- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Keezz
-
- 389 berichten
- 257 stemmen
Ja hallo, dat is meer dan tien jaar geleden...
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Ja hallo, dat is meer dan tien jaar geleden...
What's your point.
citybird
-
- 4964 berichten
- 4157 stemmen
Hoe wil je dat gaan doen in een tijdrit? 
Ja, Basso mag toch ook nog zelf eens iets doen, ze kunnen hem moeilijk gaan voortduwen. En hij heeft nog steeds een minuutje voorsprong op Kloden en ongeveer 4 min. op Ullrich. Dat zou toch moeten volstaan, zeker de voorsprong op Ullrich.
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Ik verwacht niet dat Basso morgen in de problemen zal komen. Zaterdag wel want de tijdrit is immers niet zijn sterkste kant. Dus daar zal hij wel veel op gaan verliezen. Ik denk heel voorzichtig aan een Duits podium maar dan moet Basso wel gigantisch door het ijs zakken 
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
Ik voorspel niks meer en doe niet meer aan wish full thinking... 
Keezz
-
- 389 berichten
- 257 stemmen
Dat er op vooruit (of achteraan) gaan, vooral betrekking heeft op je vorige vriendin/vrouw. Dit zijn ouwe koeien...
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Anti - Armstrong zijn ... tja , doe het hem maar eens na. Zijn verbetenheid en fanatiek karakter zorgen er misschien voor dat zijn persoonlijkheid minder sympathiek overkomt maar , ik zie dat niet als een minpunt. Armstrong is een perfectionist en verdient ( vind ik ) respect .
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
de eerste niet moet weg.. neem aan dat je dat bedoelde.
Yep
.
citybird
-
- 4964 berichten
- 4157 stemmen
Lijkt me erg sterk.
Ik verwacht toch een lange ontsnapping, dus als er iemand van Rabo mee is, wie weet ...
kos
-
- 46806 berichten
- 8936 stemmen
Die Rabo's zijn al blij als ze het peleton bij kunnen houden.
Jassie
-
- 398 berichten
- 1095 stemmen
hebben jullie ook dat interview gezien met tim krabbe over armstrong . Hierin vertelde Tim dat Armstrong alleen maar de Tour rijdt en voor de rest haast niets, en het hele jaar dus oefent op de tour, dus dat het nu ook weer niet zo heel knap is vertelde hij.
kos
-
- 46806 berichten
- 8936 stemmen
Da's toch algemeen bekend?
Overigens blijft het dan nog wel knap natuurlijk 
Jassie
-
- 398 berichten
- 1095 stemmen
Voor mij als beginnend Tour liefhebber dus niet. Dus vandaar! 
starbright boy (moderator films)
-
- 22599 berichten
- 5249 stemmen
Dit is echt heel erg bizar. Armstrong zit in een kopgroep met 8 mensen (o.a. Lotz) die bijna twee minuten vooruit zijn. Op zo'n moment is het jammer dat de tv-uitzending nog niet begonnen is. Waarschijnlijk heeft het iets te maken met het feit dat het uitgerekend Simeoni (met wie hij ruzie heeft) was die naar de kopgroep wilde rijden. Maar hij schijnt gewoon mee op kop te rijden.
-
- 22599 berichten
- 5249 stemmen
Armstrong laat zich weer terugzakken, Simeoni waarschijnlijk ook.
Sinds Hinault niet meer gebeurd denk ik.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Dat is gewoon om te zeggen: Ik ben de baas en niemand anders. Na Hinault is dit niet meer gebeurd, inderdaad... 
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Bizarre actie ja, erg mooie sport dus gemist.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Armstrong laat zich weer terugzakken, Simeoni waarschijnlijk ook.
Sinds Hinault niet meer gebeurd denk ik.
Ik vond het maar een vreemde actie.
En die Hinault die vond ik gister ook wel hypocriet. Die vond het prachtig dat Lance "no gifts" gaf.
Nou meneer Hinault, als Greg Lemond geen gifts had gegeven had u maar 4 keer de tour gewonnen!
citybird
-
- 4964 berichten
- 4157 stemmen
Belgische ploegen doen het goed in de Tour. 3 zeges voor Quick-Step Davitamon en de bolletjestrui voor Virenque en 2 zeges voor Lotto-Domo en misschien de groene trui met McEwen.
Welliswaar maar één echte Belgische winnaar met Boonen.
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Vergeet Axel Merx ook niet ... Merx staat 21e in het algemeen klassement en is in de koninginnenrit zesde geworden. Dat is dus de beste belg.
donnie B.
-
- 632 berichten
- 0 stemmen
Waarom staat dit forum in GODSNAAM op deze site ?????? Als je over wielrennen wilt lullen ga je toch lekker naar een amdere site!!
citybird
-
- 4964 berichten
- 4157 stemmen
Waarom staat dit forum in GODSNAAM op deze site ?????? Als je over wielrennen wilt lullen ga je toch lekker naar een amdere site!!
-
- 22599 berichten
- 5249 stemmen
Zeur niet Donnie. Kijk bovenaan de pagina :Overigen>algemeen. Het enige stukje van de site waar het niet over films hoeft te gaan. Ook wel eens aardig.
Er gaan geruchten dat Axel Merckx naar Armstrongs ploeg zou gaan. Zou me niet verbazen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Zou mij ook niets verbazen. Zijn vader (Eddy) en Lance zijn trouwens hele goeie vrienden. Telkens Armstrong in België moet overnachten doet hij dat bij de familie Merckx thuis. Tijdens de eerste dagen van de Tour in België, was Cherryl Crowe daar ook als gaste...
citybird
-
- 4964 berichten
- 4157 stemmen
Armstrong heeft aangekondigd dat hij zeker nog één keer aan de start komt van de Ronde van Frankrijk. Maar blijkbaar zou hij volgend jaar opteren om de Giro en/of de Vuelta te rijden en pas in 2006 afscheid nemen van zijn Ronde.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Armstrong zei dat hij Simeoni terughaalde in het belang van het peloton. 
Geef die jongen snel zijn gele truitje en laat hem weer oprotten naar Texas.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.