• 15.995 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.275 series
  • 34.086 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.773 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Clydorn

• 161 berichten
  • 812 stemmen

kos schreef:

Hoezo? dat is toch allang bekend?

ehh.. nee hoor!

(quote)
*proest*

Kom aub met een argument ipv zoiets doms

(quote)
Volgens mij speel jij iets teveel computerspelletjes.

Ik speel nooit computerspelletjes! Maar wat bedoel je daarmee?

(quote)
Ja, dat komt ook omdat hij totaal niet in vorm is.

wat niet is.. kan altijd komen

(quote)
Nou, nee.

Nou, ja

(quote)
In geen 100 jaar.

Hiermee bewijs je dat je geen verstand hebt van voetbal

Frankrijk zal niet ver komen. Zidane is uitgespeeld

Hoezo ?? Hoe oud is Zidane? Hoeveel wedstrijden heeft hij gespeeld afgelopen seizoen? hoe goed ging het met hem? hoe goed ging het me Madrid?

(quote)
Alsof ze verder niemand op die positie hebben.

Micoud is van wereldklasse. Bij de juiste club, wordt het een wereldtopper.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Ik heb nooit van een dergelijke correlatie gehoord. Zou ook niet logisch zijn met alle buitenlanders die overal spelen. Thuisvoordeel is wel heel belangrijk inderdaad.

PSV won de Europacup1 in 1988. En veel spelers van Porto zijn geselecteerd.

Clydorn

• 161 berichten
  • 812 stemmen

Zelva schreef:

(quote)

En dat gebeurt in Engeland en Europese cupwedstrijden niet?

Ik denk dat dat toch iets anders is. In Engeland speel je geen 38 wedstrijden tegen topteams. Hoeveel doelpunten heeft hij tegen Arsenal gemaakt? Hoeveel tegen Chelsea? Hoeveel tegen Liverpool? Hoeveel tegen Porto? Het EK is een sterk bezet toernooi. En daarnaast heeft hij bij interlands een slecht gemiddelde in vergelijking met zijn score op clubniveau.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

FisherKing schreef:

PSV won de Europacup1 in 1988. En veel spelers van Porto zijn geselecteerd.

Klopt, natuurlijk gebeurt dat wel eens, vooral vroeger, maar om te zeggen dat er een echte correlatie is lijkt me onzin.

Clydorn

• 161 berichten
  • 812 stemmen

FisherKing schreef:

Briljante analyse, maar wie wordt nu Europees Kampioen ? (Nederland heeft Advocaat en daarmee wordt je geen Kampioen)

Ik hou het op een finale tussen Ned en Portugal. En in een finale kan er van alles gebeuren.. waarschijnlijk Portugal als geniepige winnaar

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Clydorn schreef:

Frankrijk zal niet ver komen. Zidane is uitgespeeld

Kos schreef:

Clydorn schreef: Hoezo ?? Hoe oud is Zidane? Hoeveel wedstrijden heeft hij gespeeld afgelopen seizoen? hoe goed ging het met hem? hoe goed ging het met Madrid?

31 valt wel mee, dat madrid dit seizoen slecht was was voornamelijk te danken aan de verdediging.

Zidane is briljant, Frankrijk heeft met Henry, Viera, Pires, Trezeguet, Rothen, Makélélé en ga zo maar door een wereld elftal die heel ver gaan komen.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Clydorn schreef:

ehh.. nee hoor!

Oke, ik dacht dat dat wel duidelijk was.

Kom aub met een argument ipv zoiets doms

Tja, wat moet ik er dan van zeggen. Hoe kom je uberhaupt op het idee dat Kluivert zoveel goals zou maken?

Ik speel nooit computerspelletjes! Maar wat bedoel je daarmee?

Dat zoiets in computerspelletjes wel werkt. Dat poppetje tegen dat poppetje. In de realiteit wordt er overal geschoven als blijkt dat iets niet werkt. Heb je specifieke mandekkers voor elke aanvaller en is het idee ' dat iedereen RvN gaat dekken en Kluivert dardoor vrij zou staan' echt belachelijk.

wat niet is.. kan altijd komen

Tja, speculatie gebaseerd op niks dus.

Nou, ja
De angst voor Tsjechie lijkt me niet bepaald ongegrond.

Hiermee bewijs je dat je geen verstand hebt van voetbal

Want? Weet je wel hoe slecht Duitsland is? tegen mentaal labiele ploegen als Nederland kunnen ze dat nog wel compenseren maar die Tsjechen spelen hen helemaal zoek.

Hoezo ?? Hoe oud is Zidane? Hoeveel wedstrijden heeft hij gespeeld afgelopen seizoen? hoe goed ging het met hem? hoe goed ging het me Madrid?

Zidane is de beste middenvelder ter wereld

Micoud is van wereldklasse. Bij de juiste club, wordt het een wereldtopper.

Is een goede speler inderdaad, maar ik zie hun kansen echt niet kleiner worden doordat hij niet is meegenomen.

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

Wat we nu net weer opviel is hoe slecht de hoekschoppen genomen worden bij Nederland.

En uit het feit dat er ploegen die zeer vaak scoren uit dode spelmomenten, zou men kunnen afleiden dat de hoekschop een gevaarlijk wapen is.

Maar nu komen ze laag in en in 99% van de gevallen bij een tegenstander.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

Clydorn schreef:

(quote)

Ik denk dat dat toch iets anders is. In Engeland speel je geen 38 wedstrijden tegen topteams. Hoeveel doelpunten heeft hij tegen Arsenal gemaakt? Hoeveel tegen Chelsea? Hoeveel tegen Liverpool? Hoeveel tegen Porto? Het EK is een sterk bezet toernooi. En daarnaast heeft hij bij interlands een slecht gemiddelde in vergelijking met zijn score op clubniveau.

Inderdaad, tegen al die teams scoorde hij maar één keer. Eigenlijk is hij dus helemaal geen goede spits, want tegen topteams scoort ie toch niet. Dus waarom zouden ze dan in vredesnaam "alle goede verdedigers" op zo'n spits zetten?

Dag theorie.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2398 stemmen

Zelva schreef:

Inderdaad, tegen al die teams scoorde hij maar één keer. Eigenlijk is hij dus helemaal geen goede spits, want tegen topteams scoort ie toch niet. Dus waarom zouden ze dan in vredesnaam "alle goede verdedigers" op zo'n spits zetten?

Dag theorie.

Even een aantal statistieken: Ruud heeft in 47 Champions League wedstrijden 37 keer gescoord, waaronder tegen de volgende clubs: tegen Madrid 2x, tegen Juventus 2x, tegen Bayern 2x, tegen Valancia 1x, tegen Deportivo 5x, tegen Leverkusen 5x, tegen Rangers 3x. Kortom dat Ruud niet tegen topclubs scoort is dus complete onzin, om nog maar te zwijgen over het feit dat hij geen goede spits zou zijn.

Dag onzinverhaal.

Clydorn

• 161 berichten
  • 812 stemmen

(quote)
kos schreef:Tja, wat moet ik er dan van zeggen. Hoe kom je uberhaupt op het idee dat Kluivert zoveel goals zou maken?

Heb ik toch uitgelegd. En nu jij weer waarom het absoluut niet zou kunnen

(quote)
Dat zoiets in computerspelletjes wel werkt. Dat poppetje tegen dat poppetje. In de realiteit wordt er overal geschoven als blijkt dat iets niet werkt. Heb je specifieke mandekkers voor elke aanvaller en is het idee ' dat iedereen RvN gaat dekken en Kluivert dardoor vrij zou staan' echt belachelijk.

1988 - Topscorer - Van Basten. Terwijl Gullit na een sterk seizoen bij Milan werd gezien als de grote vedette. Van Basten had een, mede door blessures, slecht jaar achter de rug. Gullit was degene die in de gaten moest worden gehouden.. Van Basten werd de ster.

1992- Topscorer o.a. Bergkamp. Bergkamp kwam internationaal net kijken. Van Basten beste voetballer van dat moment. alle aandacht naar Van Basten.. Bergkamp topscorer.

2002- Topscorer Ronaldo. Ronaldo 4 jaar geblesseerd geweest. Rivaldo grote vedette.. Ronaldo topscorer

En zo zullen er wel meer zijn, maar dit is wat ik me voor de geest kan halen.

(quote)
Tja, speculatie gebaseerd op niks dus.

Moet het ergens op gebaseerd zijn dan? Er gebeuren zoveel dingen in het voetbal die niet logisch zijn, dat maakt het juist zo interessant. Er hoeft niet altijd een verklaring te zijn. Soms is het toeval, geluk of pech. Zo kun je de beste selectie hebben, sterkste team en de beste spelers.. maar toch zonder één wedstrijd te winnen uitgeschakeld worden in de groepsronde van het WK'02.

(quote)
De angst voor Tsjechie lijkt me niet bepaald ongegrond.

Eerste wedstrijd tussen Ned en Tsjechie was Oranje veel sterker en speelde één van zijn beste wedstrijden onder Advocaat. Uitslag viel iets ongunstig uit. De tweede wedstrijd was gewoon pech. Al heel vroeg een rode kaart voor een belangrijke speler. En dan wordt het moeilijk.

(quote)
Want? Weet je wel hoe slecht Duitsland is? tegen mentaal labiele ploegen als Nederland kunnen ze dat nog wel compenseren maar die Tsjechen spelen hen helemaal zoek.

Ik weet hoe slecht ze zijn, ik weet dat ze niet veel goede spelers hebben, ik weet dat ze een pakslaag hebben gehad van Roemenie.. Maar het is een toernooi team! dat heeft het verleden toch wel bewezen. Ik weet ook nog hoe slecht ze in de kwalificatie en voorbereiding naar het WK van 2002 waren.. we weten hoe dat is geeindigd.

(quote)
Zidane is de beste middenvelder ter wereld

Nee nee, Zidane WAS de beste middenvelder ter wereld.. 2/3 jaar geleden. Afgelopen seizoen was Ronaldinho de beste middenvelder

(quote)
Is een goede speler inderdaad, maar ik zie hun kansen echt niet kleiner worden doordat hij niet is meegenomen.

Daar zullen we dus nooit achterkomen

Clydorn

• 161 berichten
  • 812 stemmen

PatrickL schreef:

(quote)

Even een aantal statistieken: Ruud heeft in 47 Champions League wedstrijden 37 keer gescoord, waaronder tegen de volgende clubs: tegen Madrid 2x, tegen Juventus 2x, tegen Bayern 2x, tegen Valancia 1x, tegen Deportivo 5x, tegen Leverkusen 5x, tegen Rangers 3x. Kortom dat Ruud niet tegen topclubs scoort is dus complete onzin, om nog maar te zwijgen over het feit dat hij geen goede spits zou zijn.

Dag onzinverhaal.

@Zelva - Waarom zouden ze "alle goede verdedigers" op RvN zetten? Iedereen kent zijn reputatie. Je moet 'm geen kans geven. Een goede verdediger geeft minder kansen weg dan een slechte verdediger. Is toch logisch! Dus je beste verdediger op RvN en doen ze dat niet dan scoort hij veel, heel veel. Mindere teams hebben mindere verdedigers.

--

@PatrickL - Ik weet dat hij veel, en tegen sterke tegenstanders heeft gescoord. Veel belangrijke doelpunten. Maar ik had het over afgelopen seizoen.. en daar heeft ie niet veel tegen sterke tegenstanders gescoord.

T.O.

• 2423 berichten
  • 2802 stemmen

Ik heb zo'n voorgevoel dat het vooral het EK van de slechte verdedigers wordt. Alleen Italië kan een fatsoenlijke verdediging opstellen. De rest van de landen komen met uitgerangeerde vedetten of subtoppers.

DaveV

• 327 berichten
  • 5186 stemmen

Geloof dat Portugal bestaat uit verdedigers van CL-winnaar Porto met oa beste rechtsback van het jaar Paulo Ferreira aangevuld met één van de beste centrumverdedigers van Europa Jorge Andrade van Deportivo.

stinissen (crew films & series)

• 23505 berichten
  • 77024 stemmen

Hallo, beste sport liefhebbers jullie zijn allemaal echte voetbalkenners maak het nu waar en speel mee in mijn poule spelen kost NIETS maar je mag ook 5 € storten op reknr 374894833 zeg er even bij dat je mee speelt in henk's poule zeg er ook even bij wat je speelnaam is.

Betaal je niets dan kun je wel mee spelen maar niets winnen ....Betaal je wel dan kun je natuurlijk de pot winnen ik hoop dat jullie allen mee spelen groetjes Henk Stinissen.

Ik doe op http://villabvd.poule.nl/ mee aan de poule

'Henk's EK-Poule'. Kom ook bij ons in de poule!

Gebruik de volgende login gegevens, nadat je je

hebt ingeschreven en je winnende team

hebt samengesteld:

poule login: henkjef

poule wachtwoord: henkjef

Groeten,

Henk Stinissen

• 23505 berichten
  • 77024 stemmen

Deze mensen doen mee met de moviemeter poule de meesten spelen ook mee met mijn poule maar sommige ook niet , zouden jullie alsnog mee willen doen?

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

stinissen schreef:

PS Dit is de laatste keer!!!!

Jaaaaaaaja!

• 23505 berichten
  • 77024 stemmen

Phoenix schreef:

(quote)

Jaaaaaaaja!

Nieuwe maand toch...?

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2398 stemmen

Clydorn schreef:

@PatrickL - Ik weet dat hij veel, en tegen sterke tegenstanders heeft gescoord. Veel belangrijke doelpunten. Maar ik had het over afgelopen seizoen.. en daar heeft ie niet veel tegen sterke tegenstanders gescoord.

Dit seizoen was inderdaad één van zijn mindere, echter zelfs dan scoort hij nog 30 doelpunten (inclusief alle cuptoernooien), dit geeft aan wat een ongelooflijk goede spits hij is. In de CL ging het dit jaar in ieder geval een stuk minder:

Aantal doelpunten

2001/2002 10

2002/2003 14

2003/2004 4

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2398 stemmen

DaveV schreef:

Geloof dat Portugal bestaat uit verdedigers van CL-winnaar Porto met oa beste rechtsback van het jaar Paulo Ferreira aangevuld met één van de beste centrumverdedigers van Europa Jorge Andrade van Deportivo.

Ik vond die linksback van Porto, Nuno Valente, ook erg sterk.

soboer

• 359 berichten
  • 293 stemmen

[/quote] Zidane is de beste middenvelder ter wereld [/quote]

Nee nee, Zidane WAS de beste middenvelder ter wereld.. 2/3 jaar geleden. Afgelopen seizoen was Ronaldinho de beste middenvelder

Grapjas, Zidane is de beste middenvelder...al 3 jaar lang. Ook dit jaar.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

PatrickL schreef:

Dag onzinverhaal.

Tsja, ik beweer ook niet dat Ruud van Nistelrooy niet goed zou zijn. Ik relateer het alleen aan de theorie van Clydorn, die daarmee volkomen op losse schroeven komt te staan.

Want:

@Zelva - Waarom zouden ze "alle goede verdedigers" op RvN zetten? Iedereen kent zijn reputatie. Je moet 'm geen kans geven. Een goede verdediger geeft minder kansen weg dan een slechte verdediger. Is toch logisch! Dus je beste verdediger op RvN en doen ze dat niet dan scoort hij veel, heel veel. Mindere teams hebben mindere verdedigers.

Eerst beweert meneer Clydorn dat alle goede verdedigers op Ruud gezet zullen worden, waardoor alle ruimte voor Kluivert openligt. Die theorie gaat niet op, want dan zou punt één: hij weinig moeten scoren tegen topteams, niet altijd waar, of punt twee: in de topwedstrijden andere spelers veel moeten scoren, al helemaal niet altijd waar.

Daarna beweert hij dat niet alle clubs in Engeland topteams zijn, hij weinig scoort tegen topteams en een slecht Nederlands-elftal-resultaat heeft. Dan is er toch geen enkele reden om al je goede verdedigers maar op Ruud te zetten, waardoor Kluivert het met de mindere moet doen. Hij doet het toch niet goed volgens jou, dat zien andere mensen die er verstand van hebben dan ook wel.

Natuurlijk geeft een goede verdediger minder kansen weg, maar er zal echt geen een team zo stom zijn om zich met de verdediging te concentreren op één spits en de andere de vrije ruimte te geven. Dat is veel te simplistisch. Hooguit gooien ze er een extra mandekker bij.

Clydorn

• 161 berichten
  • 812 stemmen

Tjonge jonge!! Ik zeg ook niet dat de hele verdediging zich op RvN gaat concentreren. Hun beste verdediger gaat zich op RvN concentreren. Ruud heeft een mindere seizoen achter de rug, maar in vergelijking met Kluivert een topjaar. Iedereen kent de reputatie van RvN, en Kluivert is na 2 zwakke jaren een beetje vergeten.

Als Oranje tegen Frankrijk zou spelen.. dan is het toch logisch dat we onze beste verdediger (Stam) op hun beste spits (Henry) zetten. Of niet? Is toch niet raar wat ik zeg?

Op dit moment is RvN een grotere speler in Europa dan Kluivert. Daarom gaat de meeste aandacht naar RvN uit, en niet naar Kluivert.

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

ik denk dat als Duitsland mij zou opstellen Kluivert nog niet zou scoren.

Clydorn

• 161 berichten
  • 812 stemmen

(quote)

Grapjas, Zidane is de beste middenvelder...al 3 jaar lang. Ook dit jaar.

Nee, zeker niet dit jaar! Hij heeft zelf toegegeven dat hij de 2de seizoenshelft dramatisch was. Terwijl Ronaldinho de sterren van de hemel speelde bij Barça! Met werkelijk magistrale acties en wonderschone doelpunten. Heb ik Zidane dit seizoen niet zien doen.

GFM

• 1116 berichten
  • 1537 stemmen

Nee dat klopt maar feit blijft dat het 2 totaal verschillende voetballers zijn,.... Ronaldinho is een circusartiest, met trukkjes, lobjes en onnavolgbare acties...Maar hij is geen balveroveraar of man die een ploeg op sleeptouw neemt. Feit is dat Ronaldinho pas is gaan functioneren met een harde werker en balveroveraar naast hem: Davids.

Zidane is een werker, speelt in dienst van het team, en het unieke is dat hij ook onnavolgbare dingen kan doen, hij is wel over zn top heen, en na een slopend en ongelukkig seizoen is hij (hoop ik) kapot en zal niet veel laten zien dit toenooi..

Clydorn

• 161 berichten
  • 812 stemmen

Zidane is absoluut geen balveroveraar. Hij heeft net als Ronaldinho een harde werker naast zich nodig om goed te kunnen functioneren. In zijn beste jaren had hij Deschamps, later kwam Davids en weer later makeléle naast ‘m spelen. Afgelopen seizoen had hij geen balveroveraar naast zich. En dat was te merken.

GFM

• 1116 berichten
  • 1537 stemmen

Dat er geen stofzuigers waren bij Real heeft hem ook zeker opgebroken ja, dat is waar. De balans op dat middenveld is, na vertrek Makalele, helemaal weg...

Zidane neemt daarentegen wel een team op sleeptouw en speelt geheel in dienst van het elftal. Dat is iets wat je van Ronaldinho niet helemaal kan zeggen...

GFM

• 1116 berichten
  • 1537 stemmen

Net op vi.nl loopt vd Vaart weer dit te verkondigen:

"Echt onder de indruk is de Ajacied niet van Die Mannschaft. 'Je moet ze nooit onderschatten, want ze kunnen van iedereen winnen, maar ik denk niet dat Duitsland Europese top is. Ik reken ze dit moment tot de subtop en niet méér. Ze hebben een paar goede topspelers zoals Ballack en Schneider, maar ik kan niet zeggen dat ze een topjaar achter de rug hebben.'

Dit zet kwaad bloed bij Duitsland en zal ze weer onnodig prikkelen, waarom doen wij Hollanders dit nou altijd...houdt of je bek, of toon respect voor tegenstander want dit maakt Duiters alleen maar extra fanatiek.....

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Helemaal met je eens GFM!

Hieruit blijkt maar weer eens de jeugdige onnozelheid van vd Vaart, want als we 1 ding hebben geleerd van het verleden is het wel dat je die Duitsers nooit moet onderschatten.

Gevolgen:

*De Duisters weer in hun favo rol van underdog.

*De Duisters hebben weer een stok om mee te slaan, als we niet van ze winnen.

Nederland moet vanaf nu gewoon de mond dichthouden over die Duitsers en presteren op het veld!!!

De Duitsers zijn misschien niet de top, maar het zijn toernooivechters....en als wij zo doorgaan om ze af te branden, zou de geschiedenis zich weer eens kunnen herhalen, zucht...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.