• 17.189 nieuwsartikelen
  • 182.098 films
  • 12.557 series
  • 34.729 seizoenen
  • 655.254 acteurs
  • 200.369 gebruikers
  • 9.459.711 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Jordy schreef:

Jaaaa Ronde van Zwitserland... en Luik-Bastenaken-Luik

Goh, Jordy kent er ook 2 .

kappeuter schreef:

De Tour is al jaren het enige dat ik echt volg als wielerevenement. Mag dat ?

Tuurlijk mag dat, je bent niet de enige.

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

speedy23 schreef:

Mijn wielerseizoen begint (tv natuurlijk) met Gent-Gent (Omloop Het Volk) en eindigt met de Ronde van Spanje, het WK en de Ronde van Lombardije. En dan weer bijna vijf lange maanden wachten... zucht.

Ik heb dat dus ook maar gelukkig heb je nog het veldrijden rond die tijd dat het wegwielrennen stil ligt

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik vind dat er te weinig concerrentie is voor de Belgen. Vroeger had je nog verschillende Nederlanders, Zwitsers en Italianen, maar de laatste jaren is het buiten Groenendaal al België wat de klok slaat. Dat is ook niet bevorderlijk voor de cyclosport.

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

speedy23 schreef:

Ik vind dat er te weinig concerrentie is voor de Belgen. Vroeger had je nog verschillende Nederlanders, Zwitsers en Italianen, maar de laatste jaren is het buiten Groenendaal al België wat de klok slaat. Dat is ook niet bevorderlijk voor de cyclosport.

Er is inderdaad weinig concurrentie voor de Belgen. Laten we hopen dat Frankrijk, Italië, Zwitserland, Tsjechië en ook Nederland met goede talenten komen om zo weer de sport aantrekkelijk te maken

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Nederland heeft gelukkig sterke talenten in het veldrijden. De Tsjechen hebben de laatste jaren groot talent laten zien bij de espoirs... maar op de 1 of andere manier komen ze er niet helemaal doorheen. Dlask leek er helemaal door te komen, was zelfs op weg naar de wereldtitel bij de profs, maar raakte toen heel ongelukkig geblesseerd waardoor zijn echte doorbraak helaas uitbleef.

Als het veldritseizoen maar niet weer als afgelopen jaar wordt, met Wellens die alles wegkaapt .

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Mart Smeets mag van mij wel weg bij Studio Sport.... wat is hij saai!

Dat quasi intellecte gedrag. Waar gaat het over! Huur dan Hugo Camps in....

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Saai? Hij doet het een stuk beter dan Jack van Gelder. Ingetogen en de vraagstelling zoals Mart die ten gehore brengt is al jaren dezelfde. Ik heb er in ieder geval geen problemen mee.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Mart Smeets vind ik ook vaak een beetje irritant. Alleen basketbal kan hij als geen ander verslaan, geen wonder natuurlijk.

T.O.

• 2467 berichten
  • 2853 stemmen

Ik ben normaal gesproken ook niet zo'n fan, maar kom op: Mart is 10x zo fijn te beluisteren als de onzinnige Herbert Dijkstra en de duffe Maarten Ducrot.

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Wat een fantastische finale, zeg!

Landalooser zullen we hem maar noemen

als ik de herhaling zo zie, heeft die Landaluze het aanstormende peloton niet eens in de gaten!

kos

• 46808 berichten
  • 8937 stemmen

Het peloton had zich aardig misrekend denk ik. Mazzeltje en lullig voor die twee vluchters, vind het altijd wel jammer zoiets. Deze tour waren de sprintploegen juist beter als nooit tevoren met het berekenende rijden.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Finally my moment of fame.

Ik sta in 't Wereldje op VI.nl.

kos

• 46808 berichten
  • 8937 stemmen

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

hahahaha :d

starbright boy (moderator films)

• 22599 berichten
  • 5251 stemmen

Armstrong wint de Tour. Die conclusie kunnen we bijna trekken. In een rit is hij al veel overtuigender dan in welke rit van 2003 dan ook. Ullrich is sinds 1998 niet zo door het ijs gezakt. Hamilton faalt volledig en hij is ook al 33 dus of we die nog ooit kunnen verwachten? Mayo houdt de schade iets beperkter, maar die had al achterstand.

Klöden was lang een eeuwig talent, leek zich te schikken naar een rol van knecht, maar was vandaag verbazingwekkend sterk, maar voor de rest van de tour moet ik het nog zien. Basso haalt het podium. Maar wie de derde podiumklant wordt? Geen idee nog.

citybird

• 4964 berichten
  • 4157 stemmen

Dat had ik al een hele tijd in de gaten. Armstrong is gewoon te sterk. Ullrich en Hamilton vallen wel heel erg tegen. Basso kon op het eerste zicht vrij makkelijk Armstrong volgen. Het enige wat nog rest is hopen op een zware inzinking van Armstrong of om een super Basso en de strijd om de ereplaatsen.

RWL

• 872 berichten
  • 832 stemmen

citybird schreef:

Het enige wat nog rest is hopen op een zware inzinking van Armstrong...

Waarom nou toch?! Laat die gozer toch lekker winnen.

Ik vond het een fantastische etappe vandaag, super! Eindelijk kon Lance deze tour eens laten zien dat ie gewoon de sterkste is.

kappeuter (crew films)

• 74734 berichten
  • 5988 stemmen

Gewoon de sterkste.

Ja als sportliefhebber zie je het liefst elke keer dezelfde winnen he. Op het puntje van je stoel spanning en sensatie.

Als Armstrong geen vriend van RW was geweest had het je geen bal uitgemaakt wie er zou winnen.

citybird

• 4964 berichten
  • 4157 stemmen

RWL schreef:

(quote)

Waarom nou toch?! Laat die gozer toch lekker winnen.

Ik vond het een fantastische etappe vandaag, super! Eindelijk kon Lance deze tour eens laten zien dat ie gewoon de sterkste is.

Van mij mag hij winnen, maar voor de spanning er in te houden zou het toch goed zijn dat hij eens een wat mindere dag had.

soboer

• 359 berichten
  • 293 stemmen

Ik had al bij de begin van de Tour hier gezegd dat Lance de sterkste is en dat zijn grootste concurrent echt niet Ullrich zal zijn. Na vandaag geloof ik nog steeds hierin. Ik heb Ullrich vorig jaar al afgeschreven. Hij kan in de bergen gewoon niet versnellen en dat heb je echt wel nodig als je met Lance mee wil gaan.

Vorig jaar zag ik Beloki als grootste concurrent. Maar die viel helaas uit. Dit jaar komt er een verrassing aan.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Tja de Tour is na vandaag dus gespeeld...

De winnaar van de dag is natuurlijk Armstrong maar de sterkste renner was vandaag Basso. Met wat een speels gemak pareerde hij Armstrong en hij kwam niet eens uit het zadel.

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Armstrong mag van mij gerust 10 keer de tour winnen. Eindeloos respect voor die man. Zijn doorzettingsvermogen , zijn klasse , zijn verbetenheid .. maken hem tot de grootste renner van de laatste 10 jaar.

kappeuter (crew films)

• 74734 berichten
  • 5988 stemmen

Ik vind het een vervelend fanatieke man die niet tegen zijn verlies kan.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

[Mart Smeets mode] De mens Armstrong [/Mart Smeets mode] mag ik juist wel. De drie voorgangers Riis, Pantani en Ullrich waren eendagsvliegen die neerstortten van de doping.

Of Armstrong nou zelf 'clean' is...

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

@ kappeuter : ik snap wel je punt maar dat fanatiek zijn is toch geen minpunt ? hij is erg verbeten om te winnen , waar haal je dat " niet tegen zijn verlies kunnen ? "

@ redlop : ik denk wel dat Armstrong juist erg veel getest wordt vanwege zijn status en overwinningen , en nog steeds geen spoor van doping ...

kappeuter (crew films)

• 74734 berichten
  • 5988 stemmen

sn@ke schreef:

@ kappeuter : ik snap wel je punt maar dat fanatieke is toch geen minpunt ? hij is erg verbeten om te winnen , waar haal je dat " niet tegen zijn verlies kunnen ? "

Dat bedoel ik dus; als je niet tegen je verlies kunt wordt de wil om te winnen nog eens versterkt.

citybird

• 4964 berichten
  • 4157 stemmen

sn@ke schreef:

@ redlop : ik denk wel dat Armstrong juist erg veel getest wordt vanwege zijn status en overwinningen , en nog steeds geen spoor van doping ...

Niet te naïef worden, het is niet omdat ze niets kunnen vinden dat hij niets gebruikt. Waar ik, voor een goed begrip, natuurlijk niet mee wil zeggen dat hij wel doping gebruikt of heeft gebruikt. Verschillende voorbeelden uit het wielrennen en uit andere sporten zoals atletiek leert dat we van niets meer verstelt moeten staan.

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Ooit wordt men toch hoe dan ook gepakt , maar ja volledig zeker weten is uit den boze , idd.

kos

• 46808 berichten
  • 8937 stemmen

kappeuter schreef:

Dat bedoel ik dus; als je niet tegen je verlies kunt wordt de wil om te winnen nog eens versterkt.

Uhm... het is een sportman...

kappeuter (crew films)

• 74734 berichten
  • 5988 stemmen

Duhhhh...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.