- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Jassie
-
- 398 berichten
- 1095 stemmen
Moet wel toegeven ,dat het doelpunt erg mooi was! Maar wat is die nedvet een hond,
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3304 stemmen
Nedved is altijd al een hond geweest. Het is een fantastische voetballer, maar wel een acteur eerste klas die ook zo nu en dan een smerige overtreding kan maken.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
hoe vaak kan je beter spelen dan een italiaanse team en toch verliezen?
heel vaak als je club ajax heet
kos
-
- 46802 berichten
- 8934 stemmen
Ajax was niet bepaald beter dan Juventus.
kappeuter (crew films)
-
- 74733 berichten
- 5988 stemmen
Als je niet scoort en de tegenstander wel, ben je niet beter.
En dan zeggen wij Hollanders: 'met opgeheven hoofd het veld verlaten'. Tja....
stinissen (crew films & series)
-
- 23799 berichten
- 77544 stemmen
Kan wel zo zijn maar Ajax ontbeerde ook een beetje geluk...
kappeuter (crew films)
-
- 74733 berichten
- 5988 stemmen
Ajax heeft te veel net-niet spelers. Van der Vaart was vanavond verzot op het geven van hakballetjes maar vergat te scoren.
Sonck kreeg enkele grote kansen maar verprutste ze.
Ajax heeft gewoon geen goede spits, Juventus wel (meer dan 1).
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
ajax was minstens gelijk aan juve
en ajax heeft niet te veel net-niet spelers
ajax heeft zoals altijd geen goede spits
dat is gewoon het enige verschil met de andere topclubs en dat is al jaren zo (sinds bergkamp)
*gaat slapen en droomt over een wereldspits die door ajax wordt aangetrokken en dat magere heintjes als de Mul terug naar Belgie worden geschopt*
kappeuter (crew films)
-
- 74733 berichten
- 5988 stemmen
Bergkamp was er niet bij toen ze de Champions League wonnen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik denk dat je dan je ogen moet richten op het beleid van AJAX, als hun Ibrahimovic zo graag verkopen hebbe nze gebrek aan ambitie en mij als Feyenoord supporter hoor je zeker niet klagen.
Je kan wel klagen AJAX heeft geen topspits of wat dan ook, dat heeft FC Utrecht ook niet en wel meer subtoppers maar die hebben soms ook totaal geen moeite om even AJAX, PSV of Feyenoord op zijn plaats te zetten. Slecht excuus.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3311 stemmen
Jammer van het verlies, een punt was zeker verdiend geweest.
Maar de sfeer was goed in de Arena. 
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Als je niet scoort en de tegenstander wel, ben je niet beter.
Cruijffeuter.
kappeuter (crew films)
-
- 74733 berichten
- 5988 stemmen
Onbedoeld een beetje Cruijffiaans ja. 
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Niet erg hoor, moest er wel om lachen 
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Ik vond dat ajax zeker wel een punt heeft verdiend op basis van de tweede helft. Er was strijdlust, aanvallend voetbal en Koeman heeft er met zijn wissels alles aan gedaan om toch nog een goaltje te forceren.
Als je kijkt naar de kansen van Juventus moet je concluderen dat zij eigenlijk zeker niet beter waren dan ajax, maar dat zij door de individuele klasse van Nedved (en zeker wat geluk!) net dat goaltje maken. (wat is de kans dat zo'n bal er ingaat?)
Als met name Sonck wat beter had gebald, hadden we zeker een goal gemaakt. Ben het met jullie eens dat de grote zwakte van ajax het missen van een goede spits is.
Maar uiteindelijk hebben we gewoon goed gespeeld en heb ik er vertrouwen in dat we tweede worden in de poule! 
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
ik zie ajax met Sonck (of Anastasiou) in de spits niet winnen uit bij bayern
dus ik zie het somber in
volgend jaar:
minder belgen in amsterdam
Berbatov in de spits
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Eerlijk is eerlijk,
Ajax viel me vanavond enorm mee. Ik heb alleen geen moment het idee gehad dat Ajax een punt kon behalen of het moet vlak voor het eind zijn geweest zodat Juve geen kans meer kreeg om een tweede goal te maken.
Want Juve speelde idd puur op resultaat waardoor Ajax na de 0-1 meer kansen kreeg. Maar Van der Vaart wilde het vaak te mooi doen, Sonck miste een paar goede kansen en Sneijder was ook niet best. Hij was al helemaal niet blij met zijn wissel.
Één troost, die spits die ze hebben verkocht was ook niet bepaald goed.
En waarom gingen de spelers niet van het veld toen het Ajaxpubliek zong:
Nedved is gay ? 
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
ik zie ajax met Sonck (of Anastasiou) in de spits niet winnen uit bij bayern
Je bedoelt dat clubje dat met een magere 1-0 heeft gewonnen van Tel Aviv, dankzij een penalty ook nog????Die pakken we 
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Nedved is gay ? 
Misschien waren ze het met het publiek eens?
Vond Nedved trouwens echt een hond gister, terwijl hij er volgens Snoeks zo om bekend staat dat hij zo fair speelt. Daar heb ik gister niets van gezien en het deed me dan ook goed om te zien hoe hij een paar keer lekker onder de zoden werd geschopt :evil
kos
-
- 46802 berichten
- 8934 stemmen
Als je kijkt naar de kansen van Juventus moet je concluderen dat zij eigenlijk zeker niet beter waren dan ajax
GFM
-
- 1116 berichten
- 1541 stemmen
Eerlijk is eerlijk,
Ajax viel me vanavond enorm mee. Ik heb alleen geen moment het idee gehad dat Ajax een punt kon behalen of het moet vlak voor het eind zijn geweest zodat Juve geen kans meer kreeg om een tweede goal te maken.
Want Juve speelde idd puur op resultaat waardoor Ajax na de 0-1 meer kansen kreeg. Maar Van der Vaart wilde het vaak te mooi doen, Sonck miste een paar goede kansen en Sneijder was ook niet best. Hij was al helemaal niet blij met zijn wissel.
Één troost, die spits die ze hebben verkocht was ook niet bepaald goed.
Nedved is gay ? 
dat zei ik toch, mijn gisteren voorspelde uitslag van 1-1 was ook meer dan terecht geweest... Maar zoals altijd de laatste jaren speel je goed, heb je kansen maar verlies je weer.....
Dat heet dan "winnen op zn Italiaans" of "effectief" en daar ontbreekt het dus aan bij Ajax....
Alleen niet getreurd, laten we de positieve punten eruit lichten, Mitea is weer terug, vd Vaart speelde geweldig en eigenlijk speelde Ajax zn beste wedstrijd van het seizoen... Dit geeft hoop voor de competitie en hoop voor Bayern, waar we minimaal een punt gaan pakken!!
kos
-
- 46802 berichten
- 8934 stemmen
Ja, bij Bayern uit win je altijd makkelijk 
GFM
-
- 1116 berichten
- 1541 stemmen
Donderdag 16 september - Ibrahimovic emotioneel door onthaal
(Verslaggever SV, Amsterdam, 11.22u GMT+01.00, www.ajax.nl)
kos
-
- 46802 berichten
- 8934 stemmen
Ik hoop dat die laatste vraag een grap is.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Ben nog steeds fan van Kluivert en ik denk dat we hem goed kunnen gebruiken. Hij is wel even 3 klasses beter dan Sonck en Yannis bij elkaar. Van mij mag ie terugkomen, maar zijn salaris kan ajax natuurlijk nooit overnemen...
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Na afloop scandeerden vak 410 en de F-side uit respect 'Zlatan, Zlatan'. Uit respect werd Zdenek Grygera, de mandekker van Ibrahimovic, uigeroepen tot Man of the Match.
Waar slaat dat in vredesnaam op?
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Uit respect werd Zdenek Grygera, de mandekker van Ibrahimovic, uigeroepen tot Man of the Match.
Uit respect? hij was gewoon de beste man van Ajaxkant. Zlatan had niks in te brengen.
Gisteravond waren ruim 49.000 toeschouwers getuige van een bestuurlijke blunder,
Welke blunder werd er dan gemaakt gisteren?
Er hing gister een spandoek in de ArenA, Kluivert terug naar Ajax....
Hij kwijnt weg bij Newcastle, waarom haalt Ajax Kluivert of Kanu niet terug?? Wat vindt u??
Heeft Kanu ooit nog wel iets laten zien na '97? De man is een paar keer in beeld geweest voor een terugkeer, maar echt lekker ging dat niet. Laat maar.
Kluivert heeft een motivatieprobleem. Wilde ook niet minder verdienen dan 6 miljoen euro. Barcelona moest bijspringen (2 miljoen per jaar) om hem te laten vertrekken. Die komt dus echt niet voor een Ajaxsalaris. En ik weet niet hoe erg ik dat moet vinden.
GFM
-
- 1116 berichten
- 1541 stemmen
Ho ho ho, het waren niet mijn argumenten meneren Wouter en Emdee, het ganze verhaal werd door mij gecopy/paste van ajaxshowtime.com.... Wat niet hoeft de betekenen dat ik het met alles eens ben..
Don't shoot the messenger
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.