- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Nou, damestennis interesseert me niet zo maar ik ga nu stiekem toch kijken...
Voor de sport he!
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Ali B en Yes-R zijn gastcommentatoren bij Europort tijdens de wedstrijd van Marokko tegen Guinee in de Afrika Cup, moet niet gekker worden!
Straks krijgen we tijdens een wedstrijd van Oranje commentaar van bijvoorbeeld Guus Meeuwis en Jan Smit! Schoenmaker, blijf bij je leest!
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Haha, in combinatie met Frank 'wat een narigheid' Kramer nog wel... ik vind het wel een grappig idee, dat toernooi stelt toch niks voor.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
En Ali B is ook een echte voetballer.
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Damnn wat is die Ali B toch ook f'cking irritant..
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Verwacht trouwens veel van Djokovic in dit toernooi, tip hem stiekem als winnnaar 
Zou het dan toch nu hij gewonnen heeft van Federer?!
En in Studio Sport werd er met geen woord over gerept maar onze landgenote Arantxa Rus heeft de juniorenfinale bereikt, hulde! 
Hando
-
- 1808 berichten
- 1435 stemmen
Knap hoor van Djokovic. Wat liggen winst er verlies toch dicht bij elkaar in tennis. Federer had de eerste en derde set gewoon kunnen winnen.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Goed voor Federer, had het idee dat hij, ondanks zijn ijzersterke mentale gestel, toch iets te laconiek begon te worden. Nu hij weet dat hij te verslaan is gaat hij hopelijk weer wat 'serieuzer' aan de slag en komt hij weer terug op zijn oude niveau.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Federer staat al 4 jaar op n1, misschien is het indd een onbewust gebrek aan motivatie.. Maar Djokovic is een groot talent, en gaat waarschijnlijk zn eerste Grand Slam winnen. Alhoewel ik erg verbaast was toen ik zag hoe Nadal werd 'geowned' door die Fransman..
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Handige breedte aankoop, zie toch liever Sahin in (top)vorm.
kos
-
- 46705 berichten
- 8862 stemmen
Kan op meerdere posities, idd een prima aankoop.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
En in Studio Sport werd er met geen woord over gerept maar onze landgenote Arantxa Rus heeft de juniorenfinale bereikt, hulde! 
En ze heeft de titel binnen, netjes!
Toch nog een lichtpuntje in het Nederlandse tennis van dit moment.
Sharapova wint bij de dames zoals ik al een beetje had verwacht. Maar had toch een ietwat spannendere finale willen zien. Ivanovic stijgt nu naar de tweede plek op de wereld en denk dat ze gelijk heeft toen ze zei dat dit niet haar laatste finale zal zijn.
Ben benieuwd wat de mannenfinale gaat brengen! 
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Hoppaaa.. Djokovic Australian Open gewonnen. 
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Jammer dat Tsonga het niveau van zijn vorige wedstrijd niet kon halen en ook Djokovic was niet in zijn beste doen. Maar het is leuk om na een flink aantal finales in de Grand Slams een ander gezicht te zien als winnaar! 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Mja, van Tsonga's vernietigende forehand en stop-volleys waren alleen in de eerste set een paar exemplaren te zien. Zonde dat hij ze niet beter in stelling kon brengen.
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
En Lars Boom maakt het waar.
Wat heeft Nederland momenteel toch een generatie sporttoppers.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Boom maakt het zeker waar, klasse!
En we mogen zeker niet klagen met deze generatie!
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
En Lars Boom maakt het waar.
Wat heeft Nederland momenteel toch een generatie sporttoppers.
Noem er nog een paar dan?
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
En dan vergeten we bijna nog de tweede plek van Marianne Vos bij het WK Veldrijden! Zo zit je nog op een baan in LA en zo ploeter je een weg naar een zilveren plak in Treviso. Ze kan dus echt op alle ondergronden goed uit de voeten, wisten we al, maar ook de omschakeling van baan naar modder kost haar geen enkele moeite.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wat een top prestatie van Lars Boom zeg ..
Vorig jaar nog wereldkampioen bij de aspiranten en nu bij de grote jongens ..
Klasse !
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Noem er nog een paar dan?
Sven Kramer / Theo Bos / Thomas Dekker
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
+ Marianne Vos en misschien Robin Haasse.
Maar vooral de eerste twee die mikoz noemt. Piepjonge sporters die (bijna) kunnen spelen met de wereldtop, dat vind ik bijzonder.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
En vergeet Ireen Wüst niet! En dan zijn er ook een aantal jonge sporters die tegen de top aanschurken, denk bijvoorbeeld aan een Michaëlla Krajicek, Annette Gerittsen, Kai Reus, Robert Gesink...
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Hoe goed ze ook zijn, schaatsen is geen mondiale sport. De korfbaltoppers (no offence) zullen ook uit Nederland komen. Krajicek is (nog) geen topper, Haasse ook niet, Thomas Dekker moet het nog maar bewijzen... jullie vergeten overigens Youri van Gelder die ik er wel tussen vind horen. Er zijn natuurlijk talenten, maar bij 'wereldtopper' denk ik iets anders. Dan moet je een grandslamfinale halen, top 5 in een ronde rijden, in een mondiale sport bij de top 10 zitten.
Ik ben benieuwd naar de spelen dit jaar, maar volgens mij gaan 'we' historisch slecht scoren...
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Tja schaatsen...
Natuurlijk een knappe prestatie van de jonge wereldtoppers (Kramer, Wüst etc.). Maar wij zijn nou eenmaal het enigste land dat schaatsen als een serieuze sport beschouwt, dus die 'toppers' komen per definitie vaak uit Nederland. Veldrijden idem samen met België dan, maar ook dat stelt internationaal niet veel voor.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat we op dit moment niet uitzonderlijk veel sporttalenten hebben want die jonge wereldtoppers hebben we in die tak van sport altijd en ook in de toekomst zullen wij die blijven krijgen! Neemt niet weg dat ze een puike prestatie leveren natuurlijk!
Edit: Ik zie dat Otherfool me voor is.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Ik zeg dan ook dat Krajicek tegen de top aanleunt, ze is er nog niet maar heeft een dosis talent waar ze best ver mee zou kunnen komen. Schaatsen is niet echt een mondiale sport maar is wel Olympisch, wat je van korfbal niet kunt zeggen
Oké, van Gelder is ietsjes ouder dan de genoemde sporters maar we nemen hem gewoon mee!
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Hoe goed ze ook zijn, schaatsen is geen mondiale sport.
Wat een enorme onzin. Bij de wereldtop horen schaatsers uit Amerika, Canada, Rusland, Japan, Korea en zowat alle landen van Europa.
Verder doet het er niet eens zo toe: als je in een sport 'wereldkampioen' wordt dan verdien je als sporter de kwalificatie 'wereldtop'. Wat dus geldt voor zowel Boom als Kramer als Bos.
En ik denk dat we in vele jaren niet zo'n groot wielertalent hebben gehad als Lars Boom.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.