• 17.189 nieuwsartikelen
  • 182.067 films
  • 12.557 series
  • 34.727 seizoenen
  • 655.197 acteurs
  • 200.364 gebruikers
  • 9.459.152 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

starbright boy schreef:

Ik vind Wuyts te droog eigenlijk. Een beetje saai zelfs.

Daarom is de combinatie Wuyts / Uytterhoeven juist perfect. De 'droge' deskundigheid van Wuyts, aangevuld met het levendige grappige van Uytterhoeven.

Maar alles kan erger: Weleens Eurosport gehoord? Dat kan ik zalfs beter.
Haha, true! De hele Nelissen familie mag van mij van de buis verdwijnen .

Bij de weg: Wat vind je van de protour-plannen?

Aiii, laat ik het zo zeggen, ik heb nog maar héééél weinig argumenten gevonden vóór de Pro Tour. Ik zie er absoluut het nut niet van in en volgens mij de ploegen en renners ook niet. Van mij hoeft die hele Pro Tour niet te komen!

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

EmDee schreef:

Waarom vond jij dat niet vreemd?

Omdat Basso en Armstrong vrienden van elkaar zijn. Het was logisch dat als ze eergister aan de streep kwamen, dat Armstrong dan Basso de zege schonk. De dag daarna weten ze hoe sterk ze zijn, hoeven ze elkaar niet te lossen, want ze brengen de rest genoeg schade toe en kunnen dan gewoon naar de streep rijden. Armstrong gaat natuurlijk niet 2 keer hetzelfde cadeau achter elkaar uitdelen en dus was de afspraak snel gemaakt dat Armstrong deze keer voor Basso zou eindigen. Leek me eigenlijk zo klaar als een klontje? Ik heb geen moment getwijfeld dat ze zouden gaan sprinten om de zege of dat Basso een andere poging zou doen om als eerste over de streep te komen.

kos

• 46807 berichten
  • 8936 stemmen

Nee, dat was inderdaad niet bepaald verrassend.

starbright boy (moderator films)

• 22599 berichten
  • 5250 stemmen

Ik ook niet. Het gesprek tussen die twee moet zoiets gegaan zijn vermoed ik:

"Samen verder?"

"Ja"

"Gisteren jij, vandaag ik?"

"Goed"

Armstrong is leider genoeg om dingen cadeau te geven, maar heeft genoeg eergevoel om dat niet dagelijks te doen. Deze keer liet Basso Armstrong lopen.

En Ducrot is nog geen Breukink (maar gelukkig beter als diens voorganger Rooks), maar ik ben er niet ontevreden mee.

Wat me trouwens verbaast aan Armstrong is dat 2003 niet het begin van het einde is gebleken. Ik hoopte (en dacht) dat een ander dit jaar zou winnen. Niet omdat de rest zoveel sterker zou zijn, maar vooral omdat ik had verwacht dat Armstrong zwakker zou zijn. 2003 is gewoon niet het begin van het einde gebleken, maar een zwakker jaar tussendoor. Armstrong wint wellicht ook nog wel een zevende keer of een achtste. Tot het moment dat zijn lichaam stop! zegt. En dan wordt hij niet tweede of derde, maar meteen tiende of erger.

kos

• 46807 berichten
  • 8936 stemmen

Nee hoor, voordat het zover komt is hij allang gestopt.

• 22599 berichten
  • 5250 stemmen

Geloof ik niks van. Sportlui die op hun hoogtepunt stoppen zijn zo ongelofelijk zeldzaam. dat gaat Armstrong ook niet lukken.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

tovenaar schreef:

(quote)

Omdat Basso en Armstrong vrienden van elkaar zijn.

dus de Tour is gespeeld.

kos

• 46807 berichten
  • 8936 stemmen

Sterker nog: Armstrong heeft de moeder van Basso persoonlijk geholpen oid in haar strijd tegen kanker.

Niet bepaald gezonde concurrentie dus

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Tja, dan maar hopen op een inzinking van armstrong om de spanning terug te brengen.

• 22599 berichten
  • 5250 stemmen

Stel dat Armstrong een inzinking zou krijgen (wat ik totaal niet meer verwacht) wat zou er dan gebeuren?

Ik denk dat zijn naaste concurenten eerst compleet overvallen worden en in de verwarring amper weten wat ze ermee aan moeten eigenlijk.

citybird

• 4964 berichten
  • 4157 stemmen

Het moet al een serieuze inzinking zijn want buiten Basso staat iedereen al op meerdere minuten en komt daar nog eens bij dat op de voorlaatste dag er een individuele tijdrit komt van 55 km waar naar alle waarschijnlijkheid Armstrong geen echte concurrentie zal hebben van de "andere" klassementsrijders (de Ullrich van verleden jaar zou daar misschien nog iets kunnen gedaan hebben).

Keezz

• 389 berichten
  • 257 stemmen

starbright boy schreef:

Stel dat Armstrong een inzinking zou krijgen (wat ik totaal niet meer verwacht) wat zou er dan gebeuren?

Ik denk dat zijn naaste concurenten eerst compleet overvallen worden en in de verwarring amper weten wat ze ermee aan moeten eigenlijk.

Bovendien is één inzinking niet genoeg, lijkt me.... En ik zie serieus geen concurrenten meer. Basso zal sowieso dik gaan verliezen bij de twee tijdritten en verder staat iedereen simpelweg te ver op achterstand... Hamilton weg, Mayo veel te ver achter, Sevilla en Mercado op resp. zo'n 10 en 30 min...

Heb nog enkel hoop op Mancebo, maar vrees t ergste met t oog op de vlakke tijdrit.

• 22599 berichten
  • 5250 stemmen

Ter vergelijking enkele tijdritresultaten van de vlakke tijdrit aan het einde van vorig jaar:

1 David Millar 54:05

3 Lance Armstrong 0:14

4 Jan Ullrich 0:25

22 Ivan Basso 2:16

41 Georg Totschnig 3:07

63 Francisco Mancebo 3:37

128 Thomas Voeckler 5:50

Klöden was er toen niet meer bij.

Keezz

• 389 berichten
  • 257 stemmen

Maar vergelijk ook even de klimtijdrit van de Dauphiné van afgelopen jaar:

1 Iban Mayo (Spa) 55.51.49

2 Tyler Hamilton (USA) 0.35.26

3 Oscar Sevilla (Spa) 1.03.09

4 Juan Miguel Mercado (Spa)1.48.44

5 Lance Armstrong (USA) 1.57.89

6 Inigo Landaluze (Spa) 2.22.75

7 José Gutierrez (Spa) 2.44.09

8 Levi Leipheimer (USA) 3.21.18

9 Michael Rasmussen (Den) 3.33.38

10 Stéphane Goubert (Fra) 3.35.81

Deze 'concurrenten' liggen er nu al af... En ik geloof niet dat Kloden t vol gaat houden in de Alpen. De vlakke tijdrit wordt straks gewoon een formaliteit...

• 22599 berichten
  • 5250 stemmen

Keezz schreef:

De vlakke tijdrit wordt straks gewoon een formaliteit...

Dat is wat ik bedoel. Armstrong gaat daar alles wat nog in zijn buurt is op minuten extra zetten.

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Zullen we een pooltje maken met het aantal minuten dat Armstrong voorsprong heeft op de nr 2 in Parijs?

Ik gok 7'32"

Keezz

• 389 berichten
  • 257 stemmen

Hoewel ik denk dat Ullrich die gaat winnen. Verwacht ook nog wel een sterke(re) Ullrich in de Alpen. T zal tevergeefs zijn, ben ik bang..

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Mentaal en zeker ook fysiek geknakt, Ullrich wordt dit jaar zeker geen 2e meer.

Keezz

• 389 berichten
  • 257 stemmen

Mentaal geknakt?? Het blijft wel een Duitser, hè..

• 22599 berichten
  • 5250 stemmen

Voor de poule: Het verschil tussen Armstrong en (ik denk) Basso wordt 4'58"...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Iets buiten de koers.

Mijn dochter (16) loopt al een tijdje knetter van voetballer Ibrahimovic. Waar zou ik eventueel een voetbalshirt online kunnen kopen van deze speler? Ik heb het al geprobeerd via ajax.nl, maar niet gevonden (of overgekeken). Dank bij voorbaat...

citybird

• 4964 berichten
  • 4157 stemmen

speedy23 schreef:

Iets buiten de koers.

Mijn dochter (16) loopt al een tijdje knetter van voetballer Ibrahimovic. Waar zou ik eventueel een voetbalshirt online kunnen kopen van deze speler? Ik heb het al geprobeerd via ajax.nl, maar niet gevonden (of overgekeken). Dank bij voorbaat...

Je kan toch gewoon bestellen via Ajax.nl --> Tickets & shop -->online shop -->

wedstijdkleding --> shirt kiezen en opdruk naar keuze 9. Ibrahimovic.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Zie je wel, overgekeken. Bedankt voor de moeite...

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Nou, Mayo heeft t ook al opgegeven.

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

EmDee schreef:

Nou, Mayo heeft t ook al opgegeven.

Dat is inderdaad jammer. Hij had nog voor een etappe-overwinning kunnen gaan. Voor het klassement was hij sowieso al verloren. Ik ben benieuwd wie vandaag in de aanval gaat. Ik verwacht absoluut een duel tussen Virenque en Moreau in het begin van de etappe

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

We zullen zien.

Hier valt iig alles mooi te volgen.

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

EmDee schreef:

We zullen zien.

Hier valt iig alles mooi te volgen.

Ik heb mijn tv om het te volgen Maar toch wel een handige site

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

citybird schreef:

(quote)

Je kan toch gewoon bestellen via Ajax.nl --> Tickets & shop -->online shop -->

wedstijdkleding --> shirt kiezen en opdruk naar keuze 9. Ibrahimovic.

Bij VI.nl kost een bedrukt shirt nu € 82,50!

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Robin Williams In US Postal Team Car

Robin Williams is in the passenger seat of the US Postal team car for the stage to Villard-de-Lans. The actor is a big fan of the Tour de France and a keen cyclist.

Ik vraag me af, wat dat met een tour-verslag van doen heeft

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

@ Emdee

Die website heb ik er ook steeds bij.

Leuke newsflashes, profiel vd etappe, etc....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.