- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Zo ongelovelijk goed doet psv het nou ook alweer niet hoor, Ajax is de afgelopen jaren nog altijd de sterkere in de CL geweest, daar mag PSV alleen maar op hopen dat ze een keertje een rondje verder komen.
En ajax en psv hebben de laatste 4 jaar om de beurt gewonnen in de competitie, dit seizoen is Ajax weer aan de beurt en ze halen CL ronde 2...
Dit jaar wordt weer een topjaar voor Ajax, en dan zie je dat PSV niet goed de competitie altijd won doordat hun goed waren maar doordat PSV dankbaar gebruik maakte van de slechte periode van Ajax.
Op uitzondering van vorig jaar, want toen waren ze eindelijk een keertje echt goed bezig in europa, maar op dat niveau zitten ze nog lange niet....
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2624 stemmen
Wat denkt men hier trouwens van Feyenoord; gaan ze binnen nu en een paar jaar weer meedoen om de titel, of haken ze definitief van de top af?
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Wat denkt men hier trouwens van Feyenoord; gaan ze binnen nu en een paar jaar weer meedoen om de titel, of haken ze definitief van de top af?
Hmm ik vrees dat ze dit jaar geen kans meer maken, echter ik hoop niet dat ze gaan afhaken in de top.
Verwacht wel dat Feyenoord de weg weer een keertje terug naar boven vind, binnen 2a 3 jaar..
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
De grote drie komen minstens een keer in de 5 jaar met een revival. Verwacht dat ook Feyenoord wel weer terug komt!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Hoe lang moeten ze bij SBS nog teren op dat filmpje van Maradonna, pfff. Laten we het over die belspelletjes trouwens maar niet hebben.
@Doom: Ik ben ook Ajax fan, maar een beetje meer realisme zou je goed doen
Feit is gewoon dat Ajax de laatste 2 jaar slecht voetbalt en dat PSV beter was (ook in Europa). Hoe dat dit seizoen zit, moeten we nog zien. De JC-wedstrijd was in ieder geval helemaal voor ons 
En dat Charisteas het niveau waarop hij zou moeten zitten nog niet bereikt heeft, is ook duidelijk te zien. Ik schrijf die jongen niet af, ben nog altijd van mening dat hij het wel kan, maar Ajax is geen club waar je een jaar de tijd kán krijgen om te wennen. Daar moet snel gepresteerd worden. Probleem is ook dat hij nog niet dingen heeft laten zien die zijn talent verraden. Zlatan was het eerste jaar ook niet even constant, maar deed soms wel al dingen waardoor je zag dat hij het in zich had. En dat is ook meteen een voorbeeld van slecht beleid van Ajax, voor die jongen hadden ze veel meer kunnen en moeten vangen. Ben benieuwd hoe dat straks gaat met Pienaar, De Jong, Maxwell, Trabelsi ...
Mitea was de voorgaande jaren ook nog niet constant, speelde zeer wisselvallig. Liet in de voorbereiding dit jaar echter wel een goede indruk achter, maar is nu dus weer geblesseerd. Rosales heeft te weinig gespeeld om te kunnen beoordelen. Was meen ik al na 1 of 2 wedstrijden voor lange tijd uit de roulatie.
Rosenberg heb ik aan het werk gezien tegen Fortuna, dat ging redelijk. Maar tegen Arsenal was het toch wel erg teleurstellend, misschien de zenuwen. Maar ook nog te weinig gespeeld om goed te kunnen beoordelen. Denk wel dat ie er komt, ze hebben hem lang gevolgd en een beetje vertrouwen mogen we toch wel hebben in een Ajax scout 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ajax kan heel goed vededigers scouten maar ze vergeten een scout in te huren (een goede dan) om aanvallers te contracteren. Als je een spits gaat halen voor een aanvallend team moet je dus niet de reservespits van Werder Bremen gaan halen die nota bene op de bank zit omdat hij niet goed is in een aanvallend team 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
@Doom: Ik ben ook Ajax fan, maar een beetje meer realisme zou je goed doen
Feit is gewoon dat Ajax de laatste 2 jaar slecht voetbalt en dat PSV beter was (ook in Europa). Hoe dat dit seizoen zit, moeten we nog zien. De JC-wedstrijd was in ieder geval helemaal voor ons 
Ik vind dat ik over het algemeen altijd zeer objectief en realist ben, het is in mijn ogen gewoon heel erg simpel. Degene die het meeste punten behaald op het einde is dat seizoen de beste, je staat namelijk bovenaan. Je kunt met als en als verhalen aankomen maar die houden toch nooit op voor alle partijen. Nou als je het zo bekijkt dan heeft PSV niet de laatste 2 jaar het beste, want Ajax is ook kampioen geworden in de laatste 2 jaar. Ok, je kunt zeggen was niet verdiend ofzo, ze speelden niet geweldig. Maar PSV ook niet, anders hadden ze niet zoveel punten verspilt aan Ajax.
En dat Charisteas het niveau waarop hij zou moeten zitten nog niet bereikt heeft, is ook duidelijk te zien. Ik schrijf die jongen niet af, ben nog altijd van mening dat hij het wel kan, maar Ajax is geen club waar je een jaar de tijd kán krijgen om te wennen. Daar moet snel gepresteerd worden. Probleem is ook dat hij nog niet dingen heeft laten zien die zijn talent verraden. 
Ik heb deze jonge ook nergens af geschreven, alleen gezegd dat die het nog helemaal niet zo slecht heeft gedaan en dat je hem de tijd moet geven. Momenteel heb ik niet veel vertrouwen in hem, echter je moet hem de tijd geven zoals jij ook al zegt. Ik verwacht het heus niet dat het de nieuwe Zlatan wordt ofzo.
En ja ze hadden meer voor Zlatan moeten kunnen ontvangen, dat was geen goede zet.
Ben benieuwd hoe dat straks gaat met Pienaar, De Jong, Maxwell, Trabelsi ...
Mitea was de voorgaande jaren ook nog niet constant, speelde zeer wisselvallig. Liet in de voorbereiding dit jaar echter wel een goede indruk achter, maar is nu dus weer geblesseerd.
Pienaar, De Jong, Maxwell en Trabelsi moeten en gaan zich hopelijk dit jaar bewijzen, wanneer Ajax begint te draaien dan zullen deze spelers gaan vlammen. Trabelsi, Pienaar en Maxwell hebben zich al in mijn ogen bewezen dat ze het kunnen, alleen De Jong moet zich dit seizoen nog van een iets betere kant laten zien. Dat kan die omdat Blind toch duidelijk hem een voorkeur geeft als basisspeler.
Mitea kan ik verder weinig over zeggen, zoals je al zei... Erg wisselvallig, ik denk niet dat we op hem moeten gaan rekenen.
Rosales heeft te weinig gespeeld om te kunnen beoordelen. Was meen ik al na 1 of 2 wedstrijden voor lange tijd uit de roulatie.
Deze speler heeft in het begin laten zien dat hij het wel zekr kon, toen werd hij echt niet als miskoop beschouwd, hij was toen even zelfs de hoop van Ajax in bange dagen. Dus in hem heb ik alle vertrouwen als die weer volledig fit is en tijd krijgt in het eerste.
Rosenberg heb ik aan het werk gezien tegen Fortuna, dat ging redelijk. Maar tegen Arsenal was het toch wel erg teleurstellend, misschien de zenuwen. Maar ook nog te weinig gespeeld om goed te kunnen beoordelen. Denk wel dat ie er komt, ze hebben hem lang gevolgd en een beetje vertrouwen mogen we toch wel hebben in een Ajax scout
Betreft het scouten van Ajax heb ik na Zlatan weer een klein beetje vertrouwen in gekregen dat onze club wel een goede spits kan aanschaffen. Echter ze moeten wel bewijzen dat het niet bij deze eene keer blijft, want de vorige aankopen waren nou niet echt top te noemen.
Dus dan heb je nu Rosenberg gekocht, ik durf er nog geen uitspraken over te doen maar ik heb vertrouwen in hem dat het wel goed gaat komen! Maar net zoals alle nieuwe spelers bij Ajax, geef ze de tijd om aan de club en het systeem vooral te wennen.
Ik verwacht dat Ajax dit en volgend seizoen weer gaat schitteren, spelers zitten nu allemaal langer bij de club, jonkies zijn ervarener geworden en er is ervaring bij gekomen.. Ook lopen er hier en daar nog wat jonge talenten rond.
Volgens mij heeft Ajax dus dit jaar een selectie die ze weer in staat moet brengen tot leuke dingen.
En PSV heeft toch wat kracht verloren met het weggaan van basisspelers; v Bommel, Park en Vogel (bogelund ook) Dus daarom denk ik wel dat Ajax dit jaar voor PSV eindigd.
En dat is realistisch en objectief bekeken!
Ajax is na een paar mindere periodes altijd weer goed, nou die tijd mag na 2 jaar met minder voetbal wel weer komen en ik heb er alle vertrouwen in als ik naar de selectie kijk.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Doen jullie eigenlijk ook mee met VI Profcoach, het is (weer) gratis. http://www.vi.nl/vi/show/id=207605/sc=3cd1dc
Twee MM leagues zijn echter wellicht wat veel..
Nah ..
Doe dan mee aan www.competitiespel.nl
Dat is een stuk makkelijker + je maakt makkelijk een groep en het is gericht geheel op het voorspellen..
Lijkt mij beter dan VI maar jullie beslissen.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Doe dan mee aan www.competitiespel.nl
.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ja tuurlijk .
Ik neem aan dat we eredivisie doen ?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Brondby - Afc Ajax.
God wat spelen ze slecht 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Ik neem aan dat we eredivisie doen ?
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3723 stemmen
Begint weer lekker, dit seizoen 
Ach 2-2 moet te doen zijn thuis voor Ajax, met hopelijk weer een fitte Lindenbergh.
kos
-
- 46807 berichten
- 8936 stemmen
Als je het al van Lindenbergh moet hebben tegen wat Denen
.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3723 stemmen
Het is bekend dat zowat elke club in het begin even moet inkomen, en Ajax ook. Dus ik maak me geen zorgen.
Heerlijk doelpunt van Babel btw.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Ramp zalig speelde ze... Kunt er niets van maken, effectief maar rampzalig slecht!
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 636 stemmen
Gaat aan het eind alleen maar om het resultaat, en dat was niet slecht, met 2 uitdoelpunten.
Hebben ze dus genoeg aan een 1-1 gelijkspel over 2 weken.
Als het nu om de eerste ronde CH ging, dan wil een ploeg super spelen en zich laten gelden, dus met name laten zien hoe goed het team wel niet is. Maar in een voorronde maakt het niets uit hoe ze spelen, ook al is het rampzalig.
Kijk naar PSV vorig jaar tegen Rode Ster Belgrado, idd bepaald niet rampzalig. uit 0-5 en thuis volgens mij 2-1 .
Maar Rode ster was toen gewoon verschrikkelijk slecht.
Rosenberg toch goed voor een doelpunt, is dus een goed teken als ajax weer eens een spits heeft die altijd en overal scoort, dan hebben ze in ieder geval een kans om ook nationaal dit jaar hoge ogen te gooien.
Ik hoop ondanks als psv fan, dat AZ dit jaar gewoon kampioen wordt, met name voor adriaanse(ex ajax die onterecht is weggestuurd in A'dam, en az heeft opgebouwd waar het nu staat, en dat van gaal zijn werk af kan maken).
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Gelukkig zijn er hier ook mensen die de wedstrijd goed hebben gezien.
Op TV zei iedereen: ik zie structuur in het spel en het was wel aardig......
Heb ik nou poep in mijn ogen, maar dit was gewoon niet om aan te zien stel amateurs! Het vetrouwen in zich zelf en het elftal was er bijna niet!!
Was de bank nog slechter dan wat erop het veld stond! Die wissel kwam maar niet! Terwijl het spel er om schreeuwde.
Waar was de verdediging!!!! Er moeten mensen staan die hun hand niet omdraaien voor een executie!!! Dit was gewoon slappe hap.
Ik hoop dat Blind hier nog wat mee kan anders is het ook exit Blind.
Babel die totaal niet op links moet spelen! Dit is wat Ajax zoekt in een spits! Hoewel ik die Rosenborg wel de voordeel van de twijvel wil geven!
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Het programma om de wedstrijd van Ajax heen was trouwens wel komisch vond ik. Een vrij slechte Barbara Barend die er direct in slaagde de irritatie van Frank de Boer en Derksen op haar hals te halen. De reacties van Derksen vond ik weer redelijk hilarisch
Gaat die muts ook voetbal insite presenteren dit seizoen, of hebben ze daar iemand anders voor?
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik voorzie dan nog flink wat aanvaringen met derksen in het nieuwe seizoen. Volgens mij zal hij behoorlijk wat moeite hebben om Barend te gaan accepteren.
gemaster
-
- 1005 berichten
- 2768 stemmen
Dat zal het waarschijnlijk alleen maar leuker maken.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4455 stemmen
Ze nam het wel erg op voor die jonge Ajacieden, en Derksen is nooit gediend van zeurderig gedrag, dus dat laat hij dan ook wel blijken. Ze is sowieso een echte Ajax vrouw, dat moet ze niet te veel laten blijken..
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Bij het WK atletiek heeft Rens Blom geschiedenis geschreven door als eerste Nederlander goud te winnen op een WK. Hij won het polsstokhoogspringen. Prachtige prestatie! 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Bij het WK atletiek heeft Rens Blom geschiedenis geschreven door als eerste Nederlander goud te winnen op een WK. Hij won het polsstokhoogspringen. Prachtige prestatie! 
Jaaaa !
Fantastisch !!!
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Hulde voor Blom inderdaad. Driewerf hoera!
En ik denk dat-ie zojuist meteen ook maar sportman van het jaar is geworden.
En bij profcoach ben ik ik, zeg maar.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3723 stemmen
Super van Blom inderdaad. 
Ook leuk dat Nederlanders eens wat presteren bij Atletiek. Hopelijk word deze lijn doorgezet.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
ja inderdaad zodat ze het in Bejin gaan overtreffen
.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Het programma om de wedstrijd van Ajax heen was trouwens wel komisch vond ik. Een vrij slechte Barbara Barend die er direct in slaagde de irritatie van Frank de Boer en Derksen op haar hals te halen. De reacties van Derksen vond ik weer redelijk hilarisch
Gaat die muts ook voetbal insite presenteren dit seizoen, of hebben ze daar iemand anders voor?
Bij AT5 heeft ze een aantal jaar godenzonen gedaan en dat deed ze erg goed, ik denk dat het wel goed komt. En Frank de Boer, tja, ik hoop niet dat we hem nog vaker gaan zien dit seizoen als analyst, ik kon hem niet eens verstaan. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.