• 17.189 nieuwsartikelen
  • 182.038 films
  • 12.557 series
  • 34.722 seizoenen
  • 655.146 acteurs
  • 200.360 gebruikers
  • 9.458.689 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

EmDee schreef:

En Pevenage zei ook nog op de Duitse TV dat T-Mobile morgen weer ging aanvallen.

dan krijgen we weer dat verhaal dat Rasmussen vooruit is, Ullrich erachteraan gaat en dat CSC en Postal dat gaat weer dichtrijden, goddammit!

kos

• 46806 berichten
  • 8936 stemmen

Dat scenario van flipsen op de vorige pagina lijkt me wel wat

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Gisteren op alpe d'huez was ik toch weeral verwonderd over de geringe veiligheidsmaatregelen in de tour. De renners moeten aan de voet van de berg werkelijk door een joelende massa heen klimmen waar er om de second iemand voor je wiel springt. Er moet maar 1 gek aanwezig zijn of hij duwt de betreffende renner er volledig af. Zo zag je bv gisteren bij ulrich die even uit evenwicht geraakte. Rekening houdend dat de renners ook met ultra - licht materiaal rijden en zo vind ik dit onverantwoord. P.S : zo deed robin williams gisteren een imitatie van de joeldende mensen rond Armstrong , geniaal gewoon _o_

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

[quote]tovenaar schreef:

(quote)

Inderdaad, op zondag 13 april 2004 in Parijs-Roubaix. Mee op kop, vlag in achterwiel, op achtervolgen aangewezen en daardoor een zeer goeie kans op een overwinning verkeken. Levensgevaarlijk...

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

kos schreef:

Dat scenario van flipsen op de vorige pagina lijkt me wel wat

Voorlopig ziet het er goed uit, een aantal renner die je niet de hele dag kan laten fietsen, want dan bedreiging --> US Postal moet. Als Ullrich op die berg van de tweed categorie de sprong kan maken en hulp kan krijgen van Aldag (die mee vooruit zit, dat is geen toeval!), dan zit er wat in, dan kan Basso de tweede plek wellicht schudden!

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

speedy23 schreef:

Inderdaad, op zondag 13 april 2004 in Parijs-Roubaix. Mee op kop, vlag in achterwiel, op achtervolgen aangewezen en daardoor een zeer goeie kans op een overwinning verkeken. Levensgevaarlijk...

Dat bedoel ik. Is toch eeuwig zonde?

Keezz

• 389 berichten
  • 257 stemmen

flipsen schreef:

Ik ben trouwens anti armstrong. Het is heel zielig voor die man dat ie kanker gehad heeft enzo, hij heeft hem nu 5 keer gewonnen, tis mooi geweest nu en bovendien is het nog een amerikaan ook. Die mag zo'n evenement toch niet als enige 6 keer op zijn naam schrijven.

Ben ook niet pro armstrong, maar dit stukje gaat natuurlijk nergens over...

T®inity

• 571 berichten
  • 0 stemmen

Van mij mag die het record pakken

starbright boy (moderator films)

• 22599 berichten
  • 5249 stemmen

En weer Lance, maar het moet gezegd worden.... Wat een stoere sprint!

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Klöden . Dit was too much meneer Armstrong...

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Wat is dit weer jammer van Armstrong

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Dan laat hij eens een keertje wat zien en dan is het weer niet goed .

Keezz

• 389 berichten
  • 257 stemmen

Niks jammer, gewoon een meesterlijke sprint. Het was bovendien dom van Kloden, die tien meter voor de streep de overwinning al binnen dacht te hebben, omkeek, Armstrong zag en toen tevergeefs weer aan moest gaan....

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Fantastische aankomst, kan niet anders zeggen.

De beste wint, alleen waarom week Kloden van zijn lijn? Zo opende hij de poort voor Armstrong.

Of was het een schrikreactie van Andreas Kloden? Denk het laatste....

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Hoe kan men nou zo anti Armstrong zijn?

Wat hij hier presteert moet je respect voor hebben.

Hij is gewoon veruit de de beste (zie maar de tijd rit van gister)... zo goed dat men in aantal ploegen niet eens meer voor de eerste plek gaan.....

Maar mag wel gezegd worden dat US Postal het beste team heeft. Rijd toch een stuk makkelijker voor Armstrong.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ik denk eerder dat Armstrong Klöden terugpakte omdat Ullrich en Klóden Landis niet lieten gaan.

kos

• 46806 berichten
  • 8936 stemmen

Wel mooi hoe Kloden die Duitse idioot op z'n bek mepte

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Rujar schreef:

Hoe kan men nou zo anti Armstrong zijn?

Wat hij hier presteert moet je respect voor hebben.

Voor wat hij presteert misschien, maar voor z'n persoonlijkheid weiger ik respect te hebben.

En trouwens 'presteert'... ik zie hem alleen maar in de Tour eigenlijk.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

EmDee schreef:

Ik denk eerder dat Armstrong Klöden terugpakte omdat Ullrich en Klóden Landis niet lieten gaan.

Correct, Armstrong wilde Landis niet laten winnen, toen dat mislukte mocht er niemand van T-Mobil weg. Als Basso weg reed dan mocht hij wel winnen, maar Basso en aanvallen dat gaat niet samen.

T®inity

• 571 berichten
  • 0 stemmen

tovenaar schreef:

(quote)
Voor wat hij presteert misschien, maar voor z'n persoonlijkheid weiger ik respect te hebben.

Hij batst anders wel Sheryl Crow

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Rujar schreef:

zo goed dat men in aantal ploegen niet eens meer voor de eerste plek gaan.....

Hier praat een kenner .

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

T®inity schreef:

Hij batst anders wel Sheryl Crow

Batsen? Hij heeft niet eens ballen.

T®inity

• 571 berichten
  • 0 stemmen

tovenaar schreef:

(quote)

Zijn persoonlijkheid? Vind Lance heel sympathiek overkomen. Maar je hebt recht op je mening, ik gun het hem van harte.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

T®inity schreef:

Zijn persoonlijkheid? Vind Lance heel sympathiek overkomen. Maar je hebt recht op je mening, ik gun het hem van harte.

Al die ruzies met renners en ploegen vergeten? En z'n bemoeizucht in wedstrijden waar hij zelf niet eens rijdt?

Keezz

• 389 berichten
  • 257 stemmen

tovenaar schreef:

Correct, Armstrong wilde Landis niet laten winnen, toen dat mislukte mocht er niemand van T-Mobil weg. Als Basso weg reed dan mocht hij wel winnen, maar Basso en aanvallen dat gaat niet samen.

de eerste niet moet weg.. neem aan dat je dat bedoelde.

T®inity

• 571 berichten
  • 0 stemmen

tovenaar schreef:

(quote)
Batsen? Hij heeft niet eens ballen.

T®inity

• 571 berichten
  • 0 stemmen

tovenaar schreef:

(quote)
Al die ruzies met renners en ploegen vergeten? En z'n bemoeizucht in wedstrijden waar hij zelf niet eens rijdt?

Je hebt een punt...

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

T®inity schreef:

(quote)

Hij gaat er anders wel op achteruit.

Ik vind Danielle Overgaag toch ff iet beter.

citybird

• 4964 berichten
  • 4157 stemmen

Het is nu wel duidelijk dat het US Postal en CSC is tegen T-Mobile. Armstrong gaat denk ik ook de tweede plaats van Basso mee helpen verdedigen .

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

citybird schreef:

Het is nu wel duidelijk dat het US Postal en CSC is tegen T-Mobile. Armstrong gaat denk ik ook de tweede plaats van Basso mee helpen verdedigen .

Hoe wil je dat gaan doen in een tijdrit?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.