- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Ik denk dat de Fifa/Uefa zich eens flink achter den oortjes moet krabben, want de grote spelers zijn fysiek al kapot als de grootste toenooien nog moeten beginnen (WK en EK)
Dat is zeker waar, er wordt hiervan heel vaak melding gemaakt en dus zal het ook wel zo zijn dat die gasten helemaal leeg zijn gespeeld na een seizoen.
Maar toch denk ik ook wel eens dat dit wordt overdreven. De meeste clubs trainen hooguit twee keer per dag (m.a.w. een halve dag) en meestal wordt er maar 1 wedstrijd per week gespeeld. In de Championsleagueperiode komt er dan nog een wedstrijd bij. Je gaat mij niet vertellen dat getrainde volwassen mannen niet in staat zijn grofweg 25 uur per week te sporten zonder in de zomer helemaal kapot te zijn.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Bovendien: als jullie Nederlanders niets te klagen hebben over het vertoonde spel van de kampioen, moeten jullie voortaan ook ophouden met het constant afzeiken van het spel van de oosterburen... Anders zijn jullie wel erg hypocriet bezig...
Daar heb ik persoonlijk (bijna) nooit over geklaagd. Ik wou dat Oranje een klein beetje van de teamspirit had net als bv Mattheus.
Ik denk trouwens nog steeds dat hij bondscoach gaat worden en dan gaat hij echt selecteren op mensen die grtaag voor hun land willen voetballen. En dan komt er gewoon weer een goede Duitse machine op t veld te staan.
V
-
- 8369 berichten
- 3383 stemmen
Dit is toevallig wel mijn poule V!! Je hebt iddaad gelukkig gewonnen, met mij op 2 punten achter je!! Helaas is de pot maar 60 euro....Wat ga je met het geld doen??
FX is met zn 9de plaats zeer teleurstellend!!...

Dat zie ik toch echt anders. 121 om 117, een veel groter verschil dus 
Ik maar pochen met die 65 euro, is het maar 60. Wat een deceptie! Zucht
Wat ik met mijn bedragje ga doen is niet wat mijn dierbare vrienden in gedachten hebben. Zij verwachten liters bier, barbecues, et cetera. Op hun bolle buiken kunnen ze dat schrijven!!! Ik steek het allemaal in eigen zak en besteed het aan zaken die ik belangrijk acht :evil (zullen wel weer dvd's worden
).
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Ik denk ook dat er zeker melding gemaakt moet worden van de grote druk die er op bepaalde spelers wordt gelegd door zware competities en Champions Leage.... Feit is dat de landen met veel spelers in grote competities (waaronder ook Nederland) hier duidelijk de dupe van zijn geworden.. Hadden de spelers van Frankrijk/Italie/Spanje net zo fit geweest als de Grieken dan hadden deze nooit en te nimmer gewonnen. Ik wil hierbij niets afdoen aan de geweldige prestatie, maar het blijft een feit.
Ik denk dat de Fifa/Uefa zich eens flink achter den oortjes moet krabben, want de grote spelers zijn fysiek al kapot als de grootste toenooien nog moeten beginnen (WK en EK)
Ik vind dit weer zo'n onzin. Heeft echt niks met fitheid te maken. Inzet/Passie!!! Dat is wat er ontbreekt....
Het gaat al jaren goed.... alleen de championsleaugue moeten ze 6 wedstrijden meer spelen. Daar zou ik ook moe van worden.
Zidane is gewoon een flapdrol. Om nou de vergelijking te maken om hem in het rijte te plaatsen van Cruijf, Pele, Maradonna is ook totale onzin........... en dat noemen zich nou voetbalkenners.
PS: GFM dit moest ik kwijt over Zidane en slaat ook niet op jouw verhaal.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Zidane is gewoon een flapdrol. Om nou de vergelijking te maken om hem in het rijte te plaatsen van Cruijf, Pele, Maradonna is ook totale onzin........... en dat noemen zich nou voetbalkenners.
Ik vind zulke vergelijkingen per definitie onzinnig. Het voetbal nu is in vergelijking met de tijd van Cruijf en zeker in vergelijking met de tijd van Pele zo veranderd dat iedere vergelijking tussen spelers van toen en nu mank gaat.
Dit geldt denk ik trouwens voor alle sporten. In de FormuleI probeert men ook steeds Schumacher te vergelijken met Fangio. Totale waanzin!
mister blonde
-
- 12752 berichten
- 5932 stemmen
PS: GFM dit moest ik kwijt over Zidane en slaat ook niet op jouw verhaal.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Helemaal mee eens, hij was één van de weinige Fransen die wel een normaal nivo haalde.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Zidane kun je wellicht niet vergelijken met Cruijff (veruit de beste voetballer ooit naar mij mening) maar de man heeft zeker zijn kwaliteiten en is terecht een van de beste voetballers op dit moment.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Cruijff is vanaf het begin een leiderstype geweest terwijl Zidane dat in het begin helemaal niet had.
Beste voetballer ooit is imho Maradonna die door zijn aanwezigheid een heel elftal beter liet voetballen.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ja kos, ik baal hier ook enorm van.
En Armstrong die lacht zich rot dat Ullrich en Hamilton mee willen fietsen.
Tha Flow
-
- 283 berichten
- 854 stemmen
Mayo kan natuurlijk nog wel speldenprikjes uitdelen in de bergetappes en er misschien ook nog wel 1 of 2 winnen. Maar wel heel erg zonde inderdaad.
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
Mayo
is in principe natuurlijk alleen voor op de frites bedoeld.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Mayo kan natuurlijk nog wel speldenprikjes uitdelen in de bergetappes en er misschien ook nog wel 1 of 2 winnen. Maar wel heel erg zonde inderdaad.
Ja maar daar hoeft armstrong niet meer op te letten net zoals Zubeldia en Menchov.
Ik denk dat Armstrong vandaag de tour heeft gewonnen want nu kunnen ze hem in de bergen niet meer massaal aanvallen.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Der Jan is er ook nog
Maar die geef ik alleen een kans als juist de Spaanse klimmers Armstrong proberen kapot te rijden. Maar ja, deze tour is niet bepaald voor klimmers gemaakt.
En dan verwacht ik persoonlijk nog meer van Hamilton.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Wat maakt Seedorf dan slechter dan Zidane....
Als je in het rijtje van Pele/Cruijff/Maradonna wilt komen moet je een wedstrijd in je eentje kunnen beslissen .... en dus niet vanuit een vrijtrap.
Zidane wordt te vaak door de tegenstander uitgeschakelt. De drie genoemde waren altijd gevaarlijk. Zelfs al hadden ze drie mandekkers dan nog waren ze gevaarlijk..
starbright boy (moderator films)
-
- 22609 berichten
- 5253 stemmen
Ja maar daar hoeft armstrong niet meer op te letten net zoals Zubeldia en Menchov.
Ik denk dat Armstrong vandaag de tour heeft gewonnen want nu kunnen ze hem in de bergen niet meer massaal aanvallen.
Dat vind ik wel heel voorbarig. Omdat één favoriet en vier klassementsrenners vier minuten verliezen? Blijven nog zeker vier favorieten (buiten Armstrong) en vijftien klassementsrenners over.
Bovendien denk ik dat Armstrong een ondergang gaat beleven als Indurain in 1996. En daar waren geen massale aanvallen voor nodig.
Maar het blijft jammer. Toch zie ik hem nog wel op het podium eindigen en Armstrong niet. Indurain werd in 1996 tiende.
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Maar die geef ik alleen een kans als juist de Spaanse klimmers Armstrong proberen kapot te rijden. Maar ja, deze tour is niet bepaald voor klimmers gemaakt.
En dan verwacht ik persoonlijk nog meer van Hamilton.
Deze Tour is juist wel voor klimmers gemaakt. En Armstrong heeft absoluut nog niet gewonnen want een slechte dag in de bergen kan ook hoop verlies betekenen. En hou er rekening mee dat de ploeg Liberty Seguros geen tijd heeft verloren met zijn favoriete renners en dus Heras ook goede papieren heeft zeker met knechten als Nozal en Igor Gonzalez de Galdeano. En die ploeg kan ook een behoorlijke ploegentijdrit rijden dus er is nog een Spaanse ploeg die hem kapot kan rijden. Ik ga er vanuit dat het heel spannend gaat worden 
kos
-
- 46809 berichten
- 8937 stemmen
Het is de vraag wat dit betekent voor de renners van Euskatel. Ze gaan sowieso wel voor etappezeges in de bergen en als ze niets te verliezen hebben omdat de gele trui al verloren is, zou dat misschien wel een nadeel voor Armstrong kunnen zijn. Dan moet hij echt aan de bak.
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Het is de vraag wat dit betekent voor de renners van Euskatel. Ze gaan sowieso wel voor etappezeges in de bergen en als ze niets te verliezen hebben omdat de gele trui al verloren is, zou dat misschien wel een nadeel voor Armstrong kunnen zijn. Dan moet hij echt aan de bak.
Morgen verliezen ze denk ik 2 minuten en dan staat Mayo zo'n 6 minuten achter op Armstrong & Co. Denk eens aan Zülle na zijn valpartij een paar terug richting St. Nazaire. Verloor ook heel veel tijd en reed toen de Tour van zijn leven en won bijna nog de Tour. We zullen wel zien hoever Mayo komt 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ik kan alleen maar hopen dat jullie gelijk hebben.
Maar de opmerking dat deze tour is gemaakt voor klimmers ben ik t niet mee eens. Er zitten bv maar 3 bergen van de buitencategorie in, waarvan 1 in het begin van de etappe en 1 bij de klimtijdrit.
Ook de finishen bergop zijn schaars.
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Ik kan alleen maar hopen dat jullie gelijk hebben.
Maar de opmerking dat deze tour is gemaakt voor klimmers ben ik t niet mee eens. Er zitten bv maar 3 bergen van de buitencategorie in, waarvan 1 in het begin van de etappe en 1 bij de klimtijdrit.
Ook de finishen bergop zijn schaars.
Als je bijvoorbeeld kijkt naar etappe 12 dan heb je geen Buitencategorie maar wel in de laatste 40 km twee zware beklimmingen in de 1e categorie nl. Aspin en La Mongie. Zo zijn er nog meer van die bergen in de 1e categorie die flink pijn kunnen doen. Ik blijf erbij dat deze Tour toch wel in het voordeel van de klimmers is 
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
En van de 8 bergetappes zijn er 4 met de finish bergop, als ik het goed heb 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ja maar 2 daarvan zijn zeker niet de langste klimmen.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Mayo weg, Der jan weg, Kat in het bakie voor Armstrong...
citybird
-
- 4964 berichten
- 4157 stemmen
Wanneer Armstrong geen pech kent en geen spectaculaire inzinking krijgt (kan natuurlijk altijd) wint hij zeker de Ronde. Ullrich is gewoon niet goed genoeg in de bergetappes en in het tijdrijden zijn ze aan elkaar gewaagd. Hamilton zie ik Armstrong er ook niet afrijden in de bergetappes. De spaanse klimmers verliezen altijd veel te veel tijd in de ploegentijdrit en in de individuele tijdrit.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Mayo weg, Der jan weg, Kat in het bakie voor Armstrong...
Der Jan weg? Heb ik iets gemist?
De spaanse klimmers verliezen altijd veel te veel tijd in de ploegentijdrit en in de individuele tijdrit.
zeker vorig jaar niet op Zubeldia gelet?
citybird
-
- 4964 berichten
- 4157 stemmen
Telt dit jaar toch niet meer mee, staat al op meer dan 4 min. van Armstrong. Staat zelfs nog na Mayo in het klassement. Heeft die gisteren soms op Mayo gewacht of kon hij niet beter?
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Telt dit jaar toch niet meer mee, staat al op meer dan 4 min. van Armstrong. Staat zelfs nog na Mayo in het klassement. Heeft die gisteren soms op Mayo gewacht of kon hij niet beter?
Ik reageerde op jouw uitspraak: De spaanse klimmers verliezen altijd veel te veel tijd in de ploegentijdrit en in de individuele tijdrit.
En dat geldt dus niet voor Zubeldia. Helaas kan hij ook niet op tegen het tijdritgeweld van USPostal, T-Mobile en Phonak.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.