• 17.169 nieuwsartikelen
  • 181.978 films
  • 12.556 series
  • 34.712 seizoenen
  • 655.044 acteurs
  • 200.336 gebruikers
  • 9.457.967 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3306 stemmen

Wat speelden die Italianen als een stelletje dooie marmotten zeg. Ik denk dat 90% van de passes niet aan kwamen. Maar goed dat ze tegen Denemarken speelden zodat het nog een leuke wedstrijd om naar te kijken was. Jammer dat ze niet wonnen. En Totti had gewoon een rode kaart moeten krijgen.

V

• 8369 berichten
  • 3383 stemmen

Inconsequente arbiters zie je ook steeds vaker, was echt overduidelijk rood. De 'groten' (Frankrijk, Portugal, Italie) hebben de eerste wedstrijd jammerlijk gefaald (Frankrijk gewonnen, ok) en als dit een graadmeter mag zijn voor het verdere verloop van het toernooi, dan staan ons nog veel verrassingen te wachten.

Ik hoop wel dat Zweden - Bulgarije het aanzien waard wordt (het wordt 2-1, of is dit een spoiler), de wedstrijd van net vond ik namelijk niet echt goed...

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

Nederland-Duitsland 1-0 op zeker!

V

• 8369 berichten
  • 3383 stemmen

Sorry, maar dat wordt dus echt 2-0

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Wat is dat voor een k#tserver waar die villabvd poule op draait???

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Jordy schreef:

Groot gelijk, ik heb de afgelopen 3 dagen pas 1x in kunnen loggen. Voor de rest alleen maar 'internal server errors' oid.

kos

• 46804 berichten
  • 8935 stemmen

Misschien moet iemand dan maar even de stand hier plaatsen .

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Groot gelijk, ik heb de afgelopen 3 dagen pas 1x in kunnen loggen. Voor de rest alleen maar 'internal server errors' oid.

Hehehe. Aantal maal achter elkaar inloggen gaat meestal wel goed naar 3x.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Purmerend schreef:

Nederland-Duitsland 1-0 op zeker!

Daar denkt m'n Duitse huisgenoot (uitwisselstudent) anders over, de lul.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Jordy schreef:

idd zwaar bagger.... ik kom niet eens op de login pagina...laat staan op de site zelf. levert flink wat frustraties op... $@&*()$&#

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

hey! wil je een ban??

neo

• 15440 berichten
  • 10068 stemmen

Damn ik zit al de hele dag met een bepaalde liedje in mijn hoofd, Iet van m....n gaan eraan, m....n gaan eraan Zal morgen alleen nog maar erger worden

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Jordy schreef:

hey! wil je een ban??

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Vandaag 9 punten btw, dus ik ga voor de middenmoot

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Yeah, ik als ultiéééme voetbal nerd sta gewoon 8e .

stinissen (crew films & series)

• 23802 berichten
  • 77550 stemmen

TOERNOOIVOORSPELLING Henk's ek-poule

Positie Naam Totaal pos Score Positie Totaal pos Score

nu vorig nu vorig Totaal Dagscore nu vorig nu vorig Totaal Dagscore

1 Kos DeKoning 25

2 mario piu 23

3 Sander de Jong 20

4 Jeffrey Stinissen 20

5 Marcel Dalvoorde 19

6 Ronald Klaassen 18

7 Jeroen Poldermans 18

8 Piet Weijman 18

9 joopie van vogelen 18

10 16 Bernadine Stinissen 18

mario piu staat boven aan voor de jackpot.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Even ter info, ik ben geen haatdragend mens of zo, maar mijn voornaam is weldegelijk Miechel, en dat is iets anders dan Michiel...

Miechel is trouwens een erg mooie Duitse naam, past perfect bij mijn voorliefde voor alles wat met Duitsland te maken heeft. Nu ik eraan denk, speelt Duitsland vanavond niet in het EK? Benieuwd wie ze deze keer gaan afmaken.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Grinnik grinnik grinnik!!!

(afbeelding)

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Freud schreef:

Nu ik eraan denk, speelt Duitsland vanavond niet in het EK? Benieuwd wie ze deze keer gaan afmaken.

Het feit dat je hier al over na moet denken.........

Wie ze vanavond gaan afmaken?? Ze spelen tegen Nederland. Ik kan alleen maar hopen dat iedereen die Duitsland-minded is, vanavond om 22:30 helemaal in de put zit!!

If it ain't Dutch, It ain't much!!

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Oke nu ben ik het toch echt zat met Dick!! Nu gooit hij de boel weer om...

Het systeem waarmee Oranje de Mannschaft waarschijnlijk zal gaan bestrijden, houdt een beetje het midden tussen 4-3-3 en 4-4-2. De vleugelspelers Boudewijn Zenden en Andy van der Meyde zullen hangend spelen, terwijl Rafael van der Vaart vooruitgeschoven tegen Ruud van Nistelrooy aanspeelt.

En ander twijfelgeval binnen het Nederlands elftal is nog de positie van Wilfred Bouma. De jonge PSV'er zou niet goed reageren op de toegenomen spanning. Indien Bouma teveel hinder ondervindt van plankenkoorts, zal Advocaat terugvallen op de routine van Frank de Boer.

De meest waarschijnlijke opstelling van Oranje:

Doel: Edwin van der Sar.

Verdediging: John Heitinga, Jaap Stam, Wilfred Bouma, Giovanni van Bronckhorst.

Middenveld: Rafael van der Vaart, Phillip Cocu, Edgar Davids.

Aanval: Andy van der Meyde, Ruud van Nistelrooy, Boudewijn Zenden.

Frank de Boer als vervanger van Bouma........er zitten binnen de selectie potdomme 10 betere linker centrumverdedigers dan Bouma...en dan komt Dick met de man die nooit geselecteerd had mogen worden Frank de Boer als vervanger....Als er iemand op aarde heeft aangetoond niet meer op topniveau mee te komen dan is het F. de Boer wel, ik houd mijn hart vast...Schande!!!!!!!

kos

• 46804 berichten
  • 8935 stemmen

GFM schreef:

Frank de Boer als vervanger van Bouma........er zitten binnen de selectie potdomme 10 betere linker centrumverdedigers dan Bouma...

Zoals?

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Heitinga, Cocu en Davids zijn zelfs prima in staat de linkercentrumpositie te vervullen!!

Verder hebben naar mijn mening Zenden, Reiziger en Bronckhorst meer kwaliteit dan Bouma en zeker meer kwaliteit dan F. de Boer, dus zie ik deze spelers liever op die positie..... Dick wordt wakker!!

ps. dat zijn er 6......10 was misschien overdreven, maar er zijn genoeg alternatieven voor de Boer...Als deze man daar gaat spelen ben ik bang zelfs een beetje bang voor Duitsland!

kos

• 46804 berichten
  • 8935 stemmen

GFM schreef:

Heitinga

rechtsbenige verdediger, en bovendien zeker niet zo goed als Bouma op die plek en veel minder ervaren dan De Boer
Cocu en Davids zijn zelfs prima in staat de linkercentrumpositie te vervullen!!
Zijn beide hard nodig op het middenveld.

Verder hebben naar mijn mening Zenden, Reiziger en Bronckhorst meer kwaliteit dan Bouma
Maar ze spelen op andere posities dus dat is niet relevant.

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Heitinga is tweebenig.. en F. de Boer heeft meer ervaring maar ik weet niet of je ervan op de hoogte bent dat deze man sinds zijn vertrek bij Ajax, geflopt is bij Barca, Galatasaray en Glasgow...

Cocu kan prima worden vervangen op midden veld door Sneijder, vd Vaart of Zenden......

Dat Zenden, Reiziger en Bronckhorst geen relevante opties zijn voor linkercentrumverdediger weet ik, maar deze spelers zijn naar mijn mening nog altijd beter in staat deze positie te bespelen dan de opgebrande en over-the-top zijnde F. de Boer en overgewaardeerde Bouma!

Hij is een geflopte linksbuiten, afgedankte linkermiddenvelder en belachelijke linkervleugelverdediger en is uit pure nood in de verdediging van PSV gaan spelen (blessure Hofland)......tegen de aanvallers in de NL-competie blijft hij nog (met zeer veel moeite) op de been, maar de NL competitie is niet het niveau van internationaal topniveau dat op een EK vereist is!!!

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2431 stemmen

GFM schreef:

Hij is een geflopte linksbuiten, afgedankte linkermiddenvelder en belachelijke linkervleugelverdediger en is uit pure nood in de verdediging van PSV gaan spelen (blessure Hofland)......tegen de aanvallers in de NL-competie blijft hij nog (met zeer veel moeite) op de been, maar de NL competitie is niet het niveau van internationaal topniveau dat op een EK vereist is!!!

Precies, ik hoop dat Hofland zo snel mogelijk weer in vorm geraakt bij Wolfsburg zodat we tenminste na het EK weer een behoorlijke linksbenige centrumverdediger hebben. Ik vind trouwens dat Robben op links moet spelen. Zenden heb ik de afgelopen jaren zelden een behoorlijke wedstrijd voor het Nederlands elftal zien spelen, de man komt nog geen lantaarnpaal meer voorbij.

Tha Flow

• 283 berichten
  • 854 stemmen

Nog voorspellingen voor vanavond?

Ik denk 1-0 voor Nederland door v Nistelrooij in de laatste 10 minuten. Ik heb er zin in

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

1-0 nederland, mits F. de Boer het niet verziekt...

Ik gok op een goal voor vd Vaart...!!

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Ik denk 10-0.. zo iets

Tha Flow

• 283 berichten
  • 854 stemmen

Ik zie nu echt de opstelling op tv. WAT THE FUCK DOET ZENDEN DAAR!! Hij staat echt linksbuiten. Waarom nou niet Robbben...........

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Letland!

Nou maar hopen dat ze iig gelijk kunnen spelen (Letland dus). Aan een voorspelling van Ne-Du ga ik me niet wagen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.