• 17.141 nieuwsartikelen
  • 181.950 films
  • 12.552 series
  • 34.706 seizoenen
  • 655.001 acteurs
  • 200.329 gebruikers
  • 9.457.423 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Grrr, ik had nog zo voorspeld dat Engeland zou winnen. Maar wat een heerlijke pot idd.

Man of the match is in mijn ogen echter Rooney, alles wat hij deed had dreiging in zich. Maar Zidane was het daar blijkbaar niet mee eens.

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Arme, arme David B..... krijg je kans op 2-0...verlies je in 2 minuten met 2-1.

Man of the match, dat waren er meerdere....

Zidane omdat hij 2 keer scoorde, Wayne Rooney omdat hij echt een wereldspeler is (kruising tussen vd Vaart en Davids), Bartez omdat hij Spiceboy's pingel stopte en Viera omdat hij alles goed deed!!!! Wat een wedstrijd...ik had 2-1 voor Frankrijk gezegd in onze poule!!!

ps. De tabloids in Engeland zijn deze ochtend mild voor Engeland en vooral Beckham....

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

En terecht...

Als Engeland net zo speelt tegen Zwitserland en Kroatie is er nog geen vuiltje aan de lucht.

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Voor Engeland is er zeker geen vuiltje aan de lucht.... Kroatie en Zwitserland hebben gisteren in een oersaaie 90 minuten aangetoond dit toernooi geen hoge ogen te gaan gooien..... Engeland gaat gewoon door...

Wat ik geruststellend vind is dat Frankrijk, Portugal, Spanje en Engeland nou niet bepaald flitsend speelden en dat is voor Oranje alleen maar gunstig voor de kwartfinale en verder...de Fransen ( en overigen) in deze vorm zijn gewoon te pakken ...

Deed Henry gisteren eigenlijk wel mee??

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

iemand schreef:

We hebben nog een paar "onbekenden" in de moviemeter poule.

Ik zit daar ook in onder de naam 'Miechel De Paep' (ergens achteraan )

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

mister blonde schreef:

wie zei ook alweer dat Zidane over zijn top heen was...?

Dat was ik!!! Hij heeft ook als een krant gespeeld...alleen hij scoort wel 2 keer,,,ik ben bang dat ik ongelijk krijg...

kos

• 46802 berichten
  • 8934 stemmen

Frankrijk deed me (met uitzondering van het einde) nogal verdacht veel op het Nederlands elftal lijken.

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

In wat voor een opzicht Kos?? Uitgeblust en inspiratieloos??

kos

• 46802 berichten
  • 8934 stemmen

Zoiets ja. Maar vooral het volledig richten op balbezit zonder enige verrassing. En dan constant tegen een muur oplopen.

Erg veel strijd zat er ook al niet in en de vorm was ook niet best.

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Klopt wel denk ik....ik vond vooral de vorm van Henry stuitend... Die man is helemaal kapot!!

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

De Duitse vrienden hebben wat anti-Holland songs ingezonden naar der Bild....

Melodie Jingle Bells

Nistelrooy, Nistelrooy

Kluivert und Makaay

Ach, es war so schon mit euch

Jetzt ist es vorbei

Melodie Yellow Submarine

Ihr spielt schon, doch ‘nen Titlel holt ihr nie!

Titel holt ihr nie

Titel holt ihr nie

Melodie Take me home country roads

Muller Traf, Klinsmann auch

Deutschland siegt, Holland verliert

Vierundsiebsig, WM Neunzich

Da ham wir euch platt gemacht

Platt gemacht, platt gemacht

Plattes Land, platt gemacht

Vierundsiebzig, WM neunzig

Da ham wir euch platt gemacht

Melodie Anton aus Tirol

Ihr seid so lahm, wir so schnell

Ihr sied die shone von Carell

Clydorn

• 161 berichten
  • 812 stemmen

mister blonde schreef:

wie zei ook alweer dat Zidane over zijn top heen was...?

Dat was ik.. en daar sta ik nog steeds achter.

Barthez was net zo beslissend als Zidane. En de beste man op het veld was Viera.

Wat heb ik zitten balen!

Natuurlijk was die vrije trap meesterlijk. Maar vooral om op zo'n moment te scoren is geniaal. Dat ie daarna alle aandacht opeist door nog die penalty te scoren.. Tja, dat was een ander ook wel gelukt. Maar het was wel lang geleden dat Zidane zo bepalend is geweest.

Maar om nu te zeggen dat Zidane niet over z'n top is, is weer een beetje teveel eer. De Fransen waren na 70 min. uitgeblust. Ze konden de Engelsen niet meer onder druk houden, de schouders gingen hangen en de kopjes naar beneden. Ook bij Zidane. Aan alles was te zien dat Engeland zou winnen. De ontknoping die volgt is even magistraal als schlemielig. Dat het nog 1-1 wordt.. oké, kan gebeuren. Maar het mag en kan eigenlijk niet nog 2-1 worden. Maar dat is voetbal. Het verschil kan 'm zitten in een beslissing die je in een tiende van een seconde neemt. Het is lullig voor die Gerrard, maar het positieve voor hem is dat hij deze fout nooit meer zal maken.

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

De berichten hiervoor die reppen over 'geweldige wedstrijd' etc kan ik niet echt begrijpen. Ik vond de wedstrijd eigenlijk maar matig. Tuurlijk was er continu de spanning of het betere Frankrijk nog zou scoren, maar echt gevaarlijk zijn ze niet geweest.

Dankzij de magistrale vrije trap van Zidane wakkerde het waakvlammetje van Frankrijk nog even aan tot een vuurtje waardoor ze nog een penalty konden forceren. Hulde voor Zidane om op zo'n moment 2 beslissende goals te maken!

Als Spanje, Portugal, Frankrijk en Engeland zo blijven spelen, zijn de kansen van Oranje vrij goed om ver te komen. Ik denk wel dat we dan echt een goede wedstrijd tegen de Duitsers moeten neerzetten. Dan krijgen 'we' zelfvertrouwen en lopen de andere kanshebbers een deuk op. Dus oprollen dat Duitsland!!!

En GFM, laat ze maar lekker van die liedjes blijven maken, des te lekkerder zal het gevoel zijn als we ze afslachten!!!

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Nou...dit zegt Franz Beckenbauer:

Beckenbauer: 'Nederland heeft met Van Nistelrooy, Makaay, Kluivert en Van Hooijdonk vier centrumspitsen. Maar als Advocaat zoals hij aankondigt terug te keert naar zijn 4-3-3-systeem, dan heeft hij er met Van Nistelrooy nog maar één over. De Nederlanders beroven zich zo van hun eigen kwaliteit, ze verslaan zichzelf. Nee, voor de Oranje's hoeft Rudi geen angst te hebben.'

bron: vi.nl

Wat een onzin verkondigt deze man..... 4 centrumspitsen, en we stellen er maar 1 op... duh!! Alsof je er met 4 kan spelen.....

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3305 stemmen

GFM schreef:

Wat een onzin verkondigt deze man..... 4 centrumspitsen, en we stellen er maar 1 op... duh!! Alsof je er met 4 kan spelen.....

Ja och, probeer eens wat anders.

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

BoordAppel schreef:

GFM schreef:

Ja och, probeer eens wat anders.

Wat bedoel je?Wil je soms met 4 centrumspitsen gaan voetballen?

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

GFM schreef:

De Duitse vrienden hebben wat anti-Holland songs ingezonden naar der Bild....

(...)

En dan maar zeggen dat Duitsers geen gevoel voor humor hebben!

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Volgens mij moet je die opmerking niet al te serieus opvatten FX!!

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Zidane is briljant, scoren wanneer het moet:

- Real Madrid-Bayern Leverkusen (CL finale)

- Frankrijk-Brazilie 2x (WK '98 finale)

- En gisteren.

Tha Flow

• 283 berichten
  • 854 stemmen

Maar als Beckham gewoon die penalty erin had geramd hadden was het gesprek heel anders gegaan. Ik moet trouwens zeggen dat het wel veelbelovend is voor de rest van het toernooi.

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Scoren wanneer het moet is zeker top!! Maar in de eerste 2 voorbeelden (Real-Lever, Braz-Fra) speelde hij ook nog eens briljant...

Ik weet niet of je hem dit seizoen en gisteren hebt zien voetballen, maar die magie is toch echt wel minder geworden...hij speelt als een natte krant!!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Hoe Nederland zal winnen van Duitsland.

De clash van morgen tussen Nederland en Duitsland is op internet aanleiding voor een koude oorlog tussen onze noorder- en oosterburen. Op Schade Deutschland Alles Ist Vorbei sommen de Nederlanders alvast hun ludieke aanvalsplannen op.

Een greep uit de aanvalsplannen

- Frans Bauer en Jantje Smit mogen niet meer in Duitsland optreden en Linda Demol mag er niet meer presenteren.

- Supermarktketens Aldi en Lidl worden geboycot.

- Geen toegang meer voor Duitsers in de Nederlandse coffeeshops.

- Geparkeerde wagens met een Duitse nummerplaat worden in Nederland preventief in de wielklem gezet, met de tekst Herzlichwiehlklemmen erop. Duitsers kunnen enkel van de klem af als ze het Wilhelmus zingen.

- Het hotel van Die Mannschaft zal half zes ’s morgens het toneel zijn van een Nederlandse tuning meeting met beker voor de wagen met luidste uitlaat (voor de kenners DB Exhausting). De jury hoopt een breed deelnemersveld.

- De avond voor de wedstrijd gaan Nederlandse schaarsgeklede jongedames Die Mannschaft trakteren op een beachparty waar de drank stevig zal vloeien.

Heerlijk...

neo

• 15440 berichten
  • 10068 stemmen

GFM

• 1116 berichten
  • 1541 stemmen

Geweldige link!!! Vooral de fotogalerij ...

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

1 days, 5 hours, 40 minutes, and 27 seconds left until alles vorbei ist !!!!!!!

Hahaha

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Duitsland is ook in training.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik zou denken dat het de Belgen zijn...

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Ik weet niet of hij al ergens genoemd is, maar anders: http://www.kicken.com/funnyfil...

Tha Flow

• 283 berichten
  • 854 stemmen

EmDee schreef:

Duitsland is ook in training.

Ge-wel-dig!

V

• 8369 berichten
  • 3383 stemmen

HAHAHA hilarisch

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.