- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Een voorspelling :
1. Ajax
2. PSV
3. AZ
4. Feyenoord
5. Roda JC
6. SC Heerenveen
7. Vitesse
8. NAC Breda
9. FC Groningen
10. FC Twente
11. RKC Waalwijk
12. FC Utrecht
13. NEC
14. ADO den Haag
15. Heracles Almelo
16. Willem II
17. Sparta Rotterdam
18. RBC Roosendaal
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1233 stemmen
aah fijn begin van feyenoord!
Keep up the good work. Ben blij dat Pardo er weer in staat, goede voetballer, prachtige goal natuurlijk!
Ben blij dat de zomerstop weer voorbij is, en de combinatie talpa eredivisie en nos premier league bevalt me erg goed. Van persie scoort voor arsenal
een mooie zondag avond!
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Ik waag me niet aan voorspellingen voor het komend seizoen want het is net wat Johan zegt; De bal is rond dus het kan alle kanten op
.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2625 stemmen
Wat een klotesysteem trouwens, dat play-off gedoe. Nu neem ik even als voorbeeld de voorspelling van Moviefreak#1 erbij, waar Roda JC op plaatst 5 staat. Dan zal het zomaar kunnen zijn, dat in die paar wedstrijdjes na het seizoen Roda JC goed in vorm is en met wat geluk van Feyenoord ofzo wint. Dan gaat een club als Roda JC naar de CL, wat niet alleen slecht is voor het aanzien van de Nederlandse kompetitie in het buitenland, maar ook voor de ranglijst van de kompetities, waardoor Nederland nog meer plaatsen in de CL of UC verliest.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Dat is nog niet het ergste. De competitie verliest vrijwel zijn gehele sportieve aspect, nu maakt het niks uit of je 2e of 5e wordt (hetzelfde geld voor 6e en 9e) ... de beloning is vrijwel hetzelfde. Daarnaast zijn een aantal teams al tegen april uitgespeeld (1 en 10 t/m 14), ook leuk voor hun en hun supporters. Leuker is het er niet op geworden ...
ps. Wat vinden jullie van het commentaar op Talpa? Ik erger me dood aan dat over enthousiasme en die stemverheffingen van sommige commentatoren.
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
Wat een klotesysteem trouwens, dat play-off gedoe. Nu neem ik even als voorbeeld de voorspelling van Moviefreak#1 erbij, waar Roda JC op plaatst 5 staat. Dan zal het zomaar kunnen zijn, dat in die paar wedstrijdjes na het seizoen Roda JC goed in vorm is en met wat geluk van Feyenoord ofzo wint. Dan gaat een club als Roda JC naar de CL, wat niet alleen slecht is voor het aanzien van de Nederlandse kompetitie in het buitenland, maar ook voor de ranglijst van de kompetities, waardoor Nederland nog meer plaatsen in de CL of UC verliest.
Roda kan net zo ver komen als Feyenoord of wie dan ook , wat heeft feyenoord nou gepresteerd in de champions legeau ?
en aanzien van de competitie groeit juist, want dat betekent dat er meerdere goede clubs uit dit land komen, AZ vorig jaar en 3 jaar geleden won Roda van AC Milan alleen op starfschoppen uitgeschakeld.
daarnast won Roda de afgelopen jaren van de volgende grote clubs : AC Milan, Bordeaux, Everton, Charlton Athletic, Galatasaray, Schalke o4, Werder Bremen, Anderlecht, Club Brugge en speelde het gelijk tegen o.a Valencia, Chelsea, Borussia Dortmund
en ik zal er onetwijfeld nog een hoop vergeten hebben.
ik haat mensen die zeggen dat het nederlandse voetbal alleen bestaat uit feyeboord, ajax en psv 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2625 stemmen
Je hebt gelijk, wanneer je zegt dat Feyenoord de laatste jaren niks gepresteerd heeft. Ook ben ik niet een van die mensen, waar jij iets over roept in je laatste zin. Maar jij denkt toch zeker zelf ook niet dat clubs als, met alle respect, FC Twente, Roda JC, NAC Breda of RKC Waalwijk ook maar iets in de Champions League te zoeken hebben
Volgens mijn voorspelling zouden zowel Ajax, PSV en Feyenoord bij de plaatsten 2 t/m 5 eindigen. En dan zou net zo'n nummer 5 als 1 van de bovenstaande clubs het van hun winnen... 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
ps. Wat vinden jullie van het commentaar op Talpa? Ik erger me dood aan dat over enthousiasme en die stemverheffingen van sommige commentatoren.
.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
@ roda:
Jij vindt niet dat een nummer 2 meer recht heeft op Champions League dan een nummer 5?
Leno
-
- 5922 berichten
- 4455 stemmen
Als je na 34 wedstrijden op de tweede plaats staat, heb je die plaats ook wel verdient.
Dadelijk heb je wat geschorste en geblesseerde spelers en misschien wat pech en loop je CL mis..
Belachelijk systeem, puur en alleen in het leven geroepen uit commerciele overwegingen!
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Hmm ik heb gister gewoon ouderwets naar Jack, Youri en Hugo gekeken!
Ik heb even TALPA gekeken met met Humberto Tan en Jack Spijkerman maar dat is echt teveel show en slap geouwehoer en dan mag als klap op de vuurpijl het publiek meediscusseren. Waarom zijn dat altijd van die plaatselijk buurtmongolen die op TV verschijnen en denk dat ze het licht hebben uitgevonden.
Nee geef mij maar gewoon de NOS! 
By the way! Ik ben het er absoluut niet mee eens dat de nummer 5 CL mag of kan spelen! Belachelijk!!!! De beste moeten doorgaan en dat is de nummer 5 dus niet !!

Hierdoor loopt de top 3 bij een misstap (in de play offs) miljoenen mis! Funest voor het nederlandse voetbal! De rest zal toch geen punten kunnen halen in de CL.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Hmm ik heb gister gewoon ouderwets naar Jack, Youri en Hugo gekeken!
.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik stel dat AZ vorig jaar meer punten had gehaald in de CL als Ajax.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Ik stel dat AZ vorig jaar meer punten had gehaald in de CL als Ajax.
Ik zeg seizoen 2004/2005
AZ-AJAX: 0-0
AJAX-AZ: 4-2
AZ –PSV: 0-0
PSV-AZ: 5-1
Feyenoord – AZ: 4-2
AZ – Feyenoord: 4-1
AZ- Feyenorod: 1-3 (beker)
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Als de KNVB zo nodig veel 'finales' aan het einde van het seizoen wil hebben, laat ze dan de beker belangrijker maken door de winnaar met CL voetbal (of een voorronde plaats) te belonen in plaats van dat dit achterlijke play-off gedoe word gehanteerd.
Wat vinden jullie?
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Nee gewoon de beste van de competitie! En gewoon weer terug naar het oude systeem! Alleen de landskampioenen mogen CL spelen!
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Hmm .. ik leer hier iets over een proefpersiode ..
Word de stand dan gereset en begint het in het echt of kanje alleen je spelers veranderen tot die tijd ?
Besta ik nog ?
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
@ Mikoz 'de Amstelvener'
Vanaf ronde vijf speel je mee voor het eindklassement
De puntentelling voor het eindklassement gaat in vanaf de vijfde competitieronde die op 16 september begint. Als Profcoach heb je je selectie dan 'staan'. En kun je gaan scoren.
Helpdesk
Mocht je nog vragen hebben dan kun je een e-mail sturen naar [email protected]. Vermeld daarin je teamnaam en je eigen naam.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Als de KNVB zo nodig veel 'finales' aan het einde van het seizoen wil hebben, laat ze dan de beker belangrijker maken door de winnaar met CL voetbal (of een voorronde plaats) te belonen in plaats van dat dit achterlijke play-off gedoe word gehanteerd.
Wat vinden jullie?
Bij mijn weten mag dat niet. Het verdelen van de 'tickets' voor de Europese toernooien is aan vrij strenge voorwaarden verbonden. Volgens mij is het standaard zo geregeld dat de bekerwinnaar een plaats voor de UEFA-cup krijgt.
Verder ben ik het er helemaal mee eens dat de huidige competitie-opzet een gedrocht is. Het is een halfslachtige keuze voor het op zich best interessante play-off-systeem. Maar als je dan voor play-offs kiest, doe het dan goed: breng de competitie terug naar een stuk of 12 clubs, laat die een volledige competitie spelen, waarin de nrs 1 t/m 8 zich kwalificeren voor de play-offs. En dan begint het spel pas echt: eerst best-of-three om een plek in de halve finale en dan tweemaal best-of-five, de laatste dan dus de finale om de landstitel. Dat levert volgens mij pas echt spektakel op, net als in veel Amerikaanse competities, en ook in een aantal Nederlandse zaalsporten.
De huidige opzet is echter alleen maar uit commerciele overwegingen opgezet (simpelweg om meer wedstrijden te laten spelen, en dus hogere recettes en reclameinkomsten). Commercieel zal het best een succes worden, maar sportief verwacht ik een fiasco, dat het hooguit twee jaar volhoudt.
soboer
-
- 359 berichten
- 293 stemmen
Gisteren Voetbal Insite gekeken. Wat een teleurstelling. Ik keek het vroeger echt graag, maar toen had je ook Wilfred Genee( een wandelende voetbalencyclopedie). Nu presenteert ene Barbara Barend het programma. Dat is pas echt een domme zet. Echt onbegrijpelijk. Hoe kan je een vrouw tegenover Johan Derksen zetten.
Vorig jaar was hete leuk omdat Derksen tegengas kreeg. Dit jaar zal ik waarschijnlijk niet meer kijken.
Enkele aternatieven voor die o zo slechte B Barend...Harry Vermegen, Henk Spaan, Leo Driessen allesbehalve haar.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Laat ik je dan vertellen dat Barbara Barend ook heel erg veel van voetbal weet. Voornamelijk van Ajax, dat wel, maar toch weet ze veel. Ik kom met de stelling dat het NOOIT erger kan zijn als Ruud ... (achternaam ontgaat me even op dit late tijdstip) die het deed vóór Wilfred Gene.
Maar ik geef wel toe dat het wat onwennig oogt en dat ze nooit het niveau zal halen van Wilfred, maar die was ook wel heel erg goed.
En nog een P.S.'je : Waarom maken ze er nou weer een uur van i.p.v. anderhalf uur. Het was/is één van de best bekeken programma's op dat kanaal 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
. Ik kom met de stelling dat het NOOIT erger kan zijn als Ruud ... (achternaam ontgaat me even op dit late tijdstip) die het deed vóór Wilfred Gene.
Dat was Ruud ter weijden. Toen heette het nog Sport aan tafel. Derksen was toen ongeveer twee keer zo zwaar als dat ie nu is. Dat waren nog eens tijden.....Toen talpa nog niet bestond en het voetbal nog gewoon bij de NOS was .... 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1233 stemmen
en die rare belg(weet zijn naam even niet meer) met allemaal poëtische teksten over het heroïsche voetbalspel kwam.
Vond sunday united met ter weijden en derksen altijd wel mooi. Toen(vroegah) mocht er zelfs nog dikke sigaren gerookt worden en zag je op de helft van de uitzending die ter weijden al niet meer door de dikke mist die daar hing.
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
Voetbal Insite stelde ook diep teleur, in de eerste plaats door Barbera Barend echt verschrikkelijke presentatie, het duurde slechts een uur, veel teveel voetbal beelden, engels voetbal moeten ze helemaal weglaten !
en Huub Stevens veel te weinig aan het woord
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Mijn voorspelling voor dit seizoen:
1. AZ
2. Ajax
3. PSV
4. Feyenoord
5. NAC Breda
6. SC Heerenveen
7. Roda JC
8. FC Twente
9. RKC Waalwijk
10.
FC Groningen 
11. Vitesse
12. FC Utrecht
13. ADO Den Haag
14. Willem II
15. NEC
16. Sparta
17. Heracles Almelo
18. RBC Roosendaal
Zo zie ik het graag! I like you already! 
Forza AZ!
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Uitermate slimme zet van Van Geel.
wil je die naam hier niet meer laten vallen ajb? een rechtgeaarde AZ-supporter zoals ik heeft het liever over JUDAS!
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2625 stemmen
Hehe 
Je hebt nog gelijk ook; een tijdje terug zei hij in VI dat hij AZ NOOIT zou verlaten en waar is hij nu? antw.: hij heeft nu een beter salaris in Amsterdam 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je hebt nog gelijk ook; een tijdje terug zei hij in VI dat hij AZ NOOIT zou verlaten en waar is hij nu? antw.: hij heeft nu een beter salaris in Amsterdam 
Regelrechte bullshit. Tuurlijk wou hij wel naar Ajax, dat is toch een droom om te mogen fungeren bij een topclub. Net als wij streven naar promotie, streeft iemand in van Geel's positie zijn werk uitoefenen bij een topclub en van Geel is ook nog eens een Ajacied. Wat had hij in zijn AZ tijd moeten zeggen: "ja, ik zit nu bij AZ maar mocht een grotere club interesse hebben dan ben ik weg!" Zo komen er juist 'glitches' in de samenwerking. Niks Judas gewoon een man met ambitie, denk eens na voordat je zulke statements maakt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.