclub gaan' statements de werksfeer kunnen verpesten en wie worden daar de dupe van? AZ en de supporters!

Je kon echt wel weten dat hij, als de mogelijkheid daar zou zijn, hij naar een topclub zou gaan. Mocht je het wel geloven, waar het op lijkt, dan ben je erg naief. Ook al beloofde hij het, wat dan nog? Van Geel heeft iets moois gemaakt van AZ, herinner en koester dat, wees daar trots op want voor die tijd was AZ een miezerig kutclubje waar je meestal met gemak overheen walste. AZ doet al moeilijk bij droomtransfers van bepaalde spelers, een kwalijkere zaak lijkt mij en het beste waar je mee kan komen is; van Geel is een geldwolf, is een verrader. Nee, van Geel is ambitieus en heel erg slim, vandaar die uitspraak ook.

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

Hmm daar ga ik me bij deze helemaal bij aan sluiten!

Maar ik dacht ergens te lezen dat je nie zoveel verstand van voetbal had naomi ? Je praat er wel flink over mee, dus volgens mij valt dat behoorlijk mee

Of zie ik je nu aan voor een andere? kan ook

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik ben een echt voetbal fanaat, misschien drukte jij die stempel op mij omdat ik Feyenoord supporter ben.

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

Naomi Watts schreef:

misschien drukte jij die stempel op mij omdat ik Feyenoord supporter ben.

haha, ja dat was het

Nee sorry, heb effe terug gelezen en je hebt dat idd niet gezegd... Maar dat van Feyenoord supporter is het hem dan gewoon. hehe

Sorry..

(Doom die er vandaag nie helemaal bij is... )

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kan gebeuren.

Barreto zou ik graag zien als opvolger van Ono (die niet terug wil keren, is ook wel te begrijpen) en Barreto is gewoon een prima middenvelder. Maar 8 miljoen lijkt mij een beetje veel voor een speler die nog moet groeien.

T.O.

• 2467 berichten
  • 2853 stemmen

Barreto blijft bij NEC!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat weet ik bijna wel zeker, betalen ze nooit.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2627 stemmen

@ Naomi_Watts

Je hebt gelijk in dat het niet slim is om te zeggen dat je naar een andere club wil. Dit zou inderdaad niet goed zijn voor de werksfeer. Ik vind alleen dat je hier dan op een iets andere manier over moet spreken, dan dat hij heeft gedaan. Hij kon bijvoorbeeld gewoon zeggen, dat er nog niets zeker was over zijn toekomst en dat hij zich nu iig volledig op AZ zou richten, of iets in die richting. Lijkt me iets eerlijker naar de AZ-supporters toe, die zich bedrogen voelen, nadat hij een belofte had gedaan, waarvan hij toen waarschijnlijk al wist, dat hij die niet zou waarmaken. Ik weet niet of je met 'naief' op mij of op die supporters doelt, maar ik ben niet naief. Ik zeg dan ook nergens dat ik zoiets geloofd heb, maar, en dat is dan ook vanaf het begin mijn enige punt geweest, dat ik me wel kan voorstellen dat supporters zich verraden voelen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het 'naief' is niet gericht op jou alleen in de gelovers. Je hebt gelijk een andere formulatie had misschien beter geweest maar het was te verwachten. Ik snap de supporters ook wel maar bepaalde supporters kunnen erg overdrijven in hun visie over de zogenaamde bedrieger, vind vaak dat ze niet echt rationeel zijn.

Jij gelooft het niet dus ben je niet naief, geen statement die perse op jou gericht zal zijn.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

T.O. schreef:

Barreto blijft bij NEC!

Ik zie ook geen reden om naar Feijenoord te gaan. Weinig buitenlandse spelers maken daar kans van slagen. Weet Babos alles van, Song was dolblij eindelijk daar weg te kunnen en Ono blijft niet voor niets in Japan hangen.

Barreto mag weg voor 12 miljoen maar dan naar een club met kans van slagen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Redlop schreef:

Song was dolblij eindelijk daar weg te kunnen

En ik was er net overheen

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

Barreto kan een hele goede voetballer worden, echter de transfersom van 12 mil aan hem hangen zegt toch genoeg over hoe NEC erover denkt.

Kom met een huge bod, anders blijft die in nijmegen!

Feyenoord kan en gaat die 12 mil nie eens betalen, dat is zeker.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2431 stemmen

Redlop schreef:

...Weet Babos alles van, Song was dolblij eindelijk daar weg te kunnen en Ono blijft niet voor niets in Japan hangen...

Het is toch zeker niet de schuld van Feyenoord dat Babos, en met name Song, op een paar wedstrijden na waardeloos gepresteerd hebben? En waar Ono de arrogantie vandaan haalt om naar een topclub te willen is mij al helemaal een raadsel. Hij heeft de afgelopen anderhalf jaar zwaar onder zijn kunnen gepresteerd. Ze moeten gewoon per direct zijn salaris stopzetten als hij niet onmiddelijk terugkeert.

T.O.

• 2467 berichten
  • 2853 stemmen

Doom schreef:

Feyenoord kan en gaat die 12 mil nie eens betalen, dat is zeker.

Maar het bedrag ligt dus rond de 8 miljoen, zoals NW zei. Feyenoord heeft slechts 5 miljoen geboden, volgens vi.nl

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Belangrijk bericht!!!

Anders zie je het niet staan tussen alle voetbal hier. Ik heb op wielerpools een subleague voor de Vuelta aangemaakt met naam Moviemeter en wachtwoord manmetdehamer, ik verwacht een stormloop aan inschrijven, oke?

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

De naam is geen musicmeter maar gewoon moviemeter De Raging Bulls zijn ook weer van de partij. Dat is dus mijn team

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Gho, ik was blijkbaar even in de war .

Pitbull

• 558 berichten
  • 1424 stemmen

Sta der ook bij, zal nog wel een opgave worden om alle goede en zwakke punten van de deelnemers aan de Vuelta te achterhalen.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

PatrickL schreef:

Ze moeten gewoon per direct zijn salaris stopzetten als hij niet onmiddelijk terugkeert.

Hij komt gewoon terug.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Heb me ook aangesloten op wielerpools, teamnaam: Tims Epocentrale

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat bericht geeft ook meer de 'echte' Ono weer. Als hij weg zou willen is dat ook te begrijpen natuurlijk maar aangezien dat vooral door Gullit kwam kijkt Shinji nog wel eve nde aap uit de mouw bij Erwin.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Laten we ook eens een voorspelling doen

Kan ik aan het einde van het seizoen ff kijken of ik het goed voorspeld had .

1. Ajax

2. PSV

3. AZ

4. Feyenoord

5. NAC Breda

6. SC Heerenveen

7. Roda JC

8. Vitesse

9. FC Twente

10. RKC Waalwijk

11. FC Groningen

12. FC Utrecht

13. NEC

14. Willen II

15. Heracles Almelo

16. ADO Den Haag

17. Sparta

18. RBC Roosendaal

titan

• 1617 berichten
  • 4458 stemmen

Mijn voorspelling:

01. Ajax

02. PSV

03. Heerenveen

04. Feyenoord

05. AZ

06. Roda JC

07. NAC Breda

08. Vitesse

09. FC Utrecht

10. FC Twente

11. FC Groningen

12. ADO Den Haag

13. RKC

14. Willem II

15. Sparta Rotterdam

16. NEC

17. Heracles

18. RBC Roosendaal

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Hmm toch maar voorspelling dan:

01. AZ

02. AFC Ajax

03. PSV Eindhoven

04. F***noord

05. Roda JC

06. Vitesse

07. FC Heerenveen

08. NAC Breda

09. RKC Waalwijk

10. Willem II

11. FC Utrecht

12. FC Groningen

13. FC Twente

14. ADO Den Haag

15. Heracles Almelo

16. Sparta Rotterdam

17. NEC

18. RBC Roosendaal

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Zo, weer een fantastisch mooie pot voetbal gezien .

Leno

• 5922 berichten
  • 4457 stemmen

Heb me prima vermaakt. Veel kansen en voor een oefenwedstrijd een aardig tempo. Jammer dat Nederland de kansen niet afmaakt en Robben, ondanks 2 prima goals, de bal niet af wil geven..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.