• 17.189 nieuwsartikelen
  • 182.086 films
  • 12.557 series
  • 34.727 seizoenen
  • 655.253 acteurs
  • 200.369 gebruikers
  • 9.459.662 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Ja eeeh dat heb je eeeh vaker met eeh Frank de Boer.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Haha nah ik vind haar wel een hele leuke meid!

Alleen ik vond haar antwoorden/vraagstelling een beetje rommelig. Te doordacht. Ze heeft zich te goed voorbereid waardoor de spontaniteit een beetje verdwijnt.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Rujar schreef:

Haha nah ik vind haar wel een hele leuke meid!

Alleen ik vond haar antwoorden/vraagstelling een beetje rommelig. Te doordacht. Ze heeft zich te goed voorbereid waardoor de spontaniteit een beetje verdwijnt.

Plus dat ze wat mij betreft iets teveel de neiging had om de antwoorden halverwege te onderbreken.....

Godenzonen heb ik nooit mogen zien, maar misschien ga ik mijn mening wel herzien na een aantal afleveringen van voetbal insite.

De opmerking Barbara Schrikbarend in het wereldje van gisteren vond ik dan wel weer aardig gevonden

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

Ik vond die Barbara het niet echt slecht doen, ok het kan beter maar voor haar eerste optreden daaro mag je toch niet klagen.

Ik vond alleen de rest tussen Ajax - Brondby een stukje van tja.. hoe zeg je dat. Kort-af ? Ze zeggen net 2 woorden en we gaan er alweer uit voor de reclame...

Tja doe dan alleen reclame ipv die paar woordjes.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Aan de Nederlandse reclame erger ik me vreselijk tijdens voetbalwedstrijden ... voor dat kwartiertje pauze laten ze meestal maar 2 a 3 minuten over voor praten .. 2 zinnen en dan schakelen we weer over .. bah

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Jose Rujano rijdt volgend seizoen voor het Belgische Quickstep, althans pas na de Giro d'Italia. De huidige ploeg van de Venezolaan, Selle Italia, heeft de klimmer nodig om deel te nemen aan de Giro.

Na de Giro d'Italia zal Rujano dan in dienst treden van Quickstep. Dan zal hij hoogstwaarschijnlijk in de Tour of de Vuelta rijden voor de Belgische formatie.

Jose Rujano werd in de afgelopen Giro d'Italia derde en won tevens het bergklassement. Rujano is 23 jaar oud.

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

Juan Francisco García komt de rest van het seizoen uit voor Ajax. De Amsterdammers bereikten vrijdag een akkoord om de linksbenige Spanjaard (beter bekend onder zijn voetbalnaam Juanfran) voor een jaar te huren van het Turkse Besiktas. Daarbij heeft Ajax ook een optie tot koop bedongen. Met het tijdelijk aantrekken van Juanfran dekt Ajax zich in voor de periode waarin de club het zonder Maxwell moet stellen.

GO Ajax.. JuanFran!!

Goede aankoop of nie ?

T.O.

• 2466 berichten
  • 2852 stemmen

Lijkt me bovengemiddeld ja, ex-Spaans international. We zullen het zien

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Is hij niet al lang over zijn top heen? Wat heeft Ajax aan een afdanker van Besiktas ?

kos

• 46808 berichten
  • 8937 stemmen

Ja, dat vroeg ik me ook al af.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Juanfran is een prima aankoop. Een afdanker van Besiktas dat wel maar dat zegt meer over de kijk van Besiktas dan over Juanfran. Juanfran is zeker niet over zijn top heen, nog een geweldige verdediger die nog steeds op het niveau is van 3 jaar terug.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Veel slechter als Urby kan het niet worden. Ik ben zeer benieuwd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Jullie zijn gezegend, geloof me nou maar.

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

Aahhh redelijk positief iedereen tot nu toe.... Ik ben er ook wel erg blij mee, z'n ervaring moet de gatenkaas in de verdediging bij Ajax gaan verminderen!

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

En het fijne nieuws is dan dat Juanfran pas over drie weken fit genoeg is om te spelen. Niet geheel toevallig is dat Olaf Lindenbergh dan inmiddels ook al weer terug is.

Thuis tegen Brondby dan toch maar weer met Urby of Vermaelen

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Ajax had beter Urby of Vermaelen de kans kunnen geven, dan zo'n Spaanse zakkenvuller aantrekken. Geloof niet dat Juan Fran die positie beter gaat invullen dan deze 2 jonge spelers.

Naomi Watts schreef:

Een afdanker van Besiktas dat wel maar dat zegt meer over de kijk van Besiktas dan over Juanfran.

Hij is niet voor niets uit Spanje weg gegaan lijkt me, als voormalig Spaans international moet je toch wel ver gevallen zijn wil je bij Besiktas gaan voetballen (ook al verdien je een lekker salaris).

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Hij is trainer Del Bosque gevolgd en heeft ook nog vaak gespeeld tot deze de laan uit werd gestuurd. Bij de nieuwe trainer kwam hij niet in aanmerking voor een basisplaats. Daarbij lijkt Juanfran een aantal Engelse aanbiedingen afgeslagen te hebben (of het hem dus alleen om het geld gaat ?). http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/9272_Juanfran%20wees%20lucratieve%20contract%20in%20Engeland%20af%20voor%20Ajax%3B%20hoopt%20in%20drie%20weken%20fit%20te%20zijn.php

En wat kan Ajax met deze huur-koop constructie nou gebeuren ? Uitermate slimme zet van Van Geel.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3905 stemmen

Quido schreef:

En wat kan Ajax met deze huur-koop constructie nou gebeuren ? Uitermate slimme zet van Van Geel.

Is ook de beste aankoop van ajax dit jaar. Van geel heeft bij iedere club succes gehad. Als PSV supporter is dat mijn grootste zorg wat ajax betreft.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Heeft iemand enig idee waar de herhalingen van de wedstrijden uit de eredivisie worden uitgezonden?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Je bedoelt de hele wedstrijden maar dan integraal?

pascal83 schreef:

Hij is niet voor niets uit Spanje weg gegaan lijkt me, als voormalig Spaans international moet je toch wel ver gevallen zijn wil je bij Besiktas gaan voetballen (ook al verdien je een lekker salaris).

Zoals eerder aangegeven hij is trainer Del Bosque gevolgt en zijn club van toen, Celta de Vigo degradeerde in dat seizoen.

gotti

• 14091 berichten
  • 5944 stemmen

Heracles kampioen!!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3905 stemmen

Nee wat een klote begin van de competitie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Geweldig inderdaad, prachtig begin van het seizoen.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

haha Ajax wordt kampioen! PSV vecht nu al voor degradatie

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Klasse van Heracles

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Is het kunstgras he

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Naomi Watts schreef:

Je bedoelt de hele wedstrijden maar dan integraal?

Nee, ik bedoel gewoon een herhaling van de samenvattingen. Want de NOS heeft de rechten geloof ik niet meer (zag gisteren bijv. geen samenvatting van AZ-Sparta bij een herhaling van het sportjournaal).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Herhalingen van de samenvattingen heeft Talpa niet zover ik weet. De samenvattingen zijn vrijdags en zaterdags te zien om 22:30 (vrijdag 22:20) en zondag om 19:00. Over herhalingen weet ik niks en de NOS heeft ook geen rechten voor herhalingen van de samenvattingen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Tijdens Café de Sport (Talpa) zullen wel wat flitsen getoond worden denk ik.

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

mikoz schreef:

Klasse van Heracles

haha ja geweldig!! Hulde voor Heracles...

Is toch pijnlijk voor PSV, nu al punten verliezen. En tegen wat voor ploeg

Vond wel flauw dat Hiddink een beetje excuus ging leggen op de spelers die zijn verkocht, maar kom aan. PSV heeft momenteel wel meer kwaliteit als Heracles, ben ik van overtuigd

Dus dat vond ik een beetje zwak, was gewoon een beschamend resultaaat.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.