• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.279 films
  • 12.563 series
  • 34.742 seizoenen
  • 655.998 acteurs
  • 200.420 gebruikers
  • 9.463.669 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Amsteldam schreef:

Waarom dan altijd zo ontzettend afgeven op alles wat met Ajax of Amsterdam te maken heeft?

Het kan aan mij liggen maar ik zie hier vrijwel alleen maar Ajacieden die op Feyenoord afgeven....

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

kos schreef:

(quote)

Het kan aan mij liggen maar ik zie hier vrijwel alleen maar Ajacieden die op Feyenoord afgeven....

Kos, zullen we hem maar vertellen dat Feijenoord de laatste Nederlandse ploeg is geweest die een belangrijke Europese prijs heeft gepakt!

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

BenicioDelToro schreef:

(quote)

Kos, zullen we hem maar vertellen dat Feijenoord de laatste Nederlandse ploeg is geweest die een belangrijke Europese prijs heeft gepakt!

En ze blijven maar teren op dat enige succesje in de afgelopen tien jaar .

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

happie schreef:

(quote)

Volgens mij kan hij beter bij de challengers verder gaan. Want dit schiet natuurlijk ook niet op. Zo begint de eerste ronde voor hem wel een obsessie te worden.

Verkerk heeft toch ook voor Roland Garros een beschermde status.

Hij kan moeilijk eeuwig op die beschermde ranking blijven teren. Je hebt gelijk, hij kan zich beter op de challengers richten. Maar de loting zat hem ook niet mee hoor... Almagro in de eerste ronde op een graveltoernooi! pfff ik geef het je te doen!

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

moviefreak#1 schreef:

(quote)

En ze blijven maar teren op dat enige succesje in de afgelopen tien jaar .

Het laatste succes van Ajax dateert volgens mij van nog veel langer geleden, maar goed.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

BenicioDelToro schreef:

(quote)

Het laatste succes van Ajax dateert volgens mij van nog veel langer geleden, maar goed.

Valt mee, we zijn in de afgelopen 10 jaar toch nog een paar keer kampioen geweest en hebben een aantal keren de beker en de JC-schaal gewonnen.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Ik bedoelde Europese prijzen. Een overwinning in de UEFA-Cup vind ik persoonlijk wel wat meer aanspreken dan een paar nationale bekers.

En ik ben niet eens een Feyenoorder...

Amsteldam

• 57 berichten
  • 75 stemmen

kos schreef:

(quote)

Moet je eens naar rotterdam gaan. Daar hangt gewoon een collectieve haat naar het ozo verderfelijke 020 (overdreven, maar je snapt mn punt). In Amsterdam wordt gewoon minachtend over rotterdam en feyenoord gedaan. Met een attitude van ze zijn het niet waard. En bovendien, wat valt er nou op feyenoord af te geven? Er valt alleen maar om te lachen om hun situatie op dit moent. En over prijzen gesproken, feyenoord is inderdaad laatste nederlandse club met europees succes. Maar wat zegt dat nou, als je hun huidige situatie bekijkt. Net zo min als bij Ajax. Dat bedoelde ik eigenlijk ook niet maar goed.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Een UEFA Cup is meer dan een nationale beker ja, maar om daarmee nou te constateren dat Feyenoord de laatste jaren succesvol was...

Als Feyenoorder zou ik me eerder druk maken dat de laatste nationale prijs in '99 behaald werd.

Maar ik geef toe dat het als Ajacied zijnde vermaak brengt om te zien dat Feyenoord verliest.

Het is echter mooier als Ajax gewoon wint.

Liefde voor je eigen club telt toch zwaarder dan afkeer tegen de ander.

Maar zoals hierboven gezegd, allebei is nog mooier.

En dat zal voor iedereen zo gelden.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Dan nog even dit :

Slory in voorselectie Oranje

Geschreven door Matthijs van Laar op woensdag, 16 mei om 11:33

Bondscoach Marco van Basten heeft 24 spelers opgeroepen voor de trip van Oranje naar Azië, die komende maand plaats zal vinden. De opvallendste naam is die van Andwele Slory. Ook Boudewijn Zenden, Romeo Castelen en Mario Melchiot zijn na een langdurige afwezigheid weer bij de voorlopige selectie.

Aanvoerder Edwin van de Sar ontbreekt op de lijst. Hij vroeg de bondscoach hem niet te selecteren om bij te komen van het zware seizoen dat de doelman beleefde bij zijn club Manchester United.

Oranje ontmoet zaterdag 2 juni eerst Zuid-Korea in het "Seoul World Cup Stadium", waarna vier dagen later Thailand wacht in het "Rajamangala National Stadium" in Bangkok.

De voltallige selectie:

Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (Feyenoord).

Verdediging: Khalid Boulahrouz (Chelsea), Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), John Heitinga (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Joris Mathijsen (HSV) en Mario Melchiot (Stade Rennes).

Middenveld: Nigel de Jong (HSV), Denny Landzaat (Wigan Athletic), Clarence Seedorf (AC Milan), Wesley Sneijder (Ajax), Rafael van der Vaart (HSV) en Demy de Zeeuw (AZ).

Aanval: Romeo Castelen (Feyenoord), Klaas Jan Huntelaar (Ajax), Danny Koevermans (AZ), Dirk Kuyt (Liverpool), Arjen Robben (Chelsea), Andwelé Slory (Excelsior), Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic) en Boudewijn Zenden (Liverpool).

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2627 stemmen

Wat een sterrenteam weer.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Die Slory dat zal wel, maar waarom roept hij in godshemelsnaam Denny Landzaat weer op?!

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Vreemd dat Boudewijn Zenden in de voorselectie zit (het is hem wel gegund overigens) maar Edgar Davids niet. Ook ongelofelijk dat Nigel de Jong en Denny Landzaat weer in de lijst staan, hebben we dan echt niets beters (of spelers die wél elke week (goed) spelen) ?

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Verschrikkelijk die selectie.

De Jong, Slory, Melchiot, Landzaat...:S

En dan Davids niet selecteren.

En Slory. Ai.

Het wordt tijd dat Van Persie weer blessurevrij is.

happie

• 6263 berichten
  • 426 stemmen

BenicioDelToro schreef:

(quote)

Hij kan moeilijk eeuwig op die beschermde ranking blijven teren. Je hebt gelijk, hij kan zich beter op de challengers richten. Maar de loting zat hem ook niet mee hoor... Almagro in de eerste ronde op een graveltoernooi! pfff ik geef het je te doen!

Ik hoop in ieder geval dat hij ooit weer terug op niveau komt.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

(quote)

Ik hoop in ieder geval dat hij ooit weer terug op niveau komt.

Behalve die ene RG is Verkerk nooit een speler van echt niveau geweest, en bovendien deugt zijn mentaliteit niet. Maar dat laatste heb ik maar uit de kranten en van horen zeggen.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

Hij heeft ook nog twee ATP-titels gewonnen.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Wat een sprint van Adriano

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

kijkert schreef:

(quote)

Behalve die ene RG is Verkerk nooit een speler van echt niveau geweest, en bovendien deugt zijn mentaliteit niet. Maar dat laatste heb ik maar uit de kranten en van horen zeggen.

Ik kan daar wel iets over zeggen.....

Hij zat tijdens zijn blessure vrijwel ieder weekend vr-za-zo een beetje de populaire jongen uit te hangen in de kroeg waar ik regelmatig kwam. Hele avond zuipen en onzin verkopen. Lijkt me niet echt de juiste instelling als je graag terug wilt komen na zoveel blessureleed.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1235 stemmen

Wat een finale! Schitterend.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Geweldig ja.

En Palop, wat een held

Eerst in de 1/8- of 1/4-finale die beslissende kopbal die hij zelf maakte en nu drie reddingen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Even over het selectiebeleid van Oranje.

Ik ben het er ook niet mee eens dat Lanzaat en De Jong geselecteerd worden, maar niks ten nadelen van Melchiot en Zenden a.u.b. dat zijn juist 2 spelers die op dit moment in grootse vorm zijn. Melchiot wordt niet voor niks in verband gebracht met Lyon, Marseille en Bordeaux bijvoorbeeld.

We hebben op dit moment overigens buiten Melchiot niet eens een fatsoenlijke rechtsback dus Mario lijkt mij hier een prima oplossing!

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Zelva schreef:

Hij heeft ook nog twee ATP-titels gewonnen.

De ene ATP is de andere niet. Milaan is nog wel aansprekend, maar de Dutch Open is niet echt bijzonder.

Is hij behalve die ene RG wel eens verder dan de 3e ronde op een Grand Slam geraakt?

(Overigens: met niet de juiste mentaliteit bedoel ik niet dat het een eikel is, misschien is het een hele toffe gast, maar dat hij voor topsport volgens mij niet de juiste mentaliteit heeft, zoals uit het berichtje van WAvanbuuren ook blijkt.)

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Beetje saaie finale die UEFA CUP.

Clubs spraken me niet echt aan , maar toch mijn complimenten voor Sevilla voor het prolongeren van hun titel.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Nou, Adriaanse gaat weg bij Donetsk. Zal het dan toch...?

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Phoenix schreef:

Nou, Adriaanse gaat weg bij Donetsk. Zal het dan toch...?

Het zou het beste zijn dat F. in jaren is overkomen. Geef Adriaanse drie seizoenen de tijd en F. is weer een geduchte kandidaat voor in elk geval de voorronde CL.

Hoop ik dan.

Zou goede ontwikkeling zijn voor het N. voetbal.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Tom Boonen breekt grote teen bij ongeval op training.

Tom Boonen heeft vandaag op training de grote teen van zijn rechtervoet gebroken. Dat maakte zijn team Quick.Step-Innergetic bekend in een persmededeling. Boonen wilde op een kruispunt in de buurt van Mol een botsing met een auto vermijden, week uit en stootte zijn voet tegen een verkeersbord. De ex-wereldkampioen moet enkele dagen dagen rusten vooraleer hij de trainingen mag hervatten. Zijn deelname aan de Ronde van Frankrijk komt vooralsnog niet in het gedrang. Begin volgende week zal blijken hoelang onze 26-jarige landgenoot buiten strijd is. De Ronde van Catalonië (ProTour), die op 21 mei van start gaat, komt in ieder geval te vroeg voor de Balenaar. (belga/hln)

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Het zou de beste aankoop van Feyenoord sinds jaren zijn.

En ook iemand die ze weer terug kan brengen naar het niveau waar ze toch horen.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Volgens een interne bron van FC Twente zou FC Twente een oogje hebben op de Tsjechische-aanvaller Jan Koller. Twente zou al zover zijn dat er al onderhandelingen bezig zijn met Jan Koller zelf, die aan het eind van dit seizoen transfervrij weg mag bij AS Monaco.

Eerder stond de boomlange spits al in de belangstelling van AZ Alkmaar, maar dit lijkt dus van de baan. Als het Twente lukt om Koller vast te leggen, zou dit maar voor één jaar zijn, want in de Belgische krant De Morgen zei de spits namelijk dat hij na het EK van 2008 zou stoppen met voetballen.

Na het EK in Oostenrijk en Zwitserland is het mooi geweest, dan stop ik met voetballen en keer ik terug naar mijn vaderland, aldus de inmiddels 34 jarige vedette. Voor het nationale team van Tsjechie is Koller zeer succesvol geweest. Hij is daar topscorer allertijden.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Jan Koller

Als Ajax nu ook nog wakker wordt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.