- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
kos
-
- 46802 berichten
- 8934 stemmen
Ik moet jullie helaas meedelen dat ik het perfecte team voor morgen heb samengesteld, waarmee ik minimaal 3de wordt in het klassement.
.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25200 stemmen
Halaba, niet te vroeg roepen hé! Morgen beginnen we aan het zware werk. 
Ja inderdaad, ik weet niet eens waar ik moet beginnen voor de etappe van morgen. Maar we hebben het tenminste meegemaakt dat er 2 (Freud ook nog) van het moviemetergroepje bij de beste 100 hebben gestaan 
Menni
-
- 1762 berichten
- 0 stemmen
Dit zijn de leukere etappes! Kan van alles worden, zou geweldig zijn als Dekker het haalt, maar die vind ik net iets te duur om op te gokken. Alles dus onder het miljoen gehouden, totaal nog geen 5 miljoen, een van deze renners bij de eerste 8 en ik speel minstens quitte:
Garate, Voeckler, Gontchar, Karpets, Savoldelli, Merckx, Landaluze, Caucchioli, Brandt
.. en een dozijn last minute afvallers, o.a. wat lui die ik al bij Wielerpools heb (Flecha, Hincapie, Contador, Cioni), dubbel kans op érgens succes. Hopelijk krijgen we erg leuke ontsnappingen te zien! Voor gouden tips hou ik me altijd aanbevolen, als MM-team moeten we toch de handen ineenslaan in moeilijker tijden vind ik
.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25200 stemmen
Ik ga toch gewoon op Boonen gokken in elk geval. Het parcours is echt perfect voor hem en als zijn team wil rijden kan hij dit winnen. Als dat het geval word geef ik Stuart O'Grady een goede kans op de tweede plaats dus die heb ik ook, bovendien zou het niet de eerste keer zijn dat O'Grady in dergelijke ritten met een groepje ontsnapt.
Verder doe ik het met wat erkende aanvallers en mensen die baat hebben bij een paar punten voor het bergklassement. Voeckler en Dekker bijna zeker.
Verder heb ik natuurlijk weer mijn inmiddels welbekende gok er tussen zitten die nu al 3 etappes achter elkaar goed is gegaan dus hopelijk blijft het goed gaan.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Hmmm.. lastig, hoor. Die laatste klim is niet bijzonder stijl, maar wel 16 kilometer. En daarna alleen een afdaling. Als op die klim echt hard naar boven gereden wordt (en waarom zou bijvoorbeeld Boogerd dat niet doen?), gaat het peloton vast en zeker breken.
En als dat al gebeurt, wat gebeurt er daarna? Zoals ik het hoogteprofielplaatje zie, verwacht ik niet dat de groep nog erg groot gaat worden na de klim. Zodat wellicht alleen de besten op die klim verzameld aan de streep komen. Een uitslag a la Waalse Pijl, Luik-Bastenaken-Luik lijkt me goed mogelijk.
Maar wat als Vinokourov weer de aanval kiest? Dan zal Armstrong hem niet laten gaan, en zullen ook Basso, Ullrich, Popovych, enz reageren...
En dan? Als iemand van die mannen mist, zal er doorgereden worden. Maar als er niemand mist, is er voor hun geen reden om door te rijden, waardoor het stilvalt en er toch weer een vrij grote groep samenkomt???
pff... word een beetje moe van alle scenario's...
Menni
-
- 1762 berichten
- 0 stemmen
Eén ding durf ik wel zeker van te zijn: Voeckler probeert er vroeg vandoor te gaan. Met die bergjes in het begin en een willig peloton kon een voorsprong best wel eens stevige proporties aannemen, goed mogelijk groot genoeg om de laatste klim te halen. Blijft speculeren, maar ik hóóp er vooral op. Merk dat ik een stévige afkeer begin te krijgen van niet slagende ontsnappingen dankzij gezamenlijk jagende sprintersploegen.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25200 stemmen
En naast Voeckler gaan ook Dekker en Van Bon weer proberen te ontsnappen. Misschien een etappe voor Hincapie of Weening ?
starbright boy (moderator films)
-
- 22591 berichten
- 5241 stemmen
Hincapie mag niet van Lance en Weening houdt als groen klimtalent in met de bergen voor de boeg. Die verwacht ik eerder na de grote bergen in de laatste week. Maar hij wil vooral ook uitrijden.
Ik verwacht een behoorlijke groep (man of 15) die weg mag en wellicht zelfs het geel mag pakken. Discovery channel gaat niet flink verdedigen. Misschien hooguit controleren dat de voorsprong niet echt uit de klauwen gaat lopen.
Maar dit is natuurlijk maar een gissing.
Menni
-
- 1762 berichten
- 0 stemmen
Armstrong vindt het helemaal niet erg als Hincapie vertrekt, zelfs niet of wellicht zelfs zéker niet als hij het geel daardoor kwijt raakt. Ben even kwijt welke expert ik dat deze week heb horen bevestigen, Bruyneel ofzo? Kan me zo voorstellen dat Discovery het toch wel prettig vindt om iemand bij zo'n ontsnapping te hebben. Maar goed, dat kan ook een andere knecht zijn natuurlijk. Sowieso beginnen de etappes nu pas écht interessant te worden. En dat terwijl we over spektakel nog niet bepaald te klagen hebben gehad
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3902 stemmen
Ik moet jullie helaas meedelen dat ik het perfecte team voor morgen heb samengesteld, waarmee ik minimaal 3de wordt in het klassement.
.
Is alleen vervelend voor jou dat jij met je derde plaats nog net achter mij eindigt.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik ga toch gewoon op Boonen gokken in elk geval. Het parcours is echt perfect voor hem en als zijn team wil rijden kan hij dit winnen.
Ik denk dat Boonen met zijn pijnlijke rug en zijn blauwe kont aan een mindere dag toe zal zijn. Let eventjes op McGee vandaag. Kan normaal gezien goed die helling over én is nog sprinter ook. 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Effe korte vraag, wrom staat topic "studio sport" onder algemeen ipv radio en tv 
Viel me gewoon op 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het topic gaat over sport, niet over het tv-programma "Studio Sport"
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Het topic gaat over sport, niet over het tv-programma "Studio Sport"
ow.. ok, dan heeft het toch z'n logica! Niks Gezegd 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Oei, ik heb mijn team nog niet aangepast
. Met al die drukte hier geen tijd voor gehad... Nu ja, als het een massasprint wordt ben ik in elk geval eerst
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3902 stemmen
Het winnende team van vandaag. (hoop ik)
Michael Boogerd
Óscar Pereiro
Pieter Weening
David Moncoutié
Axel Merckx
Iñigo Landaluze
Stéphane Goubert
Mikel Astarloza
Dario Cioni
starbright boy (moderator films)
-
- 22591 berichten
- 5241 stemmen
Inderdaad, daar zat ik er lelijk naast.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
De Nederlandse kampioen Leo Van Bon en de Fransman Sylvain Calzati hebben opgegeven.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3902 stemmen
Nu maar hopen dat weening voorop blijft.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Het fijnste moment van de etappe vond plaats om 16:20.
'De commentaarverbinding is verbroken'
Helaas van korte duur. Ik mis Mart Smeets en Jean Nelissen.
kappeuter (crew films)
-
- 74733 berichten
- 5988 stemmen
Bah, had 'ie het niet even 10 meter langer kunnen volhouden?

Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Weening bedoel je? Ik had nog nooit van hem gehoord eigenlijk, we zullen wel zien wat ervan komt.
Het is wel een beetje idioot allemaal, maar ik had gewoon niet verwacht vandaag de namen Ullrich, Armstrong en Vinokourov al zo vaak de horen.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Hopla, Rasmussen heeft zijn bolletjestrui al binnen
.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik had nog nooit van hem gehoord eigenlijk, we zullen wel zien wat ervan komt.
Ja, gezien heb ik het nu wel
.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
wie kon het verschil zien????? 
wel mooi datie gewonnen heeft
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3902 stemmen
Prachtig dit. En het klassement wordt weer spannend en een nederlandse overwinning.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3719 stemmen
Ik niet
Wel lekker spannend, zo zie ik de tour graag.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.