- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
En tot aan de Alpe d'Huez?
Dan zou in de Pyreneen moeten overleven
Lijkt me heel sterk.
Makkie volgens mij.
Etappe 10 is een bergetappe onwaardig.
Etappe 12 kent een lange aanloop met op t eind twee bergen van Cat. 1
Etappe 13 is de enige echt zware met finish op Plateau de Beille (HC)
Etappe 15 kent halverwege de etappe een berg van Cat. 1 waar normaal gesproken Armstrong nog niet weg wil fietsen.
9 minuten rijdt je echt niet zomaar dicht.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Wie de Dauphine gaat vergelijken met de Tour is goed gek. Het verschil is gewoonweg niet in te schatten. Het belangrijkste feit is dat de Tour drie weken duurt, en dat is gewoonweg slopend voor de renners.
Maar jij zegt dat hij geen klimtalent heeft en dat is dus niet waar!
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Zoals te verwachten heeft Petacchi opgegeven (geblesseerde schouder en gebroken trots) maar blijkbaar geeft ook Cipollini er nu al de brui aan. Nu is het nog belachelijker dat zijn idiote tweede klasse ploeg mee mocht doen ten koste van bijvoorbeeld Landbouwkrediet... Wat gaan zijn ploegmaten nu nog uitsteken deze tour, niets toch!
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Zoals te verwachten heeft Petacchi opgegeven
Oef, dat is een dure gast geweest in menig tourpooltje.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Oef, dat is een dure gast geweest in menig tourpooltje.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Das idd waar, degene met Voeckler in hun team zijn waarschijnlijk de grote winnaars aangezien hij meerdere dagen in t geel rijdt.
starbright boy (moderator films)
-
- 22599 berichten
- 5252 stemmen
Geen klimtalent. Ten laatste na de tweede bergrit is van hem al geen sprake meer...
Grote kul. Presteerde heel goed in een bergrit in de Dauphiné Liberé en in de klimklassieker Classique des Alpes. Als dat niet "enig klimtalent"genoemd mag worden weet ik het ook niet meer. Ook voor deze prestaties werd hij al als rondetalent gezien.
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Zat me alweer op te vreten over Herbert Dijkstra zijn 1 minuut per 10 kilometer.
Elke keer als hij dat zegt (en da's al een aantal jaar zo), is het zelden uitgekomen die voorspelling.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
De belangrijkste reden dat ik de laatste jaren (behalve de grote bergetappes) niet meer naar wielrennen kijk, wat een ellende.
-
- 22599 berichten
- 5252 stemmen
Ik heb nog nooit een liefhebber van Dijkstra ontmoet. Dat zegt wel wat.
kappeuter (crew films)
-
- 74734 berichten
- 5988 stemmen
Dan zet je toch de Belgische publieke zender aan ?
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Die zendt de Tour niet meer uit 
Eurosport of ZDF is ook een optie.
citybird
-
- 4964 berichten
- 4157 stemmen
Dan zet je toch de Belgische publieke zender aan ?
Speciaal voor deze drukke sportzomer (tennis, EK voetbal, Tour de France, OS Athene, ...) heeft de VRT een sportnet opgericht nl. Sporza. Ik denk niet dat jullie dat in Nederland kunnen ontvangen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik denk het ook niet. Jammer eigenlijk. Tot na de Ronde van Spanje hebben wij een tijdelijke zender.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Zat me alweer op te vreten over Herbert Dijkstra
Die heb ik deze ronde al zoveel onzin uit horen kramen. Gelukkig zit Ducrot erbij die hem vaak "verbeterd".
-
- 22599 berichten
- 5252 stemmen
Eurosport is nog erger qua commentaar, ik hoor het liefst gewoon Mart Smeets eigenlijk. Heel af en toe doet hij nog eens een etappe. En die tijdelijke Belgische zender kunnen we inderdaad niet ontvangen. Rechtenkwestie, Nederlandse kabelmaatschappijen mogen die zender niet doorgeven.
Ducrot is trouwens zeker geen onprettige vervanger van Breukink.
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Maarten Ducrot is wel okay, net als Breukink rustig en probeert zich in de koers te leven.
Net als Breukink zullen er ook mensen zijn die Ducrot slaapverwekkend vinden praten. Maar ja, ik heb liever zinnige informatie dan wat opwindende nonsens over me heen.
Jean Nelissen had elke rit wel wat nostalgisch te vertellen. Het was mooi die tijd samen met Mart.
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Quote van de dag
Maarten Ducrot: "Je moet gewoon je verstand op nul zetten. Da's al lastig genoeg."
Herbert Dijkstra: "Oh...dat kan ik heel makkelijk, verstand op nul zetten".
gotti
-
- 14091 berichten
- 5944 stemmen
Afgrijselijk commetaar van die Dijkstra. Geef mij maar Mart Smeets. En bij het voetbal uiteraard de enige echte Jack van Gelder.
kappeuter (crew films)
-
- 74734 berichten
- 5988 stemmen
Die man die vandaag (of altijd?) naast Dijkstra zit vind ik nog zoveel slechter. Wat een amateuristisch gehakkel.
Dijkstra vind ik op zich nog best sympathiek, hij weet alleen niet het gevoel voor spanning en dramatiek en het jongensenthousiasme van Smeets te evenaren of ook maar enigzins te benaderen.
Trouwens, waar is Breukink gebleven ?
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Breukink is ploegleider bij de Rabobank-formatie 
kappeuter (crew films)
-
- 74734 berichten
- 5988 stemmen
Ja maar..... 
Ik volg de Tour dit jaar niet echt, zoveel is duidelijk.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Zooo, die Bettini was echt over de zeik.
Hij komt zelfs 40 seconden na Hushovd binnen. 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ik volg de Tour dit jaar niet echt, zoveel is duidelijk.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Jaaaa Ronde van Zwitserland... en Luik-Bastenaken-Luik 
wat ben ik soms blij dat ik niet meer thuis woon, mijn vader kijkt echt ALLES
anyway ik zal me verder weer buiten dit topic houden 
kappeuter (crew films)
-
- 74734 berichten
- 5988 stemmen
Er is meer dan alleen de Tour in een wielerseizoen... zucht...
Pardon ?
De Tour is al jaren het enige dat ik echt volg als wielerevenement. Mag dat ?
Dat Breukink ploegleider is geworden heb ik destijds wel meegekregen denk ik. Er begint me vaag iets te dagen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Mijn wielerseizoen begint (tv natuurlijk) met Gent-Gent (Omloop Het Volk) en eindigt met de Ronde van Spanje, het WK en de Ronde van Lombardije. En dan weer bijna vijf lange maanden wachten... zucht.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.