• 17.189 nieuwsartikelen
  • 182.044 films
  • 12.557 series
  • 34.727 seizoenen
  • 655.146 acteurs
  • 200.361 gebruikers
  • 9.458.763 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ik zie dat ik voor de moviemeteraars een tweede plek ben misgelopen op de rondemaster......;-(

gotti

• 14091 berichten
  • 5944 stemmen

Naomi Watts schreef:

Speelden allebei niet best misschien toch op het eind van het seizoen toch nog naar de coolsingel.

*proest*. PSV was erg matig. Vooral de tweede helft had Ajax het overwicht. Als Ajax met de sterkste opstelling speelt is het dé kanshebber voor de titel. PSV zal wel 2e worden en Feyenoord mag hopen op de 3e plek. De glorieuse Feyenoord tijden zijn voorbij (en als ze zo doorgaan duurt het ook nog even voordat ze weer komen).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Koeman is een prima trainer (Mario Been kan hem prima opvolge nals Koeman weg gaat) en als ze even wat Directie veranderingen maken komt het wel goed. Marcel Brands als td met Wim Jansen ernaast, dan ben ik ervan overtuigt dat betere tijden gaan komen.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

tuurlijk niet, feyenoord slaat keihard terug dit seizoen!!! (hoop ik heel erg...)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik hoop het ook, verrasingen blijven in de voetballerij nooit uit. Schreuder die zich ontpopt als een leider en het team in stand houd, Hofs, Ghaly en Pardo die voor Schreuder een massief blok gaan vormen, de werklust van Kuyt, he tsterke centrale duo Bahia en Saidi, de opkomst van rechtsback Greene, Lodewijks die weer het niveau haalt van de vorige seizoenen en Hirayama die volgend jaar heel sterk onze selectie komt versterken door Kuyt te laten vergeten en wat hem zeker gaat lukken door in zijn eerste seizoen voor Feyenoord topscorer te worden.

Het is mogelijk en mede Feyenoorders, blijf optimistisch en supporten die hap. Hier zijn supporters voor; steunen in voor en tegenspoed. Feyenoord, de volksclub van Nederland zal gaan herleven.

Mocht het toch wat slechter gaan, we pakken die CL voorrondep lek wel via de playoffs.

mikey

• 29027 berichten
  • 5181 stemmen

feyenoord de volksclub van Nederland? Nou niet de onze!! Lekker simpel woord ook: volksclub. Alsof in rotterdam alleen maar simpele zielen wonen. Misschien is dat ook wel zo. Doe mij maar AJAX uit AMSTERDAM.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een niveau weer.

Feyenoord is de club van het volk, Ajax meer van de elite.

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

mikey schreef:

Doe mij maar AJAX uit AMSTERDAM.

AJAX

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

mikey schreef:

Lekker simpel woord ook: volksclub. Alsof in rotterdam alleen maar simpele zielen wonen. Misschien is dat ook wel zo.

Triest hoor zo'n opmerking plaatsen. Feyenoord fans zitten overal in Nederland dus niet alleen in Rotterdam. Ik zie ook niet dat ik de Ajacieden aan het beledigen was.

mikey

• 29027 berichten
  • 5181 stemmen

Ja Amsterdam is inderdaad elitair. Nou goed!?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Leno

• 5922 berichten
  • 4455 stemmen

Feyenoord is van huize uit een club voor het werkvolk, de havenarbeiders. Die werkmentaliteit is overgeslagen bij het supporteren, hard werken en winnen!

Ajax fans willen meer, die willen goed voetbal zien en houden van wat arrogantie en bluf, dat past ook wel bij de gemiddelde Amsterdammer.

Wat een verschil is het ook als je door Rotterdam loopt of door Amsterdam, behalve dan dat Rotterdam een lelijke stad is architectueel gezien.

Ik ben i.i.g. Ajacied, en kan me ook totaal niet identificieren met Feyenoord(ers). Dat is puur persoonlijk.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

mikey schreef:

Ja Amsterdam is inderdaad elitair. Nou goed!?

Trolls vragen om getrolld te worden.

Was vroeger ook voor Feyenoord, en nu zie ik ze nog steeds graag winnen. Maar ik zeg het nooit meer openlijk omdat er altijd van die hersenloze mogolen zijn die niet normaal een discussie kunnen voeren (bijv. meteen met termen als kakkerlak smijten).

Van mij mag PSV best weer kampioen worden, Ajax ook. Zelfs RBC godbetert. Als we maar zo'n leuk Europa-seizoen draaien als vorig jaar.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3904 stemmen

PSv wordt gewoon weer kampioen jongens.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Leno schreef:

Feyenoord is van huize uit een club voor het werkvolk, de havenarbeiders. Die werkmentaliteit is overgeslagen bij het supporteren, hard werken en winnen!

Ajax fans willen meer, die willen goed voetbal zien en houden van wat arrogantie en bluf, dat past ook wel bij de gemiddelde Amsterdammer.

Wat een verschil is het ook als je door Rotterdam loopt of door Amsterdam, behalve dan dat Rotterdam een lelijke stad is architectueel gezien.

Ik ben i.i.g. Ajacied, en kan me ook totaal niet identificieren met Feyenoord(ers). Dat is puur persoonlijk.

Amen, Leno, ik kan mij er precies in vinden. Alleen in mijn geval moet dat Ajacied Feyenoorder zijn.

De sportieve strijd tussen Feyenoord en Ajax vind ik ook zeer prettig. Er zijn er altijd die hatelijke uitingen zoals hierboven doen maar dat is bij het grootste deel niet het geval. De 'Schreuder's knuffel actie' was erg hartverwarmend en de opstelling van de Ajax supporters na het 'beloften incident', daar kan ik alleen maar respect voor hebben.

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik hoop het ook, verrasingen blijven in de voetballerij nooit uit. Schreuder die zich ontpopt als een leider en het team in stand houd, Hofs, Ghaly en Pardo die voor Schreuder een massief blok gaan vormen, de werklust van Kuyt, he tsterke centrale duo Bahia en Saidi, de opkomst van rechtsback Greene, Lodewijks die weer het niveau haalt van de vorige seizoenen en Hirayama die volgend jaar heel sterk onze selectie komt versterken door Kuyt te laten vergeten en wat hem zeker gaat lukken door in zijn eerste seizoen voor Feyenoord topscorer te worden.

Het is mogelijk en mede Feyenoorders, blijf optimistisch en supporten die hap. Hier zijn supporters voor; steunen in voor en tegenspoed. Feyenoord, de volksclub van Nederland zal gaan herleven.

Mocht het toch wat slechter gaan, we pakken die CL voorrondep lek wel via de playoffs.

Ja ik kan snappen dat je hoopt op een wonder, of iig denkt dat er een wonder kan gaan gebeuren maar in het geval van Feyenoord lijkt me dit toch heel erg sterk. Als je puur kijkt naar de selectie, ze komen fix te kort op Ajax en PSV, ook lijkt AZ en Heerenveen een nog betere selectie te hebben.

Schreuder is over zijn top heen, is een ervaren speler maar hij zou feyenoord niet kunnen dragen zoals een leider dat moet kunnen. Dat hij qua leeftijd en ervaring al geen aanvoerder is geworden zegt genoeg. Ze hebben nog liever een spits die totaal niet de controle heeft over het elftal vanuit de positie waar hij speelt. (ik doel hiermee op Kuijt)

De werklust en kwaliteit van Kuijt daar valt niet over te discusseren, hij is de beste dat Feyenoord momenteel heeft.

Lodewijks is nooit een topkeeper geweest, hij staat in het doel niet omdat hij gewoon goed keept, maar vooral omdat er gebrek aan beter is. Hetzelfde geld bij Ajax momenteel, H Vonk is heus geen topkeeper die een ploeg naar boven helpt. Ze doen kortom veel onder voor een topkeeper zoals Gomez vorig jaar (hopelijk dit seizoen ook) was.

S Greene, ok je kunt al je hoop op hem vestigen echter dit lijkt me niet verstandig, het is een afgedankte Ajax-speler en heeft nou niet echt het niveau wat je moet hebben voor een topploeg. Iig had die vorig jaar nog niet bij RKC...

Feyenoord heeft er veel spelers bijzitten die niet (meer) bij een topploeg als feyenoord horen te voetballen. De enige waar ze op kunnen rekenen is Kuijt, Hofs, Ono en misschien Kalou. Nou met alleen deze spelers ga je het gewoon niet redden, ze doen teveel onder voor Ajax, AZ, PSV en Heerenveen. Helaas maar wanneer ze P3 halen in het kampioenschap, dan hebben ze na mijn mening het hoogst haalbare eruit gehaald.

Hopelijk komt Feyenoord weer is helemaal terug bij de top3, maar de laatste paar jaren is het wat minder.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Pssst, ik mag toch hopen. Griekenland is notabene europees kampioen geworden dus ik hou hoop.

Mee eens daar om kaartte ik de directie verandering ook aan. En dan ieder geval Wim Jansen als adviseur erbij.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Mancebo naar AG2R.

Francisco Mancebo rijdt de komende twee seizoenen voor AG2R. De 29-jarige Spanjaard, die aan zijn tweede jaar bij Illes Balears bezig is, neemt zijn landgenoot David Navas mee naar de Franse ploeg.

AG2R legde eerder al Christophe Moreau vast.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2273 stemmen

Ik vind het een beetje vreemd dat Feyenoord een volksclub genoemd wordt. En alsof havenarbeiders heel Nederland representateren, 1 keer de europacup gewonnen, rode ster belgrado ook. Ajax is met kop en schouders de grootste club van Nederland, op papier nog steeds te vergelijken met de 'elite van europa'. En helaas moet ik herkennen dat Ajax de laatste jaren niet meer is wat het ooit is geweest, gelukkig dat daar wel een excuus en reden voor is, namelijk de vrije transfermarkt en hongerige italiaanse clubs waar gangsters zoals Berlusconi geld in pompen. En idd, niet alleen de italianen maken zich hier schulden aan, maar ook de grotere populatie in die landen Ik heb trouwens ook een enorme hekel aan die agressieve bullebakken zowel van de Ajax als van de Feyenoord kant die gelijk willen rammen als je iets verkeerds zegt over hun club, verpest het hele voetbal die idioten. Die soort gasten kunnen beter in Irak gedropt worden in de voorste linie, daar kunnen ze vast wel hun adrenaline kwijt..

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Ik heb trouwens ook een enorme hekel aan die agressieve bullebakken zowel van de Ajax als van de Feyenoord kant die gelijk willen rammen als je iets verkeerds zegt over hun club, verpest het hele voetbal die idioten. Die soort gasten kunnen beter in Irak gedropt worden in de voorste linie, daar kunnen ze vast wel hun adrenaline kwijt..

Heheh zit wel wat in ja, ben zelf Ajax fan maar je tegenstanders altijd wel in hun waarden laten.

Je hebt van die fans die alles gewooon aanvechten, allesn van hun ploeg is goed, niks verkeerds... Pff irritante lui.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Beetje uitdagen hoort toch wel bij een echte supporter

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2273 stemmen

Doom schreef:

Je hebt van die fans die alles gewooon aanvechten, allesn van hun ploeg is goed, niks verkeerds... Pff irritante lui.

Tja, wat doe je eraan he

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Ik vind het een beetje vreemd dat Feyenoord een volksclub genoemd wordt. En alsof havenarbeiders heel Nederland representateren

Is ook erg moeilijk te definieren, Ajax toch iets meer van de elite (om even het soort club te kunnen onderscheiden, als je betere woordkeuzes weet, laat het weten ). Ajax blijft nattuurlijk de nummer 1 van Nederland.

Ik doel hier ook op de vergelijking met Turkije als je daar een beetje bekend mee bent. Feyenoord is meer de Fenerbahce en Ajax het Galatasaray, misschien kan je daar iets meer mee maar ik denk het niet.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2273 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik doel hier ook op de vergelijking met Turkije als je daar een beetje bekend mee bent. Feyenoord is meer de Fenerbahce en Ajax het Galatasaray, misschien kan je daar iets meer mee maar ik denk het niet.

Nee.. niet echt

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het gaat om het idee.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2273 stemmen

okeee

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Juanfran potentiële nieuwe linksback Ajax

Ajax heeft Juanfran op het oog als mogelijk nieuwe linksback. De Spaanse oud-international wil weg bij Besiktas.

'Hij is een van de linksbacks die ons is aangeboden', zegt technisch directeur Martin van Geel in het AD. 'Maar we zijn nog in de fase van afwegen en overleggen. Hij staat op onze lijst, niet meer en niet minder.'

Juanfran staat nog onder contract bij Besiktas, dat de 29-jarige Spanjaard een jaar geleden overnam van Celta de Vigo. Maar het Turkse avontuur voor de oud-international is niet geworden wat hij ervan had verwacht. Na slechts dertien wedstrijden, waarvan acht als basiskracht, kijkt Juanfran uit naar een nieuwe club.

Bron: VI.nl

Zo erg is het afketsen van Coco dus nog niet.

Wat een geluk die Ajacieden. Juanfran is een geweldige verdediger dat heeft hij al zo vaak getoont in het nationale team van mijn geliefde Espana. Ik hoop ooit dat er een Spaanse speler zal schitteren in Rotterdam maar het mag niet zo zijn.

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

Ja ik las het ook al, zou een goede versterking zijn voor Ajax. Ervaring en heeft bij topclubs gespeeld op het hoogste niveau uiteraard. Kan echt een versterking zijn voor Ajax in de verdediging.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Een wereldspeler, dat kan ik je verzekeren jullie 'Lucky Ajax' ook altijd. Een Ajax shirt dragen gaat me toch net iets te ver aangezien ik het een geweldige speler vindt en het niet vaak voorkomt er een Spaanse speler van dat kaliber in Nederland gaat spelen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2273 stemmen

Ach het zijn alleen nog maar geruchten, je weet hoe het gaat in de voetbalwereld, zie bijv. de situatie Kalou..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.