- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
GFM
-
- 1116 berichten
- 1541 stemmen
Ik wil hierbij in alle nederigheid door het stof kruipen na mijn opmerkingen over Kuyt en Castelen. Ze speelden allebei uitstekend, met name Kuyt
.
Het middenveld was uitstekend, Davids en Van Bommel voor de stabiliteit en Van Der Vaart + Sneijder voor de aanvallende impulsen. Heb in tijden niet zo'n goed middenveld gezien, en met name Davids speelde fantastisch.
Ik was niet zo te spreken over Castelen, gelukkig hebben we Robben voor de linksbuitenpositie.... en ik vind hem eigenlijk nog te licht voor "het grote werk"
En als we zo spelen met een mindere van der Sar en een scheids die we niet mee hebben verliezen we gewoon dik.
Het middenveld is zeker goed, maar vd Vaart speelde niet heel best en met name Sneijder heeft echt geen bal vastgehouden, en dat is dus zeer gevaarlijk, het is een wonder dat dat de Tsjechen daar niet van hebben geprofiteerd...(met dank aan vd Sar)
Op die positie (verdedigende middenvelder) zie ik geen rol voor Sneijder, maar zou in mijn ogen alleen Cocu goed kunnen spelen (of Galasek zou zich moeten naturaliseren).
Het resultaat was optimaal, maar er zullen wedstrijden komen dat we minder gelukkig zijn....
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Kuyt speelde idd uitstekend en deed me denken aan de Van Basten van 1992 die ook het hele veld over sleurde.
Asjeblieft zeg. Nu ga je wel erg ver. Wat mij betreft werd vooral duidelijk dat Kuijt niet de rechtsbuiten van Nederland hoort te zijn.
Was niet kapot van zijn spel.
kos
-
- 46802 berichten
- 8934 stemmen
Ik begreep de hossana-stemming in de pers de volgende dag niet helemaal.
Ik zag vooral een erg beroerd Oranje, dat enorm veel geluk had, en als het al aanvallend probeerde te spelen, mislukte dat echt enorm.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Asjeblieft zeg. Nu ga je wel erg ver. Wat mij betreft werd vooral duidelijk dat Kuijt niet de rechtsbuiten van Nederland hoort te zijn.
Was niet kapot van zijn spel.
Ik doelde op zijn werklust en niet op zijn voetballende kwaliteiten.
Hij is idd geen echte rechtsbuiten maar hij eiste wel de meeste ballen op van alle voorhoede spelers.
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Was daar dan ook niet blij mee. Ben blij als de vaste waardes daar weer zijn.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
De WK-kwalificatiewedstrijd tussen de Nederlanders en de Tsjechen leverde niet enkel twee goals van Pierre van Hooijdonk op, maar ook wat flaters.
Vooral het programmaboekje deed de wenkbrauwen fronsen. Daarin konden de supporters in de Amsterdam ArenA lezen dat international Marek Heinz de zoon is van bondscoach Karel Brückner. Maar het gaat om een roddel die de coach nooit heeft bevestigd.
Daarmee is de kous nog niet af. De vlag in het boekje was een andere dan die van Tsjechië en het volkslied klonk nauwelijks herkenbaar. De Nederlandse voetbalbond heeft zich al geëxcuseerd bij de Tsjechen.
Bron: VRTtt
GFM
-
- 1116 berichten
- 1541 stemmen
en het volkslied klonk nauwelijks herkenbaar. De Nederlandse voetbalbond heeft zich al geëxcuseerd bij de Tsjechen.
Bron: VRTtt
Het orkest had zich ook wel mogen excuseren aan Nederland, ook hun interpetatie van het Wilhelmus leek nergens naar....
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Had het idee dat de microfoons verkeerd stonden.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Was ook de uitleg van de directeur van de Arena.
GFM
-
- 1116 berichten
- 1541 stemmen
Na 2 maanden van bittere onthouding van topvoetbal is het dan nu eindelijk weer zover!!
Het begin van de Champions Leage, wat zijn de verwachtingen van de users hier........???
Als P$V het vanavond onder de 3 tegengoals houdt doen ze het uitstekend, de andere 2 tegenstanders Panablablablakos en Rosenborg zijn te doen en ik denk dat P$V eindelijk die 2de ronde gaat halen.....
Ajax krijgt het zeer moeilijk....... Maar ook Ajax gaat de 2e ronde halen!! Waarom? Omdat Juve veruit het sterkst is in de poule en toch niet te pakken is, ik hoop morgen op een punt maar ik denk dat Ajax wordt opgerold met 2 a 3 nul. Maakt niet uit!!
Bayern is dit seizoen dus echt niet sterk en daarnaast zeer afhankelijk van Makaay (zie afgelopen weekend, dramatisch spelen en toch 1-0 winnen), ik denk dat ze te pakken zijn... Hetzelfde geldt voor Tel Aviv....
Laten we hopen op een mooi toernooi!!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Waarom denkt iedereen toch dat PSV zo hard onderuit gaat ? Ik heb meer vertrouwen in PSV van in Ajax. En Bayern is heus zo slecht niet als iedereen loopt te verkondigen. Ajax moet eerst eens wat aan die defensie gaan doen, anders wordt het totaal niks.
kos
-
- 46802 berichten
- 8934 stemmen
Waarom denkt iedereen toch dat PSV zo hard onderuit gaat ?
GFM
-
- 1116 berichten
- 1541 stemmen
Niveauverschil was duidelijk te zien, maar P$V heeft het verdedigend en tactisch goed opgelost....
1-0 verliezen uit tegen Arsenal is iets waar je je niet voor hoeft te schamen, de drie punten pak je in de wedstrijden tegen P***kos en Rosenborg!!
Voorspelling:
Ajax-Juve 1-1
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3311 stemmen
Ik ga heen vanavond 
Ik voorspel ook een gelijkspelletje (eigenlijk tegen beter weten in).
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Ajax-Juve 1-2, voor de rest sluit ik me bij GFM aan.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Wat negatief allemaal?
Ajax wint hoor!
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Begrijp me niet verkeerd, ik wil niks liever, maar leg de selecties van beide ploegen naast elkaar en oordeel. Met een gelijkspelletje spring ik een gat in de lucht
.
GFM
-
- 1116 berichten
- 1541 stemmen
1-5
Feyenoordsupporter zeker??
@FX, Ajax heeft zekers een mindere selectie, dat zegt nix, zie Porto vorig jaar en Griekenland bij afgelopen EK......
Ik ga voor gelijkspel...1-1..... mark my words....
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Feyenoordsupporter zeker??
Nee, en ik vind die opmerking nergens op slaan ook.
Ik ben voetbalsupporter en denk echt dat Ajax vanavond gigantisch de boot in gaat, ik hoop het niet.
Ajax vind ik dit seizoen allesbehalve indrukwekkend tot nu toe.
Wellicht dat Van der Vaart zijn goede spel in Oranje doorzet naar Ajax, maar ze missen een paar belangrijke spelers.
kos
-
- 46802 berichten
- 8934 stemmen
Porto en Griekenland hadden misschien niet veel individuele kwaliteit (al valt daar ook wel het één en ander over te zeggen), maar waren wel zeer goede teams, wat je van Ajax niet direct kan zeggen.
Maar ik houd het ook op 1-1 vanavond, beetje optimistisch, maar die Italianen gaan niet zo zwaar aan de bak in uitwedstrijden en al helemaal niet de allereerste wedstrijd. Ajax moet wel erg oppassen dat ze niet als eerste een tegengoal krijgen.
GFM
-
- 1116 berichten
- 1541 stemmen
Oke, een klein geintje wordt geloof ik niet gewaardeerd, ik vind alleen je voorspelling 5-1 wat overdreven....
VD Vaart heeft in het Ajax-shirt trouwens al een jaar geen behoorlijke partij gevoetbald..... We missen een type Chivu achterin en deze wedstrijd is Galasek ook nog geblesseerd...... Zlatan voorin was een meerwaarde en dit seizoen was Ajax allesbehalve indrukwekkend oke....
Toch heb ik het gevoel dat met een goed uitgevoerde tactiek Juve op een gelijkspel te houden is...
kos
-
- 46802 berichten
- 8934 stemmen
Galasek geblesseerd? 
Dan gaat het wel erg lastig worden.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik geloof dus helemaal niet in Juventus.
-Del Piero staat er nog altijd in door zijn geschiedenis en omdat hij zo'n publieks lieveling is.
-Een Cappello die denkt het voetbal te hebben uitgevonden en vertelt dat Ajax eigenlijk niet zo veel voorstelt (hij zei dat toen hij met Roma tegen Ajax speelde, het resultaat is bekend).
-Montero en Zebina die geblesseerd zijn.
-Italianen veel te verdedigend zijn vooral in een uit wedstrijd, daarom raad ik Ajax ook aan met 3 aanvallers te spelen want die italianen laten je toch wel komen
GFM
-
- 1116 berichten
- 1541 stemmen
Toch speelt Ajax 4-4-2, met Sonck/Mitea als aanvallers...
stinissen (crew films & series)
-
- 23799 berichten
- 77544 stemmen
Ik ben een super Ajax fan en ik zal al blij zijn als de de nul houden....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.