- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Cavenaghi is voor heel veel geld naar Spartak gegaan, meer dan Ajax had kunnen betalen.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Ajax moet eigenlijk geen spitsen kopen, maar opleiden. Alleen scandinavische broekies kunnen wat betekenen, omdat ze zich makkelijk aan het systeem aanpassen. Nando Rafael is opgeleid door Ajax en moet dus eigenlijk terug worden gehaald.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik denk dat Ajax niet alleen een goede spits nodig heeft, maar ook een ervaren oude rot achterin en op het middenveld. Al die jonkies van Ajax zijn echt fantastische voetballers, maar zouden er volgens mij goed op vooruit kunnen gaan als een type Wouters (ik noem maar wat) de leiding in handen nam. Haal desnoods een gerennomeerde bankzitter bij een topclub weg.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Mee eens, Heitinga en De Jong zijn nog te licht om de verdediging te kunnen dragen. Heb je ook suggesties voor een goede bankzitter?
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Is eigenlijk waar!!!
PS: Wanneer doet de russische mafia zijn intreden in het Nederlandse voetbal. Kuunen we ook eens spelers halen of nog belangrijker ook HOUDEN........
Die Cavenaghi gaat bij Spartak 1,25 miljoen euro per jaar verdienen. Dat is echt niet meer normaal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Al had Ajax gisteren met Rooney, Van Nistelrooij of Raul in de spits gespeeld hadden ze nog niet gewonnen.
Met Raul was het wel gelukt hoor 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ajax moet naar de Uefa cup, daar kunnen we, net als destijds FC-van Hooydonck, misschien iets betekenen.....
ik heb me doodgeschaamt gisteren... bah!!
Het gaat wel heel ver door te zeggen dat Feyenoord de UEFA cup won door alleen Pi-Air. Zijn vrije trap gemiddelde was hoog, scoorde belangrijke goals en was een echte leider maar me talleen van Hooydonk hadden we het niet gered, het is een teamprestatie. Dit zijn zo van die uitspraken waar ik niks mee kan.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Ok dan kunnen we ook spelers halen uit het team van Bal op het Dak 6
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Pierre heeft de UEFA zeker niet in zn 1tje gewonnen, maar ik weet zeker dat Feyenoord het zonder hem niet had gewonnen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Pierre heeft de UEFA zeker niet in zn 1tje gewonnen, maar ik weet zeker dat Feyenoord het zonder hem niet had gewonnen.
Mee eens. Hij is belangrijk geweest voor Feyenoord maar om te zeggen dat hij het in zijn eentje gedaan heeft gaat wel heel ver.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Dan had je wellicht ook anders gevoetbald. Maar met mensen als Tomasson, Bosvelt, Van Wonderen, Dudek, (wie ben ik nog vergeten?) was dat gewoon een goed team.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
PS: Wanneer doet de russische mafia zijn intreden in het Nederlandse voetbal. Kuunen we ook eens spelers halen of nog belangrijker ook HOUDEN........
Die Cavenaghi gaat bij Spartak 1,25 miljoen euro per jaar verdienen. Dat is echt niet meer normaal.
Ik heb begrepen dat VD Vaart in de tijd van de gulden al 3 miljoen verdiende, dus vind 1.25 miljoen euro eigenlijk wel meevallen.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Ik denk dat Ajax niet alleen een goede spits nodig heeft, maar ook een ervaren oude rot achterin en op het middenveld. Al die jonkies van Ajax zijn echt fantastische voetballers, maar zouden er volgens mij goed op vooruit kunnen gaan als een type Wouters (ik noem maar wat) de leiding in handen nam. Haal desnoods een gerennomeerde bankzitter bij een topclub weg.
Ben het wederom grotendeels met je eens. Een goede spits en een ervaren verdediger achterin (op het middenveld loopt er al een; Galasek) zou een stuk helpen. Type Wouters 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Lijkt me met de hype van elleboogstoten en tv beelden niet echt nuttig, aangezien ie dan 12 wedstrijden vanaf de tribune zou toekijken.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Yeah right. Met Zlatan heeft Ajax hier ook nauwelijks problemen mee gekregen en ik heb gisteren genoeg overtredingen gezien die op zijn minst geel waren, maar die niet bestraft werden.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Klopt wel, maar internationaal en eredivisie is niet meer vergelijkbaar wat dat betreft. En Ajax moet toch de vorm zien te pakken in NL, om in Europa wat klaar te spelen. Ben het wel met je eens als je zegt dat daar uniformiteit zou moeten zijn, maar die zie ik tot op heden niet.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Je hebt wel gelijk dat de Nederlandse arbiters uitblinken in kleinzieligheid. Iedere overtreding wordt voor gefloten. De voordeelregel wordt trouwens in Nederland echt veel te weinig toegepast. Doe mij maar de Engelse scheidsrechters, die laten de spelers de wedstrijd maken ipv dat ze hun eigen show opvoeren (met Luinge als hét voorbeeld).
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Toch is het niet alleen Nederlandse kleinzieligheid. Op grote toernooien is het vaak de UEFA of zelfs FIFA die bepaalt dat bijv. neerhalen van achter rood is. Misschien dat de Nederlandse regelneukersmentaliteit er wel de reden voor is dat het alleen hier 'goed' wordt toegepast.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
En Ajax moet toch de vorm zien te pakken in NL, om in Europa wat klaar te spelen.
Fijn voor Ajax dat ze dit weekend naar Alkmaar moeten dan. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dan had je wellicht ook anders gevoetbald. Maar met mensen als Tomasson, Bosvelt, Van Wonderen, Dudek, (wie ben ik nog vergeten?) was dat gewoon een goed team.
Kalou, Ono, Leonardo, Emerton, paauwe etc. Maar als je Ono vergeet, spreken we wel over een schandaal 
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Ajax ja. Betrek niet gelijk elke nederlandse club erbij.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
ik hoop dat ze ver komen. Anders speelt Ajax alleen in de CL.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Ze hebben iig gewonnen. Goede zaak voor het Nederlands voetbal 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Ook tegen een directe concurrent voor het aantal Europese tickets. AZ en ook PSV doen dus hele goede zaken voor NL!
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Lekker, eindelijk die verlossende goal. Dik verdiend!
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ja, het duurde wel erg lang... Nu de dubbele confrontatie tegen Rosenborg, daar moeten toch wel punten tegen te pakken zijn. En laat Panathinaikos en Arsenal maar leuk 2 keer gelijkspelen.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Punten pakken bij Rosenborg thuis is niet makkelijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Waarom niet? Ze zijn niet onverslaanbaar. Als AJAX te klein is wil dat niets zeggen over PSV en Feyenoord. Ook al ben je underdog dat betekent niet dat je die niet kan winnen (geen EURO 2004 gevolgd zeker of de CL van vrig jaar?). AJAX heeft blijkbaar niet de kwaliteiten. Over je opmerking had je toch wat langer moeten nadenken. Maar zo groot is het ego van de ajacieden, die denken wij kunnen het niet dan PSV en Feyenoord ook niet. Echt de visie van een Ajacied. Ik heb je al eerder betrapt op een totaal verkeerde voetbalfilosofie. Verkeerd gedacht, geloof me.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Punten pakken bij Rosenborg thuis is niet makkelijk.
Nee, inderdaad. Ze deinsen ook niet terug voor grote clubs. Gewoon 3 spitsen...
sjeik
-
- 37 berichten
- 181 stemmen
Nee, inderdaad. Ze deinsen ook niet terug voor grote clubs. Gewoon 3 spitsen...
Ik vind het allemaal maaar een beetje vreemd, met ajax !! Onze koning zlatan is nu eindelijk naar z'n droomcluppie en meteen is het elftal van ajax niet europawaardig. Er zijn 2 belangrijke spelers weggegaan naar grote clubs, chivu en ibrahimovic.
De rest is gebleven, okee, het is niet allemaal hosanna wat daar rond wandelt, maar om nou te zeggen dat ze niet europawaardig zijn gaat mij te ver !! Als ik nu naar koeman kijk is hij nog steeds de klap van de transfer van zlatan niet te boven, en gaat dat ook niet meer gebeuren !! Of er moet in de winterstop echt een grote naam gaan komen, of koeman zegt toedeledoki en gaat lekker iets anders doen, en ja jongens dan gaat het weer gebeuren, dan gaat don louis weer voor de groep staan !!!
Kijken of louis sonck wel aan het scoren krijgt !!!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.