• 17.141 nieuwsartikelen
  • 181.949 films
  • 12.552 series
  • 34.706 seizoenen
  • 654.951 acteurs
  • 200.326 gebruikers
  • 9.457.027 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

ajax heeft zoals altijd geen goede spits

dat is gewoon het enige verschil met de andere topclubs en dat is al jaren zo (sinds bergkamp)

Ok, Arvaladze, Mido, Benny en Zlatan konden mij ook niet helemaal bekoren, maar dat kwam toch vooral door de gedachten aan Kluivert, Kanu en Litmanen. Allemaal na Bergkamp.

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Mido vond ik voor Ajax een zeer goede spits...

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

damon schreef:

ik zie ajax met Sonck (of Anastasiou) in de spits niet winnen uit bij bayern

Hou gaat het met de toren van Babel?

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

GFM schreef:

Ho ho ho, het waren niet mijn argumenten meneren Wouter en Emdee, het ganze verhaal werd door mij gecopy/paste van ajaxshowtime.com.... Wat niet hoeft de betekenen dat ik het met alles eens ben..

Don't shoot the messenger

Deed je dan aan bronvermelding?

Sorry, gemist.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik zie AJAX ook niet winnen. Ook al presteert Bayern niet goed, er zijn spelers die het verschil kunnen maken, de ervaren leider Ballack en vooral het duitse wonderkind Schweinsteiger, wat een prachtige voetballer is dat. Makaay heeft ook halve kansen nodig om te scoren. AJAX kan blij zijn met 1 punt in Munchen.

kos

• 46802 berichten
  • 8934 stemmen

Naomi Watts schreef:

en vooral het duitse wonderkind Schweinsteiger, wat een prachtige voetballer is dat.

Eens

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

*Duits kind Schweinsteiger speelt nauwelijks bij Bayern...

*Ajax zal blij zijn met een punt uit tegen Bayern

*Makaay is zeer goed, maar offer daar maar een Obodai aan op, hij deed het tegen Nedved meer dan behoorlijk (behalve dat ene moment)

* Heb je de wedstrijd gisteren van Bayern gezien? En afgelopen weekend??

Als Ajax zo speelt als gisteren tegen Juve en met Galasek en Rosales, dan hebben ze een redelijke kans!

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Ajax heeft geen Makaay

opvallend aan de CL deze week is dat veel Nederlanders scoorden voor een buitenlandse club (en vaak ook de winnende) Dit laat alleen maar weer zien dat de Nederlandse voetballers tot de top 5 beste voetballanden behoren

alleen omdat Nederland een zeer zwakke nationale competitie heeft zijn ze niet te behouden

dit zal ook altijd zo blijven

Nederlandse sterren zullen altijd vlammen bij buitenlandse clubs, zonder dat nederlandse clubs potten breken

geef mij maar een competitie met de NL top 3, Belgie top 2, Schotland top 2 en nog een paar landen

alleen dan kunnen de nederlandse clubs weer hetzelfde niveau hebben als de grotere landen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

damon schreef:

geef mij maar een competitie met de NL top 3, Belgie top 2, Schotland top 2 en nog een paar landen

alleen dan kunnen de nederlandse clubs weer hetzelfde niveau hebben als de grotere landen

Dit is natuurlijk grote onzin, je niveau wordt hoger als je tegen de grootste teams van europa speelt maar wat jij verlangt is een mickey mouse league waar ik weinig trek in zou hebben. Jij zegt dat wij het niveau krijgen om de grote clubs te bestrijden door tegen minder betere clubs te spelen Eerder door tegen de grote te spelen wordt je beter.

3 jaar terug heeft Feyenoord al bewezen dat ze gewoon mee kunnen draaien tegen de 'groten' van europa en AJAX in het CL seizoen daarna. Om mezelf weer eens te herhalen. Als FC Utrecht, FC Twente, Heerenveen de nederlandse topclubs op hun nummer kan zetten waar het verschil ook groot is moeten de nederlandse topclubs het ook kunnen tegen de europese grootmachten. Wij wijzen altijd gemakkelijk dat de andere clubs zo groot zijn maar als onze subtoppertjes ons van de mat kunnen vegen moeten wij dat ook kunnen in europa. Gewoon echt vechtlust tonen voor de punten.

In mijn ogen zit AJAX te vol met arrogante voetballertjes (vd Vaart, Sneijder) die zichzelf helemaal te gek vinden en hakballetjes e.d. willen geven terwijl bijvoorbeeld Feyenoord spelers zitten die 90 minuten lang vechten voor de bal(Kuyt) inzetten en dat kan resulteren in europees succes. En door de slappe arbitrage hier in nederland gaan wij op europees niveau gewoon te zwak in duels. Terwijl op europees vlak meer gehandhaafd is.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dit is natuurlijk grote onzin, je niveau wordt hoger als je tegen de grootste teams van europa speelt maar wat jij verlangt is een mickey mouse league waar ik weinig trek in zou hebben. Jij zegt dat wij het niveau krijgen om de grote clubs te bestrijden door tegen minder betere clubs te spelen Eerder door tegen de grote te spelen wordt je beter.

3 jaar terug heeft Feyenoord al bewezen dat ze gewoon mee kunnen draaien tegen de 'groten' van europa en AJAX in het CL seizoen daarna. Om mezelf weer eens te herhalen. Als FC Utrecht, FC Twente, Heerenveen de nederlandse topclubs op hun nummer kan zetten waar het verschil ook groot is moeten de nederlandse topclubs het ook kunnen tegen de europese grootmachten. Wij wijzen altijd gemakkelijk dat de andere clubs zo groot zijn maar als onze subtoppertjes ons van de mat kunnen vegen moeten wij dat ook kunnen in europa. Gewoon echt vechtlust tonen voor de punten.

In mijn ogen zit AJAX te vol met arrogante voetballertjes (vd Vaart, Sneijder) die zichzelf helemaal te gek vinden en hakballetjes e.d. willen geven terwijl bijvoorbeeld Feyenoord spelers zitten die 90 minuten lang vechten voor de bal(Kuyt) inzetten en dat kan resulteren in europees succes. En door de slappe arbitrage hier in nederland gaan wij op europees niveau gewoon te zwak in duels. Terwijl op europees vlak meer gehandhaafd is.

Naomi Watts schreef:

Ik zie AJAX ook niet winnen. Ook al presteert Bayern niet goed, er zijn spelers die het verschil kunnen maken, de ervaren leider Ballack en vooral het duitse wonderkind Schweinsteiger, wat een prachtige voetballer is dat. Makaay heeft ook halve kansen nodig om te scoren. AJAX kan blij zijn met 1 punt in München.

Op gebied van voetbal zijn we het in ieder geval helemaal eens..

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Naomi Watts schreef:

In mijn ogen zit AJAX te vol met arrogante voetballertjes (vd Vaart, Sneijder) die zichzelf helemaal te gek vinden en hakballetjes e.d. willen geven terwijl bijvoorbeeld Feyenoord spelers zitten die 90 minuten lang vechten voor de bal(Kuyt) inzetten.

Wat een onzin dit. Bij Ajax lopen net zo goed werkers rond en bij Feijenoord heb je ook spelers die onnodige trucjes willen uithalen.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Ajax heeft wel iets teveel van die speeltuin type voetballers..

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Naomi Watts schreef:

er zijn spelers die het verschil kunnen maken, de ervaren leider Ballack en vooral het duitse wonderkind Schweinsteiger.

Die Schweinsteiger voetbalt op dit moment voor de amateurs van Bayern.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja Diesel qua voetbal zitten we op 1 lijn

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Een Schweinsteiger hoor je altijd op te nemen in je selectie wat zeg ik, hoor je een basisplaats te geven. Schweinsteiger is samen met Joaquin, Fernando Torres, Van Persie en misschien zelfs Castelen 1 van europa's grootste talenten.

kappeuter (crew films)

• 74733 berichten
  • 5988 stemmen

Diesel schreef:

Ajax heeft wel iets teveel van die speeltuin type voetballers..

kos

• 46802 berichten
  • 8934 stemmen

EmDee schreef:

Maar zit wel bij de Duitse nationale selectie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

EmDee schreef:

(quote)

Wat een onzin dit. Bij Ajax lopen net zo goed werkers rond en bij Feijenoord heb je ook spelers die onnodige trucjes willen uithalen.

Die heeft Feyenoord inderdaad maar het verschil is, bij Feyenoord weten ze wanneer het wel kan en wanneer niet. Om Johan Derksen even te citeren: De nieuwe generatie Ajacieden zijn net basketballende negers ze zien er liever goed uit op het veld dan dat ze winnen.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

EmDee schreef:

Schweinsteiger viel vorige week zaterdag in de 61ste minuut in tegen Arminia Bielefeld en speelde erg goed naar mijn mening. Ook gisteravond deed hij de tweede helft mee tegen Maccabi Tel Aviv en deed het wederom erg goed. Zeer getalenteerde voetballer vind ik..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

(quote)
Maar zit wel bij de Duitse nationale selectie.

Ik vond ook tijdens het EK bij Nederland - Duitsland dat Duitsland dreigender was toen Schweinsteiger erin kwam. Misschien zie ik het verkeerd omdat ik niet het Nederlands elftal support Echt een groot talent die Schweinsteiger.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Om Johan Derksen even te citeren: De nieuwe generatie Ajacieden zijn net basketballende negers, ze zien er liever goed uit op het veld dan dat ze winnen.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

In mijn ogen zit AJAX te vol met arrogante voetballertjes (vd Vaart, Sneijder) die zichzelf helemaal te gek vinden en hakballetjes e.d. willen geven terwijl bijvoorbeeld Feyenoord spelers zitten die 90 minuten lang vechten voor de bal(Kuyt) inzetten en dat kan resulteren in europees succes.

Mag ik je er op wijzen dat deze stelling al zo oud is als de weg naar Rome en dat Ajax heel wat meer Europese successen heeft gekend dan de rotterdamse club?

Wat er arrogant is aan bijvoor Sneijder ontgaat me trouwens volkomen.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Die heeft Feyenoord inderdaad maar het verschil is, bij Feyenoord weten ze wanneer het wel kan en wanneer niet.

O?

Dan zal Feyenoord zeker de laatste jaren wel kampioen geworden zijn?

Om Johan Derksen even te citeren: De nieuwe generatie Ajacieden zijn net basketballende negers ze zien er liever goed uit op het veld dan dat ze winnen.

Zei hij 'basketballende negers'?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Sneijder maakt gewoon soms een arrogante indruk maar ik doel vooral op van der Vaart. Ja AJAX heeft meer Europese successen gehad i nhet verleden maar als jij me post goed had gelezen had je er uit op kunnen maken dat ik het over de selecties heb van nu.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Weten op welk moment je technische hoogstandjes kan uitvoeren en wanneer niet zijn heus niet de sleutel om kampioen te worden. Komen wel meer factoren bij kijken maar alhoewel 1999 ons laatste kampioensjaar was hebben wij toch in 2002 de UEFA cup gewonnen en dat lijkt mij wel een grotere prijs dan het nederlands kampioenschap.

En ja hij zei basketballende negers...

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Naomi Watts schreef:

Sneijder maakt gewoon soms een arrogante indruk

Dat ligt dan aan jou. Zal wel het minderwaardigheidscomplex zijn wat veel mensen jegens Ajax en hun spelers hebben.

maar ik doel vooral op van der Vaart.

Ik zie ook niet zo wat daar arrogant aan is.

Ja AJAX heeft meer Europese successen gehad i nhet verleden maar als jij me post goed had gelezen had je er uit op kunnen maken dat ik het over de selecties heb van nu.

Die zijn behoorlijk hetzelfde als die van vorig jaar.

Toen Ajax kampioen werd.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Naomi Watts schreef:

Weten op welk moment je technische hoogstandjes kan uitvoeren en wanneer niet zijn heus niet de sleutel om kampioen te worden. Komen wel meer factoren bij kijken maar alhoewel 1999 ons laatste kampioensjaar was hebben wij toch in 2002 de UEFA cup gewonnen en dat lijkt mij wel een grotere prijs dan het nederlands kampioenschap.

Zeker, maar hoe mooi dat ook was, het is niet de absolute top. De CL-prestatie van Ajax twee jaar geleden moet hoger worden aangeslagen. vergeet niet dat feyenoord dat jaar gewoon keihard uit de CL was geknikkerd.

En ja hij zei basketballende negers...

Ik kan dat amper geloven. Foute opmerking.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ze zullen wel een beetje arrogant zijn, bijna elke voetballer of andere grootheden in bepaalde dingen zijn dat wel. Maar ik ben het er niet mee eens dat ze maar wat hakballetjes geven (die overgens erg nuttig waren) die hakballetjes zeggen iets over hoe begaafd ze zijn en niet over hun arrogantie.

Dat Dirk Kuyt dat niet doet (die volgens mij niet arrogant is) heeft meer met zijn kwaliteiten te maken, hij moet het van zijn werklust hebben want puur voetbal technisch gezien zal hij anders niet bij Feyenoord spelen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik zeg ook niet dat door die hakballetjes ze arrogant lijken ik vind aleen dat je soms gewoon moet kiezen voor een normale pass dan bijvoorbeeld een hakballetje te geven, een normale pass geeft toch wat meer zekerheid. Van Der Vaart zie ik regelmatig hakballetjes doen waardoor AJAX balverlies leidt. Maar 1 ding staat vast, de laatste tijd laat van der Vaart zich van een hele kinderachtige kant zien, heel onvolwassen persoontje. Dat stoort mij nogal.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wouter schreef:

Zeker, maar hoe mooi dat ook was, het is niet de absolute top. De CL-prestatie van Ajax twee jaar geleden moet hoger worden aangeslagen. vergeet niet dat feyenoord dat jaar gewoon keihard uit de CL was geknikkerd.

Daar moet ik je gelijk in geven.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.