• 17.177 nieuwsartikelen
  • 181.981 films
  • 12.557 series
  • 34.722 seizoenen
  • 655.101 acteurs
  • 200.341 gebruikers
  • 9.458.245 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Vergeet de herenhockeyfinale niet, gaat zo beginnen!

V

• 8369 berichten
  • 3383 stemmen

Daar ga ik even lekker voor zitten. Hopelijk geven zij het niet weg zoals de dames deden...

T.O.

• 2466 berichten
  • 2852 stemmen

Helaas wel.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3306 stemmen

Wat zijn die estafette lopers trouwens prutsers zeg. Als je geen stokje kan doorgeven moet je niet aan die sport beginnen.

T.O.

• 2466 berichten
  • 2852 stemmen

Dat gebeurde ook bij Marion Jones, en dat lijkt me toch wel een topatlete. Komt gewoon door enorme stress of vermoeidheid denk ik. Die turn(st)ers vallen soms ook bij hun oefening nadat ze het 10000 x goed hebben gedaan op de training.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3306 stemmen

Ja maar balanceren op een balkje van 10 cm is altijd nog iets moeilijker dan een stokje doorgeven. Er kan bij turnen veel meer fout gaan.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Jij weet niet hoe moeilijk het is om bij die snelheid een stokje door te geven, want jij hebt nog nooit zo hard gelopen...

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3306 stemmen

Dat is waar, maar je gaat me toch niet vertellen dat je denkt dat dat moeilijker is dan wat die turn(st)ers allemaal doen.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Kennen jullie de uitdrukking over appels en peren?

Ik durf te wedden dat die turnsters niet zo hard kunnen lopen en dat die estafettelui niet op zo'n balkje kunnen rondspringen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

De vraag is meer of het overgeven van het stokje een relatief moeilijk onderdeel van het bedrijven van zo'n estafette-sport is, volgens mij

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

En Nederland neemt nu eenmaal alle risico's met de wissels omdat ze het lopend af moeten leggen tgen de meeste andere landen.

Maar toen ik las over foute wissels bij zowel de heren als dames estafetteploeg kreeg ik de vreemde gedachte dat Dick Advocaat tegenwoordig atletiekcoach is.

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Schandalig zeg wat er bij de marathon gebeurde!

De Braziliaan Vanderlei had op zeker een duel om het goud aan kunnen gaan.

Aan de andere kant zal deze Vanderlei een heldenontvangst krijgen in eigen land.

Aandacht van de buitenlandse media zal er ook voldoende zijn, MAAR het Olympisch goud heeft ie in moeten leveren voor een bronzen medaille

Het is te hopen dat de supporter een paar flinke schoppen heeft gekregen van omstanders.

V

• 8369 berichten
  • 3383 stemmen

Zojuist bij Studio Sport bekend gemaakt dat die halve zool een 57-jarige Ierse priester is en vorig jaar een soortgelijk geintje uitgehaald heeft bij de Grand Prix. Voor die actie heeft hij 2 maanden in de cel gezeten. Heeft niet geholpen

Erg sneu voor die Braziliaan....

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

't blijft natuurlijk de vraag of ie zonder die vreselijke actie ook niet ingehaald zou zijn.

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

FisherKing schreef:

't blijft natuurlijk de vraag of ie zonder die vreselijke actie ook niet ingehaald zou zijn.

Het is nu juist zo jammer dat als gevolg van de schandalige actie van die idioot - die idd ik meen bij de GP van Europa al eerder in negatieve zin opviel- het antwoord op die vraag niet op de baan kon worden uitgevochten. Jammer zo'n incident op de laatste dag van deze Spelen .

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

Hebben jullie dat liedje van Pulp Fiction ook gehoord tijdens de afsluitingsceremonie? Intro van Pulp Fiction is gejat van een oud grieks liedje!

Verzint die man dan helemaal niks zelf?

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

FisherKing schreef:

Hij zou waarschijnlijk wel zijn ingehaald door die Italiaan, want vlak voordat hij werd "tegengehouden", liep zijn voorsprong al heel snel terug.

En nu is hij voor altijd beroemd en dat was met een gouden plak niet gebeurd.

kos

• 46806 berichten
  • 8936 stemmen

flipsen schreef:

Hebben jullie dat liedje van Pulp Fiction ook gehoord tijdens de afsluitingsceremonie? Intro van Pulp Fiction is gejat van een oud grieks liedje!

Verzint die man dan helemaal niks zelf?

Inderdaad opvallend dat vrijwel iedereen denkt dat het van Dick Dale zelf is.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Kone halen als opvolger van Zlatan.

Koeman gaat weer bewijzen dat spelers uit de Nederlandse-subtop veel te min zijn voor Ajax. (op een paar uitzonderingen na dan).

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Zlatan Ibrahimovic verlaat Ajax voor Juventus Turijn.

De Zweedse international Zlatan Ibrahimovic verlaat het Nederlandse Ajax Amsterdam. De aanvaller ondertekende vandaag dinsdag een contract voor vier jaar bij het Italiaanse Juventus Turijn.

Hoeveel Juventus betaalt voor de 22-jarige speler is niet bekend. Er worden bedragen genoemd tussen 19 en 25 miljoen euro. Fabio Capello, de nieuwe trainer van Juventus, wilde de Zweed van Bosnische origine vorig jaar al aantrekken, toen hij nog bij AS Roma actief was. Die club wilde toen 24 miljoen euro op tafel leggen. (belga)

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Wat een verrader die Zlatan. Dat ie op zo'n manier 'mijn' club verlaat

kos

• 46806 berichten
  • 8936 stemmen

Hoezo?

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Ahum, twee uur voor het sluiten van de transfermarkt de Ajax-supporters zo laten zakken, vind ik beneden peil. Tuurlijk het geld lonkt, maar de waarde van een contract is tegenwoordig gewoon nihil in het voetbal. Clubliefde bestaat alleen nog op amateurniveau. jammer.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Die transfer zat er al lang aan te komen, dus waar maak je je druk om?

Bovendien is het een arrogante eikel, zal 'm niet missen. Goede voetballer of niet.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Onzin FX, Ajax is dom bezig om deze speler voor een bedrag van rond de 15 miljoen te laten gaan. Ik denk niet dat Ibrahimovic er wakker van had gelegen als hij nog een jaar had moeten blijven. Dit kun je alleen aanrekenen aan het transferbeleid van Ajax.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Ajax wilde juist snel van hem af na het incident met vd vaart.

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Wouter schreef:

Ajax wilde juist snel van hem af na het incident met vd vaart.

Waar heb je dat gelezen?

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Goodfella schreef:

Die transfer zat er al lang aan te komen, dus waar maak je je druk om?

Bovendien is het een arrogante eikel, zal 'm niet missen. Goede voetballer of niet.

Ik vond het ook een eikel (en dat is nu weer bewezen) maar ik had hem graag nog een jaartje gehouden, that's all

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Quido schreef:

Onzin FX, Ajax is dom bezig om deze speler voor een bedrag van rond de 15 miljoen te laten gaan. Ik denk niet dat Ibrahimovic er wakker van had gelegen als hij nog een jaar had moeten blijven.

Daarom melde zijn zaakwaarnemer zich direct na de wedstrijd Zweden - NL? daarom liep Zlatan zondag zo te laterefanten?

nee, het is duidelijk. De twee waren op elkaar uitgekeken.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

FX schreef:

(quote)

Waar heb je dat gelezen?

Dat blijkt door het bedrag. Dat zei Borst ook op TV>

Eerder had AS Roma nog meer geboden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.