• 17.189 nieuwsartikelen
  • 182.044 films
  • 12.557 series
  • 34.727 seizoenen
  • 655.146 acteurs
  • 200.361 gebruikers
  • 9.458.763 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

T®inity

• 571 berichten
  • 0 stemmen

Laten we maar hopen dat Lance het gaat doen..

starbright boy (moderator films)

• 22599 berichten
  • 5249 stemmen

Ik heb eerder hoop dat Lance gigantisch door het ijs zakt. Zodanig dat morgen de spannendste rit sinds 1989 wordt.

Maar even serieus: Ik denk dat Lance het record aan barrels fietst. Ergens tussen 20 en 30 seconden sneller dan Pantani.

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Ik zie net op het journaal beelden van de etappe van gisteren en je zag heel duidelijk dat uit de ploegleiderswagen van US Postal een briefje werd overhandigd aan Riis, de ploegleider van CSC. De Tour is dus zeer waarschijnlijk gewoon "verkocht". Schande!

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Ja, dat leek bedenkelijk, maar wat er op stond..??

Gissen, verder komen we niet.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Art schreef:

Ik zie net op het journaal beelden van de etappe van gisteren en je zag heel duidelijk dat uit de ploegleiderswagen van US Postal een briefje werd overhandigd aan Riis, de ploegleider van CSC. De Tour is dus zeer waarschijnlijk gewoon "verkocht". Schande!

Welnee, het was gewoon een boodschappenlijstje:

4 Containers Amfetaminen

5 kratten bloedpoppers

en een zwembad EPO-ontmaskeringscreme.

T®inity

• 571 berichten
  • 0 stemmen

FisherKing schreef:

(quote)

Welnee, het was gewoon een boodschappenlijstje:

4 Containers Amfetaminen

5 kratten bloedpoppers

en een zwembad EPO-ontmaskeringscreme.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

speedy23 schreef:

Enkele tijden van beklimmingen van l´Alpe d´Huez.

Pantani heeft nog steeds het record op de Alp.

37'35 - Marco Pantani, 1997 (snelste)

Maar dat was na een lange slopende etappe, terwijl nu alleen maar deze berg beklommen moet worden.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Inderdaad, maar men moet toch ergens een richttijd nemen. Dit is de allereerste maal dat er op de Alpe een klimtijdrit gereden wordt...

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Armstrong had 2'05 tot de beklimming. Als ie dus 39'40 fietst dan haalt ie het record van Pantani in.

Net niet dus 39'41

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Fietste Pantani, net als Armstrong, alleen de berg op? Of had hij nog mensen bij zich...

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Volgens mij is 25% bovenop Armstrongs' tijd:

39"41'45 * 1,25 = 49"36'813

Zit je hierboven, dan is het helaas einde oefening.

Volgens mij zijn dat 5 of 6 renners, waaronder Vierhouten.

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Phoenix schreef:

Fietste Pantani, net als Armstrong, alleen de berg op? Of had hij nog mensen bij zich...

Geheel alleen dacht ik.

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

146- 095 ENGOULVENT Jimmy (FRA, COF) 00:49:06.440 at 09' 24

(blijft dus binnen tijdslimiet)

147- 202 AUGER Guillaume (FRA, RAG) 49:43.410 at 10' 01"

148- 093 CASPER Jimmy (FRA, COF) 00:49:47.000 at 10' 05"

149- 089 WROLICH Peter (AUT, GST) 0:49:47.210 at 10' 05"

150- 133 BERTOLINI Alessandro (ITA, ALB) 00:49:51.510 at 10' 10"

151- 169 WILSON Matthew (AUS, FDJ)00:51:13.700 at 11' 32"

152- 189 VIERHOUTEN Aart (NED, LOT) 00:53:40.390 at 13' 58"

153- 104 BRAMATI Davide (ITA, QSD) 00:54:45.970 at 15' 04"

En zo fietsen 146 mannen morgen weer lekker verder

• 22599 berichten
  • 5249 stemmen

Het was toch 33% boven op de winnaar en dan einde oefening? Ik kan het ook mis hebben hoor.

Maar goed: Armstrong bevestgt voor de zoveelste keer. Basso krijgt op z'n donder. T-Mobile zal proberen 2 mensen op het podium te krijgen. De strijd om het wit gaat spannend worden tussen Karpets, Casar en Voeckler. Die laatste moet weer boven zichzelf uit gaan stijgen om te winnen en is de top 10 uitgedonderd (daar gaat mijn voorspelling). Het groen wordt zondag pas beslist en de Virenque moet nog een beetje uitkijken dat Armstrong niet ook nog er met de bollen vandoor gaat.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Phoenix schreef:

Hij is er aan begonnen met enkele renners (vraag me niet meer wie). Iets over de helft heeft hij toen Ulrich bijna ter plaatse laten staan en heeft hem nog een serieus tijdsverschil aangesmeerd...

Edit: ik heb al een poos gezocht naar de officiële resultaten en ik kan ze nergens meer vinden, alhoewel ik ze maandag nog gezien heb...

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

Ik hoop morgen het volgende te zien:

eerste/tweede berg: De ploeg van T-mobile gaat als een gek alle knechten van CSC en Us postal de vernieling inrijden.

Volgende berg: Ullrich en Kloden gaan om en om demareren. Het liefst samen met mannen die nog een etappe moeten winnen (bv Rasmusen) en met Virenque en dan proberen weg te komen en te blijven in ieder geval weg blijven van Basso en hopen hopen hopen dat Armstrong een keer een slechte dag heeft.

Met een goede tijdrit zaterdag moet T-Mobile dan toch 2 mensen op het podium kunnen krijgen. Als die laffe CSC ploeg maar geen podiumplaats haalt.

Ik ben trouwens anti armstrong. Het is heel zielig voor die man dat ie kanker gehad heeft enzo, hij heeft hem nu 5 keer gewonnen, tis mooi geweest nu en bovendien is het nog een amerikaan ook. Die mag zo'n evenement toch niet als enige 6 keer op zijn naam schrijven.

Hopen tegen beter weten in dat armstrong een keer naar de knoppen gereden wordt! Maar als je de tijdrit van vandaag zag..... tegen beter weten in....

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Tegen beter weten in ja. Die vent is niet menselijk, da's een machine.

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Was dus toch 33 %, je had gelijk starbrightboy.

Ik vond het bovendien weer verschrikkelijk te horen dat tijdens Lance' rit er weer mensen met duimen naar beneden stonden en hem uitjouwden.

Da's pas zielig!

Basso zal morgen ongetwijfeld aangevallen worden. Jammer dat Col de la de Madeleine al zo vroeg in het parkoers is opgenomen.

Hierna volgen nog wel een 2e, 1e en weer een 1e cat. col met op het einde nog een afdaling.

Wordt er op de col de la Madeleine dan al aangevallen?

Denk het eerlijk gezegd niet. Ullrich/Kloden zullen waarschijnlijk op de Col de la Forclaz(e e n na laatste col) de aanval openen op de 2e plaats.

Met in het achterhoofd nog een 55 km lange tijdrit op zaterdag, is er nog volop kans voor de 2 Duitsers om beiden het podium te beklimmen.

Basso zal morgen zijn slechte dag krijgen, ik voel het....

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

De Knip schreef:

Wordt er op de col de la Madeleine dan al aangevallen?

*kuch* Rasmussen *kuch*

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Ik had het over de grote meneren voor in het klassement.

Er zal natuurlijk weer een klein groepje vooruit snellen.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

De klassementsrenners gaan daar natuurlijk niet aanvallen nee. Het klassement is trouwens toch niet meer interessant, ik vind het eigenlijk maar 1 van de saaiste tour van de afgelopen jaren. Gelukkig zijn er nog een hoop mooie andere koersen in een jaar.

PS. Armstrong pakt er 7 als ie niet uitkijkt.

• 22599 berichten
  • 5249 stemmen

tovenaar schreef:

De klassementsrenners gaan daar natuurlijk niet aanvallen nee. Het klassement is trouwens toch niet meer interessant, ik vind het eigenlijk maar 1 van de saaiste tour van de afgelopen jaren. Gelukkig zijn er nog een hoop mooie andere koersen in een jaar.

PS. Armstrong pakt er 7 als ie niet uitkijkt.

Och, er zijn saaiere tours geweest (2001 bijvoorbeeld). Maar deze was niet bepaald de meest enerverende.

Hebben ze in Belgie niog steeds dat sporza als de Vuelta verreden wordt eigenlijk?

Armstrong blijft winnen tot hij versleten is. Als hij verliest zal het vooral van hemzelf zijn. Hoe lang het nog duurt weet ik niet (ik sluit acht ook zeker niet meer uit), maar ik verheug me ope een wisseling van de wacht. Al zou het pas echt een stunt zijn als Armstrong zondag op het podium meteen zegt dat hij er voorgoed mee ophoud.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ik vind trouwens dat ze echt wat aan dat publiek moeten doen. Wat weet ik zelf ook niet precies, maar dit is echt niet te doen zo. Ullrich had op een gegeven moment nog niet eens een meter de ruimte .

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

starbright boy schreef:

Och, er zijn saaiere tours geweest (2001 bijvoorbeeld).

Mwa, niet per definitie saaier hoor.

Hebben ze in Belgie niog steeds dat sporza als de Vuelta verreden wordt eigenlijk?
Als het goed is niet.

Al zou het pas echt een stunt zijn als Armstrong zondag op het podium meteen zegt dat hij er voorgoed mee ophoud.
Dat kan hij niet maken tegenover meneer Discovery. Zal natuurlijk wel in de verbintenis met Discovery staan dat Armstrong volgend jaar nog gewoon fietst.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

De Knip schreef:

Ik vond het bovendien weer verschrikkelijk te horen dat tijdens Lance' rit er weer mensen met duimen naar beneden stonden en hem uitjouwden.

Da's pas zielig!

Was idd zielig. Maar wie veel meer om zijn oren kreeg vandaag was Basso en vooral Voight.

Op de Duitse TV was een interview met hem te zien waarin hij vertelde dat hij was uitgemaakt voor Judas, Landverrader, erge ziektes en dierennamen. Hij was zelfs bespuwd.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Phoenix schreef:

Ik vind trouwens dat ze echt wat aan dat publiek moeten doen. Wat weet ik zelf ook niet precies, maar dit is echt niet te doen zo. Ullrich had op een gegeven moment nog niet eens een meter de ruimte .

Dat is gewoon de charme van de wielersport, zolang er geen echte ongelukken gebeuren valt het allemaal nog wel, het lijkt veel erger dan het is. Het is trouwens niet iets van nu hoor, jaren terug werden er ook genoeg renners opgehouden bij een tijdrit waar een auto voor zat en de renner er niet langskon door het publiek. Ach, dat beetje moeten we er maar voor over hebben, anders wordt het net zo afstandelijk als vele andere sporten. Liever zo!

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

EmDee schreef:

Op de Duitse TV was een interview met hem te zien waarin hij vertelde dat hij was uitgemaakt voor Judas, Landverrader, erge ziektes en dierennamen. Hij was zelfs bespuwd.

Dat gaat natuurlijk wel wat te ver, maar ik kan me er wel wat bij indenken, ik vind het absoluut geen goede beslissingen die ze genomen hebben, maar spugen, etc dat gaat wel te ver. Voigt zal er niet zo mee zitten denk ik, die geniet van de Armstrong premies straks .

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

tovenaar schreef:

Dat is gewoon de charme van de wielersport, zolang er geen echte ongelukken gebeuren valt het allemaal nog wel, het lijkt veel erger dan het is. Het is trouwens niet iets van nu hoor, jaren terug werden er ook genoeg renners opgehouden bij een tijdrit waar een auto voor zat en de renner er niet langskon door het publiek. Ach, dat beetje moeten we er maar voor over hebben, anders wordt het net zo afstandelijk als vele andere sporten. Liever zo!

Dat is natuurlijk ook wel zo maar je kunt erop wachten dat er eens een keertje iets gebeurt waardoor de hele tour op zijn kop staat (Ullrich die een onmenselijk goeie tijdrit rijdt en dan per ongeluk een vlag tussen zijn spaken krijgt waardoor hij valt en een been breekt). Dan wil ik jou niet horen!

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Phoenix schreef:

Dat is natuurlijk ook wel zo maar je kunt erop wachten dat er eens een keertje iets gebeurt waardoor de hele tour op zijn kop staat (Ullrich die een onmenselijk goeie tijdrit rijdt en dan per ongeluk een vlag tussen zijn spaken krijgt waardoor hij valt en een been breekt). Dan wil ik jou niet horen!

Oh het is ook al wel een paar misgegaan hoor, maar dat neem ik er inderdaad maar bij . Ze mogen van mij ook wel een béééétje aan de kant gaan hehe, maar liever dit dan overal hoge hekken. Ze hoeven van mij ook niet met opzet Ullrich z'n benen te breken, liever niet . Leif Hoste kan je trouwens alles vertellen over vlaggen!

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

tovenaar schreef:

(quote)
Dat gaat natuurlijk wel wat te ver, maar ik kan me er wel wat bij indenken, ik vind het absoluut geen goede beslissingen die ze genomen hebben, maar spugen, etc dat gaat wel te ver. Voigt zal er niet zo mee zitten denk ik, die geniet van de Armstrong premies straks .

Voight zat er behoorlijk mee, tenminste zo liet hij voorkomen.

Maar ja, ze staan straks in Parijs gewoon met lege handen doordat er 1 Amerikaan en 2 Duitsers op t podium staan.

En Pevenage zei ook nog op de Duitse TV dat T-Mobile morgen weer ging aanvallen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.