• 17.223 nieuwsartikelen
  • 182.216 films
  • 12.561 series
  • 34.738 seizoenen
  • 655.767 acteurs
  • 200.397 gebruikers
  • 9.462.008 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Die 65 euro is meer dan genoeg beloning.

Wat wil je nog meer?

davidov

• 3474 berichten
  • 2220 stemmen

DaveV schreef:

Kan toch ook genieten van die Grieken. Het is geen gedachteloze manier van verdedigen. Zeer beheerst, tactisch en technisch van hoog niveau. Vooral die Dellas. Bovendien weten ze met prima positiespel er gevaarlijk uit te komen. Van een dergelijk positiespel kan Nederland wat leren. En zeker Advocaat.

wonnen wij niet met 4-0 van Griekenland niet zo heel lang terug? of ben ik nou gek

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Ja.

4-0!

DaveV

• 327 berichten
  • 5211 stemmen

[quote]davidov schreef:

(quote)

Tegen het tweede team van Griekenland. De basis bleef na de eerste helft achter in de kleedkamer bij een 0-0 stand.

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

V schreef:

(quote)

Aangezien niemand ook maar reageert, deze herhaling, is dan ook niemand een klein beetje trots op me???

Op een andere site (eurobench.com) las ik dat ene wigo daar het lotto-ek2004 spel (nickname daar kevin coyne) heeft gewonnen. Hij had als een vd weinigen Griekenland als toernooiwinnaar.

Hij wint dan ook de lieve som van 100.000 euro. Ook een leuk bedrag.....

mister blonde

• 12754 berichten
  • 5933 stemmen

knap (veel geluk )V!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik ben in de voetbalpoule (zoals ik voorspeld had) met glans laatste geworden!!! Verdien ik niks? :evil

kappeuter (crew films)

• 74735 berichten
  • 5987 stemmen

Je mag de Long Dimanche de Fiançailles meeting in Antwerpen organiseren.

V

• 8369 berichten
  • 3383 stemmen

Vooruit dan maar Speedy, alsjeblieft

(afbeelding)

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Ook FX heeft geen prestatie van formaat geleverd. In een poule van 12 deelnemers ben ik gedeeld negende geworden. Dit is uiteraard niet te wijten aan een gebrek aan voetbalkennis, maar aan de volstrekt onverwachte ontknoping van dit -voetbaltechnisch- matige toernooi. Grote landen als Frankrijk, Spanje en Engeland hebben collectieve wanprestaties geleverd.

Achteraf bezien heeft Nederland eigenlijk gewoon een heel goede prestatie geleverd door bij de beste vier te komen (net als in '92, '94,'96,'98 en 2000). V van harte gefeliciteerd en Speedy, als de grote landen beter hun best hadden gedaan, had je vast hoger geeindigd, dus je weet waar je de schuld moet leggen (altijd bij een ander .)

mister blonde

• 12754 berichten
  • 5933 stemmen

in '94 en '96 kwamen ze niet bij de laatste 4, hoor.

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

shit idd, '96 was kwartfinale (ook netjes hoor) maar '94 weet ik niet zeker. Ik dacht zelf halve finale, maar kwartfinale zou ook kunnen. Foutje !

V

• 8369 berichten
  • 3383 stemmen

'94 was de kwartfinale tegen Brazilie. De wedstrijd werd 3-2 door een blunder van Ed de Goeij (grr).

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

De vrije trap van Branco!!!!Nu weet ik het weer, daarna dat irritante dansje bij de cornervlag.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2431 stemmen

FX schreef:

De vrije trap van Branco!!!!Nu weet ik het weer, daarna dat irritante dansje bij de cornervlag.

De vrije trap was volgens mij van Dunga.

V

• 8369 berichten
  • 3383 stemmen

PatrickL schreef:

(quote)

De vrije trap was volgens mij van Dunga.

Het is toch echt Branco PatrickL

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2431 stemmen

V schreef:

(quote)

Het is toch echt Branco PatrickL

Klopt ja, ik was een beetje in de war denk ik.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Anatolia schreef:

Nu Griekenland succes heeft behaald met 'anti-voetbal', zullen veel teams hun voorbeeld volgen: met 10 man achter de bal en dan in de 70ste minuut scoren uit een doodspel-situatie.

Ik vind dit weinig te maken hebben met anti-voetbal.

ik had ook liever de Tsjechen kampioen zien worden, maar de Grieken hebben verdiend het EK gewonnen. Geen wedstrijd hebben ze gestolen.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

kos schreef:

Hoe dom zijn die mensen eigenlijk die dit soort berichtgeving doen? Hebben ze er nou echt helemaal geen verstand van of is het gewoon achter elkaar aanlopen of zo? Ik begrijp het niet.

Idd, Frank Snoeks die heeft het ook bijna alleen maar over Portugal gehad in de finale.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

speedy23 schreef:

Ik ben in de voetbalpoule (zoals ik voorspeld had) met glans laatste geworden!!! Verdien ik niks? :evil

En verdient de winnaar trouwens niet wat?

Ik wilde graag ff vangen.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

EmDee schreef:

Geen wedstrijd hebben ze gestolen.

Ja, daar ben ik het ook helemaal mee eens. Daarom heb ik er ook niets op tegen als gezegd wordt dat Griekenland het 'verdiend' heeft.

Maar enige nuancering is wel nodig: we kunnen niet stellen dat Griekenland een heeft wedstrijd gestolen, omdat geen enkele tegenstander goed spel heeft getoond tegen hen. Waarom? Simpel: omdat de Grieken iedereen in slaap susten met hun spel, om vervolgens te steken 'like a bee'. Daar ging echter nimmer een 'float like a butterfly' aan vooraf...

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Bovendien: als jullie Nederlanders niets te klagen hebben over het vertoonde spel van de kampioen, moeten jullie voortaan ook ophouden met het constant afzeiken van het spel van de oosterburen... Anders zijn jullie wel erg hypocriet bezig...

kappeuter (crew films)

• 74735 berichten
  • 5987 stemmen

Jij bent ook een Nederlander.

GFM

• 1116 berichten
  • 1542 stemmen

V schreef:

Griekenland heeft verdiend gewonnen, en daarmee heb ik mijn poule zeer verdiend gewonnen. Heerlijk, 65 euro kan ik in mijn zak steken. Bij mijn geweldige overwinning komt natuurlijk niet alleen mijn grootse inzicht kijken, maar ook het onvermogen van mijn poulegenoten (enkele van hen zijn MM-ers )

GRIEKENLAND

Dit is toevallig wel mijn poule V!! Je hebt iddaad gelukkig gewonnen, met mij op 2 punten achter je!! Helaas is de pot maar 60 euro....Wat ga je met het geld doen??

FX is met zn 9de plaats zeer teleurstellend!!...

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

kappeuter schreef:

Jij bent ook een Nederlander.

Ah eindelijk, acceptatie

Ik hou je aan je woord!

P.S. Ik ga deze historische woorden aan mijn hele familie en vriendenkring laten zien. Iedereen zal ontroerd zijn. Bedankt kappeuter!

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

V schreef:

De wedstrijd werd 3-2 door een blunder van Ed de Goeij (grr).

Een blunder van Jan Wouters zul je bedoelen.

GFM

• 1116 berichten
  • 1542 stemmen

Het was van beiden geen grootse prestatie, van Wouters en de Goeij......

Maar vd Sar had hem gehad

kos

• 46814 berichten
  • 8938 stemmen

Anatolia schreef:

Waarom? Simpel: omdat de Grieken iedereen in slaap susten met hun spel, om vervolgens te steken 'like a bee'. Daar ging echter nimmer een 'float like a butterfly' aan vooraf...

Dat heb ik niet gezien hoor. Ik heb de Grieken echt niet constant balletjes breed zien geven. Sterker nog, dat middenveld deed zijn uiterste best om tussen het gaten dichtlopen behoorlijke aanvallen op te zetten. Goed, veelal strandde dat in balverlies, maar de tactiek was echt niet duidelijk gericht op afbraakvoetbal.

GFM

• 1116 berichten
  • 1542 stemmen

Ik denk ook dat er zeker melding gemaakt moet worden van de grote druk die er op bepaalde spelers wordt gelegd door zware competities en Champions Leage.... Feit is dat de landen met veel spelers in grote competities (waaronder ook Nederland) hier duidelijk de dupe van zijn geworden.. Hadden de spelers van Frankrijk/Italie/Spanje net zo fit geweest als de Grieken dan hadden deze nooit en te nimmer gewonnen. Ik wil hierbij niets afdoen aan de geweldige prestatie, maar het blijft een feit.

Ik denk dat de Fifa/Uefa zich eens flink achter den oortjes moet krabben, want de grote spelers zijn fysiek al kapot als de grootste toenooien nog moeten beginnen (WK en EK)

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

Maar vd Sar had hem gehad

Dat zou echt een prestatie van wereldformaat zijn geweest. Eerst Jan Wouters bij de paal het doel uitrammen en dan de bal nog eens op precies dezelfde plaats pakken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.