• 17.141 nieuwsartikelen
  • 181.949 films
  • 12.552 series
  • 34.706 seizoenen
  • 654.951 acteurs
  • 200.329 gebruikers
  • 9.457.225 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Wouter schreef:

(quote)

Dan vergeet je voor het gemak die finaleplaats, die halve finale, kwartfinale, EC2-overwinning, wereldbeker, UEFA-bekeroverwinning, EC2-finale voor het gemak maar even?

Kom zeg.

Klopt maar wat ik bedoelde was dat het niks uitmaakt wat voor successen je in het verleden hebt gehad over het komende CL seizoen.

eeehhh, nou zlatan leek mij iets beslissender in zijn acties !! Kun je mij 1 actie noemen in de champions league van maxwell ?? En dan wel 1 waar we van zeggen, oooohhhhhh jaaaaaaaaa !!!!
Maxell was nogal wat contstanter en was een zekerheid in de verdediging en aanvallend ook nogal sterk met een paar erg goede voorzetten, misschien was hij dan niet zo opvallend maar dat is ook het nadeel aan het verdedigen je word door veel mensen vaak vergeten en het zijn altijd de aanvallers maar, die al het succes krijgen toegeschreven.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Klopt maar wat ik bedoelde was dat het niks uitmaakt wat voor successen je in het verleden hebt gehad over het komende CL seizoen.

Toch zegt het wel iets. Zo kun je aan het verleden zien dat Real Madrid waarschijnlijk eerder de CL wint dan RKC. En dus ook dat Ajax het waarschijnlijk in de toekomst het vaker goed zal doen dan PSV.

kos

• 46802 berichten
  • 8934 stemmen

Wouter schreef:

Toch zegt het wel iets. Zo kun je aan het verleden zien dat Real Madrid waarschijnlijk eerder de CL wint dan RKC. En dus ook dat Ajax het waarschijnlijk in de toekomst het vaker goed zal doen dan PSV.

You've lost me here Wouter.

Omdat Ajax in het verleden betere resultaten heeft geboekt, biedt dat een betere garantie voor de toekomst?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Wouter schreef:

(quote)

Ik vind dat de kloof tussen Real Madrid en RKC wel wat groter dan die tussen Ajax en PSV.

Want wat voor garanties heeft het nou hoe je in het verleden hebt gepresteerd, alles is toch verandert.

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Wouter schreef:

(quote)

Wat zei ie?

Hij weigert hierover ieder commentaar aan de pers, treedt uit teleurstelling voorlopig niet naar buiten....

Clydorn

• 161 berichten
  • 812 stemmen

Kai schreef:

Ik vind dat de kloof tussen Real Madrid en RKC wel wat groter dan die tussen Ajax en PSV.

Want wat voor garanties heeft het nou hoe je in het verleden hebt gepresteerd, alles is toch verandert.

De tegenstander kijkt anders tegen je aan. Een Arsenal bijvoorbeeld is banger voor Ajax dan voor PSV, dus ga je als Arsenal zo'n wedstrijd toch anders in.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

kos schreef:

(quote)
You've lost me here Wouter.

Omdat Ajax in het verleden betere resultaten heeft geboekt, biedt dat een betere garantie voor de toekomst?

Ja. Dat blijkt uit het verleden.

De kans dat Brazilie of Duitsland wereldkampioen wordt in 2006 is groter dan Nederland of Tjechië. Dat is niet zeker, maar die kans is groter.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Natuurlijk is dat zo. Maar door het scherper te stellen, maak ik het inzichtelijk.

Garanties heb je nooit, maar logischerwijze blijkt dat dezelfde clubs het steeds goed doen. PSV stelt internationaal niets voor.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

GFM schreef:

(quote)

Hij weigert hierover ieder commentaar aan de pers, treedt uit teleurstelling voorlopig niet naar buiten....

'uit teleurstelling'

Dat is dus weer een interpreatie. Vind dat je nogal veel conclusies trekt.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Kan me trouwens de 'teleurstelling' bij Koeman goed voorstellen. Ibrahimovitch is behalve een enorme hufter namelijk wel een briljante voetballer die elke wedstrijd kan beslissen.

15 miljoen is niks....koopje van de week.

Zeker als je dan ziet dan Everton een bod van 30 miljoen op de omhooggevallen Wayne Rooney heeft afgewezen.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Wouter schreef:

Garanties heb je nooit, maar logischerwijze blijkt dat dezelfde clubs het steeds goed doen. PSV stelt internationaal niets voor.

Euh, Porto, Griekenland

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Mag ik dan ook 1 keertje reclame maken nu het toch zo'n mooie dag is?

(afbeelding)

Max in de leiderstrui in de Ronde van Spanje! ---> http://www.maxvanheeswijk.nl !

RWL

• 872 berichten
  • 832 stemmen

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Wouter schreef:

(quote)

Natuurlijk is dat zo. Maar door het scherper te stellen, maak ik het inzichtelijk.

Dat snap ik

(quote)

Deden Monaco en FC Porto ook niet.

kos

• 46802 berichten
  • 8934 stemmen

Misschien in het vervolg iets minder posts quoten Kai. Dit is wat overdreven.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ja sorry, werd wat ingewikkeld.

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

'Trabelsi aangeboden aan Feyenoord'

6/9/2004 22:02

Feyenoord was in beeld als oplossing voor Hatem Trabelsi. Namens de Tunesiër stak zijn zaakwaarnemer Franklin Sedoc zijn licht op in Rotterdam nadat de transfer naar Arsenal was afgeketst.

Naar verluidt had Feyenoord-trainer Ruud Gullit wel oren naar Trabelsi, die vanwege transferperikelen bij Ajax in een ongemakkelijke situatie terecht is gekomen. De Amsterdamse club is echter niet van zins om mee te werken aan deze opmerkelijke stap, omdat het de concurrentie niet wil versterken.

Hoewel Trabelsi woensdag een gesprek heeft met Ajax – en weer welkom is in Amsterdam - blijft hij op zoek naar een nieuwe club. De enige manier om op korte termijn te vertrekken uit de Arena is een binnenlandse transfer, aangezien de internationale transfermarkt op 31 augustus is gesloten. Een internationale transfer is weer mogelijk in de winterstop.

Trabelsi leek op weg naar Arsenal dat al een akkoord had met Ajax over een afkoopsom. De overgang liep uiteindelijk stuk, omdat de noodzakelijke werkvergunning niet kon worden verleend. Trabelsi heeft te weinig interlands gespeeld voor Tunesië om te voldoen aan de eisen van de Engelse autoriteiten

www.vi.nl

Laten we hopen dat hij dus niet naar P$V of F**noord gaat, maar het geschil met ajax wordt opgelost en hij gewoon weer bij Ajax gaat ballen.

Hij zal zeker niet naar F**noord gaan:

Inmiddels heeft Hatem Trabelsi nog steeds geen nieuwe club gevonden. Toen gisteren bleek dat Ruud Gullit contact had gezocht met zijn zaakwaarnemer om een eventuele overgang naar Feyenoord te realiseren, kwamen er van alle kanten negatieve reacties van het legioen van Feyenoord. Iedereen is tegen een overgang van de Tunesier naar onze aardsrivaal, ook de Ajax-supporters. Wel is het zo dat hij alleen nog maar voor een andere Nederlandse club kan spelen, want de internationale transfermarkt is al een week gesloten.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Als ie slim is blijft ie en gaat ie weer eens zijn best doen.

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

(afbeelding)

Vond deze wel grappig...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Goed, echt goed...

sjeik

• 37 berichten
  • 181 stemmen

Trabelsi zijn verblijfsvergunning moeten ze verbranden, en hem een nieuw wurgcontract aanbieden bij het Franse Vreemdelingenlegioen !!!

Wat een verschikkelijke mentaliteit heeft die jongen, en ze management moeten ze schorsen, of licentie innemen !!!

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Nounou meneer sjeik, zou u misschien enigszins deze tirade kunnen onderbouwen??

Trouwens:

Dinsdag 7 september - Mogelijk meer transfers naar Turijn

(Verslaggever SV, Turijn, 16.40u GMT+01.00, Tuttosport)

Tegenover het Italiaanse Tuttosport heeft Ajax-voorzitter John Jaakke laten weten dat het niet uitgesloten is dat Ajax vaker dit jaar tot een akkoord zou komen over een transfer van een speler naar Juventus. Juventus is volgens de krant geinteresseerd in Johnny Heitinga, Maxwell, Wesley Sneijder en uitgerekend Hatem Trabelsi. Tuttosport meldt dat het transferen van Trabelsi in januari naar Turijn tot de opties behoort, pas dan gaat de internationale transfermarkt weer open. Ook Newcastle United, Arsenal en aartsrivaal Feyenoord zouden nog open staan voor een transfer van de Tunesier.

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

GFM schreef:

Juventus is volgens de krant geinteresseerd in Johnny Heitinga, Maxwell, Wesley Sneijder en uitgerekend Hatem Trabelsi.

Volgend jaar vechten in de nacompetitie dan maar?

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Dat zal wel meevallen, internationaal zal een Nederlandse club alleen vrijwel nooit een rol van betekenis kunnen gaan spelen ben ik bang....Misschien in de Uefa-cup....

Wat denkt eenieder over de kansen van Oranje vanavond....??

Ikzelf ben bang voor een grote teleurstelling vanavond, al is half Tsjechie geblesseerd...

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

Nipte nederlaag voor Nederland vrees ik.

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Wat denkt eenieder over de kansen van Oranje vanavond....??

Een voorhoede bestaande uit Kuyt (leuke speler voor Feyenoord hoor), Castelen (heb hem een keer live in actie gezien, om te janken) en Hooydonk (vind ik dan wel weer ok);

De mij volstrekt onbekende Bouhlarouz (of zoiets) in de verdediging...Ik weet het niet, denk hetzelfde als jij. Nulletje of 3 tegen. Met een punt ben ik i.i.g. tevreden...

soboer

• 359 berichten
  • 293 stemmen

Daar hebben jullie je lelijk in vergist. Dit was namelijk precies wat Oranje nodig had. Een nieuw jong team. Dit team kan heel goed worden in de loop van de kwalificatie.

Ik geloof meer in jonge spelers dan in oude ervaren spelers. Jonge spelers zijn meestal gretiger en nemen meer risico's terwijl oudere spelers graag een wedstrijd willen controleren en daardoor behoudend voetballen.

Wat me op is gevallen aan het nieuw Nederlands elftal is dat ik heel veel dingen herken uit de visie van Co Adriaanse. Co Adriaanse pleitte voor een jong elftal met vooral spelers uit de HC eredivisie. Ook pleitte hij voor aanvallend voetbal met vleugelspelers. Dit was voor mij het aanvallendste opstelling in tijden. De uitvoering was misschien minder maar het idee toonde lef.

Als van Basten zijn visie blijft houden dan kan erg nog iets leuks gebeuren de komende jaren.

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Ik wil hierbij in alle nederigheid door het stof kruipen na mijn opmerkingen over Kuyt en Castelen. Ze speelden allebei uitstekend, met name Kuyt .

Het middenveld was uitstekend, Davids en Van Bommel voor de stabiliteit en Van Der Vaart + Sneijder voor de aanvallende impulsen. Heb in tijden niet zo'n goed middenveld gezien, en met name Davids speelde fantastisch.

(Wat me trouwens opviel was dat ie ook normaal tegen de pers kan doen sinds hij aanvoerder is, en zelfs zijn zonnebril afzette :O)

Het is te vroeg om nu al de polonaise te lopen voor Van Basten, maar als het zo doorgaat.....

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Kuyt speelde idd uitstekend en deed me denken aan de Van Basten van 1992 die ook het hele veld over sleurde.

Castelen was niet erg gelukkig op links maar binnenkort is Robben weer fit.

Middenveld met een uitstekende Van Bommel en Van der Vaart, een goede Davids behalve bij de opbouw en een tegenvallende Sneijder.

Boularouz speelde alsof het zijn 30e interland betrof, Ooijer was zéér goed en De Jong viel nauwelijks op en dat is voor een verdediger in dit geval een compliment.

Maar de beste man van Oranje stond imho onder de lat. En die Merk speelde ook erg in dienst van het elftal.

(afbeelding)

V

• 8369 berichten
  • 3382 stemmen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.