- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Het is idd wel een laag bedrag 15+miljoen, misschien heb je wel gelijk.
Maar ik blijf het een verrader vinden, sorry 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Het is idd wel een laag bedrag 15+miljoen, misschien heb je wel gelijk.
Maar ik blijf het een verrader vinden, sorry 
Maar dan Kone als vervanger, dat kan ik niet begrijpen.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Wat zou jij doen, als je bij een nog grotere club kan spelen en daar nog meer kunt verdienen
Ben helaas nooit in die positie geweest dus ik zou het eigenlijk niet weten. Ik ben trouwens wel zo'n lul die loyaal is naar zijn werkgever en contracten respecteert, ik moet maar geen profvoetballer worden dan 
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3311 stemmen
ach destijds betaalde Ajax rond de 7,5 miljoen euro voor Zlatan, dus echt wakker zullen ze er niet van liggen. Wat Wouter al zei, Ajax wilde gewoon van hem af na dat gezeur met v/d Vaart. Ik zit er ook niet zo mee. Oke, het is een hele goeie voetballer, maar er is altijd wel wat met hem. Wisselvallige vorm, onbesuisde acties enz.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Die andere aankoop Rosales ofzo, dat is denk ik een gouden greep 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2273 stemmen
Die transfer zat er al lang aan te komen, dus waar maak je je druk om?
Bovendien is het een arrogante eikel, zal 'm niet missen. Goede voetballer of niet.
Hij is geeneens een goede voetballer, hij weet alleen te scoren en dat is al voldoende.
Bij Juventus zal hij op ten duur wel op de bank belanden.
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
uiteindelijk dat bedrag misschien zelfs wel veel voor iemand die slechts 13 goals maakte in een seizoen dat Ajax met een straatlengte aftsand kampioen werd en behoorlijk wat goals scoorde...
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Hij is geeneens een goede voetballer, hij weet alleen te scoren en dat is al voldoende.
Zoveel scoort ie niet, hoor.
Op den duur? Hij zal er starten. Er is daar iemand die ze hoogstpersoonlijk de CL heeft ingeschopt.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
uiteindelijk dat bedrag misschien zelfs wel veel voor iemand die slechts 13 goals maakte in een seizoen dat Ajax met een straatlengte aftsand kampioen werd en behoorlijk wat goals scoorde...
was ie niet een tijd geblesseerd?Anyway kan Sonck misschien nu zijn kans grijpen en eindelijk eens gaan scoren...
kos
-
- 46806 berichten
- 8936 stemmen
Clydorn
-
- 161 berichten
- 812 stemmen
Ja, als je denkt dat koné geen goede vervanger is, dan begrijp je het inderdaad niet. Ik vind het echt heel jammer dat Zlatan weg gaat, maar met Koné als vervanger heb ik er minder moeite mee.
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Voor Zlatan hebben ze een mooie prijs gekregen, 19 miljoen euro.
Kan er niet rouwig om zijn, Kone zal zich er in moeten spelen, ben wel benieuwd wat hij gaat doen.
Eerste wat ook in mij op kwam: Zlatan scoort toch niet echt veel? Spitsen bij Ajax hebben er voorheen nog wel fftjes wat meer ingeprikt.
Kuyt scoorde vorig seizoen toch ook keurig 20 maal voor Feyenoord.
Ajax wordt er echt niet veel minder sterk van: wellicht gaat het eens lopen bij de Amsterdammers.
Aantal spelers zijn opgelucht, sfeertje wordt wat beter en Sonck kan dan zijn scoringsdrift eens waarmaken.
Goeie zet van Ajax, Nederlands Voetbal verliest wel een attractie, dat wel.
Ik kan er echt niet rouwig om zijn, Zlatan al helemaal niet. Zag Ajax toch als tussenstation.
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
EXCLUSIEF - Het leek slechts een kwestie van tijd, maar voorlopig is de kans
groter dat de transfer van Zlatan Ibrahimovic naar Juventus niet doorgaat.
De eisen van Ajax zorgen voor oponthoud.
Ajax en Juventus hebben elkaar gevonden in de hoogte van de transfersom, die
zestien miljoen euro bedraagt . Het probleem ligt meer in de
betalingsvoorwaarden, want de Amsterdamse club eist vergaande garanties. En
juist daar schuilt het probleem, omdat het nagenoeg onmogelijk is voor
Juventus om binnen de gestelde termijn te voldoen aan die eisen.
De voorzichtigheid van Ajax is ingegeven door de slechte ervaringen een jaar
geleden. De transfer van Cristian Chivu naar AS Roma dreigde te mislukken,
omdat de Romeinse club niet over de brug kon komen. Ajax wacht nog steeds op
een deel van de afkoopsom. Juventus geldt echter als een betrouwbare club.
In afwachting op een akkoord tussen de clubs zat Ibrahimovic in Nederland.
Ajax heeft onder druk van Juventus echter de Zweedse spits teostemming
gegeven naar Turijn te vliegen. De tijd begint te dringen, omdat de Zweed
nog een medische keuring moet doorstaan in Turijn. Het Italiaanse
bondsbureau sluit om 19.00 uur de deuren.
VI.NL
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
En als het niet doorgaat, is Kone meteen de duurste bankzitter van Nederland. 
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Denk dat hij goedkoper was dan Sonck.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Die andere aankoop Rosales ofzo, dat is denk ik een gouden greep 
Vind ik wel meevallen je houdt er alleen maar de doorstroming van de jeugd mee tegen.
Overgens zijn er ook maar weinig succesvolle buitenlandse buitenspelers.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Vind ik wel meevallen je houdt er alleen maar de doorstroming van de jeugd mee tegen.
Overgens zijn er ook maar weinig succesvolle buiten spelers.
Doorstroming van de jeugd? De Mul en De Ridder (heb trouwens hoge verwachtingen van beiden) hebben allebei net haar onder hun oksels. Die gasten mogen blij zijn als ze af en toe een kwartiertje kunnen invallen. Als die Rosales dit jaar full-time inzetbaar is, zien we volgend jaar wel weer verder...
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Doorstroming van de jeugd? De Mul en De Ridder (heb trouwens hoge verwachtingen van beiden) hebben allebei net haar onder hun oksels.
Is die Rosales niet jonger?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Rosales is van 1980.
De Ridder is van 1984.
De Mul van 1986.
Maar ik bedoel eigenlijk de doorstroming van de Ajax jeugd dat in 100 jaar nog altijd succesvoller is dan al die andere aankopen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Helaas Zlatan gaat 
Maar Kone komt niet 
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Uit 't Wereldje van 31 augustus op vi.nl:
• Zlatan naar Juventus: Van der Vaart meldt zich ziek voor eerste CL duel.
Michiel Seekles

V
-
- 8369 berichten
- 3383 stemmen
Humor 
Maar Anastasiou blijft dus... Ik dacht dat hij verhuurd zou worden?!!!
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Ja dat dacht ik ook, maar het staat op Nos ttx pag 665/1.
V
-
- 8369 berichten
- 3383 stemmen
De overgang van Roda-aanvaller Arouna Kona is op het laatste moment afgeketst.
De Ivoriaan onderging in Amsterdam een medische keuring, maar die verliep niet helemaal vlekkeloos. Een tweede keuring was noodzakelijk, maar door het sluiten van de transfermarkt ontbrak de tijd om die nog uit te voeren.
Kone moest bij Ajax de opvolger worden van Zlatan Ibrahimovic, die dinsdag een verbintenis tekende bij Juventus (zie 665/2). De Griek Yannis Anatasiou zou de omgekeerde weg bewandelen - Roda JC wilde hem wilde hem tot 1 januari 2005 huren van Ajax - maar ook die overgang gaat nu niet door.
Bron: NOS Teletekst 665
GFM
-
- 1116 berichten
- 1541 stemmen
Het bestuur van Ajax heeft zich laten chanteren door de heer Zlatan, Juve kon geen bankgaranties geven en de transfer was afgeketst, maar Zlatan heeft laten weten via de telefoon niet terug te komen uit Turijn naar Ajax....
Ajax heeft toen van Juve het bod geaccepteerd (een fooi van 16 miljoen) dat ook nog eens over 3 jaar mag worden betaald.
Met andere woorden:zelf de beste speler aan de grootste concurrent in de CL verkocht zonder een spits ter vervanging te kopen. Er zit nix andrs op als Ajax supporter om te bidden voor het kampioenschap en de CL met een twijfelgeval (Sonck) en een middenmoter (Yannis A.) in de spits.......

flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
Ik heb niet zo'n verstand van voetbal, maar zo'n superspits als iedereen zegt is die zlatan toch helemaal niet? Hij lijkt mij vrij traag en a-technisch toe, van wat ik wel eens van hem gezien heb. De commentator roept dan altijd van: "nu komt zlatan...." en vervolgens ketst de bal van zijn voeten, en volgens mij is ie niet snel.
Maar goed, ik kijk niet zo vaak voetbal en heb er al helemaal geen verstand van, dus misschien is ie op andere momenten wel goed, dat weet ik verder niet.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Ik denk dat je wat vaker voetbal moet kijken flipsen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.