- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
wat een verschil het hebben van een spits veel kan uitmaken. Zouden ze nu bij Ajax niet denken dat ze hun spits iets te makkelijk hebben laten gaan voordat ze een vervanger hadden?
Wat zal Koeman toch blij zijn met het bestuur en Van Gaal.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Maar toch Nederlands succes
.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Wat een terugkeer van Rooney ook. :O :O
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
En ik zit niet te wachten op De Graafschap - Den Bosch.
jup, dat soort teams hebben niks te zoeken in een hoogste divisie van een topland (wat het nederlands elftal is)
ajax heeft net 4-0 verloren
laat dit een les zijn dat nederlandse clubs op dit moment niks te zoeken hebben in europa en alleen een Benelux competitie nederlandse clubs enigzins kan redden
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
ajax heeft net 4-0 verloren
laat dit een les zijn dat nederlandse clubs op dit moment niks te zoeken hebben in europa
Ajax ja. Betrek niet gelijk elke nederlandse club erbij.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Wat een terugkeer van Rooney ook. :O :O
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Raúl weer terug in vorm lijkt het. Waar ik als groot fan van hem op gehoopt had. Betere tijden breken aan voor Raúl en de zijnen (zolang het maar wat slechtere tijden zijn als ze Atletico treffen
)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen

Hebben we hier te maken met een Galatasaray liefhebber 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Helaas is Ajax vanavond afgeschminkt door een soms prachtig voetballend Bayern.
Ik heb me in de eerste helft alleen ontzettend geërgerd aan Snoeks:
Lucio bij Rosales een elleboog (dat heet een schouder, die terecht met geel werd bestraft), Grensrechter die wel eens mis zat (Alle herhalingen maakten duidelijk dat elk vlagsignaal een terechte was), Als Ballack of Frings zich lieten vallen heette het een schwalbe en als VD Vaart dad deed, heette het slim.
Alle aanvallen waren counters
en kwamen allemaal door fouten van Ajax 
En Ballack die volgens hem met rood van het veld moest omdat hij iemand van achter zou hebben neergehaald. Die rode kaart geldt alleen als de spelers naar de bal toekomen (omdat dan de kans op zware blessures groot is) en niet als je allebei achter een bal aan rent en gewoon iemand tackled.
Pas in de tweede helft bij 3-0 kon hij het over zijn lippen krijgen dat Bayern best wel goed voetbalde.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Emdee, dergelijk commentaar is al zo sinds de introductie van Europees voetbal volgens mij. 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Snap niet zo goed waarom iedereen zo fatalistisch is. Met name Koeman laat zich erg kennen. Bayern en Juve moeten nu tegen elkaar en het is te vroeg voor een salonremise. Ajax is nog niet in goede doen, maar moet van maccabi wel kunnen winnen. Later in het seizoen zou een kleine overwinning in Turijn dus voldoende kunnen zijn.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Sowieso vrij naief dat ze dachten zo'n grote kans te maken. Tuurlijk heb je altijd kansen, maar je moet wel realistisch blijven.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Snoeks heeft het goed gedaan. Ben sowieso niet voor die gasten (Poelman, Reitsma) die de tegenstander de hele tijd lopen op te hemelen. Een beetje partijdigheid mag best. In de kroeg roep je ook sneller 'buitenspel!' bij een tegengoal, ook al bewijst de herhaling later het tegendeel. Dat soort vergissingen door een bepaalde mate van beleving hoort er nou eenmaal bij. En wat Lucio betreft: Rosales was er door, dus als je fluit moet je rood geven!
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Sowieso vrij naief dat ze dachten zo'n grote kans te maken. Tuurlijk heb je altijd kansen, maar je moet wel realistisch blijven.
Ze waren vrij realistisch vooraf, ze moesten strijden om de 2de plek. Dus das niet een echt een grote kans. Nu blijkt echter dat die strijd om de 2de plek niet zeker tussen Ajax en Bayern gaat, maar misschien wel tussen Juve en Ajax. Al kan Bayern natuurlijk ook gewoon 2 keer verliezen van Juve en in de ArenA. Kortom er is na pas 2 rondes nog te veel mogelijk om nu al conclusies te trekken
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Alle aanvallen waren counters
en kwamen allemaal door fouten van Ajax 
Ajax deed wel bijzonder veel fout hoor... De passen naar elkaar kwamen amper aan. Bayern was zeker zeer goed (jammer trouwens dat Schweinsteiger op de tribune zit), maar de meeste spelers van Ajax verdienden ook niet meer dan een vijfje.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Aan de basis van het Amsterdamse leed stond een aanvaller uit het Gelderse Wijchen. Roy Makaay
Tsjee.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Ik heb me in de eerste helft alleen ontzettend geërgerd aan Snoeks
Ik vindt sowieso dat het comentaar op de TV altijd slecht. Vooral als Oranje speelt.
Je krijgt te vaak overbodige informatie om je oren geslingerd dat niks met de wedstrijd te maken heeft.
Ik zeg je moet een Jack van Gelderen hebben die af en toe door het lint gaat.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ajax is nog niet in goede doen, maar moet van maccabi wel kunnen winnen. Later in het seizoen zou een kleine overwinning in Turijn dus voldoende kunnen zijn.
Haifa houdt anders al 2 keer een topclub op een nipte 1-0 en gewoon ff winnen in Turijn zie je toch niet echt gebeuren?
Maar ik ben het met je eens dat Koeman zijn uitspraken niet slim zijn. Is nou niet echt goed voor de moraal in de groep.
Snoeks heeft het goed gedaan. Ben sowieso niet voor die gasten (Poelman, Reitsma) die de tegenstander de hele tijd lopen op te hemelen. Een beetje partijdigheid mag best.
Een beetje partijdigheid mag idd best maar hij moet niet allerlei dingen gaan verzinnen die niet gebeuren.En als de tegenstander goed is, dan moet dat ook gewoon verteld worden.
Het was A. geen elleboog en B. geen doorgebroken speler (anders heette het nl buitenspel; ik dacht dat t Kuffour was die naar binnen kneep.)
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Aan de basis van het Amsterdamse leed stond een aanvaller uit het Gelderse Wijchen. Roy Makaay
Tsjee.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Ajax deed wel bijzonder veel fout hoor... De passen naar elkaar kwamen amper aan. Bayern was zeker zeer goed (jammer trouwens dat Schweinsteiger op de tribune zit), maar de meeste spelers van Ajax verdienden ook niet meer dan een vijfje.
Helemaal mee eens. De passing was echt van het niveau Kloetinge D3. Van der Vaart heb ik niet gezien, Sneijder compenseerde zijn gebrek aan voetballend vermogen en kracht weer eens met smerige overtredingen, Sonck weer eens volledig door het ijs gezakt (buitenspel!) en het allergrootste drama was wederom Obodai. Wat een draak van een voetballer, zelfs AGOVV zou hem in de uitverkoop doen. Paspoort afnemen en nooit meer in Nederland toelaten!
Het is trouwens wachten op de mededeling dat Koeman aan het eind van het seizoen weggaat. Gisteren in het interview heeft hij weer eens (tussen de regels door) kritiek geuit op Van Gaal c.s. en dit betekent dat het intern bij Ajax wel weer eens zou kunnen gaan rommelen.
Het drama van gisteren maar snel vergeten en UEFA-voetbal veiligstellen...
GFM
-
- 1116 berichten
- 1537 stemmen
Het gaat echter te ver om te stellen, dat alleen Makaay het verschil maakte tussen Ajax en Bayern. De Duitsers waren in totaliteit, over de volle breedte beter dan Ajax Dat had veel met Makaay te maken, heel Bayern speelt in dienst van Makaay.
Ajax is in alle opzichten afgetroefd en is gewoon maten te klein voor internationale topniveau.....
Sneijder speelde slecht, vd Vaart maakt al 3 jaar zijn belofte niet waar, Heitinga speelde als een f-pupil en Obodai........... die deed echt niks goed.... daarnaast speelde rosales door het midden (was vol) en liep Sonck het WK buitenspel.....
Ajax moet naar de Uefa cup, daar kunnen we, net als destijds FC-van Hooydonck, misschien iets betekenen.....
ik heb me doodgeschaamt gisteren... bah!!
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
(Zang )Iedereen een spits behalve wij!!! (zang)
Tja de mooie spreekkoren op de tribune toen er geen spits gehaald werd door Ajax.
Maar je ziet het zonder (goeie) spits red je het niet.
Begrijp nog steeds niet dat Ajax gewoon een een keer een goede spits koopt:
Tevez
Cavenaghi
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Tevez
Cavenaghi
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ik denk dat Ajax met Zlatan ook was weggespeeld door Bayern.
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2398 stemmen
(Zang )Iedereen een spits behalve wij!!! (zang)
Tja de mooie spreekkoren op de tribune toen er geen spits gehaald werd door Ajax.
Maar je ziet het zonder (goeie) spits red je het niet.
Tevez
Cavenaghi
Al had Ajax gisteren met Rooney, Van Nistelrooij of Raul in de spits gespeeld hadden ze nog niet gewonnen.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Maar misschien wel 1 of 2 uitdoelpunten gescoord. Das toch een belangrijk gegeven tegenwoordig in de CL. Het jaar dat we de kwartfinale haalden was dat ook een beetje op z'n PSV-88s, nl. thuis 0-0, na uit 1-1. En wellicht dat zij er dan geen 4 hadden gemaakt, maar dat blijft een beetje gissen. Een goed alternatief, en vast wel betaalbaar, lijkt me trouwens Nando Rafael. Hij kent het systeem, is daar goed in en hij kent praktisch het hele team uit de jeugd. En een beetje hopen dat Kluivert mislukt in Newcastle doe ik ook wel.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Nee Sonck is lekker zijn geld waard.
Trouwens bij de koop van Tevez hou je nog 3.000.000 euro over van de transfer Zlatan. En een mooie sneer naar PSV toe.
PS: PSV koopt of heeft altijd wel een goeie spits. dat zou al reden genoeg moeten zijn om hem te kopen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.