- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
starbright boy (moderator films)
-
- 22599 berichten
- 5249 stemmen
Een Tour 2005 zonder Armstrong en met Ullrich, Beloki, Mayo, Hamilton, Vinokourov, Heras, Basso, Klöden en Simoni. En dan allemaal in goede vorm. Dat zou een fraaie ronde kunnen worden.
Maar hij zal uiteindelijk volgend jaar toch wel starten.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Armstrong laat zich weer terugzakken, Simeoni waarschijnlijk ook.
Sinds Hinault niet meer gebeurd denk ik.
Armstrong ging Simeoni terughalen omdat hij ruzie heeft met hem. Hij is daarna naar de kopgroep gereden, heeft daarna Simeoni uitgescholden en hem voor de keuze gesteld:
1. Of je laat je uitzakken, dan doe ik dat ook.
2. Of je blijft hier rijden, maar dan zorg ik ervoor dat ik bij je blijf en je niet laat winnen.
Wie zei er ook weer dat Armstrong zo'n geweldig persoon was? Tsss
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Ik vond het maar een vreemde actie.
En die Hinault die vond ik gister ook wel hypocriet. Die vond het prachtig dat Lance "no gifts" gaf.
Nou meneer Hinault, als Greg Lemond geen gifts had gegeven had u maar 4 keer de tour gewonnen!
Dat waren geen gifts. Dat was diens werk.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Armstrong ging Simeoni terughalen omdat hij ruzie heeft met hem. Hij is daarna naar de kopgroep gereden, heeft daarna Simeoni uitgescholden en hem voor de keuze gesteld:
1. Of je laat je uitzakken, dan doe ik dat ook.
2. Of je blijft hier rijden, maar dan zorg ik ervoor dat ik bij je blijf en je niet laat winnen.
Wie zei er ook weer dat Armstrong zo'n geweldig persoon was? Tsss
Ikke.
Wat voor lafaard is Simeoni dan...
Wat een (vies woordje) mentaliteit is dit.
Je had hem gewoon van zijn fiets moeten rijden (had ik gedaan...)
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Armstrong sprak ook met de kopgroep, die wilde natuurlijk niet dat Armstrong er bij bleef, geen kans van slagen.
Dus heeft Armstrong gezegd: ik wil wel terug, maar dan MOET Simeoni ook mee terug.
Ach, ik vind het een sportieve wraak en dan is het okay.
Simeoni spreekt met woorden, Armstrong met daden
RWL
-
- 872 berichten
- 832 stemmen
Simeoni hoeft toch net perse naar Lance te luisteren? Deed ie wel, das wel een beetje laf van Simeoni. Als ie Lance had willen pesten had ie harder weg moeten rijden of "gewoon" proberen Lance eruit te rijden. Maar ja, dat kon ie niet 
Laat maar weer es zien wie de beste is 
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Ja, laten we een verplichting instellen dat de renner met de gele trui cadeautjes moet weggeven. 
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Ik heb gelezen dat Hinault Armstrong feliciteerde met zijn aanpak van de laatste dagen ---> geen cadeaus meer , hij had dat vroeger te veel gedaan , zo zegt hij zelf. Vind het ook een logische redenering van Armstrong.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Dat waren geen gifts. Dat was diens werk.
Niet helemaal waar Wouter. Het jaar weet ik niet meer maar toen Hinault zijn 5e tourzege pakte, was Lemond al sterker. Omdat Hinault toen bang was dat m de eindzege zou ontglippen heeft ie een deal gemaakt met Lemond dat de Amerikaan hem zou helpen aan de 5e zege en het jaar daarop hij Lemond zou helpen.
Het volgende jaar ging Hinault echter in de aanval wat Lemond niet leuk vond, Maar de Amerikaan was te sterk en het verbond dat werd gesloten kwam tot uiting in de beroemde rit naar Alpe d'Huez waar ze hand in hand (en vrienden waren het zeker niet) over de finish kwamen.
citybird
-
- 4964 berichten
- 4157 stemmen
Armstrong was natuurlijk weer de beste en zet Ullrich in de tijdrit op meer dan één minuut. Gelukkig maar dat Kloden Basso in de algemene rangschikking inhaalt en zo op een knappe tweede plaats eindigt.
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
Inderdaad, maar goed dat die laffe CSC ploeg geen tweede plaats heeft en T-Mobile lekker wel.
Dat klopt ook niet zo die ploeg rijdt: Eerst helemaal aan Team Building doen en helemaal aan zelfvertrouwen en mentaliteit werken en vervolgens een tweede plaats verdedigen. Dan ben je niet consequent, als je dan helemaal aan zo'n moraal gaat werken, hou je er dan ook aan. Mooie nederlaag voor CSC, en niet alleen een nederlaag op T-Mobile, maar dus ook op zichzelf.
RWL
-
- 872 berichten
- 832 stemmen
Wat een persconferentie en wat een uitspraken van Lance. WOW! Prachtig gewoon:).
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Wat een persconferentie en wat een uitspraken van Lance. WOW! Prachtig gewoon:).
Vond je dat prachtig?
Die persconferentie liet maar weer eens zien dat Armstrong een vervelend ventje kan zijn. Eerst al die dag ervoor met dat akkefietje met Simeoni. Dat was al te triest voor woorden. En nu dan Virenque en Ullrich afzeiken waar ze zelf geeneens bij zijn. Ook merkte ik een lichte sneer naar Poupou in zijn verhaaltje. Ik vind het dus absoluut niet WOW!. Maar waarom vind je het dan zo prachtig? Daar ben ik benieuwd naar 
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Wat ik overigens prachtig vond was het gedicht van De Kneet in Studio Sportzomer 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ik vond het interview ook belachelijk. Art slaat de spijker op zn kop met zijn relaas.
kos
-
- 46806 berichten
- 8936 stemmen
Wat ik overigens prachtig vond was het gedicht van De Kneet in Studio Sportzomer 
maar zoals zijn vriendin zegt, all I wanna do is have some fun....

Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Het is absoluut geen hoogstaand gedicht maar hoe hij het bracht is gewoon prachtig. En dan afsluiten met "Kneet". Ik kwam gister niet meer bij maar goed dat is misschien mijn afwijkend gevoel voor humor 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
En wie wint vandaag de prijs van Meest strijdlustige renner?
Fillipo Simeoni 
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Vond je dat prachtig?
Die persconferentie liet maar weer eens zien dat Armstrong een vervelend ventje kan zijn. Eerst al die dag ervoor met dat akkefietje met Simeoni. Dat was al te triest voor woorden. En nu dan Virenque en Ullrich afzeiken waar ze zelf geeneens bij zijn. Ook merkte ik een lichte sneer naar Poupou in zijn verhaaltje. Ik vind het dus absoluut niet WOW!. Maar waarom vind je het dan zo prachtig? Daar ben ik benieuwd naar 
In de persconferentie die ik gezien heb doet hij zijn beklag over het publiek dat hem niet meer mag ( wat spijtig genoeg altijd zo is , als men te sterk voor de dag komt , komt er jaloezie en nijd. Dit was zo bij merx en anderen. Merx is zelfs afgehouden van een zesde tourwinst door een toeschouwer die hem een fatale klop in de lever gaf ) Armstrong slaat de nagel op de kop met zijn reactie. Liever mensen verdedigen die in drugsschandalen verwikkeld zijn , dan waardering hebben voor een man die het heel jaar door traint en werkt
( zo gaf hij een voorbeeld van nieuwjaar en kerstmis ... ). Misschien wel enige vorm van een " sneer " maar wel de waarheid . Over dat gedoe met Simeoni , als Lance hem kon inhalen was hij de sterkste dus moest Simeoni dan toch winnen : het zou eigenlijk onterecht zijn. Ik snap Armstrong ook volkomen , het is triestig van Simeoni dat hij Lance betrekt met EPO.. Weer een daad van jaloezie die is afgestraft door een voor mij terechte winnaar " Armstrong".
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Italiaanse drugpolitie opent onderzoek tegen Lance Armstrong.
De Italiaanse antidopingbrigade wil weten of Lance Armstrong zich schuldig gemaakt heeft aan intimidatie. De Amerikaan ging met Filippo Simeoni verbaal in de clinch tijdens de achttiende etappe van de Tour van Annemasse naar Long-Le-Saunier. Armstrong pikt het niet dat Simeoni zijn vermeende EPO-dokter Michele Ferrari verraden heeft.
Filippo Simeoni (Domina Vacanze) zal één van de volgende dagen gehoord worden door de Italiaanse antidopingbrigade (NAS) over het incident met Armstrong. De onderzoekers willen uitzoeken of de zesvoudige winnaar van de Tour zich schuldig heeft gemaakt aan intimidatie. Volgens de bron is het mogelijk dat ook Armstrong wordt opgeroepen voor ondervraging.
Een proces in de zomer van 2003 zette de twee mannen tegen elkaar op na een klacht van Simeoni tegen Armstrong, die de Italiaan had uitgemaakt voor "leugenaar" na zijn getuigenis in het proces tegen de Italiaanse dokter Michele Ferrari.
Opvallend was alvast dat Simeoni tijdens de slotetappe drie ontsnappingspogingen ondernam. De ploegmakkers van Lance Armstong haalden de Italiaan steevast terug. In september staat het proces-Ferrari op de rol. (belga/VSV)
Ze moeten en zullen Lance Armstrong vinden denk ik...
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
triestig , het verschijnsel van nijd en jaloezie dus ...
starbright boy (moderator films)
-
- 22599 berichten
- 5249 stemmen
Hoewel ik de Italiaanse justitie een beetje zielig vind is het pertinent niet waar dat Simeoni Armstrong betrokken heeft in het schandaal (wat sn@ke dus zegt). Simeoni heeft alleen Ferrari betrokken in zijn zaak en de naam Armstrong nooit genoemd. Armstrong laat zich in de zaak Simeoni van zijn slechtste kant zien. Hij heeft zichzelf bij de zaak betrokken.
citybird
-
- 4964 berichten
- 4157 stemmen
Dat is inderdaad zo. Armstrong vond het nodig om zich met de zaak te gaan moeien omdat hij ook met deze dokter samenwerkt. Alhoewel Ferrari zijn naam vernoemd wordt in verschillende dopingdossiers blijft Armstrong in zijn onschuld geloven en dus ook verder met hem samenwerken, wat trouwens zijn goed recht is.
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Dat wist ik wel , maar commentara op Ferrari is natuurlijk ook wat op Armstrong .. de toekomst zal uitwijzen of die Ferrari EPO geeft of niet. Het enige dat ike cht wou zeggen was dat ik zijn reactie op Simeoni wel begreep na diens woorden , meer niet.
Dit even terzijde : weldra begint het sportcriterium van Aalst , voor omwonende liefhebbers , dit is een jaarlijks wielersevenement met op het eind van de dag een wetstrijd met allemaal bekende renners met dit jaar onder meer : de onlangs gisteren gewonnen Tom Boonen , Mccewen en het gros van de andere bekende Belgische renners...
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Dat wist ik wel , maar commentara op Ferrari is natuurlijk ook wat op Armstrong
Dat maak jij er van net zoals de pers.
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Ik heb dan ook de pers als mijn voornaamste bron
. Goed , de toekomst zal alles uitwijzen.
Mccewen heeft trouwens het wielercriterium gewonnen in Aalst in de spurt waar Bonen het moest afleggen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Armstrong heeft vandaag in Stiphout gewonnen, nog iemand geweest?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.