• 17.223 nieuwsartikelen
  • 182.216 films
  • 12.561 series
  • 34.738 seizoenen
  • 655.774 acteurs
  • 200.398 gebruikers
  • 9.462.051 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

kos

• 46814 berichten
  • 8938 stemmen

Ik doe ook mee aan rondemaster.

Ik ben bij Henk's poule m'n naam en password vergeten, en nu is het te laat denk ik.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Zullen we dan maar gewoon een subleague aanmaken? Iedereen die het hier leest kan dan zich er nog gewoon bij aansluiten.

Wie wil de eer hebben om hem aan te maken? .

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

gimli f schreef:

Ik wil ook meedoen aan AD Rondemaster, als ik er iets van begrijp tenminste (wáár kan ik verdomme lezen hoe je een team samenstelt??).

Gimli, op de website kun je lezen hoe je je team samenstelt. Onder het kopje "spelregels". Daarna kun je (als je je ingeschreven hebt) onder "Mijn gegevens" je renners kopen. Klik op "Je ploeg" en ga aan de slag met renners kopen. Tijdens etappes en totdat de uitslag is berekend is de markt gesloten en kun je dus geen renners kopen.

Jij
Okido .

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Voor iedereen die meedoet aan Rondemaster en ook mee wil doen in de MovieMeter subleague, let op!

Als je nog niet meespeelt schrijf je dan in op: http://www.rondemaster.nl

Ga naar 'Leagues', en vervolgens naar 'Aansluiten bij league'. Bij de gegevens van de league vul je in:

Naam van de league: MovieMeter

Wachtwoord voor deze league: tourmeter

Good luck.

soboer

• 359 berichten
  • 293 stemmen

V schreef:

Maria Sharapova verslaat Serena Williams met de overtuigende cijfers 6-1, 6-4 om daarmee Wimbledon te winnen. Petje af voor dit nieuwe talent!

Serena had een off day. Teveel onnodige fouten.

gimli f

• 1454 berichten
  • 0 stemmen

Nou, niet het mooiste voetbal, maar ik gun het het fijnste vakantieland ter wereld ergens wel, hoor. Althans, ik gun het die fijne warmbloedige mensen daar wel (al moeten ze me niet meer zo volstoppen met bier en raki en ouzo).

Mijn god zeg, wat zou ik nou graag weer op Kos of Corfu verkeren, zeg.

Kan iemand eens een leuk fotootje plaatsen van die Barca-fan die Figo de vlag in het gezicht smijt, of (nog leuker!) van het moment dat ie zichzelf een doelpunt schopt?

EDIT: nou tovenaar, ik ben de 4e deelnemer aan Tourmeter, hoor!

Alleen balen dat ik er gister geen rúk van snapte en dus geen team heb samengesteld... heb dus een hele etappe laten lopen.

Toch zou ik maar oppassen, ik heb je zo ingehaald als het goed is.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Tja. Leve Griekenland dan maar...

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3306 stemmen

Was ik toch maar een week eerder naar Kos gegaan . Ik denk dat andere continenten het niet helemaal zullen geloven als ze horen dat Griekenland Europees kampioen is. En niet eens onverdiend. Vraag me trouwens wel af wat ze zonder Rehakles nog gaan presteren.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Zou Kos uit zijn dak gaan ?

Tha Flow

• 283 berichten
  • 854 stemmen

Heel heel mooi, Griekenland is Europees Kampioen 2004!! Dat lijkt me wel een applausje waard .

En hoe doe je dat nou?

(afbeelding)

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Kampioen met 4 doelpunten, waarvan 3 uit een corner...

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

Kampioen met 4 doelpunten

Tha Flow

• 283 berichten
  • 854 stemmen

Maar als je wint van Portugal en Spanje achter je houdt in de poule. Vervolgens Frankrijk, Tsjechië uitschakeld en daarna wederom weet te winnen van Portugal IN Portugal dan verdien je het volledig en kan ik niet anders concluderen dan Griekenland de verdiende kampioen te noemen. Echt goed.

kappeuter (crew films)

• 74735 berichten
  • 5987 stemmen

Anatolia schreef:

Kampioen met 4 doelpunten, waarvan 3 uit een corner...

12-06 Portugal - Griekenland 1-2

16-06 Griekenland - Spanje 1-1

20-06 Rusland - Griekenland 2-1

25-06 Frankrijk - Griekenland 0-1

01-07 Griekenland -Tsjechië 1-0

04-07 Portugal - Griekenland 0-1

totaal: 7 doelpunten

Portugal scoorde 8 keer.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3306 stemmen

Niks Kampioen met 4 doelpunten, waarvan 3 uit een corner... . Uitermate effectief gespeeld en niet eens vervelend om naar te kijken. Nu al het sportmoment van dit jaar.

starbright boy (moderator films)

• 22617 berichten
  • 5254 stemmen

Ik probeer het al tijden maar het lukt me niet om in te schrijven op rondemaster. Ik loop vast na de abonnement vraag.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Tuurlijk, geweldige prestatie. Maar het zegt wel veel over de hedendaagse situatie van het voetbalspel. En het zegt nog méér over de toekomst ervan...

Al jaren komt een leuke, offensieve wedstrijd heel sporadisch voor (Tsjechië - Nederland).

Nu Griekenland succes heeft behaald met 'anti-voetbal', zullen veel teams hun voorbeeld volgen: met 10 man achter de bal en dan in de 70ste minuut scoren uit een doodspel-situatie.

Fantastisch voor Griekenland;

echter wel de definitieve doodsteek voor het voetbal...

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

kappeuter schreef:

(quote)

12-06 Portugal - Griekenland 1-2

16-06 Griekenland - Spanje 1-1

20-06 Rusland - Griekenland 2-1

25-06 Frankrijk - Griekenland 0-1

01-07 Griekenland -Tsjechië 1-0

04-07 Portugal - Griekenland 0-1

totaal: 7 doelpunten

Portugal scoorde 8 keer.

Sorry, dat is waar.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Anatolia schreef:

Onzin, geen enkel ander team was in vorm. Dat is het probleem. Bovendien speelt Italie al eeuwen zo.

Tha Flow

• 283 berichten
  • 854 stemmen

FisherKing schreef:

(quote)

Onzin, geen enkel ander team was in vorm. Dat is het probleem. Bovendien speelt Italie al eeuwen zo.

Nou ik zou 1 kunnen noemen die prima in vorm was en dat is natuurlijk Griekenland

Tha Flow

• 283 berichten
  • 854 stemmen

JEEJ!

(afbeelding)

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

FisherKing schreef:

(quote)

Vandaar dat ik Italië ook nooit heb gemogen...

Daarnaast: Tsjechië was in bloedvorm.

DaveV

• 327 berichten
  • 5211 stemmen

Kan toch ook genieten van die Grieken. Het is geen gedachteloze manier van verdedigen. Zeer beheerst, tactisch en technisch van hoog niveau. Vooral die Dellas. Bovendien weten ze met prima positiespel er gevaarlijk uit te komen. Van een dergelijk positiespel kan Nederland wat leren. En zeker Advocaat.

V

• 8369 berichten
  • 3383 stemmen

Griekenland heeft verdiend gewonnen, en daarmee heb ik mijn poule zeer verdiend gewonnen. Heerlijk, 65 euro kan ik in mijn zak steken. Bij mijn geweldige overwinning komt natuurlijk niet alleen mijn grootse inzicht kijken, maar ook het onvermogen van mijn poulegenoten (enkele van hen zijn MM-ers )

GRIEKENLAND

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3306 stemmen

Tsjechië was in bloedvorm. Vind ik vrij overdreven. Van Letland nipt gewonnen. Van Nederland met geluk gewonnen. Geluk hadden ze in de 3e groepswedstrijd ook genoeg. Tegen de Denen lieten ze precies een kwartier mooi voetbal zien en tegen de Grieken speelden ze behoorlijk maar vergat Koller te scoren. Ik vind die bloedvorm wel meevallen.

Ik vind het Griekse spel eigenlijk helemaal niet zo vervelend, ze vallen toch best nog veel aan voor een verdedigende ploeg. Ik denk trouwens ook niet dat andere landen dit voorbeeld gaan volgen qua voetbal want verdedigend spelen is voor sommige landen gewoon niet weggelegd, Nederland bijvoorbeeld.

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Positief bekeken heeft niet het individu (Portugal), maar het team (Griekenland) gewonnen.

En het is toch mooi dat een bankzitter 3 maal een beslissende goal maakt (Charisteas) ?

Zat er niet een Griekse speler op de bank bij - Nikolaidis, geloof ik - die AEK Athene (gedeeltelijk) heeft gekocht? Da's pas grappig, zeg!

En spelers van die zelfde club staan wel in Grieks XI

Zelfde als Seedorf bij dat cluppie in Suriname op de bank zit, waar die dat stadion heeft laten bouwen

kos

• 46814 berichten
  • 8938 stemmen

FisherKing schreef:

Zou Kos uit zijn dak gaan ?

kos

• 46814 berichten
  • 8938 stemmen

Anatolia schreef:

Onzin. Ten eerste is het gewoon een realistische manier van voetballen. Als jij het mooier vind om te kijken naar een ploeg die probeert goed aan te vallen zoals Nederland (let wel: probeert), prima. Aan de andere kant is het gewoon een naieve en niet zo slimme manier als je niet eens kan verdedigen. Griekenland had een perfecte balans van strijd, techniek (er zaten periodes van balbezit in die ik bij Nederland het hele toernooi niet heb gezien) , een slimme coach en een goede tactiek. Absoluut geen voetbal om je bij te vervelen, dus waarom een doodsteek voor het voetbal?

Ik moet overigens zeggen dat ik me kapot erger aan de Nederlandse EK-berichtgeving. Vanaf de groepsronde was het al zo en zelfs nu ze gewonnen hebben nog steeds. Het is schijnbaar gewoon geluk dat Griekenland zo goed is. En niet alleen dat: het ligt allemaal aan de trainer. Alle Griekse spelers zijn prutsers die geen bal kunnen raken, maar de trainer heeft het EK gewonnen.

Hoe dom zijn die mensen eigenlijk die dit soort berichtgeving doen? Hebben ze er nou echt helemaal geen verstand van of is het gewoon achter elkaar aanlopen of zo? Ik begrijp het niet.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3306 stemmen

kos schreef:

Hoe dom zijn die mensen eigenlijk die dit soort berichtgeving doen? Hebben ze er nou echt helemaal geen verstand van of is het gewoon achter elkaar aanlopen of zo? Ik begrijp het niet.

Ik denk ook dat het Griekse succes vooral te danken is aan Rehagel. Wat hebben de Grieken voor dit toernooi gepresteert? He-le-maal niets. En hoeveel van die Griekse spelers kende je voor dit EK? Ik geen een.

Vind het trouwens wel meevallen met die berichtgeving. Ik heb nergens gehoord dat het allemaal prutsers zijn of dat het geluk is dat ze gewonnen hebben.

V

• 8369 berichten
  • 3383 stemmen

V schreef:

Griekenland heeft verdiend gewonnen, en daarmee heb ik mijn poule zeer verdiend gewonnen. Heerlijk, 65 euro kan ik in mijn zak steken. Bij mijn geweldige overwinning komt natuurlijk niet alleen mijn grootse inzicht kijken, maar ook het onvermogen van mijn poulegenoten (enkele van hen zijn MM-ers )

GRIEKENLAND

Aangezien niemand ook maar reageert, deze herhaling, is dan ook niemand een klein beetje trots op me???

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.