• 17.143 nieuwsartikelen
  • 181.956 films
  • 12.552 series
  • 34.706 seizoenen
  • 655.004 acteurs
  • 200.330 gebruikers
  • 9.457.450 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Kai schreef:

Volgens mij wou EmDee zeggen dat PSV het net zo goed doet als Ajax in de CL. Ik begreep ook wel wat jij bedoelde maar ik wilde eigenlijk zeggen dat het niks uitmaakt wie het vaakst de CL wint.

Idd, en ik ben van geen enkele club een echte supporter.

Heb alleen een rood-wit Hulzense Boys-hart.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

FX schreef:

(quote)

Ik ben het helemaal met je eens mijn beste. En ik hoop natuurlijk ook dat PSV ver komt (goed voor NL-voetbal), maar als Ajax-fan is het een soort onbedwingbare neiging PSV af en toe even af te kraken

Heb ik ook ooit last van

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Toelichting van Jaakke over de transfers:

http://www.ajax.nl/show/id=132...

sjeik

• 37 berichten
  • 181 stemmen

Ik vind het niet meer dan logisch dat voetballers veel geld verdienen. Die lui moeten overal opdraven, sponsors, reclames, en je zou bijna de wedstrijden vergeten !! En hun hele priveleven staat in de bladen, niet dat wij er op zitten te wachten wat sylvie meis nu weer voor bh heeft gekocht !!

Immers de carriere van een voetballer duurt gemiddeld 10 tot 15 jaar. Stel je voor dat winston bogarde ook nog iets voor samenleving moet gaan betekenen, ik zou niet meer over straat durven !!!

Stel je voor dat Henk fraser je vuilnis op komt halen !!!

sjeik

• 37 berichten
  • 181 stemmen

Ik ben bang dat het nieuwe champions league seizoen een drama gaat worden voor ajax.

Te veel spelers zijn niet in vorm, zlatan is naar juventus ( toch degene die de afgelopen champions league episodes het beste en meest constante spel heeft laten zien ) , rafael is meer met zn stoeipoes bezig.

Het gaat heel, heel lastig worden. Want denk even na, wie moet cannavaro gaan passeren, de mul ???

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

sjeik schreef:

Stel je voor dat winston bogarde ook nog iets voor samenleving moet gaan betekenen, ik zou niet meer over straat durven !!!

Stel je voor dat Henk fraser je vuilnis op komt halen !!!

Of dat Michel Boerenbach aan je auto sleutelt....

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

Boerenbach die opticien wordt!

Net zoals die keer dat hij bij iemand zijn 2 vingers in iemand z'n ogen stak. Dat is het enige dat ik nog weet van hem.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Purmerend schreef:

Boerenbach die opticien wordt!

Net zoals die keer dat hij bij iemand zijn 2 vingers in iemand z'n ogen stak. Dat is het enige dat ik nog weet van hem.

Alleen jammer dat dat Edwin Gorter was (bij Bjorn van der Doelen) en niet Michel Boerebach.

sjeik

• 37 berichten
  • 181 stemmen

Of Good old harry Descheveir of iets dergelijks die samen met dries boussatta een plantenextract winkeltje is begonnen ter bevordering van de stoelgang !!

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

sjeik schreef:

zlatan is naar juventus ( toch degene die de afgelopen champions league episodes het beste en meest constante spel heeft laten zien )

Heeft Ajax vorig seizoen goede CL-wedstrijden gespeeld?

sjeik

• 37 berichten
  • 181 stemmen

Ajax heeft heel wisselvallig gespeeld, na drie wedstrijden kon het nog alle kanten op in die poule, maar als je aan het einde zelfs door Club brugge uefa cup voetbal laat ontnemen, ja dan sta je in europa flink voor paal. Was ook wel te verwachten met al die mediterrane voetballers in de sneeuw in brugge !!!

Dit seizoen wordt belangrijk voor ajax, en helemaal voor Ronald Koeman, als dit jaar niet goed verloopt zal hij gaan zeuren tegen a. vd eijden en voorzitter jaake, en ook tegen don Louis !! Want ja, in europa gaan opereren met sonck en anastasiou, ja daar lachen ze zelf in haifa om !!! En als iemand daar niet tegen kan, dan is het Don louis van Gaal.

Maar gaat over 2 weken mooie tv opleveren !!

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Meneer Koeman is dus al aan het zeuren tegen Louis, Arie en Jaakke en is not amused. Koeman heeft de doelstellingen CL al bijgesteld en is hevig teleurgesteld in het bestuur van de Nederlandse trots.

Ik zal met samengeknepen billetjes de wedstrijden volgen, behalve een goede centrumspits hebben we een heel aardig elftal dat misschien, heel misschien voor een verassing kan zorgen, want juve is niet te pakken maar Bayern is zeker te verassen (4 punten na 3 wedstrijden Bundesliga) en Maccabi pakken we!!!

Wel is het zo dat we geeeeeen 4-3-3 gaan spelen maar op zn Duits!!!

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

sjeik schreef:

Dit seizoen wordt belangrijk voor ajax, en helemaal voor Ronald Koeman, als dit jaar niet goed verloopt zal hij gaan zeuren tegen a. vd eijden en voorzitter jaake, en ook tegen don Louis !! Want ja, in europa gaan opereren met sonck en anastasiou, ja daar lachen ze zelf in haifa om !!! En als iemand daar niet tegen kan, dan is het Don louis van Gaal.

Beste mijnheer Derksen, hoewel alle elementen die je hier opnoemt in zekere zin kloppen, vind ik het nogal een warrig verhaal. Wat probeer je hiermee te bereiken?

1. Ieder seizoen is belangrijk voor Ajax (en voor RKC, PSV en FC Kloetinge ook).

2. Reken maar dat Koeman gaat zeuren, maar is dat een probleem?

3. Het is roeien met de riemen die je hebt en Sonck is bovendien zo slecht nog niet. Als hij genoeg ballen krijgt, scoort ie echt wel hoor.

4. En Louis, ach Louis is Louis. Als zijn ego te groot wordt voor Ajax, gaat ie toch wel weg.

Maar gaat over 2 weken mooie tv opleveren !!

Dat klopt!

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Michael Schumacher blijft racen. Na de aankondiging van een speciale persconferentie gingen er volop geruchten dat Michael Schumacher na het behalen van zijn zevende titel zou gaan stoppen.

Schumacher geeft in een interview duidelijk te kennen dat hij net zolang in de F1 blijft als hij de concurrentiestrijd aan kan.

“Misschien dat de journalisten hun werk niet meer zo spannend vinden als vroeger, maar ik race nog altijd met plezier en zie nog geen reden om te stoppen,” zo laat hij de journalist weten.

Hij geeft duidelijk te kennen dat hij dolblij is met de titel, en niks meer over het “stoppen” wil horen. “Ik ga door”.

bron: formule1nieuws.nl

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

FX schreef:

Schumacher geeft in een interview duidelijk te kennen dat hij net zolang in de F1 blijft als hij de concurrentiestrijd aan kan.

Vind ik wel een grappige uitspraak.

Hij heeft nl niet eens concurrentie.

sjeik

• 37 berichten
  • 181 stemmen

Beste mijnheer Derksen, hoewel alle elementen die je hier opnoemt in zekere zin kloppen, vind ik het nogal een warrig verhaal. Wat probeer je hiermee te bereiken?

- dank je voor het compliment !!

1. Ieder seizoen is belangrijk voor Ajax (en voor RKC, PSV en FC Kloetinge ook).

- Europa technisch heb ik het over. De manier hoe ze er vorig jaar uit werden gekegeld was pijnlijk, heel erg pijnlijk !! Uiteraard ook financieel is dit nog steeds een must, als ze geen 2e ronde halen, dan maar uefa cup, ook goed voor een paar miljoen per ronde !! kampioenschap van nederland is leuk, maar financieel is europa veel leuker !!

2. Reken maar dat Koeman gaat zeuren, maar is dat een probleem?

- ja, ik denk het wel. Hij wilde ook al niet met de pers praten over zlaten. Waar kenne we dit gedrag van, ( misschien co, louis ). Kijk een trainer hoeft geen vriend van de pers te zijn, integendeel, maar je bent wel het gezicht van een voetbal club, sterker een miljoenenbedrijf die zelfs beursgenoteerd is !!! Ik denk niet dat de aandeelhouders op dit soort grappen zitten te wachten !!!

3. Het is roeien met de riemen die je hebt en Sonck is bovendien zo slecht nog niet. Als hij genoeg ballen krijgt, scoort ie echt wel hoor.

- Roeien, roeien zeg je, als voetbalclub met zo'n historie !! Als er 1 club is in nederland die absoluut niet mag zeggen dat ze moeten roeien met de riemen de ze hebben. dan is het wel ajax. Ajax heeft echt wel een goede selectie, alleen op het gebied van spitsen, europawaardige spitsen is het nu wel erg karig. Zie jij sonck in turijn een doelpunt maken ??

4. En Louis, ach Louis is Louis. Als zijn ego te groot wordt voor Ajax, gaat ie toch wel weg

- ja dat is typisch louis, de boel verkloten en zakken vullen, en dan lachend met don leo een balletje gaan slaan met een oprotpremie van hier tot aan Turijn !!!! Maar ik heb nog niet echt de hand van louis gemerkt in het hele gebeuren het laatste jaar, weet iemand iets speciaals wat louis heeft gedaan ??

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

sjeik schreef:

- Europa technisch heb ik het over. De manier hoe ze er vorig jaar uit werden gekegeld was pijnlijk, heel erg pijnlijk !! Uiteraard ook financieel is dit nog steeds een must, als ze geen 2e ronde halen, dan maar uefa cup, ook goed voor een paar miljoen per ronde !! kampioenschap van nederland is leuk, maar financieel is europa veel leuker !!

Idd, maar waarom is dit seizoen ('europatechnisch') belangrijker dan voorgaande jaren?

-

ja, ik denk het wel. Hij wilde ook al niet met de pers praten over zlaten. Waar kenne we dit gedrag van, ( misschien co, louis ). Kijk een trainer hoeft geen vriend van de pers te zijn, integendeel, maar je bent wel het gezicht van een voetbal club, sterker een miljoenenbedrijf die zelfs beursgenoteerd is !!! Ik denk niet dat de aandeelhouders op dit soort grappen zitten te wachten !!!

Wat voor grappen? Dat ie niet met de pers hierover wilt praten?Ik denk dat de aandeelhouders hier juist heel blij mee zijn. Eerst intern de rijen sluiten ipv. direct je frustratie uiten. Dan krijg je de sportpers die direct bloed ruikt om de interne onenigheid nog eens lekker breed uit te meten.

- Roeien, roeien zeg je, als voetbalclub met zo'n historie !! Als er 1 club is in nederland die absoluut niet mag zeggen dat ze moeten roeien met de riemen de ze hebben. dan is het wel ajax. Ajax heeft echt wel een goede selectie, alleen op het gebied van spitsen, europawaardige spitsen is het nu wel erg karig. Zie jij sonck in turijn een doelpunt maken ??

Ehm in Nederland zijn we idd heel groot, maar ik ben wel zo realistisch om te zien dat we in Europa geen reet voorstellen, vandaar roeien met de riemen....

In mijn dromen zie ik Sonck er 3 inschieten Sjeik

- ja dat is typisch louis, de boel verkloten en zakken vullen, en dan lachend met don leo een balletje gaan slaan met een oprotpremie van hier tot aan Turijn !!!!

Demagoog!

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

EmDee schreef:

(quote)

Vind ik wel een grappige uitspraak.

Hij heeft nl niet eens concurrentie.

Schumacher word de eerste opa die F1 rijdt want er is op dit moment niemand die hem kan pakken.

Oh en nog iets niet Zlatan maar Maxwell was de afgelopen jaren de beste speler in de CL (voor Ajax dan)

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Ik hoop dat Williams volgend jaar met Button/Webber (!) een beetje met Ferrari kan concurreren, maar ik ben bang dat dat er niet inzit. Die gasten zijn gewoon op elk gebied het beste!

Of kan de Boss (Verstappen) voor een verrassing zorgen ?

van formule1nieuws.nl:

Jos Verstappen heeft zich eindelijk weer eens laten gelden. Zo had hij een gesprek met Racereport.

Zo melde Jos Verstappen te onderhandelen met BAR, Sauber, Jaguar en eventueel Minardi (mits ze een competitieve auto krijgen). Er is 1 team waar hij opvallend genoeg geen woord over zegt en dat is Jordan. Wat wel opvalt is, dat Jos openlijk bevestigd dat hij onderhandeld met Sauber. Hij is dus veel opener over Sauber dan over Jordan.

Ook in de Racereport staat een interview met Ross Brawn. Op de vraag: “Verstappen volgend jaar test coureur”, zegt Brawn: "We hebben natuurlijk Luca Badoer als testrijder, maar stel dat Luca opstapt, dan zullen we een snelle ervaren man aantrekken. Jos is een prima kerel en ook nog eens een vriend van Michael".

Misschien heeft Racereport toch nog iets geholpen aan Jos zijn loopbaan, want Brawn zegt ook: "Het is geen gekke vraag, maar zoiets moet natuurlijk wel mogelijk zijn.Voorlopig is het nog niet aan de orde".

sjeik

• 37 berichten
  • 181 stemmen

Doe mij maar sauber of Bar als ik jos the boss was !!

Valt me trouwens nog mee dat hier nog niet zoveel over gesproken wordt, maar ja de titel zegt het al, studio sport !!

De aandachtsboog van studio sport is alleen maar gericht op voetbal en oh ja .... voetbal !

Formule 1 kennen ze niet, tenzij er iets negatiefs is te melden !!

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

FX schreef:

Ik hoop dat Williams volgend jaar met Button/Webber (!) een beetje met Ferrari kan concurreren, maar ik ben bang dat dat er niet inzit. Die gasten zijn gewoon op elk gebied het beste!

Of kan de Boss (Verstappen) voor een verrassing zorgen ?

van formule1nieuws.nl:

Jos Verstappen heeft zich eindelijk weer eens laten gelden. Zo had hij een gesprek met Racereport.

Zo melde Jos Verstappen te onderhandelen met BAR, Sauber, Jaguar en eventueel Minardi (mits ze een competitieve auto krijgen). Er is 1 team waar hij opvallend genoeg geen woord over zegt en dat is Jordan. Wat wel opvalt is, dat Jos openlijk bevestigd dat hij onderhandeld met Sauber. Hij is dus veel opener over Sauber dan over Jordan.

Ook in de Racereport staat een interview met Ross Brawn. Op de vraag: “Verstappen volgend jaar test coureur”, zegt Brawn: "We hebben natuurlijk Luca Badoer als testrijder, maar stel dat Luca opstapt, dan zullen we een snelle ervaren man aantrekken. Jos is een prima kerel en ook nog eens een vriend van Michael".

Misschien heeft Racereport toch nog iets geholpen aan Jos zijn loopbaan, want Brawn zegt ook: "Het is geen gekke vraag, maar zoiets moet natuurlijk wel mogelijk zijn.Voorlopig is het nog niet aan de orde".

Verstappen moet niet zeuren en blij zijn als hij mag rijden.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

EmDee schreef:

(quote)

Alleen jammer dat dat Edwin Gorter was (bij Bjorn van der Doelen) en niet Michel Boerebach.

Oh ja, foutje!

sjeik

• 37 berichten
  • 181 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Schumacher word de eerste opa die F1 rijdt want er is op dit moment niemand die hem kan pakken.

Oh en nog iets niet Zlatan maar Maxwell was de afgelopen jaren de beste speler in de CL (voor Ajax dan)

eeehhh, nou zlatan leek mij iets beslissender in zijn acties !! Kun je mij 1 actie noemen in de champions league van maxwell ?? En dan wel 1 waar we van zeggen, oooohhhhhh jaaaaaaaaa !!!!

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

sjeik schreef:

Formule 1 kennen ze niet, tenzij er iets negatiefs is te melden !!

Je vergeet de samenvatting van 3 seconden en het meest zouteloze commentaar daarbij dat ik ooit heb gehoord

starbright boy (moderator films)

• 22598 berichten
  • 5248 stemmen

De rechten van Formule 1 hebben ze niet bij Studio sport. Zelfs geen samenvattingsrechten. Ze mogen dus bijna niks uitzenden.

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

starbright boy schreef:

De rechten van Formule 1 hebben ze niet bij Studio sport. Zelfs geen samenvattingsrechten. Ze mogen dus bijna niks uitzenden.

:O Het moet niet veel gekker meer worden.

sjeik

• 37 berichten
  • 181 stemmen

Ik zou zeggen, BOYCOT MART SMEETS !!!!!

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

PSV heeft al een aantal malen met meer punten de volgende ronde niet gehaald terwijl Ajax met veel minder punten wel de volgende ronde haalde.

Tja, omdat er dan dus een zakke broeder bij zat waar iedereen van won. Feit is dat psv het niet haalde. Sterker nog, ze hebben nog nooit de tweede ronde van de Cl gehaald.

En dat is best een schande als je ziet dat ze spelers als Romario, Ronaldo, van Nistelrooij, Robben, van Bommel, Stam en Nilis hadden in die periode.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Wat een rare opmerking psv won de cup in '88 en ajax in '95 voor het laatst de andere zijn meer als 30 jaar geleden wat zegt dat nou.

Dan vergeet je voor het gemak die finaleplaats, die halve finale, kwartfinale, EC2-overwinning, wereldbeker, UEFA-bekeroverwinning, EC2-finale voor het gemak maar even?

Kom zeg.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

GFM schreef:

Meneer Koeman is dus al aan het zeuren tegen Louis, Arie en Jaakke en is not amused. Koeman heeft de doelstellingen CL al bijgesteld en is hevig teleurgesteld in het bestuur van de Nederlandse trots.

!

Wat zei ie?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.