• 17.094 nieuwsartikelen
  • 181.795 films
  • 12.544 series
  • 34.693 seizoenen
  • 654.716 acteurs
  • 200.298 gebruikers
  • 9.454.959 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25200 stemmen

Speedy

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Ik kom eraan Freud

Edit : Ik heb je in het puntenklassement zelfs al ruimschoots ingehaald

Ach, één mindere dag kan iedereen overkomen he. Vraag maar aan Mc Ewen

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 636 stemmen

O'Grady begon met leunen, en toen deed McEwen het wel erg opzichtig

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Illes Balears Gaat ploegentijdrit winnen .

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

CSC wint toch volgens mij hoor

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

CSC heeft 15 sec. voorsprong na 25km, dat gaat goed.

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Timmy757 schreef:

Illes Balears Gaat ploegentijdrit winnen .

Credit Agricole heeft net de snelste tijd tot nu toe gereden en het is nog wachten op CSC, Discovery Channel, T-Mobile en Liberty Seguros

timbo_

• 13116 berichten
  • 3902 stemmen

Wat een pech die val van Zabriskie dat gun je niemand. En dan ook nog DSC dat hierdoor de ploegentijdrit wint. Hoe oneerlijk.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25200 stemmen

Het was toch een kwestie van tijd voordat Lance geel zou gaan krijgen maar op deze manier vind ik het echt jammer. Ik werd trouwens wel strontziek van Sheryl Crow die schijnbaar als enige vrouw in beeld mag/moet komen en dat vind ik bij deze sport echt niet nodig.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Beloki\Ullrich 2003, 2004 Mayo, 2005 Zabriskie dat dopingkanon heeft egt altijd geluk in die tour, ik word er gewoon verdrietig van .

kos

• 46802 berichten
  • 8934 stemmen

Net alsof Armstrong zo blij is dat hij nu al in het geel zit.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Timmy757 schreef:

BelokiUllrich 2003, 2004 Mayo, 2005 Zabriskie dat dopingkanon heeft egt altijd geluk in die tour, ik word er gewoon verdrietig van .

Wat nou geluk! Hij kan teminste fietsen! De rest heeft gewoon zijwieltjes nodig!

Gewoon terecht de winaar. Tevens zit hij gewoon in de beste ploeg!

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

LOL

Ik zie het al voor me, Ullrich met zijwieltjes.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25200 stemmen

Tour de France voor fietsen met zijwieltjes, dat is nog eens iets waar ik naar zou willen kijken

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25200 stemmen

Even wat anders...

Wat vinden jullie nou van die eredivisietune ?

Voor de mensen die niet weten waar ik het over heb :

Vanaf het nieuwe (John de Mol) voetbalseizoen komt er voor elke wedtrijd een eredivisietune. Het is hetzelfde concept als bij de Champions League waarbij voor elke wedstrijd de zogenaamde Champions League Hymne word gespeeld.

In Nederland komt de tune van DJ Tiësto.

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 636 stemmen

Als het maar een mooie tune is , vind ik alles best.

T' is maar een bijzaak vindt ik.

Vindt die eintune van het programma AVONDETAOPPE ook wel mooi, dat nummer van DALIDA

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 636 stemmen

En wat een spektakel weer bij de ploegen tijdrit vandaag

Zabriski die weer eens valt, had hij wel helemaal pech want hij valt buiten die grens van 1 kilometer voor de finisch en dan tellen de tijden allemaal gewoon mee als zelfde tijd.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25200 stemmen

Het laatste nieuws is zelfs dat Zabriskie morgen hoogstwaarschijnlijk niet meer start Dat is wel een enorme zeperd voor de ploeg van Riis.

RWL

• 872 berichten
  • 832 stemmen

Hij start wel gewoon.

Sneu zeg voor zo'n gozer om op deze manier je trui kwijt te moeten raken.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

timbo_

• 13116 berichten
  • 3902 stemmen

Nu beginnen de problemen voor mijn rondemaster team. Ik verwacht morgen eigenlijk een groepje vooruit. Zeker omdat Armstrong al aangaf dat hij de gele trui niet wou verdedigen. Lotto is vanndaag voluit gegaan voor Cadel Evans en dan zal Quick Step de koers dus moeten controleren. Dat gaan die nooit doen ook omdat ze al twee ettappezeges binnen hebben. Maar ja als het dan toch een massasprint wordt dan verlies je zoveel dta je hele klassement naar de knoppen is. Wat denken jullie er eigenlijk van?

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Jep ik zit ook met dat probleem, ik heb al veel, heel veel punten verloren.....

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Gokken op een massasprint Als het een groepje wordt is het toch veel te moeilijk om te raden wie erin gaat zitten Het zou dan iemand moeten zijn die redelijk vooraan zit om de gele trui over te nemen. Erik Dekker zal waarschijnlijk nog wel eens proberen, maar die staat op vier minuten, dat is nogal veel. Maar ja, vorig jaar had Voeckler met zijn groepje 12 minuten voorsprong, dan kun je gewoon niks meer voorspellen Ik ga dus maar gewoon voor de spurters, als er een groepje zou zijn moet het al tamelijk groot zijn vooraleer je echt verlies maakt met sprinters die toch per se hun groene punten willen halen aan de eindstreep.

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Freud schreef:

Gokken op een massasprint Als het een groepje wordt is het toch veel te moeilijk om te raden wie erin gaat zitten,

(..)

als er een groepje zou zijn moet het al tamelijk groot zijn vooraleer je echt verlies maakt met sprinters die toch per se hun groene punten willen halen aan de eindstreep.

Ook helemaal mijn redenatie.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25200 stemmen

Ik zit half om half. Ik ga geen groepjes voorspellen dat is niet te doen. Ik ga er wel van uit dat het niet meer als 6/7 man vooruit worden (als ze de streep al halen). Dan heb je dus nog zeker plaats 8 t/m 15 voor de sprinters waar je gewoon punten kunt halen (lees : ik ga voor het puntenklassement, het kan mij niet schelen als Boonen en McEwen in hun waarde achteruitgaan).

timbo_

• 13116 berichten
  • 3902 stemmen

Freud schreef:

Gokken op een massasprint Als het een groepje wordt is het toch veel te moeilijk om te raden wie erin gaat zitten Het zou dan iemand moeten zijn die redelijk vooraan zit om de gele trui over te nemen. Erik Dekker zal waarschijnlijk nog wel eens proberen, maar die staat op vier minuten, dat is nogal veel. Maar ja, vorig jaar had Voeckler met zijn groepje 12 minuten voorsprong, dan kun je gewoon niks meer voorspellen Ik ga dus maar gewoon voor de spurters, als er een groepje zou zijn moet het al tamelijk groot zijn vooraleer je echt verlies maakt met sprinters die toch per se hun groene punten willen halen aan de eindstreep.

Toch is dat gokken op een groepje wel de mogelijkheid om echt een sprong in het klassement te maken. Ik heb twee jaar geleden een keer op zo'n groepje gegokt en toen werd Flecha eerste en Pill tweede. Gevolg is wel dat ik in de eindrangschikking dankzij die dag 21 e werd. Ik durf het vandaag ook nog niet aan hoor maar als je echt voor de prijzen wilt gaan zul je een keer een van die wegrijders goed moeten hebben.

T.O.

• 2464 berichten
  • 2849 stemmen

Klopt, maar aan het eind van de Tour is dat een stuk makkelijker te voorspellen dan nu.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3902 stemmen

Aan een kant natuurlijk wel maar aan de andere kant je kunt de ploegen er makkelijk uithalen die gisteren niet tot het uiterste zijn gegaan.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3902 stemmen

Wel lef Freud om Mc Ewen eruit te laten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.