- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
kos
-
- 46806 berichten
- 8936 stemmen
Gatverdamme, wat zijn die CSC-lui een mietjes zeg. Echt om kotsmisselijk van te worden. Valt er eindelijk iemand Armstrong aan, gaan ze allemaal Lance meehelpen 
citybird
-
- 4964 berichten
- 4157 stemmen
Gatverdamme, wat zijn die CSC-lui een mietjes zeg. Echt om kotsmisselijk van te worden. Valt er eindelijk iemand Armstrong aan, gaan ze allemaal Lance meehelpen
Ja Basso is al tevreden met zijn tweede plaats en wil deze dan ook behouden. Hij zou beter zelf eens aanvallen in de komende bergritten ipv Armstrong te helpen of in z'n wiel te blijven zitten.
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
zo kan iedereen de tour winnen. Zo'n ploeg om je heen, en dan ook nog zo'n laffe ploeg die een tweede plaats gaat verdedigen, een tweede plaats vergeet iedereen weer. Laf van de Bjarne Riis, maar ja, Riis zal wel een teringhekel aan Ullrich hebben.
Is jullie wel opgevallen dat armstrong zwart sokken heeft? het was al 24 keer gezegd, maar gelukkig werd die buitengewoon nuttige weetje nog even voor een laatste keer in de laatste kilometer verteld.
RWL
-
- 872 berichten
- 832 stemmen
Prachtig!!En wat een fantastische zeikerds of beter gezegd zielepietjes bij NOS zeg. Hahaha.
Ik heb er iig weer van genoten.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Met elke dag aanvallen win je geen Tour.
kos
-
- 46806 berichten
- 8936 stemmen
citybird
-
- 4964 berichten
- 4157 stemmen
Met nooit aan te vallen zeker niet. Maar er zijn natuurlijk nog een aantal kansen.
starbright boy (moderator films)
-
- 22599 berichten
- 5249 stemmen
Als ik Basso was zou ik toch alles of niets spelen. Liever vijfde worden en alles geprobeerd hebben dan meerijdend tweede. Ullrich deed het vandaag ook, maar die heeft ook niets meer te verliezen.
kos
-
- 46806 berichten
- 8936 stemmen
Als ik Basso was zou ik toch alles of niets spelen. Liever vijfde worden en alles geprobeerd hebben dan meerijdend tweede. Ullrich deed het vandaag ook, maar die heeft ook niets meer te verliezen.

Als Armstrong met Phonak nou ook even een pact sluit kan hij hem tot zijn tachtigste winnen 
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Het is inderdaad wat lafjes en behoudend werk van de CSC-ploeg.
Basso weet al dat ie Armstrong toch niet kan verslaan, dus dan maar 2e 
Probeer het dan in ieder geval, net als Ullrich vandaag....
vond het trouwens wel weer erg triest dat er weer een aantal lui in het publiek Armstrong uitfloot tijdens de huldiging.
Het juichen over de streep van Lance was ook een beetje jegens het Franse publiek leek het wel.
kos
-
- 46806 berichten
- 8936 stemmen
Het juichen over de streep van Lance was ook een beetje jegens het Franse publiek leek het wel.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik denk dat Basso zijn limieten kent en beseft dat hij niet opgewassen is tegen Armstrong. Hij zal nog serieus moeten knokken voor zijn tweede plaats, met de 55 km lange tijdrit zaterdag.
-
- 22599 berichten
- 5249 stemmen
Viel me ook al op. Lance stak zijn handen in de lucht alsof hij zijn eerste etappe won en zijn eerste gele trui pakte. Terwijl hij een toch al vaak zat mooier heeft gewonnen.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ik heb er iig weer van genoten.
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Jammer dat Ullrich het heeft laten liggen in de Pyreneeën want hij zag er vandaag toch sterk uit. Beetje kinderachtig van Lance Armstrong om de laatste paar meter flink te gaan sprinten. Laat de zege aan Ullrich want dat heeft ie wel verdiend na wat hij vandaag heeft laten zien. De dag van morgen zal eentonig worden. Armstrong deelt een flinke tik uit aan de rest en verbreekt het record van Pantani. Geef mij volgend jaar maar weer een spannende Tour want het tijdperk Armstrong begint langzaamaan te vervelen. En zal trouwens de 18e etappe dan eindelijk een Nederlandse overwinning worden? Dan is voor ons Nederlanders, de Tour ook nog geslaagd 
kos
-
- 46806 berichten
- 8936 stemmen
Geef mij volgend jaar maar weer een spannende Tour want het tijdperk Armstrong begint langzaamaan te vervelen.
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
Basso moet morgen en overmorgen niet gaan zeiken en niet blij zijn met zijn tweede plaats, hij moet nu gewoon vol voor de overwinning gaan! Het is maar anderhalve minuut! Met een goede tijdrit en een goed etappe overmorgen, en met een beetje geluk (wie weet klettert Armstrong op zijn bek of rijdt ie een keer lek) en met niet al te veel tijd verliezen in de vlakke tijdrit, dan wint Basso gewoon.
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Deze Tour is het absoluut zijn fout niet. Favorieten die afstappen of op grote achterstand staan en dan ook het laffe koersen van CSC. Maar ik blijf erbij dat ik het gehad heb met het tijdperk van Armstrong. En waarom? Leipheimer en Basso gaan waarschijnlijk naar US Postal dus weer twee concurrenten minder voor hem. De Texaan richt alles op de Tour en laat andere belangrijke wedstrijden links liggen oa de Olympische Spelen. Zijn knechten spaart hij ook door ze niet in elke wedstrijd op te laten stappen. En zoals Smeets gister zei, hij is een Tourrenner en de rest zijn wielrenners. En daar kan ik het absoluut in vinden. Er zijn meer koersen naast de Tour en het zou een "groot kampioen" sieren om ook zijn kop in die andere wedstrijden te laten zien. Maar goed, dit is mijn mening over zijn manier van koersen. Mijn mening over zijn persoon zijn anders. Een waar kampioen in het overwinnen van een slopende ziekte. Meer dan respect heb ik daarvoor. Maar Armstrong boven het rijtje Anquetil, Merckx, Hinault en Indurain? Dat steekt mij een beetje. Zijn overwinning in de Tour van 1999 heeft mij ontroerd maar daarna ben ik mij steeds meer gaan irriteren aan zijn manier van koersen. En dat heb ik denk ik nu wel toch redelijk goed toegelicht 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Basso moet morgen en overmorgen niet gaan zeiken en niet blij zijn met zijn tweede plaats, hij moet nu gewoon vol voor de overwinning gaan! Het is maar anderhalve minuut! Met een goede tijdrit en een goed etappe overmorgen, en met een beetje geluk (wie weet klettert Armstrong op zijn bek of rijdt ie een keer lek) en met niet al te veel tijd verliezen in de vlakke tijdrit, dan wint Basso gewoon.
Hehe, yeah sure
.
-
- 22599 berichten
- 5249 stemmen
Basso naar US Postal? Dat lijkt me sterk. Waar heb je dat gehoord? Dat zou echt niet tof zijn.
Leipheimer wel, die is ook aan het eind van zijn contract bij Rabobank, die gaat wellicht als kopman in de Vuelta of Giro ingezet worden als US Postal (door de Protour) verplicht wordt alledrie de grote ronde's te rijden.
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Basso zou inderdaad alles moeten geven. Het gat is maar 1.25 dus het is nog mogelijk. Of zou Ferretti dan toch gelijk hebben dat Basso geen winnaar is? Laten we hopen dat hij wel een winnaar is en kan laten zien dat Armstrong kwetsbaar is. Maar ik denk toch dat, wat ik al eerder zei, de Texaan flink gaat huishouden op L'Alpe d'Huez.
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Basso naar US Postal? Dat lijkt me sterk. Waar heb je dat gehoord? Dat zou echt niet tof zijn.
Leipheimer wel, die is ook aan het eind van zijn contract bij Rabobank, die gaat wellicht als kopman in de Vuelta of Giro ingezet worden als US Postal (door de Protour) verplicht wordt alledrie de grote ronde's te rijden.
Ik hoorde het laatst tijdens een etappe in de Tour en ik heb het ook ergens gelezen. Zoals Ducrot het altijd zegt, "dat zoeken we even op"
Maar het kan toch met de Pro Tour in het verschiet. Basso de Giro, Armstrong de Tour en Leipheimer de Vuelta. Ik ben sowieso geen voorstander van de Pro Tour maar dat doet er nu even niet toe. Ik zal dat gerucht van Basso even nazoeken of het echt zo is 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Maar ik denk toch dat, wat ik al eerder zei, de Texaan flink gaat huishouden op L'Alpe d'Huez.
En de laatste tegenstand zal hij dan wel op een hoopje vagen in de tijdrit van zaterdag.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Genoeg mensen die zich hebben geërgerd aan de CSC-ploeg vandaag zo te lezen. En ik ben het daar volkomen mee eens. Ze hadden gewoon de drie US-Postals het vuile werk op moeten laten knappen.
Ik hoop echt dat Basso van het podium flikkert want ik heb veel meer sympathie voor de tactiek van T-Mobile.
En dat Armstrong vandaag ook nog wint, is helemaal erg want hij heeft er vandaag geen fuck voor gedaan. 
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Nou ja, kan hij er wat aan doen, dat anderen het werk voor hem opknappen. Je moet nog altijd wel 'meefietsen', he?
Vergeet ook zeker niet de 20, 12 en 8 seconden die de eerste 3 als bonus krijgen bij aankomst 
Morgen de l'Alpe d'Huez bewonderen, mensen!
Keezz
-
- 389 berichten
- 257 stemmen
Nou ja, kan hij er wat aan doen, dat anderen het werk voor hem opknappen. Je moet nog altijd wel 'meefietsen', he?
Precies. Niks ergs aan... Hij laat zoveel mogelijk werk doen en als het er op aan komt, maakt hij het af. Ben het er wel mee eens dat de tour er zo niet spannender op wordt, maar bij dit machtsvertoon mag je toch wel even stilstaan...
Ullrich is zoals altijd sterker naarmate de tour vordert en zal nog wel op het podium komen en Basso gaat het natuurlijk niet redden, al valt Armstrong vijf keer. En volgend jaar wint ie gewoon weer...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Enkele tijden van beklimmingen van l´Alpe d´Huez.
Pantani heeft nog steeds het record op de Alp.
37'35 - Marco Pantani, 1997 (snelste)
38'01 - Lance Armstrong, 2001
39'06 - Iban Mayo, 2003
39'45 - Miguel Indurain, 1991
41'50 - Laurent Fignon, 1989
41'52 - Guiseppe Guerini, 1999
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.