- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
geld voor sc heerenveen precies hetzelfde, toegegeven daar hebben ze het wel het best voor elkaar op dit moment.
Spijtoptant
-
- 170 berichten
- 0 stemmen
welke club zit niet in de financiele problemen?
AZ.
Het lukt ze maar niet om 18 miljoen weg te gooien.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Tekorten....
Zolang ze het personeel ,spelers en de belasting kunnen betalen,
dan zal het allemaal wel meevallen.
Er zijn altijd wel nieuwe sponsors te vinden.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Dzsudzsák
, nu al een topaankoop gebleken.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Grote clubs zoals Real Madrid zitten toch ook diep in de schulden?
stinissen (crew films & series)
-
- 23481 berichten
- 76994 stemmen
Jammer voor Ajax , jammer voor de competitie, maar wedstrijden win je door kansen te benutten en daar was PSV helaas beter in, de enige speler waar dreiging van uit ging was Suarez, nu maar hopen dat Ajax tegen Feyenoord wint en AZ van PSV, o ja Davids zou nooit meer moeten voetballen op dit niveau hij kan het echt niet meer belopen het is te erg voor woorden en dan nog die gefrustreerde overtredingen, en dat is dan een leider....
Met Stam en nu weer Davids is Ajax vreselijk de mist in gegaan wat wel lukte met Rijkaard , lukt nu twee maal niet meer.
Koster faalde ook door Davids te laten staan je kon na 20 min al zien dat hij alles wat hij vroeger had niet meer heeft , ik vindt nu ook dat Leonardo een keer een kans moet hebben om ipv Rommedahl te mogen beginnen op de rechterkant.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ik heb de hele wedstrijd gezien maar PSV was veel volwassener, rustiger en ook gewoon beter. Onbegrijpelijk dat Lindgren (nog?) niet werd opgesteld (want die gast is erg goed, geloof me) maar de hopeloze Davids wel. Die man moet zeker na vandaag voorgoed verbannen worden van alles wat met gras, een bal en vooral tegenstanders te maken heeft. Een schande voor de sport.
stinissen (crew films & series)
-
- 23481 berichten
- 76994 stemmen
Ik heb ook de hele wedstrijd gezien hoor
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ajax voetbalde niet goed, maar mag zichzelf de nederlaag wel verwijten. Als één van de vijf grote kansen die men gehad heeft erin vliegt, krijg je een totaal andere wedstrijd. Hou er daarom ook een zure nasmaak aan over.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Oproep aan Edgar Davids:
Beste Edgar,
Zou u zo vriendelijk willen zijn om de €2 miljoen die u per jaar verdiend, terug te willen storten aan Ajax?
Dit omdat u afgelopen zomer al zo stom was om zonder scheenbeschermers te gaan voetballen met als gevolg dat u 5 maanden niet inzetbaar bent geweest. Nadat u volledig was hersteld (op kosten van Ajax) en ondertussen een riant salaris verdiende, wachtte de supporters met smart op uw terugkeer, in de hoop dat u Ajax weer naar een kampioenschap zou gaan leiden.
Helaas was deze hoop van korte duur. In een toch al verloren wedstrijd vond u het namelijk nodig om nog 4 wedstrijden extra betaaldverlof op te nemen (wedstrijd tegen Feyenoord inc.). Hierdoor mogen wij toch verwachten dat u solidair bent aan de club, dus uw salaris netjes inleverd?
met vriendelijke groet,
Kai
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Zal Edgar wel geen gehoor aan geven 
kos
-
- 46705 berichten
- 8862 stemmen
PSV, de koningen van het scouten. Ajax de hele winter moelijk doen en kwaad bloed zetten door Groningen leeg te kopen en een onbegrijpelijke transfer van Kuffour. Terwijl PSV een onbekend Hongaartje eventjes erbij haalt die meteen iedereen wegspeelt.
Ik hoop btw dat Feyenoord nog weet aan te haken na het komend weekend.
.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ik heb ook de hele wedstrijd gezien hoor
Oh, ik wilde het tegendeel niet impliceren hoor 
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4899 stemmen
Grote clubs zoals Real Madrid zitten toch ook diep in de schulden?
Niet meer.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Davids na een comeback meteen afschrijven?
Ik denk en hoop dat jullie behoorlijk fout zitten.
Davids is altijd een constante speler geweest met een overspannen
kortsluiting in zijn hoofd.
Voor zijn blessure was Davids wel degelijk aanwezig op het veld,
zowel verdedigend als in aanvallend opzicht.
Wedstrijdritme is het enige wat telt.
En zoveel fouten heeft ie gisteren niet gemaakt.
Ajax had hewoon moeten scoren, Suarez was zeer ongelukkig met afronden(wel hard gewerkt, netzoals Davids)
Het probleem lag gisteren eerder bij de spitsen.
En een wedstrijd tegen PSV verliezen is zeker geen schande.
Rommedahl vind ik meer een goede invaller, volgens mij kan hij veel beter, maar verzuimt hij meestal om te passeren en altijd maar weer dat balletje terugleggen, weinig overtuiging.
Hij heeft snelheid, maar gebruikt het te weinig, dan liever Leonardo die het altijd probeert en waarvan 3 van de 5 keer het goed uitpakt.
Helaas heeft ook hij weinig wedstrijdritme.
PSV is gewoon degelijk en wordt de terechte kampioen als je het mij vraagt.
En Ajax mag het volgens jaar weer proberen.
cinema.
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Precies, het scoutingsysteem van PSV staat nog altijd als een huis. Al moet ik zeggen dat Ajax toch wel slimme aankopen heeft gedaan met Lindgren, Bruno Silva en ja ook Perez. Kuffour kende ik verder niet echt, maar hij schijnt toch ook wel een interessante speler te zijn. Ik las dat hij een vrij felle verdediger is die er niet van vies is om een flink duel aan te gaan. Een echte knokker dus. En gezien zijn loopbaan, tien jaar Bayern, zal hij ook wel over de nodige ervaring beschikken. En dat heeft zo'n verdeging wel nodig. Nee ik heb wel vertrouwen in hem.
Over Dzsudzsák verder kan ik het alleen maar met BoordAppel eens zijn; die man is gewoon een topaankoop. Eigenlijk was dat voor mij in de wedstrijd tegen Feyenoord al duidelijk. Hij durft creatief te zijn, kan de rust bewaren, heeft inzicht en beschikt ook nog eens over een mooie traptechniek. Hij is een echte spelmaker. Nogmaals; het type speler dat Feyenoord eigenlijk nodig heeft. Want godverdorie wat is het af en toe toch een steriele club. Ik schaamde me echt werkelijk kappot tegen Excelsior. En dan heeft de nummer één hofleverancier van Feyenoord het tegen PSV de afgelopen keer en tijdens het gelijkspel tegen Ajax ook moeilijk gemaakt, maar die wedstrijd tegen de Rotterdamse 'grootmacht' sloeg werkelijk alles. Nee soms heb ik het écht gehad met die ploeg, al blijft ik altijd wel iets voelen voor Feyenoord. Een soort haat / liefdes verhouding eigenlijk ..
Over woensdag ben ik dan weer vrij te spreken, al lukte het weer niet om een sterke eerste helft neer te zetten. Alsof het leidt aan een soort syndroom. Toch waren beide ploegen wel in balans (idem dito Ajax - PSV) en kan ik leven met de uitslag. Het was in ieder geval een boeiende wedstrijd. Het is alleen jammer dat elk punt zo cruciaal is in deze fase van de competitie. Dan de andere wedstrijd; ook hier heb ik weer genoten. Ik heb mooi voetbal van een hoog niveau gezien. Ajax speelde goed, maar PSV speelde gewoon nóg beter. Misschien wel hun beste van dit seizoen ja. Ik kan het me ook volledig vinden in de mening van otherfool:
''Ik heb de hele wedstrijd gezien maar PSV was veel volwassener, rustiger en ook gewoon beter. Onbegrijpelijk dat Lindgren (nog?) niet werd opgesteld (want die gast is erg goed, geloof me) maar de hopeloze Davids wel. Die man moet zeker na vandaag voorgoed verbannen worden van alles wat met gras, een bal en vooral tegenstanders te maken heeft. Een schande voor de sport.''
Rust, professionaliteit en volwassenheid waren de sleutels tot succes. Maar goed als neutrale voetbal-liefhebber kun je toch alleen maar genoten hebben van zo'n avond 
p.s. - hoeveel heeft die Dzsudzsák eigenlijk gekost toevallig?
cinema.
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
PSV, de koningen van het scouten. Ajax de hele winter moelijk doen en kwaad bloed zetten door Groningen leeg te kopen en een onbegrijpelijke transfer van Kuffour. Terwijl PSV een onbekend Hongaartje eventjes erbij haalt die meteen iedereen wegspeelt.
Vergeet trouwens Heerenveen en Groningen niet 
.
Ik hoop dat Feyenoord vandaag nog Roman Palonski binnenhaald 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Litmanen naar Fullham.
36 jaar, wat een risico.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Davids krijgt overigens maar 2 wedstrijdjes voor zijn moordaanslagen, maar of Ajax daar zo blij mee moet zijn... Koster zal wel niet durven maar ik zou gewoon Lindgren vanaf nu opstellen en opa Edgar met vervroegd pensioen sturen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Laten we hem nu ook niet te vroeg afschrijven ... Het was een schandalige overtreding en tot nu toe presteert hij matig, maar wat wil je ook na vijf maanden niet gespeeld te hebben, zeker op die leeftijd. Als hij weer wat meer wedstrijdritme heeft, kan hij best nog van waarde zijn. Lindgren wordt nu meteen (door velen) als de verlosser gezien, maar de vraag is maar of die jongen het meteen gaat brengen, zeker als men vanalles van hem verwacht.
cinema.
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Ik hoop dat Feyenoord vandaag nog Roman Palonski binnenhaald 
Ik bedoel dus Lukas Podolski van Bayern 
kos
-
- 46705 berichten
- 8862 stemmen
2 wedstrijdjes voor Davids?
. lol. Hoezo topclubs voortrekken.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
p.s. - hoeveel heeft die Dzsudzsák eigenlijk gekost toevallig?
Wat ik ervan begrepen heb wilde PSV een deel van de transfersom van Perez daarvoor gebruiken. Dzsudzsák kost dus minder dan 1,8 miljoen. Hij is voor 4,5 seizoenen vastgelegd en is pas 21 jaar, Piet de Visser bedankt! 
V
-
- 8369 berichten
- 3370 stemmen
2 wedstrijdjes voor Davids?
. lol. Hoezo topclubs voortrekken.
Davids kwam met twee benen in, onbezonnen, en kreeg rood. Echter, bij deze overtreding raakte hij zijn tegenstander niet (of amper).
Bij de nagenoeg zelfde situatie even daarvoor, raakte hij de tegenstander wel. Scheids floot, maar trok geen rood (onbegrijpelijk ja). Hier kan volgens de regels, doordat de scheids zag en besliste, geen verder onderzoek meer op volgen.
De beslissing van drie wedstrijden schorsing, waarvan één voorwaardelijk, heeft daarom alleen betrekking op de eerst genoemde overtreding.
Heeft in mijn ogen niets met zogenaamd voortrekken te maken beste NEC adept, eerder met regelgeving. 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Bij de nagenoeg zelfde situatie even daarvoor, raakte hij de tegenstander wel. Scheids floot, maar trok geen rood (onbegrijpelijk ja). Hier kan volgens de regels, doordat de scheids zag en besliste, geen verder onderzoek meer op volgen.
Driewerf fout, de wedstrijd werd na het 'duel' (lees; poging tot doodslag) Davids - Farfan voortgezet met een inworp, de scheidsrechter had dus niets gezien...
cinema.
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Wat ik ervan begrepen heb wilde PSV een deel van de transfersom van Perez daarvoor gebruiken. Dzsudzsák kost dus minder dan 1,8 miljoen. Hij is voor 4,5 seizoenen vastgelegd en is pas 21 jaar, Piet de Visser bedankt! 
En dan te bedenken dat Lee Feyenoord 2 miljoen heeft gekost 
V
-
- 8369 berichten
- 3370 stemmen
Driewerf fout, de wedstrijd werd na het 'duel' (lees; poging tot doodslag) Davids - Farfan voortgezet met een inworp, de scheidsrechter had dus niets gezien...
Op NOS Teletekst, pagina 807, staat het volgende:
De overtreding van Davids op Farfan, net voor die op Mendes, blijft onbestraft. De situatie is waargenomen door de arbiter en er is ook voor gefloten. Daarom kan er achteraf geen vooronderzoek meer naar worden verricht.
Kan het mij niet meer voor de geest halen, maar ga uit van de juistheid van de berichtgeving. 
. kom op man.Beetje pesterig geformuleerd, maar ik geloof nu eenmaal niet in die voortrekmythe.
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.