• 17.177 nieuwsartikelen
  • 181.981 films
  • 12.557 series
  • 34.722 seizoenen
  • 655.101 acteurs
  • 200.341 gebruikers
  • 9.458.245 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

kos

• 46806 berichten
  • 8936 stemmen

Bwahaha..prutsTsjechen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3306 stemmen

Aaaaaaa jammer jammer jammer! Wat zou het mooi zijn geweest als de Letten hadden gewonnen, maar helaas. Ze waren trouwens best wel op op het eind die Letten. Als ze nog iets langer hadden moeten doorspelen waren ze vanzelf omgevallen denk ik.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Inderdaad, jammer. Was het volledig eens met Evert ten Napel qua oordeel over de wedstrijd.

eeflien

• 383 berichten
  • 261 stemmen

Jammer ook voor Nederland... Een overwinning van Letland zou voor ons (waarschijnlijk) gunstig uitvallen. Maar vond het op de 1e plaats natuurlijk heel sneu voor Letland!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik heb net van Mr. Bookmaker als promotiestunt 3 euro gekregen. Ik heb ze ingezet op Duitsland-Nederland. Drie euro voor een draw. 9 euro te winnen.

RWL

• 872 berichten
  • 832 stemmen

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

waarom heeft Advocaat in hemelsnaam vd Meyde opgesteld?? De man had nog nooit van zijn tegenstander gehoord en dat blijkt ook. In deze vorm is zelfs de cornervlag in staat hem tegen te houden.

Wat een blamage tot nu toe.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Spijtig voor de Nederlanders, maar ik heb met mijn draw 9 euro gewonnen...

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

het enige goede is dat ik de uitslag goed heb voorspeld.

Is het te laat om Advocaat naar huis te sturen????

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

petey schreef:

Is het te laat om Advocaat naar huis te sturen????

Beter is het om de Duitsers naar huis te sturen.

Eindelijk zat er vechtlust in. Zijn NL en DU toch evenknieen

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

speedy23 schreef:

Spijtig voor de Nederlanders, maar ik heb met mijn draw 9 euro gewonnen...

Tracteren!!!!!!!!!!!!!!!

DieGo

• 5808 berichten
  • 2415 stemmen

FisherKing schreef:

Eindelijk zat er vechtlust in.

helemaal mee eens, vooral de 2e helft met als goed voorbeeld van der meyde die doorzet op rechts om zo van nistelrooy in stelling te brengen!

Nu die tjechen nog!

Dionysos

• 852 berichten
  • 0 stemmen

Het is in ieder geval duidelijk dat Zenden niet in het Nederlands elftal thuishoort, man man man....

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Volkomen onbegrijpelijk dat Robben niet speelde en zelfs niet inviel!

Was verder weer niet best natuurlijk. Echt twee kneusjes tegen elkaar. Van Tsjechië winnen we natuurlijk NOOIT.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Dionysos schreef:

Het is in ieder geval duidelijk dat Zenden niet in het Nederlands elftal thuishoort, man man man....

Overmars was bijna nog erger.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3306 stemmen

Heb je die wedstrijd tegen Letland gezien? Van de Tsjechen kunnen we echt wel winnen. Opmerkelijk ook dat Nederland stukken beter ging spelen toen van Hooijdonk erin kwam. Hij moet gewoon vanaf het begin meespelen tegen de Tsjechen. Wonderschoon doelpunt van van Nistelrooij trouwens, hoe krijgt ie m dr in.

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

Zo worden we iig geen europees kampioen, we mogen al blij zijn als we de volgende ronde halen. De Tjechen hoeven nu niet meer aan te vallen (2x gelijk is voor hun waarschijnlijk ook al genoeg om verder te komen), dus ik zie het niet echt zonnig in.

Dionysos

• 852 berichten
  • 0 stemmen

Goodfella schreef:

Overmars was bijna nog erger.

Overmars heeft als nadeel dat hij niet meer zo snel is als vroegah, desalniettemin vond ik hem niet slecht spelen. Hij kreeg alleen de kans niet echt, mede omdat hij meer terug moest zakken in de verdediging.

En zoals de commentator zei: hij heeft zijn reputatie vooralsnog mee.

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

laten we dan zijn reputatie opstellen tegen de Tjechen en hem op de tribune zetten.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

acceptabel resultaat! zullen we maar zeggen

Dionysos

• 852 berichten
  • 0 stemmen

petey schreef:

laten we dan zijn reputatie opstellen tegen de Tjechen en hem op de tribune zetten.

Als dan het haarbandje van Zenden goede dieptepasses geeft, prima.

DaveV

• 327 berichten
  • 5210 stemmen

Wat een lafaard is die Advocaat toch. 4-3-3 noemt ie dat. Zenden stond gvd de hele eerste helft linksback. Coco werd opgeofferd aan Ballack. Twee verdedigende middenvelders Cocu en Davids en dus geen man met een pass zoals Sneijder. Geen inschuivende verdedigers. Cocu had gewoon met Stam achterin moeten spelen en doorschuiven. Sneijder en Davids op het middenveld. En Robben op links. Geen ritme zegt Advocaat. Tja, zo kan die jongen dus de rest van zijn loopbaan op debank doorbrengen. Door niet te spelen zal hij dus nooit ritme op doen. Advocaat rot op!

stinissen (crew films & series)

• 23802 berichten
  • 77550 stemmen

Tussenstand Henk's EK-POULE

1 Sander de Jong 36

2 mario piu 35

3 Kos DeKoning 30

4 Jeffrey Stinissen 29

5 joopie van vogelen 27

6 Roen Ossel 26

7 Marcel Dalvoorde 26

8 Bart Beuker 26

9 Piet Weijman 25

10 Reno van der Looij 25

Aan de leiding voor de jackpot gaat mario piu.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Hoe dan ook, wat is die Ballack toch een prachtige voetballer.

Heb weer genoten van hem.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

BoordAppel schreef:

Heb je die wedstrijd tegen Letland gezien? Van de Tsjechen kunnen we echt wel winnen.

Die voorhoede van de Tjechen is alleen wel andere koek dan een geimporteerde Duitse Braziliaan in z'n eentje.....

Opmerkelijk ook dat Nederland stukken beter ging spelen toen van Hooijdonk erin kwam. Hij moet gewoon vanaf het begin meespelen tegen de Tsjechen.

Dat roep ik al jaren . Z'n vrije trappen, kopkracht en uitstraling betekenen enorm veel voor dit team. Beste spits die we ons momenteel kunnen wensen.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Goodfella schreef:

Z'n vrije trappen, kopkracht en uitstraling betekenen enorm veel voor dit team. Beste spits die we ons momenteel kunnen wensen.

Helemaal mee eens.

Tha Flow

• 283 berichten
  • 854 stemmen

Ik had het al wel verwacht, en natuurlijk is dat ook logisch, maar laten we nu niet ineens denken dat van Hooijdaonk de redding voor het nederlands efltal is. Natuurlijk ging het beter nadat hij erin kwam maar dat was na dat het een verdienste was van hemzelf ook een reden van het beter en aanvallender spelen van het hele elftal. Ik moet eerlijk zeggen dat het misschien over het algemeen nog slechter was dan tegen Ierland behalve dan de fantastische goal van vNistelrooij. En ik zei nagelang de wedstrijd duurde ook dat vHooijdonk erin moest komen omdat je zag dat niemand bereikt werd en het werkte ook. Maar het zwakke van vanavond van het Nderlands elftal is niet door v Hooijdonk gered maar door het geheel. Maar toch heeft het geheel gefaald en dan voornamelijk het middenveld (Cocu waar was je Davids stond volledig verkeerd en Sneijder was er geeneens).

Ze moeten de volgende keer niet met vHooijdonk in de basis maar met iets anders.

Vecht, speel met overmacht en laat je gvd niet gekmaken door een tegenstander die in principe slechter is dan jezelf.

Dit moet em worden:

Van de Sar

Heitinga Stam Cocu Van brockhorst

Sneijder Davids Vd Vaart

vdMeyde (erg slecht vanaaf maar goed) vNistelrooij Robben

en dan nog een maal: HOLLAND HOLLAND!!!!!

gvd..........

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Wat een schandalig slechte eerste helft....Het is potdomme de bedoeling dat we die duitsers achter ons aan laten lopen, maar we werden het hele veld over gestuurd!

Tweede helft ging een stukkie beter...Sneijder durfde naar voren te voetballen, diepte te brengen in passen en hij hield de bal tenminste vast.

Van Hooydonk viel super in, maar dat is dan ook zijn rol, pinchhitter en een basisplaats voor hem is geen optie.

Mijn twijfels over Advocaat gaan grotekse vormen aannemen, 2,5 jaar voorbereiding, 20 oefenpotjes, 3 weken voorbereiding op EK, 8 besloten trainingen en arrogante houding tegen pers met allerlei geheimzinnigheid en hij komt met deze opstelling...6 linkspoten in het veld waarvan er 3(!) op het middenveld........Wie verzint dat??

Ruud heeft Dickie zn gezicht nu nog gered, maar het blijft een raadsel waarom Dick:

Overmars bracht en niet Robben, Makaay in trainingspak liet, Zenden opstelde, het middenveld niet verstevigd heeft, Bouma opstelde, Heitinga rechtsachter laat spelen, Sneijder niet in de basis opstelde, vd Meijde krediet heeft.......

Het laatste kwartier geeft me nog een beetje hoop, maar gezien de moeite die we hebben tegen de tsjechen, de goed voetballende Letten en onze coach zijn er wel heel veel factoren die mijn EK-plezier kunnen vergallen!

HUP HOLLAND!!!

kos

• 46806 berichten
  • 8936 stemmen

kos schreef:

Als je de 'Hollandse school' spelwijze wil hanteren moet je spelers hebben die dat kunnen uitvoeren. Die hebben we duidelijk niet.

neo

• 15440 berichten
  • 10068 stemmen

Ik was er al weer bijna bang voor dat Van Nistelrooij gewisseld zou worden door Kluivert. He hij scoort niet hoe kan dat? Slechte ballen in zijn richting. Maar gelukkig deed hij het niet. Pierre tja daar kan je als invaller altijd op bouwen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.