• 17.141 nieuwsartikelen
  • 181.914 films
  • 12.552 series
  • 34.706 seizoenen
  • 654.924 acteurs
  • 200.319 gebruikers
  • 9.456.601 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Wat een heerlijke dag voor een echte Feyenoord-hater als ik.......

Op alle fronten afgetroefd door Utrecht en in de eigen Kuip geen vuist kunnen maken, heerlijk!!

Het ging mij veel te goed daar in de Kuip, iedereen was positief en de media liep weg met de eerst verguisde Wotte, nix in rotterdam was fout en Gullit was de verlosser.... Nu staan ze gewoon weer derde!!

Het thuispubliek liep al 10 minuten voor tijd fluitend weg......... Ik heb genoten, vooral van het feit dat de Utrecht-fans ludiek het nummer I will survive inzetten.. (draait Feyenoord altijd als het scoort)..

Ik ben benieuwd naar de verdere ontwikkelingen in rotterdam, want zoals het de afgelopen 2 wedstrijden ging, dramatisch!! Zo blijkt hoezeer ze afhankelijk zijn van Ono....

Op de andere velden dit weekend niets bijzonders, alleen viel op dat Sonck al een aantal wedstrijden dramatisch speelt........

Jassie

• 398 berichten
  • 1095 stemmen

En een mooie vrije trap van van der Vaart

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als Atletico Madrid Fan kan ik mij geen betere start wensen van het seizoen maar hoe het met onze rivaal Real Madrid gaat wens ik ze niet toe maar misschien omdat mijn All-Time favoriet Raul er speelt. Heel pijnlijk hoe elke speler uitgefloten wordt door het eigen publiek zoals vorig weekend tegen Numancia behalve als Raul de bal heeft ze stil zijn of als hij gewisseld wordt hoe een warm applaus hij ontvangt. Dat geeft nij toch wel weer kippenvel als je ziet hoe heilig die jongen is in het Santiago Bernebeu.

Ik wens bij deze gouden tijden toe aan onze aartsrivaal al was het maar omdat Raul er werkzaam is.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3903 stemmen

Athletico Madrid Fan dan heeft jou cluppie mij gister de toto gekost. als ik die Fernando Torres toch eens een keer tegenkom.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

timbo_ schreef:

Athletico Madrid Fan dan heeft jou cluppie mij gister de toto gekost. als ik die Fernando Torres toch eens een keer tegenkom.

El Nino is niet te stoppen . Je zou mijn shirt van Atletico moeten zien, heel mooi bedrukt met Torres

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik wens bij deze gouden tijden toe aan onze aartsrivaal al was het maar omdat Raul er werkzaam is.

Zolang ze dit aankoopbeleid aanhouden, wens ik ze alleen maar nederlagen toe.

Heb genoten van die 3-0 in Leverkussen. Maar mocht Real in de problemen komen dan geven ze AS Roma wel zo'n straf dat ze alsnog doorgaan, denk ik.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3903 stemmen

zonder die goal was ik €30 rijker geweest. had ik mijn collectie weer wat kunnen uitbreiden. athletico werd nog weggetikt ook die eerste helft dan wordt verliezen nog pijnlijker.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3903 stemmen

EmDee schreef:

(quote)

Zolang ze dit aankoopbeleid aanhouden, wens ik ze alleen maar nederlagen toe.

Heb genoten van die 3-0 in Leverkussen. Maar mocht Real in de problemen komen dan geven ze AS Roma wel zo'n straf dat ze alsnog doorgaan, denk ik.

helemaal mee eens is toch belachelijk. wat moet real nou weer met Owen zit iedere week op de bank. en morientes had ook beter bij Monaco kunnen blijven

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

EmDee schreef:

Maar mocht Real in de problemen komen dan geven ze AS Roma wel zo'n straf dat ze alsnog doorgaan, denk ik.

Daar kan je groot gelijk inhebben ja.

@ Timbo:

Wel goed voor Barcelona echt een hekel aan hun. Maarja als je de situatie weet tussen Madrilenen en Catalanen

Ja dat is heel vervelend maar je had Atletico niet moeten onderschatten . Fernando Jose Torres Sanz is 1 van de grootste talenten hij gaat mij nog veel plezier geven in het shirt van Atletico en Espana . Hopelijk zit er een leuk ontmoetinkje in met Nederland op het komende WK maar daar zijn we nog niet.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3903 stemmen

had ook totaal niet door dat athletico bovenin meedraaide. hekel aan barca? Een van de weinige ploegen in europa die nog willen voetballen zag je wel tegen celtic. ben zelf PSV fan maar die wedstrijd was toch een tempootje hoger als Arsenal - PSV.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Jai k wel. Naast nederlands ben ik van spaanse afkomst (madrid) vandaar mijn haat voor Catalanen.

Ik ben voor Feyenoord en tegen Odd Grenland was zeer dramatisch. En dan heb ik het nog niet over gister.

stinissen (crew films & series)

• 23795 berichten
  • 77541 stemmen

Barca forever Ajax forever Bayern Forever

timbo_

• 13116 berichten
  • 3903 stemmen

nou ik vond het niet erg. Nu staan we tenminste alleen aan kop. en dat zal zo wel blijven ook.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stinissen schreef:

Atletico Madrid forever Feyenoord forever

juist Stinissen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

timbo_ schreef:

nou ik vond het niet erg. Nu staan we tenminste alleen aan kop. en dat zal zo wel blijven ook.

Een weekje...

stinissen (crew films & series)

• 23795 berichten
  • 77541 stemmen

cheater

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De Vries

• 97 berichten
  • 1782 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

helemaal mee eens is toch belachelijk. wat moet real nou weer met Owen zit iedere week op de bank. en morientes had ook beter bij Monaco kunnen blijven

Beter op de bank bij Real dan in het veld bij een tegenstander niet waar

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Morientes is een hele goede. Mijn lieveling Raul is al maanden uit vorm maar Raul zet je niet op de bank al gebeurde dat dit weekend wel. Al wou Camacho Owen niet hebben het was meer Perez de directeur die elk jaar weer zo een aanvallende wereldspeler wil kopen ook al is er genoeg spits materiaal. Jammer dat de transfer van Vieira afketste. Al had Real Makalele vorig jaar niet moeten laten gaan.

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

(afbeelding)

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

FF nieuws over REAL...

Woensdag 22 september - Real Madrid ziet in Koeman opvolger Camacho

(Verslaggever NK, Madrid, 10.11u GMT+01.00, El Mundo Deportivo)

Kwaliteitskrant El Mundo Deportivo meldt dat Barcelona-legende Ronald Koeman mag rekenen op de warme belangstelling van Real Madrid. Florentino Perez, voorzitter van Real Madrid, ziet in Koeman de ideale man om van de sterrenformatie uit Madrid eindelijk een soepel draaiend geheel te maken. Of Koeman in zal gaan op de lokroep uit Madrid is twijfelachtig. Eens te meer heeft Koeman aangegeven graag ooit bij rivaal FC Barcelona te willen terugkeren waar hij de status van Johan Cruijff benadert

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3311 stemmen

no way dat Koeman daar heen gaat.

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Klopt...

Dinsdag 21 september - 'Koeman vertrekt in 2006 bij Ajax'

(Verslaggever PP, Amsterdam, 15.02u GMT+01.00, Sportweek)

Ronald Koeman die in 2003 zijn contract verlengde tot 2006 zegt in Sportweek dat hij in 2006 weer toe is aan een nieuwe uitdaging: 'Ik ben in carrièretechnisch opzicht in Nederland over de helft'. Of Koeman Ajax al voor 2006 zal verlaten zegt hij: 'In de voetbalwereld weet je het natuurlijk nooit'.

Verder gaf Koeman aan dat hij het niet eens is met Louis Van Gaal die zegt dat Ajax mee moet gaan doen voor de grote Europese prijzen: 'Ik denk dat hij het elftal lichtelijk overschat. En dan bedoel ik niet de kwaliteit van het elftal maar ook de vraag of je het elftal bij elkaar kunt houden en of alle posities wel goed bezet zijn'. En dit is een belangrijke reden dat Koeman niet langer bij Ajax wil blijven dan 2006.

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Koeman zou NO WAY naar Real gaan. Leuk voor Perez dat ie zo geinteresseerd is, maar dit kan hij echt S-H-A-K-E-N!

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

En over wesley sonck...

Daniel de Ridder liet vanavond in het praatprogramma FC Godenzonen weten dat Wesley Sonck nog steeds 'ongelukkig' in de spits rondloopt. De Belg zou vanmorgen nog tegen hem hebben duidelijk gemaakt dat hij absoluut niet in een 4-3-3-opstelling in de aanval uit de voeten kan. Uit het lichaamstaal van de Belg is in ieder geval wel duidelijk dat hij zich niet op zijn gemak voelt. Het lijkt erop dat hij liever nog Ibrahimovic voor zich had, omdat de druk dan kleiner was en hij in de Champions League gewoon met hem zou voetballen.

Over De Ridder

Ajax-aanvaller Daniel de Ridder heeft in het programma FC Godenzonen op AT5 zojuist laten weten dat hij zich al bijna afgeschreven voelt bij Ajax. De rechtermiddenvelder komt niet meer in aanmerking voor een basisplaats en valt zelden in. 'De droom om nog voor Ajax uit te komen, is weggevaagd', aldus De Ridder, die al tien jaar voor het rood-wit uitkomt. Hij gaf tevens aan dat op 31 augustus dit jaar, de laatste dag van de internationale transfermarkt, hij onderhandelde met een club uit Engeland. 'Ajax had aangegeven dat ik weg mocht en dat wilde ik toen ook, maar de tijd was te gering', aldus de Amsterdammer.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3311 stemmen

ongelofelijk dat Ajax zo'n getalenteerde speler als De Ridder zomaar ff aan de kant zet...

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Ik persoonlijk vind De Ridder 10 keer beter dan die prutser van een de Mul.....

kos

• 46802 berichten
  • 8934 stemmen

De Mul is veel dreigender.

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Persoonlijk vind ik De Mul iets te fragiel, maar hij is zeker dreigend. De Ridder vind ik minstens zo getalenteerd en heeft mijn voorkeur. het zou stom zijn hem te laten gaan, aangezien AJAX waarschijnlijk leeggekocht wordt aan het eind van het seizoen...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.