- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik heb me ook net aangemeld
. (Guido Franken)
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Bij mij in de klas hebben ze het er ook vaak over.
stinissen (crew films & series)
-
- 23504 berichten
- 77023 stemmen
Nou de eerste deelnemers melden zich aan kom op voetbal liefhebbers grijp die Kans.
En kom op beste Moviemeters leden er zitten hier toch ook wel voetballiefhebbers tussen???
Even aanmelden een even invullen 5 min kost NIETS of je moet mee willen doen om de jackpot en dat kost 5€
Hallo, beste sport liefhebbers jullie zijn allemaal echte voetbalkenners maak het nu waar en speel mee in mijn poule spelen kost NIETS maar je mag ook 5 € storten op reknr 374894833 zeg er even bij dat je mee speelt in henk's poule zeg er ook even bij wat je speelnaam is.
Betaal je niets dan kun je wel mee spelen maar niets winnen ....Betaal je wel dan kun je natuurlijk de pot winnen ik hoop dat jullie allen mee spelen groetjes Henk Stinissen.
Ik doe op http://villabvd.poule.nl/ mee aan de poule
'Henk's EK-Poule'. Kom ook bij ons in de poule!
Gebruik de volgende login gegevens, nadat je je
hebt ingeschreven en je winnende team
hebt samengesteld:
poule login: henkjef
poule wachtwoord: henkjef
Groeten,
Henk Stinissen
PS Dit is de laatste keer!!!!
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Deelnemers tot nu toe aan de Moviemeter EK Poule 2004:
Agony
Kos
Stinissen
DieGo
Jordy
Phoenix
Tovenaar
Goodfella
Fisher King
Je kunt kappeuter en Redlop aan de lijst toevoegen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Zondagochtend, bijna kwart voor zes en nog geen enkele Nederlander gehoord...

Kenshin
-
- 168 berichten
- 101 stemmen
Wat een schande zeg. Nederland speelde zielloos en verdiende het misschien wel om te verliezen. Waarom houd Advocaat niet gewoon een vast elftal zodat ze een beetje ingespeelt raken op elkaar?
-
- 23504 berichten
- 77023 stemmen
Belgie heeft gewoon verdiend gewonnen en zolang die vreselijke Advocaat Kluivert de hand boven zijn hoofd houdt heeft Holland helemaal niks te zoeken in Portugal...En dan ook nog mister Backwards ( Cocu) zolang die mensen in Het nederlands elftal staan wordt het niets. Heitinga speelde ook matig maar dat komt door Advocaat. Heitinga hoort met stam in het centrum te spelen en de rechtsachter positie had de jongh moeten krijgen. En we moeten ook niet zeuren dat vaart,Davids en Bommel en Robben niet mee doen. Want met de juiste taktiek en instelling had Holland gewoon van het taktisch veel sterkere belgie moeten winnen.
Met Kluivert in oranje wordt Nederland nooit kampioen.
36 bal contacten en 33 maal bal verlies.
Pierre was gisteren niet voor niets ontstemd door de zieloze instelling van Kluivert.
Een spits van Barca moet in 6 seizoenen toch wel minimaal 120 doelpunten maken . Kluivert komt nog niet op een kwart van dat aantal....
GFM
-
- 1116 berichten
- 1537 stemmen
ik sluit me volledig aan bij het commentaar van Stinissen...
Ik begrijp volkomen dat die Kluivert geen nieuw contract krijgt bij Barca... Makaay en Nistelrooy in de spits!!
Waar ik van baal is datr Stam na het EK stopt om meer tijd met zn kinderen door te brengen...STAM!! onze beste verdediger...Waarom doen Kluivert, Seedorf en Frank de Boer dit niet??
-
- 23504 berichten
- 77023 stemmen
Bondscoach Stinissen (met de huidige selectie ook de reserverlijst)
Van der Sar
Melchiot
Stam
Heitinga
Bronkhorst
Bommel
Davids
Vaart
Sneider
Robben
Nistelrooy
Makaay
Met de opmerking dat Overmars al jaren gestopt is maar het zelf niet weet....
Heeft twee wedstrijden gespeeld dit jaar bij Barca en een paar inval beurten.... Nee met Advocaat wordt nederland al in de eerste ronde geloosd als hij tenminste geen risico's wil nemen want met Kluivert kun je niet winnen.
GFM
-
- 1116 berichten
- 1537 stemmen
Bondscoach GFM is het eens met de opstelling maar zou Melchiot inruilen voor Cocu.
Cocu in centrum naast Stam en Heitinga op rechts...
Met deze opstelling maken we misschien enige kans de finale te halen.....
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Nee met Advocaat wordt nederland al in de eerste ronde geloosd als hij tenminste geen risico's wil nemen want met Kluivert kun je niet winnen.
Met akkoord van de zelfbenoemde Belgische bondcoach Speedy... 
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Ik vind dat Van Hooijdonk altijd moet spelen. Heb de wedstrijd gisteren niet gezien, maar volgens mij is deze man de enige die écht het verschil kan maken voorin.
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Met Pierre voetbal je met 10 man. Nee, gewoon van Nistelrooij het vertrouwen geven en de rest van al die centrumspitsen aan de kant houden!
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Nee met Advocaat wordt nederland al in de eerste ronde geloosd als hij tenminste geen risico's wil nemen want met Kluivert kun je niet winnen.
Niet zo pessimistisch. Nederland haalt minstens de finale (omdat Turkije niet meedoet). 3 keer is scheepsrecht, 4 keer nog scheepsrechter.
Nee, serieus: samen met Frankrijk heeft Nederland gewoon het beste team van het toernooi. En je kunt niet altijd pech hebben (net zoals de 3 voorgaande toernooien).
Maar er moeten inderdaad wel wat wijzigingen in het team gebracht worden. Ik erger me bijvoorbeeld ook heel erg aan Cocu.
Dat Nederland met Van Hooijdonk met 10 man speelt, vind ik helemaal niet waar. Die man is de meest energieke op het veld. Bovendien heeft hij dat met zijn goals (slechts een paar uit een vrije trap) en assists dit seizoen bewezen bij Fenerbahçe.
En dit zeg ik als Galatasaray-fan...
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Als je met van Hooijdonck speelt moet je het hele eftal op hem aanpassen. Met een matig elftal als het feyenoord van twee jaar terug loont dat wel, maar oranje is daar te goed voor. Althans, als Advocaat zijn shit eens voor elkaar krijgt.
Pierre is de perfecte pinch hitter.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Met wat beweegbare mensen om zich heen (Robben, vd Vaart...) is Van Hooijdonk het ideale aanspeelpunt voorin. Balvast, kaatsend, een geweldige afmaker van hoge ballen en die vrije trappen natuurlijk.. Pierre is een dodelijk en eigenlijk altijd onderschat wapen.
Van Nistelrooij is een veel betere voetballer uiteraard, maar de man pakt helaas zelden z'n kans.
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Van Nistelrooij is een veel betere voetballer uiteraard, maar de man pakt helaas zelden z'n kans.
De man scoort bij het leven én speelt veel beter. RvN heeft slechts een paar keer alleen in de spits gestaan in oranje en toen ging het gewoon goed. PvH is als voetballer niet goed genoeg voor een basisplaats.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
(Belgen mogen zich nog meer in hun handjes wrijven, want ik zie dat Costa is weggevaagd door Xavier Malisse).
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2398 stemmen
Balvast, kaatsend, een geweldige afmaker van hoge ballen en...
Dit zijn eigenschappen die Van Nistelrooij ook heeft, op de vrije trappen na dan. Buiten deze kwaliteiten heeft hij meer snelheid en balvaardigheid dan Pierre. Ik ben een groot fan van Pierre laat daar geen misverstand over bestaan (hij heeft tenslotte Feyenoord de UEFA-Cup bezorgt), echter ik vind Ruud echt een stuk beter.
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3246 stemmen
Ik kon me aan Nederland en belgie flink ergeren. Belgie die bij een vriendschappelijke wedstrijd verdedigend gaat voetballen en wachtend op de counter. Geef het publiek ff waar voor zn geld en ga lekker aanvallen en maak er een mooie wedstrijd van. Nederland had zich meteen al moeten aanpasen aan de lullige speelwijze van Belgie. Maar het extra mannetje voorin kwam pas na het tegen doelpunt (die ik allang al zag aankomen). Oftwel erg slecht van Advocaat.
van Nistelrooij moet gewoon in de basis worden gezet als enige spits. Van Hooijdonk gewoon lekker als pinsitter wat hem gewoon goed ligt.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Eén ding kan je vanop aan. België heeft een kutploeg, maar als het echt moet, staan ze er wel 
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Benieuwd hoe ze het in Portugal gaan doen dan.....
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Oh, ken je de deal dan niet ? Wij doen voortaan de WKs, jullie de EKs.
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3246 stemmen
Eén ding kan je vanop aan. België heeft een kutploeg, maar als het echt moet, staan ze er wel 
ja ze staan misschien wel maar ze doen niks 
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Oh, ken je de deal dan niet ? Wij doen voortaan de WKs, jullie de EKs.
Deden jullie ooit mee op een WK dan?!
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Deden jullie ooit mee op een WK dan?!
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
En al 7 edities na elkaar (zoiets was het toch) ? Weinig landen die ons dat nadoen. België-Nederland in America moeten jullie je toch nog herinneren 
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Zoveel meedoen en zo weinig indruk maken. Op '86 na was de deelname van Belgie verwaarloosbaar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.