• 17.189 nieuwsartikelen
  • 182.085 films
  • 12.557 series
  • 34.727 seizoenen
  • 655.203 acteurs
  • 200.369 gebruikers
  • 9.459.629 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

kos

• 46808 berichten
  • 8937 stemmen

Nogal logisch dat hij dan niet wil verliezen. Ik kan me niet herinneren dat hij zo gemeen reageerde als hij eens niet won.

kappeuter (crew films)

• 74734 berichten
  • 5988 stemmen

Ik wil alleen maar zeggen dat mensen die niet tegen hun verlies kunnen de beste sportmensen zijn.

Maar goed, excuses voor deze amateurpsychologie.

starbright boy (moderator films)

• 22599 berichten
  • 5251 stemmen

@ Redlop: Ullrich en doping en eendagsvlieg? Mwah, naast een tourwinst 5x tweede geworden en de enige keer dat Ullrich met doping in verband is gebracht is toen hij positief teste toen hij geblesseerd was en zijn seizoen al gestopt was (en hij niet eens trainde en zelfs overwoog om met wielrennen te stoppen). Bleek in een pilletje in een disco te hebben geslikt.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Ullrich 5x tweede geworden? Hmmm...dat is mij voorbij gegaan kennelijk. Wat betreft de doping weet ik alleen dat hij betrapt is, maar wanneer en waarmee niet.

citybird

• 4964 berichten
  • 4157 stemmen

Redlop schreef:

Ullrich 5x tweede geworden? Hmmm...dat is mij voorbij gegaan kennelijk. Wat betreft de doping weet ik alleen dat hij betrapt is, maar wanneer en waarmee niet.

Tweede in 1996, 1998, 2000, 2001 en 2003. In 1997 won hij de Tour. En dat allemaal in 7 deelname's, een ééndagsvlieg zou ik hem toch niet noemen. En dit jaar kan hij ook nog tweede worden, al wordt het wel heel moeilijk.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Oke...dat klopt. 'Der Jan' heeft de pech dus dat hij tegen Armstrong fietst. Het idee is waarschijnlijk ontstaan omdat hij behalve 1997 niets aansprekelijks heeft gewonnen.

Rectificatie: Jan Ullrich is géén eendagsvlieg.

Voordat ik na het Rottweilerschandaal nog een proces aan mijn broek krijg.

RWL

• 872 berichten
  • 832 stemmen

kappeuter schreef:

Als Armstrong geen vriend van RW was geweest had het je geen bal uitgemaakt wie er zou winnen.

Zit je echt dwars he, dit soort dingen. Al de zoveelste keer dat je iets in deze trent aanhaalt.

kappeuter (crew films)

• 74734 berichten
  • 5988 stemmen

Welnee, jij ziet spoken, zo vaàk heb ik er niet wat van gezegd.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

RWL schreef:

Zit je echt dwars he, dit soort dingen.

Mij in ieder geval wel, ik vind het gewoon crap.

neo

• 15440 berichten
  • 10068 stemmen

Zucht, als je voor iemand bent om wat voor reden dan ook is dat prima toch

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Zubeldia en Menchov kun je ook doorstrepen!

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

neo schreef:

Zucht, als je voor iemand bent om wat voor reden dan ook is dat prima toch

Niet om die reden .

kos

• 46808 berichten
  • 8937 stemmen

Doei Hamilton.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Tot nu leuke etappe door afwezigheid van Dijkstra.

Geef mij maar het duo: Smeets/Ducrot!

• 22599 berichten
  • 5251 stemmen

Wat een slagveld!

ElMeroMero

• 81 berichten
  • 262 stemmen

starbright boy schreef:

Wat een slagveld!

Je neemt de woorden uit m'n mond. Wou net hetzelfde posten...

Mayo

kos

• 46808 berichten
  • 8937 stemmen

US Postals zijn aardig bezig inderdaad. En dan Beltran en Azevedo er nota bene af

RWL

• 872 berichten
  • 832 stemmen

Azevedo ging gewoon even water halen

gotti

• 14091 berichten
  • 5944 stemmen

Het is niet anders (ik had (ook) graag iets meer concurente van o.a. Ulrich en Mayo gezien), maar Armstrong is gewoon de beste. Ulrich daarentegen is denk ik ook totaal uit vorm...

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

EmDee schreef:

Geef mij maar het duo: Smeets/Ducrot!

Nou... geef mij maar het duo Wuyts / Uytterhoeven.

• 22599 berichten
  • 5251 stemmen

tovenaar schreef:

Nou... geef mij maar het duo Wuyts / Uytterhoeven.

Dat hoor ik zo vaak, Uytterhoeven vind ik wel leuk, maar ik hoor echt veel liever Smeets dan Wuyts. Ik begrijp niet zoveel van die enorme lof voor de Vlamingen.

In ieder geval was ik blij met Smeets vandaag.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Mijn voorspelling is uitgekomen wat betreft Voeckler. Hij verlaat de Pyreneeën in de gele trui.

En hoe hij die overwinning vierde was het mooiste moment van de dag.

Maar wat zijn er vandaag veel kapot gegaan. Vond het alleen vreemd dat Basso zolang op kop bleef en daardoor Armstrong makkelijk de etappezege gaf.

Ik kan alleen maar hopen dat Basso in de Alpen nog gaat aanvallen en zich niet neerlegt bij een tweede plek op t podium.

• 22599 berichten
  • 5251 stemmen

Mayo komt op ruim 37 minuten binnen, Hamilton & Zubeldia geven op, Ullrich wordt er weer dik afgereden, Vino deed niet eens mee. Zie daar de nummers 2, 3, 4, 5 en 6 van vorig jaar.

Verder bevestigt Basso vandaag weer, ben ik eeuwig een fan Voeckler, heeft Armstrong nog maar 3 concurrenten over (waarvan er twee ook gewoon het podium gaan halen): Basso, Mancebo, Klöden. Vooral die laatste had ik totaal niet verwacht.

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Ulrich werd overklast en kon zo krampachtig als mogelijk het gat niet meer dichtrijden. Armstrong fietste weeral met een ongekende finesse en liet Basso ditmaal niet met de overwinning weglopen. Basso toonde zich als een erg goede klimmer. Voeckler vocht een onverbeten strijd en behoudt zijn gele trui , erg verdiend.

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Op tourcompetie.nl sta ik mooi tweede met de wielershirts. Ben ik toch nog ergens goed in

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

starbright boy schreef:

Mayo komt op ruim 37 minuten binnen, Hamilton geeft op, Ullrich wordt er weer dik afgereden, Vino deed niet eens mee. Zie daar de nummers 2, 3, 4, 5 en 6 van vorig jaar.

Nu alleen nog wachten op de val van de nummer 1.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

starbright boy schreef:

hekel aan Smeets

De reden daarvoor is vooral dat Smeets geen renners herkent... en als ie ze dan herkent dan spreekt ie de namen verkeerd uit. Smeets ziet het verschil niet tussen Menchov, Karpets en Gutierrez, voor hem zijn het gewoon mannen die bij de Illes Balears ploeg rijden. Smeets herkent ze gewoon niet, dat komt omdat Smeets ook maar ongeveer 3 keer in een jaar wielercommentator is. Ik heb er zo'n hekel aan dat Smeets pas kan vertellen welke renner er in beeld is als hij zijn rugnummer heeft kunnen lezen. Damn, tegen die tijd had ik hem al 1239 keer kunnen zeggen wie het was. Wuyts is tenminste deskundig en herkent de renners gewoon.

Ook dat uitspreken van die namen door Smeets... onvoorstelbaar. Caucchioli bijvoorbeeld, de ene minuut noemt hij hem Tsjotsjoli, de minuut daarna kaukjolo en ga zo maar door. Tja, ik denk ook niet dat Smeets hem ooit heeft zien fietsen buiten de Tour, maar vooruit.

Geef mij maar mensen die gewoon normaal over wielrennen kunnen praten en die niet nog stééds versteld staan als een renner een bidon pakt uit de auto en dan nog even moeten gaan uitleggen waarom hij de bidon ietsje langer vasthoudt.

Ohja... en het voornaamste: Wuyts & co interesseren zich tenminste ook wedstrijden buiten de tour. Laat het naseizoen maar lekker snel komen!!

(Maar ik heb wel liever Smeets dan Herbert )

EmDee schreef:

Vond het alleen vreemd dat Basso zolang op kop bleef en daardoor Armstrong makkelijk de etappezege gaf.

Vond je dat vreemd? Dat meen je niet...

• 22599 berichten
  • 5251 stemmen

Kan, ben het niet helemaal met je eens, althans: het stoort me niet. Ik vind Wuyts te droog eigenlijk. Een beetje saai zelfs.

Maar alles kan erger: Weleens Eurosport gehoord? Dat kan ik zalfs beter.

Maar het naseizoen mag van mij ook snel na de tour beginnen. Ik gun de renners hun criteriums wel, maar die weinig boeiende weken moeten snel om zijn. Dan lekker de Vuelta (die ronde is altijd zo lekker open als je net weer een US-postal tour hebt gehad), de resterende vijf wereldbekers, het WK, de olympische wedstrijden....

Bij de weg: Wat vind je van de protour-plannen?

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Het viel me op dat Ducrot leert in deze tour:

jas uitgedaan

ik geef het je te doen

Dat zijn 2 termen die hij de 1e tien dagen geregeld liet vallen.

Volgens mij heb ik ze de laatste paar etappes nauwelijks van Maarten Ducrots lippen horen vallen.

Vooral de 2e term. Op het moment dat ik dacht: Nu zegt ie het gelukkig weer, bedacht Maarten zich jammer genoeg.

Desondanks blijft hij wel zichzelf: een eigen mening en zichzelf ook herstellend. Hij geeft ook ruiterlijk een fout toe. Mooi.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

tovenaar schreef:

(quote)
Vond je dat vreemd? Dat meen je niet...

Waarom vond jij dat niet vreemd?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.