• 17.188 nieuwsartikelen
  • 182.005 films
  • 12.557 series
  • 34.722 seizoenen
  • 655.103 acteurs
  • 200.350 gebruikers
  • 9.458.321 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

jassonn schreef:

Tiësto maakt het nog een beetje goed, al hoor je er niet veel van.

Ik vond Tiésto juist slecht gekozen als muzikaal begeleider.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Is het deze voetbalcompetitie nou voor het eerst dat er op tv langs de achterlijn twee oer- en oerlelijke digitale (?) reclame"borden" staan? De spelers worden zefs half onzichtbaar als ze ervoor lopen. Absurd! Waar gáát dit over!? Alsof de KNVB de sport al niet genoeg aan het verkrachten is door voor allerlei onzinnige vergrijpen met kaarten te laten strooien door dubieuze scheidsrechters.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3250 stemmen

EmDee schreef:

(quote)

Ik vond Tiésto juist slecht gekozen als muzikaal begeleider.

Je moet het misschien ook meer zien voor de mensen die daar zijn. Kan me voorstellen dat griekse volksmuziek ook niet bepaald je-van-het was geweest.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Chantal Beltman zit thuis heel stiekum te gniffelen nu!

starbright boy (moderator films)

• 22599 berichten
  • 5248 stemmen

EmDee schreef:

Chantal Beltman zit thuis heel stiekum te gniffelen nu!

Ze zit in de studio.

kappeuter (crew films)

• 74733 berichten
  • 5988 stemmen

Er valt niets te lachen Emdee.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ik wist niet dat ze in de studio zat, sorry.

Maar na de schandalige wijze waarop Beltman gepasseerd was voor Athene 2004 gunde ik het Van Moorsel niet meer.

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Chantal Beltman verwoordde anders heel netjes dat ze het zeker van van Moorsel kon begrijpen. Die vent van de bond, daar had ze het wat minder op.

Anyway zilver op de 4 x 100 vrije slag.

VDH had wel een heel snelle split.

Wordt een leuke confrontatie met de startzwemmer van Zuid Afrika, die 48.18 zwom, terwijl het W.R. 47.83 is van VDH.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Dream Team IV heeft verloren van het altijd lastige Puerto Rico.

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Ach, zat er in; WK was ook niet alles van de V.S. - 3 maal verloren.

En het is niet het beste team wat ze hebben afgevaardigd. Maar toch denken ze er mee te winnen. Nauwelijks ingespeeld team de V.S.

Dat zal ze dus nekken.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ze hebben in hun voorbereiding een paar weken geleden ook op hun donder gekregen van Italië..

kos

• 46806 berichten
  • 8936 stemmen

Vergeten we niet om 18.45 naar Pieter te kijken?

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

VDH!!!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Geweldig de eerste keer dat ik eens ergens op tijd voor thuis ben

jassonn

• 5303 berichten
  • 3250 stemmen

Het was even superspannend maar Pieter van den Hoogeband heeft weer Olympisch goud behaalt!!

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3306 stemmen

Prachtige reactie van m naderhand. Het was wel erg spannend.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2431 stemmen

Prachtige dag vandaag: 2xgoud, 1x zilver, 1 x brons en natuurlijk Mia Audina in de finale. De hockeydames gaan ook lekker, de Holland acht gaan ook naar de finale en het honkbalteam heeft gewonnen. Toch wel fijn na zo'n waardeloze dag als gister.

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

PatrickL schreef:

Prachtige dag vandaag: 2xgoud, 1x zilver, 1 x brons en natuurlijk Mia Audina in de finale. De hockeydames gaan ook lekker, de Holland acht gaan ook naar de finale en het honkbalteam heeft gewonnen. Toch wel fijn na zo'n waardeloze dag als gister.

But I didn't see it! Cause I was in the woods!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2273 stemmen

Jammer van die 2-2 tegen Zweden.

Ben blij dat Van Basten niet gelijk verloren heeft, maar ik vrees het ergste tegen de Tsjechen.

Hopelijk komt het goed.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

jassonn schreef:

Het was even superspannend maar Pieter van den Hoogeband heeft weer Olympisch goud behaalt!!

Ik kreeg er de koude rillingen van. Die wedstrijd deed me denken aan het goud van Fred Deburghgraeve in Atlanta 1996, eveneens op de 100 m. Ik zou graag die twee eens tegen elkaar gezien hebben, beiden op het toppunt van hun kunnen. Prachtige site trouwens van PVDH... http://www.pietervandenhoogenb...

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ik denk dat Fred niet tegen het geweld van Pieter op kan.

En idd zijn reactie na afloop was geweldig.

En wat dat voetbal betreft:

Kan die Sladan nog 10 wedstrijden geschorst worden naar aanleiding van de beelden?

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Jammer van die 2-2 tegen Zweden.

Ben blij dat Van Basten niet gelijk verloren heeft, maar ik vrees het ergste tegen de Tsjechen.

Hopelijk komt het goed.

zolang van Basten spelers van buiten de top3 selecteert en/of spelers die zich nog LANG niet hebbben bewezen zal het niet goed gaan

overigens moet vdVaart niet zeiken dat ie een verlkaring wil van Zlatan

Wie is hij om een verklaring te eisen. Ga eerst maar goed spelen zou ik zeggen

en ten tweede is het zeer slecht getimed om tegen de pers te zeggen dat ie dit wil

juist NU moeten de ajax spelers alles binnenhuis bespreken

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

Sommige olympische disciplines zijn gewoon geen sporten, vinden jullie dat ook?

Waar moet een sport volgens mij aan voldoen:

1) Er moet sprake zijn van objectieve score, bijvoorbeeld: aantal doelpunten, snelste tijd, als eerste over de streep, verste afstand, etc, etc..)

2) Algemene lichamelijke fitheid vereist. Het moet niet zo zijn dat je je moddervet kunt vreten, of je het leplazerus zuipen en dat je dan alsnog kan winnen (hieraan voldoet Darts bijvoorbeeld niet).

3) Uiterlijk mag op geen enkele wijze een rol spelen.

Nou zit ik momenteel paardendressuur te kijken en dat is geen olympische sport naar mijn mening. Er zitten in de eerste plaats een aantal mensen die de boel subjectief beoordelen. Ten tweede heeft algehele lichamelijke fitheid hier niet zoveel mee te makenl. Ten derde moet iedereen zo'n raar pakkie aan en mag je niet zomaar met een afgeragt paard aankomen, want dan heb je bij voorbaat al verloren. Geen sport.

Zijn er meer mensen die dit van een aantal sporten vinden?

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3306 stemmen

1) Er moet sprake zijn van objectieve score, bijvoorbeeld: aantal doelpunten, snelste tijd, als eerste over de streep, verste afstand, etc, etc..)

Dus synchroonzwemmen en turnen zijn geen sporten?

2) Algemene lichamelijke fitheid vereist. Het moet niet zo zijn dat je je moddervet kunt vreten, of je het leplazerus zuipen en dat je dan alsnog kan winnen (hieraan voldoet Darts bijvoorbeeld niet).

Je hebt natuurlijk verschillende soorten sporten. Darts zie ik wel als sport en ook dingen als schaken en dammen, dat zijn dan weer denksporten.

3) Uiterlijk mag op geen enkele wijze een rol spelen.

Dat doet het niet hoor. Als ik soms zie wat voor trollen er winnen bij een bepaalde sport...

Dat je niet met een schurftig paard aankomt en een beetje fatsoenlijk pakje draagt vind ik niet meer dan logisch.

Overigens vind ik dat paardengedoe ook vrij dom allemaal.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mijn Atletico Madrid, gisteravond uitgeschakeld in de finale van de intertoto geen UEFA Cup voor mijn 'RojiBlancos' dus Geen madrileense trots voor mij op europees niveau. Schrale troost dat mijn andere clubbie Feyenoord wel meedoet

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

hieraan voldoet Darts bijvoorbeeld niet

Waar komt dat dan door?

Misschien omdat atletische mensen hieraan niet mee doen. Of wil je zeggen dat je bij darts alleen kan winnen als je je het leplazerus zuipt en moddervet bent? Zodra daar de fysiek in betere staat mensen aan mee gaan doen, lijkt mij dat het snel over is met de dikzakken.

kos

• 46806 berichten
  • 8936 stemmen

Zelva schreef:

Misschien omdat atletische mensen hieraan niet mee doen.

Slaat natuurlijk nergens op. Atletische kwaliteiten zorgen er echt niet voor dat je beter gaat darten.

En denk maar niet dat het allemaal dikzakken zijn, die darters.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

kos schreef:

Slaat natuurlijk nergens op. Atletische kwaliteiten zorgen er echt niet voor dat je beter gaat darten.

Atletische kwaliteiten is niet het goede woord, heb je helemaal gelijk in. Fysieke gesteldheid zou beter geweest zijn.

En denk maar niet dat het allemaal dikzakken zijn, die darters.

Maar toch wel een opvallend percentage.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3306 stemmen

Wat trouwens wel een enorm debiele sport is: snelwandelen! Het ziet er gewoon niet uit en het is ook nog eens suf om naar te kijken. Een sport voor mensen die niet gewoon kunnen rennen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Een typische britse sport, als je weet hoe britten van bier drinken houden...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.